آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۳

استراتژی های کسب اکسیر سیاه بدون استفاده از قهرمانان

استراتژی ها

استراتژی های کسب اکسیر سیاه بدون استفاده از قهرمانان

در مورد کسب اکسیر سیاه مطالب زیادی و مطالب مختلفی قبلا گذاشتیم ، این بار می خواهیم روش کسب اکسیر سیاه را با استراتژی مخصوصی استفاده کنیم که در آن از قهرمانانمان استفاده نکنیم. برای کسب اکسیر سیاه همیشه باید قدرتمند حمله کرد و استفاده از قهرمانانمان علی الخصوص ملکه کماندار خیلی کمک زیادی خواهد کرد و حملات با قهرمانان بسیار شیرین است و حتی ممکنه بدون استفاده از آنها حملاتمان خیلی سخت می شود.

البته زیاد هم سخت نیست و به شما آموزش خواهیم داد که بهتر است از کدام استراتژی ها استفاده نمایید که نتیجه بهتری بگیرید پس در ادامه مطلب با ما باشید ...

ممکنه شما در حال آپدیت کردن قهرمانان خود باشید و یا قهرمانان در حال ریکاوری باشند و شما هم عجله دارید .

قبل از شروع من توصیه می کنم که اگر ملکه کماندار ندارید در لیگ گلد  و یا سیلور بمانید تا بهتر نتیجه بگیرید.

>>> استراتژی GiBarch

با استفاده از این ترکیب ارتش و حمله به بیس های مرده و آنهایی که قابلیت نفوذ به مرکز را دارند ، می توانید استفاده کنید ، 10 تا غول - 10 تا والبریکر - طلسم پرش ، برای شکستن و نفوذ به مرکز نقشه حریف کافی به نظر می رسد و با 5 عدد ویزارد هم می توانید حمله خود را تکمیل کنید و شما باید از حمله به نقشه هایی که ضد حملات Barch  و جاینت هستند مانند نقشه زیر ، خودداری نمایید که نتیجه منفی می گیرید.

بهتره حملات شما به بیس هایی باشد که در تاون هال هشت دارای اکسیر سیاه یی 1000 تا 1500 باشد و در تاون هال نه اکسیر سیاه بین 1500 تا 2000 باشد. توصیه میشه که در حملات خود بخاطر صرفه جویی در وقت بیشتر از دو تا اسپل بکار نبرید .بطور معمول می توان از دو طلسم شفا دهنده در تاون هال هشت بکار برد که معمولا من انجام می دهم.

>>> استراتژی B.A.M

اگر می خواهید سریعتر عمل کنید و باراکس های خود را بوست نکنید و باز هم سریع حمله کنید چاره ایی جز استفاده از این استراتژی کاربردی و سریع ندارید که سربازهایتان را سریع آماده کنید.

که در زیر تولید سریع باراکس های خود را به این روش تنظیم نمایید :

در ویدیو زیرهم استراتژی استفاده از B.A.M بطور عالی با جزئیات توضیح داده شده که با تماشای آن می توانید فرابگیرید.

>>> استراتژی LoonBAM

این نوع استراتژی هم بسیار موثر است که ترکیب آن به این صورت می باشد که اگر می خواهید بصورت عادی سربازهایتان را تولید کنید می توانید از الگوی زیر استفاده کنید :

اگر هم می خواهید بصورت سریع پادگان هایتان را از نظر سرباز ها سریع تولید کنید می توانید از الگوی زیر استفاده کنید و پادگان هایتان را بوست کنید :

برای تاون هال هشت بهتر است از استراتژی GiBarch استفاده کنید که می توانید از چند غول بیشتر بکار ببرید بین 12 تا 15 عدد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳)

  1. لیگ مستر بهترین لیگ  واسه تاون هال نه هستش که  تو یک روز می تونید بالای سی هزار دارک جم کنید  من خودم از وقتی رفتم مستر همه  نیرو های دارک باراکس رو اپ کردم  هم ارچر کویین اصلا هم دارک کم نیاوردم . بخصوص مستر یک 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای