آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

کسب جام و بالا رفتن لول و تجربه با حملات قدرتمند جاینت و هیلر

استراتژی ها

dqox825y6phfjob70qiz.jpg

این آموزش صرفا برای تاون هال شش و هفت است.چون در لول های بالاتر و تاون هال هشت نه و ده این حمله جواب نمیدهد.با ما همراه باشید...

برای تاون هال شش (100 الی 135 جا):

با 100 جا-10 جاینت 1 هیلر و بقیه ارچر

با 105 جا-11 جاینت 1 هیلر و بقیه آرچر

با 110 جا-12 جاینت 1 هیلر و بقیه ارچر

با 115 جا-13 جاینت 1 هیلر و بقیه ارچر

با 120 جا-14 جاینت 1 هیلر و بقیه ارچر

با 125 جا-15 جاینت 1 هیلر و بقیه ارچر

با 135 جا-17 جاینت 1 هیلر و بقیه ارچر

طلسم ها:2 شفا دهنده

نیروی کلن کستل هم ترجیحا ارچر و ویزارد باشد.

برای تاون هال هفت (135 الی 200 جا)

با 140 جا-18 جاینت 1 هیلر و بقیه ارچر

با 150 جا-20 جاینت 1 هیلر و بقیه ارچر

با 160 جا-20 جاینت 1 هیلر 5 مینیون و بقیه ارچر

با 170 جا-20 جاینت 1 هیلر 5 ویزارد و بقیه ارچر

با 180 جا-20 جاینت 1 هیلر 5 ویزارد و بقیه ارچر

با 190 جا-20 جاینت 2 هیلر 5 ویزارد و بقیه ارچر

با 200 جا-20 جاینت 2 هیلر 10 ویزارد و بقیه ارچر

طلسم ها:دو شفا دهنده و یک خشم

نیروی کلن کستل ترجیحا هوگ باشد.

روش اول:

ابتدا باید رقیبی پیدا کنید که دسترسی به ایردیفنس اش راحت باشد.ابتدا جاینت ها را جای خالی کنید که به سمت ایردیفنس و مورتار بروند تا نه برای هیلر مشکلی پیش بیاید و نه برای ارچر ها.سپس از پشت جاینت ها ارچر ها و ویزارد ها یا مینیون ها را خالی کنید.و از پشت سر انها هم نیرو های کلن کستل.اگر دیدید جاینت ها در خطر هستند و هنوز به ایر دیفنس نرسیده اند یک طلسم شفا دهنده بیندازید.سپس اگر طلسم خشم دارید استفاده کنید تا قدرت چند برابر شود.در همین بین ارچر ها و ویزارد ها دارند پاکسازی می کنند.وقتی ایردیفنس از بین رفت در صورت نیاز از هیلر استفاده کنید وگرنه سریع هیلر را رها کنید.

روش دوم:

ابتدا با ارچر نیرو های کلن کستل حریف را خالی کنید.

شما به رقیبی حمله کرده اید که سه تا ایردیفنس دارد.قطعا باید رقیب قدرتمندی باشد.ابتدا جاینت ها را جای خالی کنید که به سمت ایردیفنس و مورتار بروند.شما باید یک هیلر را قربانی کنید.فقط مراقب باشید که هیلر را کمی دور از دسترس ایردیفنس بگذارید وگرنه می رود سراغ ویزارد ها.در این بین باید صبر کنید تا جاینت ها به نزدیکی ایر دیفنس ها برسند و سریع طلسم خشم را استفاده کنید تا بتوانند ایر دیفنس ها را نابود کنند.بعد نابودی ایردیفنس باید هیلر دوم را پشت جاینت ها بیاندازید تا از آنها پشتیبانی کنند.اگر شما در کلن کستل هوگ دارید از سمت مقابل جاینت ها بندازید تا از سمت دیگر ازبین ببرند.شما در این بین باید از پشت جاینت ها ارچر ها و ویزارد ها یا مینیون ها را خالی کنید.و از پشت سر انها هم نیرو های کلن کستل در صورتی که ویزارد و ارچر است.

ii5432flhabpp259zi7.jpg

نکته :

کلیه پاسخ به نظرات این قسمت توسط نویسنده افتخاری مطلب پاسخ داده می شود.

سایت در قبال تبلیغات نویسندگان افتخاری در زیر پست هایشان مسولیتی ندارد.
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۶)

  1. بیاید کلن Iran...2016 کلن لول 4 هست و لیدر خودم هستم بیاین همچی میدیم..... لطفا بیاین ممنون باتشکر
  2. سلام من چطوری با تاون هال 6 و مخزن 125 و سربازامم تا ویزارد بازه چطوری اتک3ستاره بزنم لطفا جواب بدید
    • پاسخ:

      باید استراتژی های مختلف را امتحان کنید و تمرین کنید و نمی شه دقیق گفت که چه الگویی را پیروی کنید. شیرینی بازی به همین است که الگوی خاصی ندارد و مثل شطرنج می مونه
  3. بیخوده وقت ک م میاد یک میشه ارچر خیلی بیشتر باید بگیری ارچر ها می میرن ولی جاینت و هیلر ها می مونن اما سرعت جاینت ها کمه ی اسپل خشم میخاد که تاون هفت میخادفقط 1 میکنی
  4. سلام من هرچی میخوام بیام تو کلنی که رمزش L99Qugjv# نمی شه یعنی پیداش نمیکنه
    • پاسخ:

      حتما یا وجود نداره یا درست نمی زنید - همه را با حروف بزرگ بزنید و امتحان کنید و یک بار هم همه را با حروف کوچک بزنید و امتحان کنید
  5. با سلام
    آقا آها میشه یک استراتژی خوب برای تان هال 6 به غیر از جاینت هیلر بگذارید.
    • پاسخ:

      چشم
  6. سلام.اگه بخوایم تو لیگ کریستال اتک هامونو بالا ببریم باید چیکار کنیم؟چون اونجا تون هال خالی خیلی کم پیدا میشه و همه از دهکده مراقبت میکنند...
    • پاسخ:

      باید سعی کنید توی محدوده کاپتون ، بازی کنید و بالا بردن و رفتن به لیگ های بالاتر ، زیاد خوب نیست و حریف قدرتمند ، نیروی قدرتمند می طلبد و باید اعتدال را رعایت کنید و کم کم قوی شوید تا بتوانید در لیگ بالاتر دوام بیاورید!
  7. من تون حالم هفته با 20 تا جاینت،سه تا اسپله جونه 3 و 85تا آرچر حمله میکنم نت دنبال گکاپ نیستم بلکه دنبال پول و اکسیر هستم به نظره شما این استراتژی خوبه؟
    • پاسخ:

      راحت تر اینه که فقط با بربر و آرچر حمله کنید و کالکتورهای تولید طلا و اکسیر که تقریبا پر هستند را بزنید و هزینه و وقت را صرفه جویی کنید - این حمله شما پر هزینه و زمانبر است. استراتژی حملات بارچ را در سایت بخوانید
  8. من تاون هالم لول 6 هس و با 15 جاینت و کمی دزد و بقیه آرچر حمله می کنم لول من 34 هس دوبار کلن باز کردم هیچ کس نیمومد
    لطفا بگید که من رو دفاع خود کار کنم یا اکسیر و طلا ممنون میشم
    • پاسخ:

      شما باید برای آپدیت تجهیزات خود مساوی کارها را تقسیم کنید - مثلا یک کالکتور و یک دفاع را با هم آپدیت کنید و هیچوقت مثلا دو تا دفاعیات را با هم آپدیت نکنید چون دهکده ضربه پذیر می شود و غارت می شوید دائما .
  9. سلام میخواستم بپرسم در تون  حال ۸با چی اتک بزنم  و کاپم روی چند باشه
  10. به نظر من که  تان هال 7 دارم اونایی که 190 نفر نیرو میتونن جمع کنن  میتونن با 18 تا جاینت 1 هیلر و 2 تا دراگ و بقیه ارچر میتونن یک تان هال 7 یا گاهی وقت ها تان هال 8 رو هم ابکش کرد الته با 3 تا رعد که یک ایر رو نابود کنه من همین طوری اتک میرم خیلی خوب میشه ی بار امتحان کنین
    • پاسخ:

      اگر برای کسب جام می خواهید حمله کنید که جاینت و هیلر برای تاون هشت کارایی دارد ولی باید هیلر شما لول 2 باشد و جاینتتون لول مکس تا بتوانید سه ستاره بگیرید.اگر هم برای لوت می خواهید که بربر و ارچر و یا فول گابلین موثر هستند.
  11. سلام راستش من تون هالم 6 و 150 تا جا دارم با 17 تا جاینت و یه هیلربقیه اش ارچر اکثرن هم تون هال 6 رو سه میکنم درمورد تون 6 با 150 تا چیزی نگفتید .!
  12. روشی که امین گفت استراتژی بارچ لون است و خود مدیر سایت اون رو آموزش داده و برای وار تاون هال 6 و 5 بهترین گزینه است. فقط باید با 20 تا بالون بری.
  13. امین فیض اللهی

    روش بهتر هم هست من تون 6 هستم 150 تا جا دارم بالنمم 3 با دو تا رعدو برق و 10 تا بالن و بقیه آرچر و بربر اتک میدم اوا دیفنس رو میزنم بعد بالن رو خالی میکنم بعد آرچر و بربر به عنوان تخریبچی خال میکنم
    • پاسخ:

      این روش خوب نیست.چون شما دارید از دو نوع نیرو از همه لحاظ مخالف استفاده میکنید.باید در تاون هفت به جای بربر و ارچر از مینیون استفاده کنید که خب بالن 3 خوب نیست!
  14. سلام بنده لولم 100 هست و با انکه خیلی قوی هستم به راحتی با جاینت هیلر در تاون هال 9 100%میشم لطفا اون قسمت رو اصلاح کنید
    • پاسخ:

      خب اون روش کم اتفاق میکنه و بستگی به مپ شما داره.توقع دارید با 30 تا جاینت لول 6 و 7 سه ستاره نشوید!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای