آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۵

بالن Balloon

بالن Balloon

بالن:

بالن ها به نوعی ارتقاء یافته از دیوار شکن ها هستند. حملات آنها هوایی صورت می گیرد. آنها از آسمان بمب های خود را بر روی سازه های قبیله ی دشمن رها می کنند و بدین ترتیب به منطقه ی مورد نظرشان خسارت وارد می کنند. با این حال به سادگی در برابر ضد هوایی های حریف آسیب پذیرند.

حرکت بالن ها بسیار کم است تا آنجا که باید آنها کند ترین نیروهای بازی خواند. آنها همانند غول ها سازه های دفاعی حریف را در اولویت قرار می دهند . علی الخصوص خمپاره انداز ها و توپخانه ها.

زمانی که منهدم شوند منفجر شده و به این دلیل قدرت تخریبی افزونی ایجاد می کنند.


استراتژی هجومی:

زمانی که به قبیله ی دشمن یورش می برید زمان برای شما محدود است .توصیه می شود در صورت تمایل برای استفاده از بالن ها قبل از آنکه آنها را به میدان نبرد بفرستید تمام ضد هوایی های دشمن را از سریعا از کار بیاندازید(برج جادوگر ، برج کماندار و ضد هوایی) مراقب قلعه ی حریف هم باشید. در صورتی که دشمن کماندار،مینیون ، جادوگر یا اژدها در قلعه ی خود داشته باشد به راحتی و خیلی سریع می تواند بالن را منحدم کند.

گروه های پنج تایی یا بیشتر بالن ها معمولا به راحتی یک برج کماندار را پایمال می کنند . در صورتی که از تیر راس ضد هوایی رای رقیب در امان باشند به طور تقریبی 9 بالن می توانند تماما قبیله ی دشمن را تخریب کنند.

اگر در یک تهاجم زمان و اکسیر برایتان اولویت ندارد پیشنهاد می شود قبل از اینکه بالن را به میدان بفرستید یک اژدها را رها کنید. اژدها به دلیل قدرت جسمانی بالایی که دارد نقش انحرافی را ایفا می کند. اژدها را به سمت ضد هوایی ها بفرستید و به این ترتیب از بالن ها محافظت کنید . ( در این استراتژی اژدها در مقابل ضد هوایی نقش غول در مقابل خمپاره انداز را ایفا می کند)

میتوان از خود بالن ها برای حمله به ضد هوایی ها استفاده کرد اما در صورت این اقدام باید توجه داشت فاصله ای که بالن را رها می کند باید بسیار نزدیک به اهداف باشد در غیر این صورت خیلی زود از بین می روند.

اگرچه سرعت بسیار پایینی دارند اما قدرت تخریبی بالن ها تحسین بر انگیز است! یک گزینه ی خوب برای ارتقا سرعتشان حمایت از آنها به وسیله ی " طلسم خشم" است.

برخی از کاربران فراموش میکنند ضد هوایی را در قبیله ی خود مستقر کنند. هجوم به وسیله ی بالن ها ( و مینیون ها) به آنها نشان خواهد داد که سخت در اشتباهند!


استراتژی دفاعی:

بالن می تواند استراتژی دفاعی خوبی باشد. اگر دشمن با نیروهایی مثل بربر ، غول و جن به شما حمله کند ، از آنجا که این نیرو ها در آسیب رسانی به بالن ها عاجزند ، بالون می توان به راحتی تلفاتی زیادی به آنها وارد کند ( البته اگر بتواند در مقابل طلسم رعد و برق دشمن(در صورت استفاده) جان سالم به در ببرد!)

توجه داشته باشید در مقابل نیرو های دیگر دشمن از قبیل کماندار ، مینیون ، اژدها و جادوگر این استراتژی به سادگی و سریعا شکست می خورد!


تفاوت های سطوح ارتقاء:

سطح سوم : چند لایه ی محافظتی چوبی
سطح پنجم : افزایش کیسه های متصلی و تغییر رنگ بمب ها به طلایی
سطح ششم: رنگ بالون مشکی می شود با نقش یک جمجمه حکاکی شده بر روی آن

سایر دانستنی ها :

می توان حداکثر 48 بالن را در اردوگاه های سطح بالا قرار داد ( به انضمام 7 بالن در قلعه ی سطح بالا)

سطح ششم بالن نسبت به "پکا" ی سطح اول قدرت تخریبی بیشتری در هر واحد حمله ای را دارد.

هزینه ی ارتقاء بالن سطح ششم ( 6 میلیون) کمتر از کماندار سطح هفتم ( 7.5 میلیون اکسیر) است با این حال بالن در این سطح از نظر قدرت تخریبی و سلامت وضعیت بهتری نسبت به کماندار دارد.

خصوصیات بالون نظامی (Balloon ) :

✔ هدف مورد علاقه : ساختمان های دفاعی دشمن
✔ نوع حمله : پرتاب بمب و انفجار تا شعاع ۱٫۲ بلوک
✔ میزان اشغال فضا : ۵ اسلات
✔ مدت زمان آموزش (ساخت) : ۸ دقیقه
✔ سرعت حرکت : ۱۰
✔ سرعت حمله : ۴ ثانیه
✔ سطح پادگانِ (Barracks) مورد نیاز : ۶
✔ بُرد : ۱٫۲ بلوک


مشخصات: 

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها balloon بالن

نظرات (۵)

    • پاسخ:

      شما تصحیح کنید !
  1. من تو وار میخوام با ۱۰ تا جاینت ۲ تا دیوار شکن ۵ تا بالون ۲ تا هیلر چهار تا هم هوگ از کلن میگیرم و تو وار بعدی شرکت میکنم
    • پاسخ:

      اشکال نداره (:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای