آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۴

بوست تمام کالکتورها با یک عدد جم

خوب همانطور که گفته بودیم از همین الان می توانید به مناسبت سه سالگی بازی کلش آف کلنز تمام گلدماین تولید طلا و کالکتور تولید اکسیر و دریل های تولید اکسیر سیاه خود را به مدت یک هفته با یک عدد جم برای هر تولید کننده بوست کنید ، تاریخ اتمام این سورپرایز هفتم آگوست 2015 برابر با جمعه شانزدهم مرداد 1394 می باشد ، پس هرگونه ساختمان تولید کننده های ذکر شده را که اگر در حال آپگرید است را کنسل کرده و گزینه یک بوست را فعال کنید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۴)

    • پاسخ:

      بله ! خیلی ! بوست کردن باعث میشه که تولید کننده های طلا و اکسیر - تولیدشان سریع و دوبرابر شود و مخازن تون برای آپگرید تجهیزات و ساختمان ها راحت تر انجام شود.
  1. سلام. 
    الان یک جم بوست فعال شده، 
    می خواستم بدونم می تونم سه روز دیگه بوست رو به مدت یه هفته فعال کنم. 
    چون میخوام دریل آپ کنم
    یعنی از اون یه هفته چیزی نمی سوزه؟ 
    نوشتید «»»شما می توانید به مدت یک هفته تولید کالکتورها را دوبرابر کنید که قبلا این یک هفته برای شما می ماند و می توانستید از هر روزی برای استفاده از آن استفاده کرده و تا یک هفته کالکتورها را بوست کنید . مثلا این کار را می توانستید از هفته دیگر آغاز کنید.
    • پاسخ:

      قبلا تا یک هفته این خاصیت فعال بود و هر کسی توی اون یک هفته فعال می کرد - یک هفته اش از همون روز فعال می شد - الان هم شاید به همین صورت باشد ولی بهتره آپ کردن ها را بذارید برای بعد - ضرر نمی کنید.
  2. یه سوال:
    این یک هفته (از امروز 31 جولای تا 7 آگوست اونجور که سوپرسل گفته) اگر مثلا 5 آگوست بوست بزنیم فقط 2 روز میشه استفاده کرد یا 7 روز رو باز هم داریم ؟؟؟
    • پاسخ:

      شما از هر تاریخی که بزنید - یک هفته براتون می شمارد تا تموم بشه - البته باید توی این مدت یک هفته سعی کنید استارتش را بزنید ، نه مثلا 1 ماه دیگه - چون احتمالا اعتبارش یک هفته است و توی این یکهفته باید استفاده کنید و هفت روز را بوست کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای