آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

نحوه حمله صحیح با دیوار شکن

دیوار شکن Wall Breaker استراتژی ها

شما می دانید که همیشه برای نفوذ سرباز هایتان در حملاتی که می کنید نیاز دارید به نقشه حریف طرح و برنامه خاص داشته باشید که حملات تونلی و یا قیفی شکل را که می خواهید انجام می دهید باید ابتدا با دیوارشکن پایه اصلی این عملیات را طراحی نمایید.

خیلی ها نمی دانند که چگونه باید این عملیات را توسط دیوارشکن طراحی کرد و یا حتی از آن استفاده نمی کنند ، البته برای نفوذ به نقشه حریف و طراحی حمله های زمینی مان می توان اسپل زلزله برای خرابی دیوار ها هم بکار برد ولی این مورد بعضی مواقع کارایی کمتری دارد و نمی توان به مرکز نفوذ کرد و اسپل زلزله نیز کم می آوریم و در حملات مان ستاره کمتر می گیریم .

پس در ادامه مطلب با ما باشید با طراحی حملات قیفی (فونلینگ) برای نفوذ به مرکز نقشه ، همراه با دیوار شکن ها ...

مواردی که باید به آن توجه کنیم :

 بهترین کاری که برای نفوذ به مرکز نقشه باید انجام بدهید انتخاب یک محل خوب در نقشه حریف است که بتوان حمله را از آنجا شروع کرد مثلا محلی که دفاعیات آن کمتر است و یا به تاون هال نزدیکتر است که بتوان لااقل تاون هال را زد و جایزه حمله را با گرفتن یک ستاره بگیریم.

در شکل بالا استفاده از دیوار شکن برای این قسمت نقشه حریف زیاد خوب نیست چون دیوارشکن ها به راحتی نابود می شوند چونکه فقط ویزارد تاور را می توانید دیوارش را بشکنید و باید به اطراف نقشه نگاه کنید و محلی بهتر را انتخاب کنید و نیروهای دیگرتان نمی توانند به مرکز نفوذ کنند و پشت دیوار ها می مانند و تلف می شوند ! کار سخت می شود.

پس اگر چنین چیزی در نقشه حریف بود ، محل مناسبی برای حمله نیست و باید تاکتیک را عوض کرد.


نحوه حمله به این نقشه کاملا با نحوه حمله به نقشه بالا فرق می کند

حمله و بازگشایی مسیرها با استفاده از نیروهای جان سخت و تانک مانندمان !

جان دیوارشکن ها بسیار کم است و سلامتی پایینی دارند و با یک شلیک ساختمان دفاعی حریف از بین می روند که این امر زیاد جالب نیست و دشمن اصلی دیوارشکن ها هم مورتار و ویزارد تاور ها و یا حتی تسلا های مخفی است که دیوارشکن ها را به راحتی از بین می برند و این خطر بزرگی برای حملات شما است .

اگر شما واقعا قصد باز کردن این نوع دیوار را دارید باید با سرباز های خود ملکه کماندار را نابود کنید که مزیتی بزرگ است و با دیگر سرباز ها ابتدا ساختمان های دفاعی را بزنید و از هوگ رایدر و یا بالن برای از بین بردن ساختمان ها استفاده کنید .

هیچگاه در حملات از توده ای از دیوار شکن استفاده نکنید چرا که همگی نابود می شوند و سعی کنید از دسته های 2 تایی استفاده کنید و در صورتی که دیوارها قوی بود از دسته 3 تایی نیز می توانید استفاده کنید.

برای حمله به چنین نقشه ایی شما احتیاج به یک ارتش کوچک دارید تا به مرکز نفوذ کنید این ارتش کوچک تشکیل شده است از 2 عدد گولم  4 الی 6 عدد ویزارد  3 عدد دیوارشکن  و همچنین همراهی   و سپس از بقیه ارتش خود برای نفوذ استفاده کنید و دیوار شکن ها را به نقاط قرمز رنگ بزرگ برسانید و یا نقاط قرمز رنگ کوچک برسانید برای اینکه ارتشتان نفوذ کند به راحتی به مرکز نقشه.

استراتژی برای حمله چگونه است ؟

  • گولم را در کنار کالکتور اکسیر جایی که شماره 2# نوشتیم و گولم دیگر را کنار لابراتوری جایی که 4# را نوشتیم رها می کنیم با این کار گولم ها مانند تانک عمل می کنند و  زیر آتش ساختمان های حریف قرار می گیرند و مورتار و ویزارد تاور را مشغول می کنند و دیوار شکن ها از این موقعیت استفاده می کنند و با انفجار دیوار ها راه را باز می کنند و حواس مورتار و ویزارد تاور هم به گولم ها است !
  • زمانی که تسلاها شروع به شلیک به گولم کردند شما از محل شماره #3 سه عدد دیوار شکن رها کنید تا دیوارها را تخریب کنند .
  • ویزارد ها را از محل شماره 1# و 5# و سپس از محل شماره 2# و 4# برای زدن باراکس ها رها نکنید زیرا ویزارد ها را فعلا لازم داریم.
  • حالا نوبت قهرمانانمان است ملکه کماندار و بربر شاه که از محل شماره 3# رها می کنیم تا به راحتی وارد نقشه حریف شوند.

پایه اصلی حمله به این نقشه حمله از محل 3# می باشد که برای حمله نقطه خوبی است و بدلیل حملات بد عده ایی خیلی از بازیکنان همان اول کار شکست را متحمل می شوند چرا که محل خوب و استراتژی خوبی در نظر نگرفته اند.

می توانید از یک گولم هم استفاده کنید و بسته به استراتژی و لول گولم و سرباز هایتان دارد که چه مقدار تحمل داشته باشند تا ساختمان های دفاعی حریف را مشغول کنند و شما بتوانید راه ها را برای خودتان بازگشایی و هموار کنید.

عده ایی هم دهکده هایی را انتخاب می کنند که لول دیوارشان پایین باشد تا نفوذ بهتری صورت دهند ، ضمنا بهتر است برای نفوذ قسمتی را انتخاب کنید که آرچر کویین حریف قرار دارد ، چرا که کشتن آن برای نفوذ به مرکز کار ما را راحت تر می کند.

این هم فیلمی از یک استراتژی حمله با دیوار شکن که برای رفع خستگی تون بد نیست !

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۰)

  1. من الان بعد از این کلیپ ۱۲ تا قرص سردرد خوردم خخخخخخخ فکنم موضعش باید می شد خنده بازار کلش
  2. محمد حسین پورمیرضا

    دیوانه هستن ههههه جاینتم رفت هوا هههه مسخره ها خنده داره
  3. سلام داداش من یه مدت از کلنم اومدم بیرون یه کلن ساختم حالا چیکار کنم که تعداد افراد زیاد شه و بتونیم وار بزنیم تو رو خدا جواب بده
    • پاسخ:

      کلن داشتن سخته و باید تبلیغات زیادی کنید که بگیر نگیر داره - شما بهتره وارد یک کلن شوید و به آن وفادار باشید تا هم مقام بگیرید و هم در وار شرکتتون بدهند
    • پاسخ:

      ممنون از شما
  4. قاه قاه غولاش پرید تو هوا قاه قاه. اه اه چ بی مزه
    ای فیلمو ره از کجا گیر اوردی ؟ خدا شفاشون بده

  5. نه جان من این دوتا که فیلم پر میکنن کین؟
    دکتر روانپزشک خوب خواستن معرفی کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای