آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

نصب کلش آف کلنز بر روی ویندوز فون

آموزش ها متفرقه

این روز ها استفاده از بازی کلش آف کلنز روز به روز بیشتر می شود و سایتهایی در مورد این بازی پرطرفدار هر روز بیشتر می شود و استفاده از این بازی فراگیر می شود ، ولی همانطور که می دانید بر روی بعضی از گوشی ها با سیستم عامل های مختلف این بازی اجرا نمی شود که باعث ناراحتی بعضی ها هست و دائما از ما سوال می شود که چگونه می توانم بر روی گوشی خود بازی را اجرا کنم که ما هم توصیه ایی نداشتیم جز اینکه گوشی خود را عوض کنید ولی امروز برایتان خبر خوبی داریم که اجرای این بازی بر روی ویندوز فون است که در ادامه مطلب آن را آموزش خواهیم داد ...

این روش فقط بر روی ویندوز فون 10 کار می کند و در لیست زیر می توانید ببینید که آیا مدل گوشی شما را هم ساپورت میکند یا خیر

خب اگه مدل گوشی شما در بالا هست پس می توانیم شروع کنیم ...

چگونه بر روی ویندوز فون بازی کلش آف کلنز را انجام دهیم ؟

در ابتدا به قسمت تنظیمات گوشی خود رفته و از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه می کنیم. ( Settings ~> Backup )

1. فایل wconnect + Android SDK’s ADB را از یکی از آپلود سنتر های مجانی زیر دانلود می کنید :

2. بعد از دانلود فایل بالا آن را از حالت فشرده خارج می کنیم و دوفایل adb.rar و wconnect.rar بدست می آید.

3. فایل wconnect.rar را از حالت فشرده خارج میکنیم و دو فایل IpOverUsbInstaller.msi و vcredist_x86.exe را نصب می کنیم.

4. بر روی ویندوز فون خود به این مسیر می رویم و مراحل را انجام می دهیم :

Settings ~> Update and Security ~> For developers ~> Enable Developers Mode ~> Turn on Device Discovery

به پایین اسکرول می کنیم ،جفت دکمه  Pair button را لمس می کنیم ، سپس کد نمایش داده شده را یادداشت می کنیم ، که بعدا مورد استفاده قرار می گیرد.

5. از کابل برای اتصال گوشی به کامپیوتر استفاده می کنیم.

6. بر می گردیم به پوشه wconnect و از شماره 3 مراحل ادامه میدهیم و مراحل زیر را انجام می دهیم

Shift button + Right Click ~> Open command window here

7. موقعی که دستور command ویندوز نمایش داده شد دستور wconnect.exe  را تایپ می کنیم و سپس دکمه را فشار می دهیم.

8. در این مرحله pin  را می پرسد که pin مرحله 4 آموزش را وارد می کنیم.

9. فایل adb.rar را از حالت فشرده خارج می کنیم که در مرحله 2 گفتیم که یک platform-tools به ما می دهد.

10. بازی کلش را از " اینجا دانلود می کنیم " و آن را به پوشه platform-tools  انتقال می دهیم.

11. مرحله 6 را دوباره تکرار می کنیم و مراحل زیر را انجام می دهیم :

Hold Shift button + Right Click ~> Open command window

12. تایپ کنید adb device را در دستور ویندوز ( Command Windows ) و سپس Enter را بزنید و مطمئن شوید که دستگاه به درستی متصل است.

13. بگیرید فایل com.supercell.clashofclans-v7.156.5-602-Android-4.0.3.apk و تایپ کنید

adb install com.supercell.clashofclans-v7.156.5-602-Android-4.0.3.apk

در پنجره command window و Enter را تایپ کنید. به یاد داشته باشید که تغییر apk فایل توسط شما انجام شود.

14. در آخر هم با پیام موفقیت آمیز بود در پنجره ظاهر میشود.

نکته :

شما نمی توانید از روی گوگل پلی بازی را Load یا Save کنید چرا که ویندوز فون پشتیبانی نمی کند.

در فیلم زیر اجرای کلش بر روی گوشی  Lumia 1520 نشان داده شده که از مراحل بالا استفاده کردیم.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۸)

    • پاسخ:

      متاسفانه من لومیا ندارم و این مطلب هم ترجمه شده است.
  1. چطورى میتونم یه کلش جدید رو گوشیم نصب کنم ؟ با یه اپل ایدى جدید
    • پاسخ:

      اگه آیفون دارید - بله. آموزشش در سایت هست.
  2. ببخشید ی سوال داشتم. ایا امکان نصب نرم افزار بلواستکس روی ویندوزفون هست؟
    • پاسخ:

      خیر !
  3. سلام من گوشیم نوکیا ویندوز X میخوام از گوشیم بفرستم تو یه گوشی دیگه بازی کنم ولی گوگل پلی تو گوشیم ناسازگاره باید چیکارش کنم
    • پاسخ:

      متاسفانه انتقال نمی شه داد و اگر گوشی آیفون یا اندروید می خواهید بخرید - در صورتی که اطلاعات بازی کلش را دارید مثل تاریخ ساخت بازی و فاکتور خرید جم و ... به سوپرسل اعلام کنید که قصد دارید گوشی که بازی را ساپورت کند بخرید و از آنها تقاضای کد بازیابی بازی را بکنید و بعد از اینکه اطلاعات بازی را صحیح پاسخ دادید - کدبازیابی را در اختیارتون می گذارند و در گوشی های گفته شده می زنید و بازی تون لود می شه ! در غیر اینصورت کاری نمی شه کرد.
    • پاسخ:

      چیزی که سوپرسل اعلام کرده از این سیستم عامل فعلا پشتیبانی نمی کند .
  4. سلام ببخشید من چهارده سالمه و خوب به زبان انگلیسی مسلط نیستم هم گوشیم ویندوز فونی هست هم لبتابم ویندوز هشت روش نصبه ومتاسفانه نمی تونم این روش هارو انجام بدم الان روی گوشی انرویدم لول۵۸هستم ولی از گوشی ویندوز فونم بیشتر خوشم میاد برای همین می خواستم بپرسم نمیتونین همین کلش ویندوز فون که با این روش ها درست میشه برای دانلود بذارین ؟
    • پاسخ:

      خیر نمیشه انتقال داد و راه حلی فعلا نیست - چون ساپورت نمی شه
  5. اسماعیل قدرتی

    سلام ویندوز کامپیوترم 7 هست میشه باهاش اینکار را انجام داد یا باید ویندوز 10 باشه؟ این نرم افزار رو سیستمم نصب نمیشهIpOverUsbInstaller لطفا راهنمایی کنید ممنون
    • پاسخ:

      اطلاعی ندارم - یک سایت خارجی نوشته بود  و من هم گذاشتم که شاید بکار بیاید - توی  اینترنت سرچ کنید - البته بنظرم باید روی ویندوز 7 هم اجرا بشه ...
  6. سلام . من مدل گوشیم لومیا640xlهست و ویندوز فون 8.1.
    وقتی ویندوز 10 براش اومد میتونم از این روش استفاده کنم؟
    لطفن جواب بدید
    ممنون
    • پاسخ:

      این ها یک سری روش های ابتکاری است که باید امتحان کنید و از طرف سوپرسل هم ساپورت نمی شود . فکر نکنم ... بهترین راه همان تهیه یک گوشی اندروید یا اپل است.
  7. سلام.من گوشیمو وقتی میخوام paired کنم کدو میزنم اما پیغام خطا میده ک نتونسته.در حالی که تو گوشیم میزنه یه نفر با شما paired شده.میشه لطفا کمکم کنید؟
  8. سلام میخواستم بپرسم با اکانت اندروید میشه تو ویندوز بازی کرد با اکانت جی میل منظورمه
    • پاسخ:

      اگه منظورتون ویندوز فون گوشی هست - خیر ! با بلواستکس در ویندوز کامپیوتر می شود بازی کرد
  9. ببخشید میشه روی ویندوز۸و۱بازی کلش رو نصب کردنسخه گوشیم ۵۳۲خواهش می کنم هر چه زودتر جواب بدین خیلی ممنون
    • پاسخ:

      خیر
  10. سلام گوشی من 930 هست و من هر کار کردم نتونستم اجراش کنم
    بعد از وارد کردن پین ارور میده ولی تو گوشی پیر بودن یک دستگاه رو نشون میده.
    • پاسخ:

      خب این مسائل یک مقدار فنی است و نمی شه گفت اشکال از کجاست و عملا باید دیده و کار بر روی آن شود . بهتره یک گوشی اندرویدی تهیه کنید - یا روی بلواستکس بازی کنید.
    • پاسخ:

      نه - فقط گوشی های با سیستم عامل اندروید و ios
  11. با سلام من لومیا 535 دارم و رو حالت ویندوز 10 اینسایدر هستم ایا میتونم کلش رو نصب کنم؟
    • پاسخ:

      معمولا با نوکیا مشکل دارد ... به هر حال امتحان کنید
  12. باید به عرض دوستانی که اطلاعات ناقص میدن برسونم که هم روی۶۴۰نصب می شه هم سرویس گوگل رو برای سیو کردن بازی میشه فعال کرد که میتونید روش رو از cocland.comمشاهده کنید که همین روش فوق هست ولی به انظمام روش اکتیو کردن اکانت گوگل
    • پاسخ:

      نه - فکر نکنم - برای اجرای بازی جدید است
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      توی لیست آورده شده نیست و فکر نکنم - به هر حال دوست داشتید - امتحان کنید
    • پاسخ:

      توی لیستش نیست و فکر نکنم بشه 

    • پاسخ:

      فکر نکنم - توی لیست نیست
  13. سلام خسته نباشید.
    من الان اکانت لول 70 دارم. ینی نمیتونم روی ویندوز فون لودش کنم؟؟ اگه نشه بیارمش روی ویندوزفون که فایده ای نداره!!
    • پاسخ:

      نه لود نمی شه - برای اونایی هست که می خوان فعلا بازی نصب کنن روی گوشی های ویندوز فون یی
    • پاسخ:

      نه - دراگون خاصیتش همینه هر چی دم دستش باشه میزنه و به قصد به خا ک یکسان کردن نقشه حمله میکنه.
    • پاسخ:

      راهنما را بخوانید
  14. سلام.من تازه پکام باز شده ولی گولم ندارم و تا هوگ باز کردم.استراتژی هست که با پکا و بدون گولم باشه؟
    چون وار هم شروع شده.ممنون میشم اگه راهنماییم کنین.
    • پاسخ:

      پکا ها سرباز های خرفتی هستند که می توانید در کنار جاینت و ویزارد بکار برید
  15. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سایت http://********.ir کلیه هک های این بازی رو رد کرده و گفته امکان بن و بلاک اکانتتون در صورت انجام هک و تقلب وجود داره ایا درسته این موضوع؟
    • پاسخ:

      کدوم هک ؟ بازی که هک نمیشه ! بن ممکنه به دلایل مختلف انجام بشه و هک هم بستگی داره که چی باشه.
  16. وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای واقعا شددددددددددددست گلت درد نکنه
    • پاسخ:

      ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای