آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آموزش تصویری داشتن دو کلش همزمان در یک گوشی

آموزش ها


شاید شما هم دوست داشته باشید که در گوشیتون چندتا بازی کلش آف کلنز داشته باشید اما چطور؟


خب معلومه!


به ادامه مطلب مراجعه نمایید !


برای این مورد ابتدا برنامه Luckeu Patcher رو از اینجا دانلود کنید.
دقت کنید که این برنامه نیاز به دسترسی روت داره
بعد از نصب برنامه وارد اون بشید و روی برنامه کلش لمس کنید و نگه دارید.
در منوی ظاهر شده بر روی Clone It کلیک کنید و OK رو بزنید و منتظر بمونید.
بعد در پنجره جدید بر روی Install کلیک کنید و صبر کنید تا بازی نصب شود
بازی را اجرا کنید و لذت ببرید!


نمونه:


نکات مهم:

  • لازمه این آموزش روت بودن گوشی شماست.
  • این کار به نسخه اصلی بازی شما لطمه نمیزند.
  • با این روش نمیتوانید دهکده ای جدیید لود کنید و تنها باید از لول یک شروع کنید.

هشدار: این آموزش برای اولین بار توسط من (علی ذکایی) تهیه شده است و تنها با ذکر نام نویسنده به همراه سایت وی (به علت اخطار گوگل حذف شد) اجازه کپی کردن دارید.


با افتخار: Hellboy

به علت اخطار گوگل حذف شد

سایت ما نسبت به تبلیغات نویسندگان افتخاری زیر پست هایشان مسئولیتی ندارد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۵)

  1. سلام گوشی من روت نیست حقیقت میترسم روت کنم یبار کردم گوشی سامسنگم داغون شد بدون روت نمیشه انجام.داد برنامه ای چیزی نیست
    • پاسخ:

      برنامه دیگری  در این مورد معرفی شده که میتونید دو اکانت از هر برنامه ایی داشته باشید. در سایت بگردید .
  2. مهدی۶۱ زارعی

    ببخشد من می تونم یک اکانت دیگه ایی که تالول سی بردم را بیارم داخل گوشی خودم البته گوشی خودم کلش نصب دارم
    • پاسخ:

      گویا با تغییراتی که در گوگل پلی جدید انجام داده - هر دستگاه فقط یک اکانت را می تواند داشته باشد - و دیگه سیستم گیمر آیدی برقرار شده است - مگر اینکه گوگل پلی تون را نسخه قدیمی کنید و امتحان کنید - قول صد در صد نمی دهیم
  3. ببخشید من هم با نسخه جدید کلش امتحان کردم و هم با ف ی ل ت ر ش ک ن، ولی CONFIRM رو نیاورد😢😢
    در هر صورت بازم ممنون
  4. ببخشید من همین کاری ک گفتین کردم و کلش هم دو تا شد ولی هرکاری میکنم اکانت عوض نمیکنه یعنی CONFIRM رو نمیاره !! چیکارش کنم؟؟؟ خواهشا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      نسخه جدید کلش را نصب کنید و با یک ف ی ل ت ر ش کن هات اسپات شیلد متصل شوید وتست کنید
  5. سلام من 3تا بازی کلش دارم تو گوشیم با3ایمیل متفاوت از دوتاش میتونم راحت به اون یکی ها لود شم ولی ار یه اکانت میخوام به اون بکی ها لود شم کد میخوا من نمیدونم این کد رو از کجا بیارم لطفا راهنمایی کنید یا اینجا پاسخ بدین یا جواب رو به ایمیلم بفرستید ممنون میشم
    • پاسخ:

      سلام
      کد = CONFIRM
  6. با سلام . از روش دیتا میشه یک اکانت رو لود کنید. ولی باید گوشیتون روت باشه. برای اموزش تو تلگرام اد کنید @pouya1212
    • پاسخ:

      همه امکانات باز نیست
  7. سلام من می تونم  همزمان از یک اکانت کلش هم در کامپیوتر نرم افزار بلواستکس وهم در گوشی یا تبلت استفاده کنم مشکلی پیش نمی یاد ضمنا هر تغییزی در یک دستگاه بدم در دستگاه دیگر هم اعمال میشه .
    • پاسخ:

      همزمان نمیشه از دوجا به یه اکانت وصل شد
    • پاسخ:

      سلام
      مثل حالت عادی اجرا کنید اما سیو سینک نمیشه
      با احترام: HellBoy
    • پاسخ:

      روی بازی در برنامه لاکی پچر نگه دارید نه جای دیگه
  8. فرهاد علیپور

    سلام به همه دوستان  من در یک گوشیم 7تا کلش دارم میدونم باور کردنش سخته  من با یه روش  توانستم  7تا اکانت رو سینک کنم دلم میخواد یاد بدم ولی میترسم همه جای دنیا بچره و اکانت ها ی من بن شه شاید یک روز توی اپارات بذارم 
    • پاسخ:

      سلام
      به دلیل اینکه فقط یگ گوگل پلی داریم نمیشه سینک کرد
    • پاسخ:

      با استفاده از Titanium Backup بله میشه
      با احترام: HellBoy
    • پاسخ:

      درود
      اینکار دقیقا همینی هست که این برنامه انجام میده
      یا احترام: HellBoy
    • پاسخ:

      تا بی نهایت میشه ایجاد کرد
      با احترام: HellBoy

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای