آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

نحوه عضویت و تنظیمات در کلن و مقامات آن

قلعه ی قبیله Clan Castle استراتژی ها آموزش های بازی

کلن محلی است برای جمع شدن قبیله ها با هم و با عضویت در آن می توانید به دیگران نیرو کمک کنید و یا برای حملات خود نیرو های دوستانتان را به همراه ببرید و چه بسا همین نیروهای داخل کلن می تواند سرنوشت حمله تان را تغییر دهید و پیروز شوید.

همچنین مزیتی که کمک کردن نیرو به دیگران دارد این است که Level بازی خود را بالا ببرید و همچنین این امر باعث می شود که بعد از تعداد معینی که کمک کردید از طرف بازی به شما جم تعلق بگیرد .

برای توضیحات بیشتر و نکات آموزشی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

میخواهیم نحوه عضویت در یک کلن در کلش اف کلنز را آموزش بدهیم.

اولین کاری که شما باید انجام بدید جمع کردن گلد و ساخت کلن کسل است که گلد مورد نیاز ان ۱۰/۰۰۰ است و زمان ساخت آن صفر است و فقط گلد مورد نیاز است.

دومین کاری که شما باید انجام بدید این است که شما باید در یک کلن عضو بشید که دارای سطح  کاپ میباشد که توسط لیدر یا کولیدر های یک کلن تعیین می شوند که کمترین میزان کاپ برای ورود به کلن را تعیین میکنند که بین ۰ تا۴۲۰۰ کاپ میباشد.

ازدیگر موارد میتوان به نوع کلن توجه کرد که میتوان به سه نوع بسته  CLOSED و نیمه باز INVAIT ONLY که با دعوت یکی از اعضای گروه یا طبق درخواست شما است و دیگر ANYONE CAN JOIN که در این شکل هر کسی میتواند وارد شود.


ازدیگر موارد کلن باید به کشور کلن توجه کرد که در قسمت بالا در قسمت منطقه Location نوشته  شده است که می شود هر کشوری باشد و یا اینترنشنال یا همان جهانی باشد .


شاید شما ندونید چرا باید در یک کلن عضو بشید یا چه کارهایی باید در کلن ها انجام داد اگر برای شما مهم است ...

مزایا

  • یکی از مزایای مهم عضویت در یک کلن گرفتن سرباز از دوستان هم کلنی برای حمله است.
  • از دیگر مزایا اتک در کلن وار و گرفتن لوت میباشد .
  •  از دیگر مزایای کلن میتوان به چت کردن با دوستان در کلن چت میباشد.
  • گرفتن سرباز از دوستان برای دفاع از دهکده خود است.
  • گرفتن تجربیات دوستان برای پیشرفت بهتر
  • مقایسه خود با دوستان و دانستن نقاط ضعف
  • گرفتن مقام و انجام کارهای کلن


معایب

  • داشتن قوانین که باید از آن پیروی کرد
  • محدودیت در اتک دادن در وار
  • در ساعات خاص باید در کلن حضور داشته باشید


در کل مزایای عضویت در کلن بیشتر از معایب آن است و شما میتوانید به سرعت پیشرفت کنید.



حالا ما تعداد سربازها ومیزان لوتی که در وار میتوانید بگیرید در هر لول از کلن کستل را شرح میدهیم.

مقام های کلن و اختیارات انها(+ساخت کلن)



هر کلن دارای یک مقام بدون اختیار و سه مقام دارای اختیارات متفاوت میباشد که در زیر به هر یک پرداخته ایم.

  • لیدر (Leader): کسی که کلن رو میسازه به عنوان لیدر شناخته میشه و بیشترین اختیار رو تو کلن داره ولی میتونه این مقام رو به هر کسی بده ولی از خودش گرفته می شود.لیدر میتواند برای کلن عضو جمع کند و یا اعضا رو کیک ( اخراج ) کند و یا کلن وار را استارت کند و یا به افراد کلن مقام بدهد.
  •  کو لیدر (Co_Leader):کو لیدر کسی که همانطور که از اسمش پیداس کمک لیدر و  تمام کار های لیدر رو انجام و تنها کاری که نمیتونه انجام بده کیک کردن کولیدر ها و یا گرفتن مقام از اونهاست ولی تمام کار های دیگر لیدر مانند گرفتن نیرو و گرفتن اعضا و کیک کردن انها و دادن مقام رو دارد.
  •  الدر(Elder):الدر مقامی است دارای اختیارات نا چیز میباشد اما میتواند اعضای جدید برای کلن بیاورد و یا اعضای سطح پایین تر از خود را کیک ( اخراج )  کند و در کل دارای قدرت زیادی نمی باشد.
  • ممبر(Member):ممبر یا پایین ترین مقام کلن که در هنگام ورود به کلن داده میشود و دارای هیچ قدرتی نمیباشد و همه بجز ممبر های دیگه میتوانند وی را کیک کنند.


از قدرت های لیدر و کولیدر ها میتوان به فرستادن پیام کلی میباشد که هر دوازده ساعت یکبار قابل فرستادن است که با آیکون زیر نمایش داده شده است.

از قدرت های لیدر و کولیدر ها میتوان به ساخت سربرگ برای کلن است. سربرگ دارای چند معقوله است که اولین آن حداقل کاپ مورد نیاز و دومین مورد مدت زمان برای ثبت ممبر در کلن است و بعدی پرچم است که دارای رنگ های متفاوت است و دیگر آنها نوشتن متن برای سر در کلن میباشد.



قوانین کلن وار Clan War در بازی کلش آف کلنز


1. هر نبرد دو فاز دارد: یک روز جهت آمادگی و مهیا سازی و روز دوم روز نبرد


2. در فاز مهیا سازی می توانید اعمالی مثل تغییر مکان Town Hall و آماده کردن Defense ها، جمع آوری اطلاعات در مورد دشمن، طرح ریزی حمله، مشاهده Village اعضای دشمن و پر کردن clan castle ها جهت آمادگی دفاعی را انجام دهید.


3. هر شخصی که در جنگ باشد در روز نبرد حداکثر به دو نفر می تواند حمله کند اما دو حمله نمی تواند به یک نفر باشد.


4. در انتهای جنگ هر Clan ای که تعداد Star بیشتری گرفته باشد برنده جنگ خواهد بود.


5. در هر جنگ Loot را بدست می آورد اما در نهایت Clan پیروز Bonus Loot بزرگ را بدست می آورد.


6. اینکه Clan ای وارد جنگ بشود یا نه اختیاری است که توسط Leader و Co Leader ها قابل تعیین است.


7. Village ها از حملات Clan War در امان هستند و از منابع و Shield شما در حین Clan War چیزی کسر نخواهد شد. زبرا حملات به War Base انجام می شود بجای حمله به Village واقعی شما.


8. شما می توانید در جنگ شرکت کنید یا فقط یک تماشاچی باشید. در صورتیکه در جنگ شرکت کرده باشید آیکن Clan War در کنار نام شما در لیست اعضای Clan مشاهده می شود. در صورتیکه بعد از فشردن دکمه Start War توسط Leader یا Co Leader به Clan ملحق شوید فقط یک تماشاچی در جنگ خواهید بود. در هر جنگ ممکن است حداکثر 4 نفر به اجبار تماشاچی شوند تا تعداد اعضای Clan ها در جنگ برابر شود. این افراد یا کمترین Trophy در Clan هستند یا از افرادی اند که به دلایل ذکر شده نمی توان آنها را در جنگ شرکت داد.


9. در صورتیکه بعد از فشردن دکمه Start War توسط Leader یا Co Leader از Clan خارج شوید War Base شما باقی خواهد ماند و رفتن شما تغییری در جنگ دو Clan ایجاد نخواهد کرد و تا اتمام جنگ این دو Clan در هیچ جنگ بین Clan های دیگر نمی توانید شرکت کنید.


10. هر Clan حداقل باید دارای 10 عضو باشد تا بتواند جنگی را آغاز کند.


11. اعضای غیرفعال Clan هم مشابه اعضای فعال در جنگ شرکت داده می شوند و مورد حمله واقع می شوند اما Bonus Loot را بدلیل اینکه حمله ای صورت نمی دهند از دست خواهید داد و نیز از حملاتی که می توانستند صورت بدهند و Star بگیرند بی بهره خواهید ماند.


12. برای یافتن رقیب مناسب برخلاف Multiplayer Battle که Trophy تعیین کننده بود در اینجا بر اساس قدرت اعضا تعیین می شود که شامل Troops، کمپ ها و ظرفیت آنها، King و Queen و Defense ها و … می باشد. پس از یافتن رقیب در Search هیچ گزینه Next ای وجود ندارد و باید با رقیب پیدا شده وارد جنگ شد.


13. در War Map که از دکمه جدید سمت چپ می توانید وارد آن شوید اعضای شرکت کننده در جنگ را در دو صفحه مشاهده می کنید که صفحه سمت چپ دوستان شما و در صفحه سمت راست اعضای دشمن را می توانید ببینید. از گزینه Scout می توانید برای مشاهده village اعضا استفاده کنید. اطلاعاتی در مورد دوستان ببینید یا به دشمنان حمله کنید.


14. در War Map اعضا به ترتیب قدرت چیده شده اند. با توجه به فاکتورهایی که بالاتر ذکر شد.


15. War base شما (یعنی Village شما در War Map) بسیار شبیه Village اصلی شماست. به استثنا مواردی از این قبیل: Clan Castle جداگانه برای هر یک از آنها دارید و میتوانید Troop های دیگری در آنها قرار دهید. در War Base تولید Resource نخواهید داشت.

نیاز به Re arm کردن Trap ها و Reload کردنDefense ها نخواهید داشت و همیشه اماده نبرد هستند و Under Construction نیز نخواهند بود و با Level قبل از Upgrade کار خواهند کرد.

16. در war base قادر به ساخت troop و spell نخواهید بود. در حقیقت war base شما فقط برای دفاع ساخته شده است و troop ها و spell ها از village واقعی شما خواهند آمد.


17. Clan castle در war base فقط برای دفاع بکار خواهد رفت و نیازی به request دادن ندارد. در طول روز مهیا سازی هر کس می تواند به شما donate کند. در روز نبرد دیگر قادر به دریافت troop نخواهید بود. زیرا Troop داخل clan castle بعد از از بین رفتن در حمله بعدی نیز باز هم برای دفاع وجود خواهند داشت.


18. War base را نمی توانید در روز نبرد تغییر دهید.


19. هدف شما در حمله باید بدست آوردن 3 ستاره باشد و مهم است که کسی را برای حمله انتخاب کنید که فکر می کنید می توانید 100% نابودشان کنید. ولی حتی اگر در حمله هم ببازید و ستاره ای بدست نیاورید bonus loot را بدست خواهید آورد.


20. بهتر است قبل از اینکه به کسی حمله کنید حملات قبلی دوستانتان به آن village را replay کنید تا جای trap ها و troop درون clan castle را شناسایی کرده و بهتر بتوانید استراتژی حمله را تعیین کنید.


21. Shield شما در clan war از بین نخواهد رفت و شما را از حمله در clan war نیز محافظت نخواهد کرد.


22. هر شخص full bonus loot را در صورتیکه پس از اعلام نتایج نهایی در clan پیروز قرار گرفته باشد بدست خواهد آورد و همچنین نشان طلایی پیروزی در نبرد در توضیحات clan ذخیره خواهد شد.


23. در صورتیکه clan شما جنگ را ببازد شما جریمه ای از resource های خود پرداخت خواهید کرد اما همچنان loot ای را که از نبرد خود بدست آورده اید را با کاهش چشمگیری خواهید داشت.


24. در صورت تساوی clan ها هر کدام bonus loot را با اندکی جریمه دریافت خواهند کرد اما جریمه در مقایسه با باخت کمتر است. اما همچنان خیلی کمتر از پیروزی است.


25. war win bonus جایزه ای است که اگر clan شما پیروز شود به شما می رسد اما دقت کنید که اگر شما در نبرتان بازنده بوده باشید bonus loot شما افزایش نخواهد یافت.

26. اعضای clan شما از loot ای که شما در نبرتان بدست می آورید هیچ سودی نخواهند برد..


27. شما با باخت در war clan هیچ resource ای از دست نخواهید داد.


28. پس از اتمام جنگ Bonus war loot در clan castle شما ذخیره خواهد شد که امن تر از storage های شما است. اما فراموش نکنید آنرا collect کنید چون ظرفیت محدودی دارد.


به برای یک دوستی پایدار و داشتن کلن قوی به ما بپیوندید !

تبلیغات شما

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳۹)

  1. سلام من از یه کلن بیرون اومدم الان هر چی تو جستجو سرچ میکنم نمیاد ولی وقتی تویه کلن دیگه عضو میشم و بعد سرچ میکنم میاد ولی بلافاصله که خارج میشم از کلن دیگه نمیاد
    • پاسخ:

      به علت شلوغی و تشابه پیدا نمی شود و باید زیاد سرچ کنید - بهتر است تگ کلن را سرچ کنید تا سریع پیدا شود
    • پاسخ:

      به خاطر شلوغی زیاد است و مدتی باید بگذرد و همچنین باید تگ آن را جستجو کنید و یا در اختیار دیگران قرار دهید - با اسم به سختی پیدا می شود
  2. باسلام
    کاپ کلنو قبلا صفر میکردم نفرات ایرانی میومدن،اما حالا هر موقع کاپ کلنو صفر میکنم فقط ترکیه ایها میان کلن!!!درضمن زبان بازی هم فارسیه،کشورم ایرانه!!!ممنون میشم راهنماییم کنید.
    • پاسخ:

      این احتمالا به خاطر تغییراتی است که خوده سوپرسل انجام می ده و علتش را دقیق نمی دونم
  3. سلام من رهبر بودم تو کلنم بعد رهبری را به یکی از اکانتام داد بعد هواسم نبود با اکانت رهبریم لفت دادم از کلن الان یک نفر شده رهبر که کسی با اکانتش بازی نمیکنه فقط جا پر کرده با قائم مقامی نمیتونم کیکش کنم کسی میدونه چه طور رهبرا کیک کنم یا مقاما ازش بگیرم
    • پاسخ:

      فعلا راهی نیست.
  4. سلام
    واسه چی بعضی وقت ها کلشو بالا نمیاره
    لطفا همه جنبه ها رو در نظر بگیرید
    • پاسخ:

      دلایل مختلفی داره - شلوغی سرور هاشون - اتصال ضعیف اینترنت - مشکلات فیلترینگ ایران - مشکلات گوشی که بعضی مواقع فایلها را درست نمی خواند و یا قاط می زند ! و ....
      می توانید از یک ف ی ل ت ر ش کن هم استفاده کنیدکه بعضی مواقع مشکلات را حل می کند .
  5. سلام
    چرا من نمی تونم توی کلن یا گلوبال فارسی تایپ کنم
    لطفا سریع جواب بدید
    • پاسخ:

      کیبورد فارسی نصب کنید
  6. سلام خسته نباشید من ی کلن لول ٥دارم که. الان درش رو باز گذاشتم کاپ هم روی صفر و مکانش رو هم گذاشتم روی بین الملل چرا کسی جویین نمیشه؟باید کار خاصی انجام بدم که افراد بیان؟؟ قبلا اینجوری بود که افراد می اومدن


    • پاسخ:

      کار خاصی نباید انجام داد  - بنظرم کلن داری کاری بیهوده است و وقتتون را روی بازی متمرکز کنید و یا توی کلن های شلوغه دیگه فعالیت کنید تا مقام بگیرید ، نصیحت دوستانه اینکه به غیر از خرد شدن اعصاب چیز دیگری عایدتون نمی شه ! بعضی مواقع هم به خاطر خود برنامه کلش آف کلنز هست که نمی دونم باگه یا چیزه دیگه ، که کسی نمی یاد ! بعضی مواقع کلن توی لیست سرچ بازی میره و بعضی مواقع نمی ره ... و اولویت هایی را می سنجه و توی لیست سرچ می ره تا کلنتونو پیدا کنن ، چند تا کاربر توی کلنتون همیشه داشته باشید تا امتیاز کاپ کلنتون بالا بره ....
      بیشتر باید برای کلنتون (حالا از هر راهی مثلا سایت اگه دارید توی سایتتون ، وعده و وعید دادن به افراد با پول و جم ، تبلیغ بین دوست ها تون توی مدرسه یا دانشگاه و دادن تبلیغ در سایتهای پر بیننده و  ... ) تبلیغ کنید و نگه داشتن یوزر هم در کلن کاره سختی است.
  7. سلام خسته نباشید من ی کلن لول ٥دارم که. الان درش رو باز گذاشتم کاپ هم روی صفر و مکانش رو هم گذاشتم روی بین الملل چرا کسی جویین نمیشه؟باید کار خاصی انجام بدم که افراد بیان؟؟ قبلا اینجوری بود که افراد می اومدن
    • پاسخ:

      هر اسمی می تونه باشه
  8. باسلام.امیدوارم که حالتان خوب باشد.
    من کلن باز کرده ام .لطفا بیاید کلنم .اگر بیاید خوش حال میشم.
    تگ کلن:qqqcjcll#

    باتشکر
  9. سلام خسته نباشید من به تازگی کلن زدم ولی هرچی دوستانم سرچ میکنند میگن کلن سرچ نمیشود کابها رو صفر کردم ولی بازم سرچ نمیشه دارم دیونه میشم در کلن هم بازاست...اسم کلن
    • پاسخ:

      اسم کلن به خاطر تشابه زیاد و شلوغی به سختی پیدا می شود - تگ کلن تان را بدهید تا سرچ کنند ، به همین صورت با علامت # و عدد کلن 231321 سرچ کنند - به راحتی پیدا می شود.
  10. سلام، میخوام وارد کلن دوستم بشم، نمیتونم، نه من میتونم و نه اون میتونه وارد کلن من بشه، گزینه جوین و اینوایت هردومون، برامون سبزرنگ یاروشن نیست؟؟؟ چکارکنم؟؟ کاپ بالا دارم، و کلنمون بسته هم نیست. البته 1ماه پیش کیکش کردم
    • پاسخ:

      خوب باید دید تنظیمات کلن دوستتون چجوریه ؟. ممکنه کاپتون برای جوین شدن کم باشه یا کلن بسته باشه 
  11. بچه ها کلن ساختم توروخدا بیاین عضو شین کولیدر میکنم
    persain empire
    تگش:
    qyy28rry#
  12. درود
    1 کلن رو ذخیره دارم که هیچ عضوی نداره
    گزیه عضویت any one can join هست ولی گزینه join نداره
    آیا راهی هست؟
    • پاسخ:

      نه - کاری نمی شه کرد -  چون مثل یک کلن پاک شده می ماند
  13. سلام لول من هفت ولی نمی تونم در اون کلنی که میخوام برم کاپ که برای اون کلن گذاشته شده 0 است میگه بعدا تلاش کنید باید چیکار کنم.مرسی
    • پاسخ:

      حتما تنظیمات کلن را تغییر داده اند و عضو نمی گیرند و یا کلن بسته است و باید لیدر یا کولیدرها تنظیمات ورود به کلن را تغییر دهند تا بتوانید join کنید.
  14. سلام با تشکر از سایت خودتون.من مبتدی هستم .چگونه تو کلن هنگام وار میشه درخواست نیرو ویا هر درخواست کمکی کرد با به درخواست های بقیه پاسخ داد؟
    • پاسخ:

      درخواست نیرو در وار همانند همان درخواست های معمولی است که در حملات مولتی پلیر می دهید و فرقی نمی کند و اون کلنی که در نقشه وار میبینید توسط دیگران پر می شود و فقط دفاع می کند و نیروهایش هم کشته نمی شود در وار بعدی که به شما می زنند.
  15. عزیزان خواهش میکنم بیاین 9 نفر نیاز دارم خواهش میکنم قدمتون رو چشم عزیزان هرکی بیاد خیلی عزیز من نیاز دازم ممنون میشم اگه بیاین
    Clan tag :#LVQPLRPV
    Name Clan : Hellscream Army
    رنگ پرچم سبزو زرد
    اسمم سهیله لول 93 هستم
    و ممنون میشم بیاین : (
  16. سلام من یه کلن ساختم 40000 تا کم کرد ، خواستم یکی دیگه رو هم وارد کنم هر چه گشتیم نیامد .
    هم اسم رو زدم هم اون کدی رو که با نردبان شروع میشه ولی پیداش نکردم اخرش هم ازش خارج شدم چطور میشه زمان می بره؟ وقتی خارج بشی کلاٌ میپره؟
    • پاسخ:

      بعضی وقتها دیر پیدا می کند - سعی کنید یکبار کلن تگ را با حروف بزرگ تایپ کنید و اگه پیدا نکرد با حروف کوچک تایپ کنید و پیدا نکرد مطابق آن چیزی که داده است و حروف بزرگ و کوچک اگه بود ، تایپ و جستجو کنید.
    • پاسخ:

      خیر
  17. من تاول یازده و لول 152.هستم کلن هفت هم هستیم به نیرو و افراد جدید نیاز دارم کسی خواست بیاد اسم کلن ما فقط کمپ است
    • پاسخ:

      برای اینکه بهتر دیده شوید در انجمن تبلیغ کنید که قسمتی برای اینکار هست
  18. سلام من کلن 4دارم بچه ها همه اهل دل و با صداقت هستن همگی مرام معرفت دارن تشریف بیارین خوشحال میشیم
    اسم کلن خروس جنگی
  19. من از یه کلنی کیک شدم نمی تونم دوباره به اون کلن برگردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
    • پاسخ:

      بعد 24 ساعت تا 48 ساعت می تونید
  20. سلام.اگه درخواست پیوستن به کلن دادم و رجکت کردن و بازم بخوام درخواست بدم چند ساعت باید صبر کنم؟؟؟
    • پاسخ:

      معمولا 24 ساعت
  21. ببخشید من یک کلن ساختم و یک دفعه دستم خورد به خار شدن و خارج شدم هیچ کاری نمی تونم کنم که بر گردم.
    • پاسخ:

      اگه کسی دیگه ایی توش نیست خیر - یکی دیگه بسازید
  22. زضا سولدوزلو

    سلام اگرقوی خواستیدبیایدکلن ماfire forzen سرچ ودران عضوشوید تاهمه روشکست بدید
  23. ببخشید روش تقسیم bonus lootدرwar clan چجوریه چون من بعد از گرفتن 6 ستاره و برنده شدن توی وار سمت چپ بالا مقدار منابع بدست امده را 500000 نوشته ولی فقط به من 150000 دادند که حتی یک چهارم هزینه نیروها نبود.
    • پاسخ:

      فکر نکنم ! یا وار را باختید و یا اینکه کلن تون جایزه وار قبلی را خالی نکردید و یا به اونی که حمله کردید همین مقدار جایزه را می داده و شما اشتباها روی یک کلن دیگه زدید که مثلا جایزه اش 500 هزار تا بوده و بعد به یک دهکده دیگه حمله کردید که جایزه برنده شدنش 150000 تا بوده و به این حمله کردید.
  24. دوستان کلن خوب کسی خواست بیاد
    کلن 3تا وار دیگه میره 5
    Y902R0Q2
     یک مربع بذار اولش
  25. سلام وعرض خسنه نباشید به شما عزیزان من ی کلن دارم ب اسم IRAN TAKهیچ کس به این کلن من که خیلی دوسش دارم نمیاد در این کلن که 3mapدارم توی این هستند؟اگه راهی برای زیاد شدن نفرات زیاد در کلنم میشه بهم یاد بدین من در گلوبایل گفتم اما کسی من را احمییط نزاشت اگه راهی هس یادم بدهید؟ممنون

    اینم بار کد کلن منY0V2YURU#
  26. سلام من لیدر ی کلن بودم خیلی قوی بودیم کلن داشت لولش 4 میشد لوله خودمم 110 هست حیف کولیدرام از هم پاشوندنش الان هیچکی تو اون کلن نیست و نمیشه جوین شد من تو بوک مارکم دارمش میشه جوین شد تو اون؟؟؟؟هیچکی داخلش نیست؟؟؟راه حلی وجود داره؟؟
    • پاسخ:

      نه ! یکی باید باشه که دعوتتون کنه 
  27. سلام خدمت شما من یک کلن دارم به نام پرشین کینگ میخواستم ببینم تو گلوبال باید تبلیغ کنم بعد من کلنمو خیلی دوست دارم میخواستم ببینم نامه های سند میل قوانینو شما دارید؟
    • پاسخ:

      بله تو گلوبال افراد را اینوایت کنید - این روزها کلن زدن خیلی سخته و کاربراش می روند - اون نامه را هم نداریم
  28. Salam man ye clan lvl 3 dashtam bad joz khodam kasibto clan nabod baghiye rafte bodan v man ham mese baghiye left dadam hala chetor mitonam clanamo bargardonam ba vojode inke dg ozvi nadare?
    • پاسخ:

      نمیشه دیگه !
    • پاسخ:

      هر کاری که توی بازی انجام دهید بدونید آخرش جم می ده . قسمت دستاوردها را بخوانید که یک پست گذاشتیم
  29. سلام یه نفر اومد کلن دختر بود چند ماه موند تو کلن لول کلن 3 شد بعدش وقتی کولیدر کردم یدونه سند ایمیل که همه بچه ها به این کلن مراجعه کنند الانم بیشتر از دو نفر نیستیم و هیچکس هم نمیاد میشه یک کاری کرد 
    در جمع کردن افراد کلن توضیحات بیشتر بنویسید 
    کلن : تهران    تگ کلن :p2ujyp92 
    اول این کد مربع بزنید

    • پاسخ:

      کلا به فکر کلن داری نباشید چون اعصابتان خرد می شه ! بنظر من بهتره تمرکز روی بازی تون کنید.
      برای جمع کردن اعضای کلن باید تبلیغ کرد که کلی وقت می گیره.
  30. باسلام و عرض خسته نباشید ،تقریبا این جواب سوال من بود اما مهمترین قسمتش رو جواب ندادین همون گزینه ششم از تنظیمات کلن که وار فرکانسه : و جلوش چند تا گزینه واسه انتخاب داره مثل نات ست ،اول ویز و غیره این چیه؟
    در ضمن من یه کلن خوب و تقریبا دوستانه (خانوادگی دارم)اما یه فردی با این کد2jcjpqpyq#اومده فش میده ،کلنو به گند کشیده کیکش کردم کلنو کلوز کردم،کردم کاپو بردم اخرش ،کشوروعوض کردم ،اما با خودش میتونه بیاد من کیک میکنم کولیدرا کیک میکنن میاد کنه شده نمیدونیم چطور این چطو میتونه خودشو راه بده ؟چیکار کنم نتونه ؟شما رو به خدا خانومای گروه نمیان به خاطش از بازی کردن افتادن خاهشن اضطراریه زود تر لطف کنید و یه راهکار بگین ،خیلی ازتون ممنونم
    • پاسخ:

      تکمیلش می کنم...
      راجب به اون شخص هم احتمالا یکی از کو لیدرها یا الدر ها شیطنت می کنه و اینوایتش می کند. چون کیک بشه نمی تونه بیاد دیگه !
  31. آقا واقعا واست متاسفم این نویسنده های افتخاری همشونو قبول نکن خیلیاشون چیزای چرت و خرافاتو بدرد نخورو افتضاحی میزارن به نظر من 2یا 3تا دستیار داشته باشی بسته دیگه چه وضعشه گند زدی به سایتت
    • پاسخ:

      در مورد نویسندگان دیگه دقت بیشتر و سخت گیری بیشتر به عمل می آید. و هر مطلبی را دیگه نمی گذاریم.که سایت خیلی بد نشود.
    • پاسخ:

      لول کلن سایت ما 4 است و IRAN اسمش هست که تبلیغ و تگ را می بینید در زیر :


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای