آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

بربرشاه Barbarian King

بربرشاه Barbarian King

بربر شاه:
بربر شاه از نظر فیزیکی بزرگتر و بسیار قوی تر از بربر است که هزینه ای برابر 10 هزار اکسیر سیاه دارد.
بربرشاه از قلمرو خود در برابر تجاوز دشمن دفاع می کند و در حمله نیز با قدرت فوق العاده اش نیرویی موثر است.
شاه بربر که یک فقط یک بار می تواند در هر بار حمله مورد استفاده قرار یک نیروی جاودانه است. اگر او در نبرد مصدوم شود و یا کشته شود می تواند سلامتی خود را با یک دوره ی زمانی استراحت و خوابیدن بازبیابد.

اگر در یک حمله ، محراب بربرشاه ( جایی که با یک نشانه به عنوان قرارگاه او مشخص شده) خالی باشد حکایت از آن دارد که بربر شاه دشمن در حال بازیابی سلامتی خود است و برابر حمله ی نیرو های شما ظاهر نخواهد شد ، پس شما می توانید بدون نگرانی از حضور وی به قبیله ی دشمن حمله کنید.
زمانی را که بربرشاه صرف بازیابی سلامتی خود اختصاص می دهد بستگی به مقدار جراحت وارد در آخرین نبرد بر وی دارد.در صورتی که قبل از اتمام جنگ جراحتی نداشته باشد در حمله و دفاع بعدی شما کاملا آماده خواهد بود و نیازی به زمان ریکاوری ندارد.
هر چه سطح بربرشاه بالاتر باشد مقدار زمانی که صرف بدست آوردن سلامتی اش صف می شود بیشتر خواهد شد.
در حال حاضر بربرشاه فقط از قلمرو خودش حمایت می کند و هر نیرویی از دشمن که خارج از محدوده ی دایره ای شکل قرارگاهش باشد از شر او در امان خواهد بود.


استراتژی هجومی:
زمان حمله می توانید او را همانند سایر نیرو ها به میدان بفرستید. همانگونه که گفته شد اگر در نبرد آسیب ببیند برای نبر بعدی باید ریکاوری کند (اگر چه می توانید با صرف الماس سبز (جم) برای رسیدن به سلامتی اش در زمانی بسیار کمتر به او کمک کنید).
بهتر است شاه بربر از جانب فرشته ی شفا دهنده و کماندار مورد حمایت قرار بگیرد. خود بربر ها هم می توانند نیروی کمکی بسیار خوبی برای پادشاهشان باشند.
بربرشاه به واسطه ی نیروی زیادش برای تخریب سایر سازه های دشمن ، زمانی که تمام عناصر دفاعی دشمن تخریب شده است، یک نیروی ایده آل است.


استراتژی دفاعی:
بربرشاه دو حالت دارد.
در یک حالت او در محراب خود خوابیده. در این حالت او در حال بازیابی توان خود برای رزم است و چنانچه به قبیله ی شما حمله شود بربرشاه ناپدید خواهد شد(محراب اش پنهان نمی شود.)
در حالت دوم او در اصلاح " گارد " گرفته. بدین ترتیب که او در حال گشت زنی در محدوده ی قلمرو خود است و آماده ی دفاع در برابر تجاوز دشمن است.
با توجه به اینکه بربرشاه در هنگام حمله به یک هدف حمله می کند و خسارت مهلک بر آن وارد می کند همین خصوصیتش(تمرکز بر یک چیز) باعث می شود در برابر هجوم چند نیروی دشمن از چند طرف به سادگی از پای در بیاید.
یک ایده ی خوب این است که محراب او را در بین گروهی از منابع یا منطقه ای که برایتان اهمیت بیشتری دارد مستقر کنید.
بربرشاه توانایی مبارز با نیروی هوایی دشمن را ندارد.
بر خلاف نیرو های داخل قلعه که حتی تا آخرین نقاط از هر گوشه ی قبیله برای دفاع اعزام می شوند ، بربرشاه فقط از محدوده ی فرمانروایی خودش دفاع می کند.

تفاوت های سطوح ارتقاء:
اولین تغییر بربرشاه در سطح 10 ام اتفاق می افتد. در این سطح دستکش اش طلایی رنگ می شود.
دومین تغییر بربرشاه هم در سطح بیستم مشاهده می شود، جایی که محافظ شانه اش هم طلایی می شود.


سایر دانستنی ها :
بربرشاه هم می تواند توسط فرشته شفادهنده و طلسم شفا بخش مداوا شود اما چیزی در حدود نصف سایر نیروها می تواند از این نیروهای التیام بخش سود ببرد.
برای ارتقاء سطوح بربرشاه نیاز به کارگر است.
هر سطح ارتقایی بربرشاه تقریبا 2.5 درصد نیروی جسمانی و 2 درصد قدرت تخریبی اش را افزایش می بخشد، اما به همین ترتیب زمان ریکاوری اش هم افزایش پیدا می کند.
تله ی زمینی در مقابل بربرشاه کارایی ندارد.




بهترین راه برای رسیدن به بربریان  کینگ

این آموزش در ۱۲ مرحله و برای اولین بار توسط وب سایت کلش او کلنز طراحی و تست شده.
۱- اسپل فاکتوری را  به لول ۳ ارتقا دهید( تا همون اسپل بنفشااا)
۲- ظرفیت کمپ‌هایتان را به حدود ۱۹۰ تا برسانید.
۳- منابع تون رو تا حدود دو میلیون (اکسیر و سکه) پر کنید.
۴- ترافی هاتونو بیشتر از ۱۳۵۰ تا بکنید.
۵- سه تا اسپل آبی (لایتنینگ) اسپل بردارید + ۹۰تا آرچر + ۸ تا والبرکر + ۵ تا جاینت + ۱۰ تا گابلین + هرچی موند  رو بربر بردارید( البته از هر ترکیب دیگه ای هم میتونید استفاده کنید . فقط گرون نباشه :)     )
۶-از هم کلنی‌هاتون باربا و آرچر بگیرید یا با عضویت در کلن‌های  Donateor کمک بگیرید.
۷- دست روی دلتون بذارید و اتک هایی که اکسیر و سکه زیادی دارند ولی‌ دارک اکسیر ندارن یا کم دارن رو  رد کنید تا به اتک‌هایی‌ برسید که حداقل ۲۰۰ تا دارک بتونید ازش ببرید.
۸-روی  دارک استرج زوم کنید و سه تا اسپل رو روی مرکزش بصورت همزمان بندازید.
۹- سعی کنید با سربازتون به درییل‌ها یا استرج برسید ” از جاینت به عنوانه پیشمرگ استفاده کنید”
۱۰- از گبلین برای خنثا کردن بمب‌های مخفی‌ یا جاینت بمب‌ها یا هر چیز دیگه  استفاده کنید ” البته یه چند تاشو نگاه دارید تا اگه با دریل یا استورج رسیدید سریع ترتیبشو بدن :)
۱۱-بد از هر ۲ اتک برید یه اتک طرفی در بزنید و توی هر اتک سعی کنید ۱ ستاره بگیرید( تا ترافیاتون کم نیاد)
۱۲- به این گونه اتک‌ها عادت نکنید چون در سطوح بالا بدرد نمی‌خوره و ضرر می‌کنید ( البته سطوح خیییلی بالا :)     )
:)  اینم روشی‌ برای مردخری درحد بنز:)

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها Barbarian-king بربرشاه

نظرات (۲۰)

  1. سلام ایکانتم پاکشوده از روای جمیل چیجوری میشه برگر دونم شون راهی داره
    • پاسخ:

      اگه اکانت سیو بوده که هیچگاه پاک نمی شه باید بازی را لود کنید . اگر لود نشد باید با سوپرسل تماس بگیرید و مشکلتان را به فارس براشان بنویسید
  2. تونن نه فول هستم کینگمم الان زدم بره 15و کووینمم 13 هست و لولمم 110هستش من نمیدونم در کل چرا لولم نمیره بالا درضمن میدونم کینگ و کویین ایکس پی ندارن
    • پاسخ:

      معمولا برای وار به کار میرود که اگر شیلد نداشته باشید و وار هم داشته باشید و از بازی بنا به دلایلی میخواهید خارج شوید و اگر کسی به دهکده شما حمله معمولی کند بربر شاه آسیب میبیند و مدت زمانی باید برای احیا آن صبر کنید ، قبل از خروج از دهکده روی حالت خواب بزارین ،  اگر به دهکده حمله کنند ، بربر شاه خوابیده ، آسیب نمی بیند و به محض ورود به بازی ، بربرشاه را از خواب بلند میکنید و حمله در وار یا مولتی پلیر را انجام می دهید و در زمان صرفه جویی میشود. اگر مثلا زمان وار هم رو به اتمام باشد
  3. سلام خیلی پست خوبی بود من لول 82هستم تان هال 8همین دیشب کینگم رو دادم بشه 10من همیشه دارک اضافه میارمنتونستین واقعا نمیدونم شمنتونستین 10000تا جمع کنین
  4. من لولم 97هست و کینگم 7هست :'(موندم دارک جمع کنم کینگمو لول10کنم که ابیلیتیش لول2شه یا دارک جمع کنم لاوامو دو کنم و مینیون 6کنم برا وار )':واقعا سخته انتخابش 
    • پاسخ:

      بهتره بنظر من کینگ را لول ش را بالا ببرید.
    • پاسخ:

      هم اندازه خوده بربر شاه
  5. سلام من 2 کارگر دارم کله جمم رو خرج کردم کاپمو هم به 1250 رسوندم و اونم رو خرج کردم من حالا  چیکار کنم
  6. سلام خسته نباشید من کینگمو بردم لول چهار قدرتش بهتره تو لول چهار؟
    • پاسخ:

      بله هرچی بالا تر بره قدرتش فوق العاده میشه
  7. سلام، خسته نباشید، اگه از مطالب با ذکر منبع استفاده کنم ناراحت میشید؟
    • پاسخ:

      نه - با ذکر منبع و درج لینک اشکال ندارد
    • پاسخ:

      بارک الله ! 
  8. من در عرض سه روز بربرین کینگ گرفتم الان هم داره میره لول دو بدون اینکه از طلسم استفاده کنم. فقط نیازمند چندین باخته.
    • پاسخ:

      آفرین !
  9. فیلم رو دیدم ولی من همین امشب 30000سکه واسه سرچ زدن سوزوندم هنوز سرچ هایی که دسته این میاد دست من نمیاد تازه بعد از هر اتک معلوم نیست چقدر سرچ زده  بیچاره چون اون جاش تو فیلم نیست
  10. من یه هفته دارم واسه کینگ دارک جمع میکنم تازه داره میشه 3000دارک .اگه از من بپرسی میگم یه ماه طول میکشه اخه چجور تویه یه روز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به نظرم بازی رو هک کردی یا شانس داری در حد چمپیون یا سه سال هر روز  24 ساعته رفتی دعای ندبه خوندی خدا واست دارک اورده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • پاسخ:

      الان هم مخزن دارک من 40000پر شده و سرریز کرده ! و جا نداره دیگه ! و مونده روی دستم ! چطوری شما نتونستید جمع کنید!؟
  11. جناب شرمنده ام اخر مطلب رو توجه نکردم الان دیدم 
    نیازی به تایید کردن این نظرات نیست 
    خیلی  خیلی ممنونم 
  12. سلام خسته نباشید 
    میشه زحمت بکشید یه توضیحی در مورد ability level بربر شاه بدید
    مثلا لول یک چه امتیازی داره دو ،سه و .... 
    یا یه پست مخصوص این ایتم ارسال کنید 
    پیشاپیش ممنونم 
    • پاسخ:

      گذاشتیم که .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای