آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۷

مطالب عمومی نحوه کسب منابع در کلش آف کلنز

آموزش های بازی

در حمله کردن برای منابع تنها نحوه اتک مهم نیست... نکات ساده و مهمی هم هست که کمتر به آن توجه می شود یا اصلا به آن توجه نمی شود ! در عین حال ما در این فیلم این نکات را به شما آموزش می دهیم .

پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید ...

در فیلم زیر شما با نکاتی ساده اما کاربردی برای کسب منابع آشنا میشوید.


این آموزش توسط HellBoy تدارک دیده شده است.

نکته :

کلیه پاسخ به نظرات این قسمت توسط نویسنده افتخاری مطلب پاسخ داده می شود.

سایت در قبال تبلیغات نویسندگان افتخاری در زیر پست هایشان مسولیتی ندارد.
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۷)

    • پاسخ:

      خب این بستگی داره
      باید به توجه به قدرت و دفاع طرف داره
      باید جوری نیرو انتخاب کنید که بتونن نفوذ کنن
  1. سلام من هرچی اتک میزنم با ضرر بزرگ روبرو میشم یعنی ساده ترین دهکده رو هم که میزنم خداییش ضرر میکنم با ارچر و بربر هم میرم ولی بازم ضرره چیکار کنم لطفا سریع ودرضمن بخاطر همین ضرر ها نمیتونم دراگمو وا کنم مثلا اکسیر من 700000 اومده به 100000 

    تاون هال 7
    • پاسخ:

      سلام
      ببینید زمانی که با آچر و بربر حمله میکنید منابع باید در معادن باشن نه انبارا
      و همچنین معادن خارج از دیوارها باشن نه داخل
      به هیچ وجه با آرچر و بربر فکر نفوذ نباشید
      شما میتونید از گوبلین تنها هم استفاده کنید
  2. سینا عارفی

    یه ساعت مطلب مینویسیم بعد مدیر سایت مطلبونو نادیده میگیره و نمیزاره واقعا خجالت داره میدونم این مطلبم مثل همیشه نمیزاری با تشکر
    • پاسخ:

      شما اصلا درخواست نویسندگی ندادید که من اکانت کاربری شما را اضافه کنم تا بتونید توی پنل سایت ما بنویسید !؟
      شما باید پنل ما را در وبلاگتون داشته باشید ! و نام کاربری بلاگ تون را ارسال کنید !
  3. منم با نظر حمید موافقم من خودم اتک باید بالای ۱۵۰باشه البته بیشتر اتکام ۲۰۰هزار هست یکم صبر کنی اتک خوب گیر میاد بعد به نظر من با استراتژی بارچ بزنی بهتره هم زمان کمتر داره هم قدرت حمله بیشتر اما زیاد هم با فول ارچر فرقی نداره من با هر دوش زدم دو تاشم خوب بود ولی خوب من با بارچ عادت کردم
  4. سلام. درسته که شما 50000 تا بزنی سود کردی ولی می تونستی بیش تر سود کنی. به نظر من اتکی به صرفه است که 150 هزار تا به بالا منابع بده. شما اگه یه 50 هزار تایی رو بزنی درسته که سود کردی ولی کلی آرچر رو حروم کردی و باید صبر کنی که اونا ساخته بشن. با یکم حوصله بیش تر شما می تونی یه 200 هزار تایی گیر بیاری و بزنیش. اون وقت با همون تعداد آرچر کلی منابع بدست میاری. فکر نمی کنم که خیلی نیاز به سرچ باشه با 3 تا سرچ تو لیگ های پایین یکی گیر میاد. اصلا هم نیاز نیست که ببینی مرده است یا زنده. به منابعش نگاه کن ببین چه قدر توشه که مدیر سایت این رو آموزش داده.
  5. سلام خیلی ممنون از مطالب مفیدتون لطفا از ویدیو های بعدی hell boy باز هم بزارید با تشکر .
    • پاسخ:

      سلام
      شبکه آپارات ما را دنبال کنید
      با تشکر: hellboy

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای