آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

حل مشکل XmodGames در آندروید 5

آموزش ها دانلود بازی متفرقه


شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با دردسر گوشی خود را روت کنید اما Xmod جواب ندهد! این یکی از نا خوشایندترین اتفاقات ممکن است اما نگران نباشید ما این مشکل را برای شما حل کرده ایم .

با ما در ادامه مطلب همراه باشید ...



برای حل این مشکل شما به چند برنامه نیاز دارید: (لطفا آنهارا در گوگل سرچ و پیدا کنید)

  1. BusyBox
  2. SD FIX
  3. Lucky Patcher

دقت کنید که هر سه این برنامه ها نیاز به دسترسی روت دارند


1-هر ورژن از برنامه Xmod که روی گوشیتون نصب هست رو پاک کنید
2-آخرین ورژن برنامه را از اینجا دریافت و آنرا نصب کنید
3-برنامه BusyBox را نصب و اجرا کنید
4-برنامه SD FIX را نصب و اجرا کنید
5-برنامه Lucky Patcher را نصب و از آن برای سیتمی کردن Xmod استفاده کنید (برنامه را لمس کنید و نگه دارید و در منوی ظاهر شده بر روی
Move to system/app کلیک کنید و سپس OK را بزنید تا گوشی شما ریبوت یا خاموش شود)
6-برنامه Xmod را باز کنید,به برنامه دسترسی روت داده و Mod های بازی مورد نظر را نصب کنید اما اصلا بازی را اجرا نکنید
7-دیتای برنامه Xmod را پاک کنید (با رفتن به مسیر روبرو:
settings/application_manger/all/xmod - Clear Data) و سپس گوشی خود را خاموش و روشن کنید
8-دوباره مودهای بازی مورد نظر را دانلود کنید


از بازی خود لذت ببرید!


در پایان به یکسری نکات دقت کنید:

  • لطفا حتما از روت بودن دستگاه آندرویدی خود با برنامه های چک کننده اطمینان حاصل کنید!
  • در مراحل 3 و 4 نصب برنامه و دادن دسترسی روت کافی است

هشدار: این مطلب برای اولین بار توسط من (علی ذکایی) آماده سازی شده است و لذا هرگونه کپی برداری بدون ذکر نام نویسنده ممنوع است.


در صورتی که در روت کردن دستگاه های آندروید 5 مشکل دارید در نظرات اغلام کنید تا آموزش رو قرار بدم.


با افتخار: Hellboy

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۶۷)

  1. سلام داداش ترو خدا جوابمو بد خیلی خیلی خیلی کارم لنگه..
    من همع مراحلو رفتم تقریبا کامله اون چهارتا ارور رو نمیده اصلا اروری نمیده ولی وقتی گزینه ساندبوکس یا همون اتک تستی رو میزنم هرچی میزنم نمیاره ینی فقط مپو نشون میده بدون هیچ نیرویی ترو خدا جوابمو بدین نوکرم
    • پاسخ:

      از این برنامه استفاده نکنید که باعث بن شدن می شوید و این برنامه ماله قدیم بود که خطری نداشت ولی الان حتی با نصب آن و استفاده نکردن آن هم بن می شوید پس سریعتر پاکش کنید
    • پاسخ:

      از نسخه های مود شده استفاده کنید - همون نسخه هایی که جم بی نهایت دارند و یا می تونید از دوستانتون در کلن تون بخواهید که چلنج کنند و برای تمرین به دهکده دوستانتان حمله کنید که نیرویی از شما یا منبعی از دوستتان هم هدر نمی رود
  2. خب اگه یه وقت منو بخاطر استفاده از ایکس مود بن کنن برای همیشه بن میکنن یا فقط برای یه مدتی؟
    • پاسخ:

      برای همیشه - حتی اگه روی گوشی باشه و استفاده هم نکنید - شناسایی و بن می شید!
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      باید برنامه Lucky Patcher را دانلود و نصب کنید و وقتی که نصب شذ آنرا اجرا کنید و در لیست آن برنامه ایکس مود را پیدا کنید و آنرا لمس کنید و انگشت خود را نگه دارید یک منو باز می شه و گزینه Move to system/app را انتخاب و لمس می کنید و ...

      توجه داشته باشید که استفاده از برنامه ایکس مود خطرناک است و باعث بن شدن بازی می شود - این مطلب متعلق به قدیم است که ایکس مود خطری نداشت و سوپرسل با آن مبارزه نمی کرد!
  3. Salam ba tashakor az amozesheton vaghean awli booood.man 2 mah pish raftam goshimo root kardam bra x mod ama vaghti root shod ram goshim parido dardesar dorost kardo xmod ham ejra nashod. Alan dobaro to net gashtamo amozesh shoma ro peyda kardam va ejra shod vaghean sepas gozaram az lotfi ke kardin mannon🙏❤💙💘
    • پاسخ:

      امیدواریم که فقط ایکس مود را نصب نکنید!
  4. سلام استاد میخاستم ببینم این اموزش تون روی برنامه ی gamehacker هم کار میکنه گوشی من نوت 3 هستش اندرید پنج کردم بعد cf-root هم کردم ولی کلا برنامه های مربوط به هک بازی ها کار نمیکنه ولی با گوشی رام کاستوم اندرید 4 که اجرا میکنم گیم هکر کار میکنه میشه لطفا کمک کنی بتونم گیم هکر رو روی اندرید پنج اجرا کنم ممنون از لطفت اگه سریع جواب بدی
    • پاسخ:

      اندروید 5 امنیت ش بالاست و روت کردن و برنامه های هک با مشکل اجرا می شه .
  5. با سلام من وقتی وارد وارد SD fix میشم روی دکمه ی continue میزنم خطا میده
    گوشیمم s5 اندروید ۶ هستش
    روتم هست
    لطفا راهنمایی کنید
    به روشم برای اندروید 6 بزارید
  6. با احترام خسته نباشید سلام.من هما این کار هارو میکنم اما 4 خطا میاد نمیدونم با این 4 خطا چکار کنم خیلی ناراحتم اگه میتوانید کمکم کنید.
    • پاسخ:

      مطلب آموزشی در این رابطه موجود است ، ضمنا مواظب باشید بن نشوید این برنامه باعث بن شدن بتزی میشود جدیدا
    • پاسخ:

      آشنایی ندارم ! در قسمت پرسش و پاسخ بپرسید شاید کسی بدونه ...
  7. سلام گوشی نوت 3 و آندروید 5 هست همه راه های ذکر شده رو رفتم ولی نمیشه هر بار با یک مشکل مواجه میشم خواهشا آگه کسی میدونه راهنمایی کنه دیه خسته شدم انقد جستجو کردم
    • پاسخ:

      ایکس مود مشکلات زیادی دارد و با بعضی گوشی ها و نسخه های اندروید مشکل دارد.
  8. daaash slm...b mola k mashti hasti,man chan mahi bod dargiresh bodam ta in k bikhiyal shodam..baz b saram zado bazam bi natije mondam...ama rah kare shoma ok bod...note 3 n9005 android 5 javab dad...damet garme
  9. سلام خدمت هل بوی عزیز
    ایکس مود من یه اخطار 4 گرینه ایی میده گوشیم اس4 و اندرودش تازه 5 شده.برنامه های پیشنهادی شما رو هم نصب کردم فقط برنامه لاکی لانچر هیچ گزینه ای برای ورود به سیستم نمیده وبه زبانه روسی هست.ممنون میشم اگر بتونید کمکی بکنید
  10. سلام میشه بگید چه جوری اندروید5 رو در s5روت کنم هرکاری کردم نشد اگه میشه جواب رو به جمیلم بفرستید
    ممنون
    • پاسخ:

      روت کاریست تخصصی و بهتر است به یک تعمیرکار گوشی مراجعه کنید و دلایل زیادی دارد و اندروید 5 هم روت ش مشکل است.
  11. سلام

    "ایکس مود در برنامه لاکی پچر
    من نیس چیکا کنم؟؟؟"

    توروخدا جواب بده به آیدی تلگرامم ali35355@
    خاهش میکنم یه پیام بهم بده کمکم کن واقعا دیگ خسته شدم
    • پاسخ:

      باید دستی وارد کنید از طریق منوهای آن
  12. با سلام.من حواسم نبود اشتباهی کلش رو سیستمی کردم.حالا چطور کلش رو از حالت سیستمی در بیارم؟
  13. دمت گرممممممممممممممممم دیگه داشتم ناامید میشدم ماچ بده بیاد بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
  14. mersi hell boy
    alan xmode ok shode faghat taleharo neshun nemide na tu atte tamrini na tu atte vagheyi chikar konam ??mamnoon misham rahnamayi befarmayid
  15. سلام وقتتون به خیر. من آندروید 4 دارم واسه گلکسی اس 5. اصلا لود نمیکنه باز نمیشه واسم بازی لطفا راهنمایی کنین ممنون
  16. سلام و سپاس از راه حل خوبتون.
    من مراحل رو انجام و بلاخره ایکس مود اجرا شد اما مشکلی که دارم اینه که وقتی گزینه ی sand box replay و realtime روon میکنم باز هم جای هیدن تسلا و بمبها رو نشون نمیده.replay رو هم میزنم اما نشون نمیده جای بمبها رو.خواستم بدونم من جایی اشتباه کردم یا کلا اینظوریه؟
    • پاسخ:

      در حملات واقعی جای بمب ها را نشان میدهد.
  17. سلام.آقا چجوری دیتا رو حذف کنم ؟؟ آن مسیری که گفتی از کجا برم؟؟ ممنون میشم جوابم رو بدید
  18. سلام داش به نتیجه رسیدم مشکلش تو سیستمی کردن بود مرسی
    یه سوال دیگه داشتم از یه برنامه ذیگه wps wpa tester این برنامه هم اجرا نمیشه کار نمیکنه ارور busybox میده ولی انجام میدم فایده نداره میدونی باید چکار کنم؟
  19. سلام دوست عزیز
    گوشیم galaxy s6 sm-g920f
    روتش کردم همه این مراحل رو انجام دادم چندید بار از راه های مختلفشم انجام دادم ولی باز ب نتیحه نرسیدن بازی رو اجرا میکنم بازم همون پیغام ۴ تا مرحله ای میاد مشکل چی میتونه باشه ؟ همه راه هارو انحام دادم یعنی نمیشه کاریش کرد؟ باید کرنل رو عوض کنم؟
    داش ممنون میشم زود جوابمو بدی مرسی :*)
  20. سلام خسته نباشین.من مشکلم اینه تو لاکی پچر برنامه سیستمی نمیشه ارور میده میگه فضای تو پارتیشن شما کم است و نمیشه برنامه رو سیستمی کرد.گوشیو هم یبار وایپ کردم اما بازم مشکل داره.
    عرض کنم قبل این اپدیت این مشکل بوجود اومد قبلش هیلی خوب کار میکرد ایکس مود.ممنون میشم کمکم کنین
    • پاسخ:

      پس از همون مود های قدیم استفاده کنید که کار می کرد و اگه جواب نگرفتید باید منتظر آپدیت های جدید باشید و یا فکری به جال گوشیتان کنید
  21. داداش عاااااااااااااالی
    واقعا دمت گرم
    من الان نزدیک 6 ماهه سرگردونم واسه این .
    خیلیییییی حال دادی
    ایشالا لولت برسه به 300 :))))))
    ممنون
  22. سلام
    آموزشتون کاملا درست کار کرد خیلی ممنون به خاطر این آموزش . خیلی دوست داشتم xmod رو روی گوشیم نصب کنم.
  23. سلام و درود آقا دمتون گرم 1 ماهه دنبال اینم که چرا نمیاد بالا که اومد واقها مرسی
    نوت 3 اندروید 5
  24. سلام داداش من همه کار انجام دادم. اخرش که ربات اجرا میکنم xmod میزنم اخطار میده please try 4 steps راهنمایی کنید
  25. سلام دوست خوب من من وقتی ایک مود نصب میکنم رو عکس کلاش میزنم ور پایین صحه برای من گرنیهmod install نمیاد گزینه instalمیاد میزنم روش نصب میشه و میرم تو بازی رو xmodمیزنم 4تا نوشته میاد تمام مراحلی که گفتی هم انجام دادم لطفا کمکم کنید
    • پاسخ:

      سلام
      تنها راه حل همینه - مجددا تلاش کنید
  26. آقا خدا خیرتون بده خیلی ممنون خدا هرچی میخوایین بده بهتون مرسی بچه ها حواستون باشه باید بازی کلش نسخه نهاییش باشه اگه نباشه هنگ میکنه
  27. سید بهنام

    با سلام خدمت دوستان عزیز من گوشیم LG G2 هست و جدیدا اندرویدش رو 5 کردم .
    Xmode من هیچ مشکلی نداره فقط با زبان فارسی سازگاری نداره به خاطر همین باید زبان گوشیتون رو انگلیسی کنید ( البته بهتره بعد از انگلیسی کردن گوشیتون،گوشی رو خاموش/روشن کنید)
  28. داداش اون مرحله که گفتی با لاکی پچر سیستمی کنیم یعنی چی ؟!!؟!؟
    من لاکی پچر رو زدم ولی وقتی روی برنامه لمس میکنیم و نگاه میدارم هیچی نمیشه
    ولی وقتی روی برنامه کلیگ میکنم یه صفحه باز میشه که حاوی تعدادی کد های چرت و پرت هست!!
    تورو خدا کمکم کن بد جور گیر کردم
    منتظر جوابم ...
    • پاسخ:

      یعنی بشه جزو برنامه های اصلی گوشیتون
  29. داداش من ایکس مود رو ک باز میکنم اجاز ام میدم یه کادر با این نوشته میاد ک نوشته plase use rooting tools to root your device first so that mods and other features can run properly ینی ممکنه گوشیم روت نشده باشه ممنون میشم جواب بدی زود؟
    • پاسخ:

      با برنامه روت چکر امتحان کنید - در آندروید 5 یک مقدار روت سخت است
  30. سلام گوشی من گلکسی اس 5 هست / اندروید 5
    با دقت تمام مراحل رو انجام دادم و مشکلم حل شد
    ممنون علی جان .
    (همین نظر رو تو یکی از سایت ها اشتباهی فرستادم . امیدوارم موجب سردرگمی نشه )

    باور کنید منم مثل شما چند روزه دنبال این مشکل بودم .
  31. گوشی من p7 هست ولی برنامه xmod رو که اجرا می کنم آدمک فضایی کنار صفحه رو نمایش نمی ده چی کار ب
    • پاسخ:

      سرچ کنید تو سایت راه حل گفته شده
  32. سلام
    من گوشیم سامسونگ مدل اس فایوه با اندروید 5
    همه نرم افزارایی که بالا گفتی رو نصب کردم ولی بازم ایکس مود کار نمیکنه و اول خطا میده که یا روت نیست یا بازی نرم افزار ایکس مود یا کلش آپدیت نیست و ...
    لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      تنها راه حل همین هست
      از اول شروع کنید دوباره
  33. سلام من نیاز شدید به این برنامه دارم و نسخه هک شده بلو استکس رو دانلود کردم و رو pc نصب کردم ولی هر بار مود ها رو نصب می کنم و  لانچ می کنم بعد زدن علامت ایکس مود ، ایکس مود رو می زنم همیشه 4 اخطار روت کن و ... رو میده جون هر کی دوست داری کمک کن ممنون میشم
    • پاسخ:

      ببینید لطفا تمام مراحل رو از اول انجام بدید
      باید حل بشه
  34. محمدرضافتحی

    سلام خدمت ادمین عزیز و تشکر از سایت خوبتون
    آیا ایکس مود روی آیفون ٦ پلاس اجرا میشه؟ 

    • پاسخ:

      سلام بنده Hellboy هستم
      بله اجرا میشه
  35. سلام خسته نباشید...میگم این یارو ایکس مود اصن رو بلو استیک من نصب نمیشه ارور میده=inistal faildچرا؟؟؟چیکار کنم؟؟؟
    • پاسخ:

      روت شده هست؟
    • پاسخ:

      متوجه نشدم
    • پاسخ:

      برنامرو دوباره نصب کنید و دوباره نصب کنید
    • پاسخ:

      بله
    • پاسخ:

      کجاش مشکل دارید
  36. سلام بچه ها بیاید کلن (برترین های کلش) خوشحال میشیم اسم لیدرشم( سارا )هست وممنون از برنامه ی خوبتان.
  37. اگه واقعا تونستی این کارو روی بلو استکس انجام بدی فیلمشو بزار
    چون واقعا یه کاره مهمو انجام دادی که همه توش موندن
  38. سلام دوست عزیز من هرکاری کردم جواب نداد روی بلو استیک.
    همه موارد رو نصب کردم، وقتی روی ایکون سمت راست صفحه بازی میزنم، بعد روی روی ایکون xmod پنجره وسط صفحه میزنم میگه 4 مورد زیر را بررسی کنید.
    1-سیستم روت باشد
    2-اخرین نسخه ایکس مود باشد
    3-دستکاه یا بازی را ریست کنید
    4-با پشتیبانی تماس بگیرید
    در ضمن من از اخرین نسخه بلو استیک روت شده داخل سایت سافت 98 استفاده کردم، دسترسی روت هم به برنامه ها دادم
    • پاسخ:

      دقیقا همین ارور با این راه حل میشه
      با احترام: HellBoy
  39. سلام، خواستم بدونم کسی موفق شده xmode رو تو بلو استکس اجرا کنه لطفا کمک کنید.  ممنون
    • پاسخ:

      این روش رو خود من در آندروید 5 و بلواستکس اجرا کردم و جواب داد
      راه دیگه ای وجود نداره
      با احترام: HellBoy
  40. میلاد رییسی

    سلام برای من این خطا میده لطفا راهنمایی کنید .

    Error : not enough space within the system partition free up space in system then try again .
    system : 1674mb (83mb free)
    چجوری سیستم رو خالی کنم ؟ 
    • پاسخ:

      یک برنامه مثل Clean Master نصب کنید تا رمتون خالی کنه
      با احترام: HellBoy
    • پاسخ:

      روی بلو استکس اصلا کار نمی کنه که !
  41. برنامه Lucky Patcher را نصب و از آن برای سیتمی کردن Xmod استفاده کنید (برنامه را لمس کنید و نگه دارید و در منوی ظاهر شده بر روی Move to system/app کلیک کنید و سپس OK را بزنید تا گوشی شما ریبوت یا خاموش شود)

    میشه اینجا رو بیشتر توضیح بدید؟


    انردیود 5 ام اموزش بدید روت کنم مرسی
    • پاسخ:

      سلام
      در برنامه لاکی پچر روی برنامه لمس کنید و دستتون رو بر ندارید تا یه منو ظاهر بشه
      آندروید 5 هم به زودی قرار میدم.
  42. آقا من همه کار به ترتیب انجام دادم وقتی مود رو نصب می کنم میرم تو کلش رو گزینه Xmod میزنم مینویسه

     Please inestall mod firstx in Xmodgames

    همه مود هاش رو هم نصب کردم باز همین ارورو میداد لطفا کمک کنید !
    • پاسخ:

      با سلام
      لطفا دیتا رو پاک کنید و دوباره مود رو نصب کنید.
      با احترام: Hellboy
    • پاسخ:

      اگر بلو استکس روت شده باشد بله جواب میده.
      با احترام: Hellboy
    • پاسخ:

      آموزشتون با Odin بود؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای