آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

10علامت که شما معتاد کلش اف کلنز هستید!

متفرقه

10علامت که شما معتاد کلش اف کلنز هستید!

Clash Of Clans

از زمان انتشار بازی آنلاین گروهی کلش اف کلنز (برخورد قبایل) هزاران نفر جذب این بازی شدند. بازی که در زمان کوتاهی تبدیل به یکی از محبوب ترین بازیهای موبایل - البته میتوان گفت محبوب ترین بازی آنلاین استراتژیک - در دنیا شد.
مجله اینترنتی 24خبر گزارش میدهد: برای لذت بردن از این بازی شما فقط به یک گوشی هوشمند یا تبلت، اینترنت کانکشن و دانلود اپلیکیشن بازی کلش اف کلنز که رایگان هم هست احتیاج دارید و بعدش هیجان شروع میشه. شما  قبیله تون رو می سازید و ارتشتون رو مجهز می کنید. خیلی زود می بینید ساعتها گذشته و شما همچنان به قبایل دیگه حمله می کنید و از غارت کلن های دیگه لذت می برید.

جهت خواندن بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

این بازی خیلی پرطرفداره و شما می تونید همه جا معتادان به این بازی رو ببینید که در مورد حمله ها، ابزارها و نیروهاشون صحبت می کنند. همکلاسیتون توی دانشگاه به حرف استاد گوش نمیده چون داره اژدهاشو بهترین می کنه و یا فردی تو آسانسور که داره از دوستش می خواد براش نیرو بفرسته و دوستتون یا همسرتون به شامش دست نمی زنه چون کلن وار داره. این نشون دهنده ی این هست که همه اینها معتادان کلش اف کلنز هستند.

بنابراین اگه هنوز مطمئن نیستید که به برخوردقبایل معتادید یا نه در اینجا 10 نشونه معتاد بودن به کلش اف کلنز رو بهتون معرفی می کنیم:


1. با شخصی تماس می گیرید ویا پیام میدید فقط برای اینکه بهش یادآوری کنید که یادش نره حمله کنه!
2. خیلی کمتر در شبکه های اجتماعی فعالیت میکنید، روزهاست فیس بوک وتویترتون به روز نشده.
3. افراد مخصوصا دوستاتون رو با اسم قبیله شون صدا می کنید.
4. قبل از اینکه به خواب برید و چشمهاتون رو ببندید کلنتون رو چک می کنید و چیزی رو برای ساخته شدن و یا اپگرید می گذارید تا برای فردا آماده باشه.
5. عضو یک کلن(قبیله) بودن حس خوبی بهتون می ده .
6. ترسناک تر از 27 بار تماس همسر یا مادرتون که جواب ندادید، دیدن این پیغام رو صفحه گوشیتونه!

7. شما نمی خوابید چون تا ساعت 4 صبح در حال جمع آوری غنایم و مبارزه هستید.
8. شما به خودتون جایزه می دهید و به خودتون افتخار می کنید چون تو جنگ برنده شدید.
9. همیشه در حال چک کردن موبایلتونید تا نیروهاتون برای حمله آماده بشن.
10. شما نمی خواید قبول کنید معتاد به کلش اف کلنز هستید با اینکه تمام کارهای بالا رو در روز انجام می دهید!

منبع

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۶۳)

  1. به خدا ولش کن هیچی توش نیستش اگه نوجوانی ول کن دوسال بازی میکنی اخرش میفهمی الان وقت کارته جز کلش کاری بلد نیستی مطما نم عمرش چند وقت تموم میشه تو میمونی هنرت واقعا دم سوپر سل گرم که با بن اکانت خیلی هارو سر زندگی اورد
  2. با سلام.من اکانت اصلیم لول نوده,یه لول پنجاه دارم تان هفت,یه لول سی و پنجدارم تان شیش,یه لول بیست و پنج دارم تان پنج,یه لول بیست دارم تان چهار, یه کلن لول چهارم دارم معتادم نیستم.:-)
  3. سلام اقا من ی معتاد کلش بودم ولی الان دیگه ترک کردم اگه می خواین ترک کنین باید پاکش کنین
  4. سلام دوستان من یه معتاد نصف هستم یکی از دوران معتادیم یکم میگذره الان لول 117 هستم. زمانی که لول 80 اینا بودمو باید میدیدید یعنی غذا نمیخوردم ولی خب حالا بهترم . تاحالا معتاد بودنو تجربه کرده بودم ولی ه در این حد. منظورم از قبلا معتاد به تریاک نیست ها با بازیه واستون یوه تفاهم نشه باز


















    درود بر معتادان کلش!
  5. یا ابوالفضل همه معتادن!!! گوشی هرکی رو هم که برمیدارم یا کلش معمولی داره یا کلش رویال داره بخدا من که تابستون ‌ها میرم سر کار ، کلاس های محدودیت ، یا خود مدرسه بعد از تعطیل شدن سر من و دوستان تو کلشه به قول محمد اگه کلاس ترک اعتیاد بود به من خبر بدید حتما! با این بازی آدم به زندگی اهمیت نمیده!
  6. من معتاد کلش شدم که چهاربار در سه ساعت چکش می کنم و حالا3ماه بازی کردم لول40 هستم وتانهال7
  7. از وقتی بابام میاد خونه میره سراغ تبلتم وقتی با تبلتم دارم می ترسم که بابام سرش باشه بعد از عید بابام به خاطر کلش گوشیه اپل می خره و برای خودش 6 تا اکانت درست کرده.

    خودم کردم که لعنت بر خودم وای
    مامانم ترک کرده.
  8. من بدبخترین و معتاد ترین تر از همه شمام،وااای چقد حال میده بری اتک با دست پر برگردی،از همه مهم تر شیر کنی تو کلن همه چششون در بیاد خخخخ اینجوری من خعلی کیف میکنم. . .
    معتادیم دیگهههههههه..... 😂
  9. خ خخخو م ممما ر رررم ممممم ای خدا !!!! شفایم بده!

    من ععمللم ززییاد شده! الان که بر اون دنیا بعد بیدار بشم دیدم صبح شده برم بازی کنم بعد چند دقیقه بخوا بم باز بیدار بشم دیدم اتک کردن روم بعد میزنم موبایلو گوشه ی دیوار !!! باز چند روز بعد میرم گوشی نو میخرم ! بعد ؟؟؟؟؟

























    معلو مه دیگه بابا! دوباره کلش







    2 سال بعد















    کلش رویال














    چیه دیگه تموم شد !
  10. سلام و وقت بخیر همین الان که دارم این پیام را میفرستم ساعت 3.21 دقیقه شب است و من دارم اتک میزنم . به لطف مدیر سایت من ربات را نصب کردم و تا حدی به زندگیم میرسم الان هم لول 124 مکس تان هال 9 هستم و خیلی خیلی راضیم هم از مدیر این سایت هم از تمامی عوامل دست گلتون درد نکنه سایتتون بینظیره / فقط یک نکته من 3 ساله اومدم دنیای مجازی هیچی برام نمونده جز این کلش وباید بگم کاملا عاشقشم معتاد کمه واسه من میپرستمش تمام
  11. با سلام من دو علامت از اینارو دارم متاسفانه و بشدت دوست دارم کلشو کنار بزارم و خودمو راحت کنم ولی .....خب هم چنان تلاش میکنم شما هم تلاش کنید حتی شده واسه زنده گیتون موفق باشید
  12. سلام من به خواطره درسم کلش رو ول کردم به مدت هفت ماه و الانم یکی از نشانیه معتادیه کلش رو هم ندارم الان گوشیم فقط واتس اپ داره و هیچی دیگه نداره
  13. سلام
    منم یه معتادم لول 112 که قصد فروش اکانتم رو دارم با قیمت فقط 200 هزار تومن برای فهمیدن بقیه مشخصات به این شماره پیام بدید
    09369912455
  14. سلام عزیزان منم یک معتادم. کمپ ساعت چند باز میشه بهم بگین منم بیام.
  15. حالم خوب نیس چند وقته نت پر سرعت ندارم

    کسی نیس یه نت بده شبا نمیتونم بخابم

    :_( خیلی وقته کلش نزدم بخ رگام دستام داره میلرزه

    کـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک
  16. باسلام.
    منمم یکی از معتادای دیگه از 5 مهره بازی میکنم و بدون وقفه الان لول 80 ام یه اکانت دیگم ساختم لول 30 پرید یکی دیگم دارم لول 43 هست.
    21 سالمم هست
    ولی خداییش معتاده اینم..مگه چشه؟قبلا نمیدونستم چکار کنم میخوابیدم وو فیلم نگاه میکردم الان حداقل یه هدفی دارم ..بازی کلش تمام .
    بعدشم شیطان پرستیه و اینا...اصلا اینا مهم نیست ما داریم بازی میکنیم نه به این چیزا فکر کنیم:/
  17. به نام خداوده بخشاینده معتادان کلش
    ولا من مشکلی با پاک کردنش ندارم ولی نمیتونم راه میری توشهر میگن لول چندی / میخوای بخوابی اتک بت میزننو...
    میخوام یه کمپ بهبودی برا معتادا کلشبزنم میگن درآمدش خوبه :)
  18. سلام من هم مثل همه شما یه معتاد هستمز لول 71
    هر کی اکانتشو میخواد حذف کنه .حذف نکنه بدش به من والالاااااااااخخخخخخ
    اکانت بی زبونو میان حذف میکنن .سایتتون معرکس
  19. به نام خداوند بخشنده من یه معتاد هستم لطفا اگه بازی دیگه هم شناخت دارید بگید تا معتاد دو بازی شیم
  20. اگه میخواید کلش ترک کنید یک راه وجود داره پاکش کنید
    من لولم 140 تاون حال9 فول بودم ولی پاکش کردم الانم 1سال و خرده ای که ترک کردم خیلی راه فقط پاکش کنید ب همین سادگی
  21. من فقط 3مورد ازاین 10 رو دارم پس معتاد نیستم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  22. مهدی..........

    سلام من یک معتاد نصفی هستم یعنی گاهی او قات معتاد میشم گاهی اوقات هم ول میکنم از 8سالگیم شروع کردم به بازی . چند بار پاکش کرم ولی دوباره ریختم اخرین باری هم که نصب کردم 1ماه پیش بود.الانم دارم بازی میکنم و مرحله ی 34 هستم.الانم12سالمه انقدر ادامه بدید تا جای اولین نفرو بگیرید.با بازی کردن چیزی نمیشه که!!!!!!!!!!!
    فوقشم اگه چیزی بشه چشمات ضعیف می شه میری عینک میخری درست میشه.
    والا!
  23. شلام و با اجازه من یه معتاد کلش آو کلنش هشتم با افتخار
    خخخخخ
  24. با سلام منم ی معتاد میخوام ب یک بازی دیگه علاوه بر کلش معتاد شوم لطفا ی بازی باحال معرفی کنین D-:
  25. یعنی کل دنیا به ما بگن جهان سومی یا عقب افتاده والا حق دارن !

    نظر میزارن که شیطان پرستی و فلان و اینا ! خخخخخخ

    من خودم اون شکل بز رو دیدم گوشه زمین ولی این که بعضیا میگن نمیدونم

    تان هال 9 رو از روی خونه ی کعبه ساختن و طراح بازی همون یارو کشیشه

    هستش که قرآنو آتیش زده ! شما رو به اسلام قسم بازی نکنین و اینا !

    خخخخخخخ

    باورم نمیشه والا این چیزایی که میبینمو !!! یه بازیه اینقد گنده نکنین موضوعو !!!!

    نمی دونم اصلا چجوری همچین حرفایی رو میزنین ! من به جای شما خجالت میکشم واقعا که !

    ادمین ممنون میشم تایید کنین و در ضمن سایتتون فوق العادس

    تشکر ... یا حق
  26. لطفا این بازی رو بازی نکنید یا ادامه ندهید.خواهش می کنم توی اینترنت سرچ کنید(کلش و شیطان پرستی) اگر شما فرد با ایمان و معتقد به دین تون با شید این بازی رو رها می کنیدوگرنه...........
  27. سلام دوستان
    همونطور ک امامان و احادیث و در قران اومده هر چیزی ب اندازش خوبه
    ن کم ن زیاد
    بنده خودم میانه رو هستم و هم ب کارام میرس هم بازی میکنم هم خیلی خوش میگذره :)
    درضمن دوستان ب نظرم یکی از راه هایی ک خیلی کمک میکنه استفاده از ربات کلش هست گ روی بلواستکس یا گوشی ... نصب میشه و براتون اتک میزنه .
    اینجوری حداقل دیگه اتک نمیخاین بزنن و خیلی خیلی هم پیشرفت میکنین و ب کارهاتون میرسین
    اینقدر هم ب خوتون نگین معتاد تاثیر مزاره ب هر حال تو فکر و ....
    موفق باشید :)
  28. سلام خدمت دوستان
    چی دید از کلش؟
    اره منم بازی میکنم لول من هم 207 هست همه ی چیز هام مکس ولی حالا میفهم چه ضرری کردم تو زندگی


    من لیدر کلن لول 8 هستم darbedar
  29. اینجناب من یک معتاد کلش هستم ی روز شارژ اینترنتم قطع بود کارم به بیمارستانرسید الان هم گوشی دستمه
  30. سلام و عرض ادب به معتادین کلش چاکریم عملیا
    افرین بازی کنین تروفی بگیرینو الماس دریافت کنید
  31. با سلام.من 13 سالم که بود کلش رو نصب کردم و تا الان یعنی16 سالگی دارم که میشه 3 سال الان لولم148 الان همه چیم مکث مکث دیگه هیچی ندارم بجز اینکه پنج تا دیوارامو برسونم11 هیچی دیگه ندارم
    حالا من تو امتحانات خرداد ریدم اونم چ جور ریاضی و زبان رو شدم17خب البته بگم که شاگرد اول بودم و از شاگرد اول به شاگر سوم سقوط کردم
    کل خانواده الان دارن پشت سر من بد و بیرا میگن که:کسی که شاگرد اول بود الان شده سوم و........خلاصه اینجور چیزا
    نصیحتم به تموم کلش بازان ایران اینه که جووووووون هر کی دوس دارین سعی کنید کلشو یا پاک کنید یا اینکه کم برید سرش و بازی کنید درضمن کا=اتونو بیارید پایین هزار من خودم با اینکه لولم148کاپام روی 450یعنی جوری اوردم پایین که هر ی اتک که بزنم بین70تا90تا کاپ میده
    امید وارم موفق باشید ای چیزایی که گفتم همش ی خلاصه کوچول موچولو بود خخخ ولی بی شوخی کلشو بزارید کنار بازار فروش کلش هم داره ور شکست میشه و دیگه کم کلش ب فروش میره جهت اطلاع گفتم
    بای بای
  32. ترخدا بازی نکنین این بازی پر از نماد شیطان پرستی هست
    باور نمی کنین برین تو اینترنت سرچ کنین
  33. محمد حسین پورمیرضا

    سلام انقدر بازی کنید تا بازی رو تموم کنید بعد دیگه حوصله شما سر میره بازی رو ول می کنید
  34. علی مالمیر

    خخخخ من ترک کردم 6 دقیقه و 50 سانیه است که ترک کردم  خیلیههههههه داره میشه 7 دقیقه حیجان زدم زیاااااد
  35. ذوستان برای ترک کلش یک ربات کلش بخرید خودش براتون بازی میکنه شما هم با خیال راحت به کارتون برسید
  36. به نام شیطان !!!!!!!
    من کلش رو شب روز عبادت میکنم 3 تا اکانت دارم و 1 کلن 5 +  جیمیلا دوستام که در حال حاضر از یک (موتاد) بدتر شدم:(:D
    تو رو خدای تان هال 9 که میپرستید خخ لطفا سر بزنید کلنم و کلن و اکانتمو بخرید از شر بازی راحت شم island unity سرچ کنید
    خخخخخخخ
  37. سلام
    من با یه اکانت معتاد بودم، حالا یه اکانت دیگم ساخنم، بدبختی رفیقم که دگ نمیخواست بازی کنه اونم اکانتشو داد به من.
    من معتاد نیستم
    من یه روانیم
    منو ببرید تیمارستان!
  38. با سلام من یک معتادم بودم الان ترک کردم
    ب مدت 5 دقه و 35 ثانیه پاکی دارم
  39. دستشون درد نکنـــــه .... قبلا سالی یه بارم به دوستامون زنگ نمیزدیم  . حالا همش در تماسیم با فکو فامیل  ....
  40. معتادینه عزیز توجه کنن
    بهترین روش ترک
    عوض کردن مصرفیتونه
    یعنی اگه به کلش معتادین
    برید به یه چیزه دیگه معتاد شین تا کلشو ترک کنین
  41. ���🚭🚭���🚹🚹🚹معتاد

    بسم الله الرحمن الرحیم
    من یه معتادم
    معتاد به کلش او کلنز
    ................................

    البته اوایل تفننی میزدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای