آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۶

جم رایگان در کلش آف کلنز

دانلود بازی

اگر جنگ قبایل را بازی می کنید و نیاز به جم یا همان الماس دارید، نیازی به هزینه اضافی نیست، بلکه می توانید به صورت رایگان جم کسب کنید.

خب امروز با یه آموزش جذاب با عنوان روشی جدید برای گرفتن الماس (Gem) رایگان در بازی Clash Of Clans در خدمت شما هستیم. حتما برای شما هم اتفاق افتاده که بعضی از افراد ادعای هک کردن بازی رو داشتن که هیچ کدوم واقعی نبوده، و یا خودتون به دنباله راهی برای هک کردن بازی گشته اید  ولی به جایی نرسیده اید. اما این روش اصلا نوعی هک کردن به شمار نمی آید و کاملا قانونی و مجاز به شمار می آید. جای دارد این را هم اضافه کنم که ما اولین وبسایت در میان وبسایت های ایرانی و خارجی هستیم که به این روش اشاره کرده است.

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

طبق گفته سازنده های برنامه، نرم افزار کامل ترین اپلیکیشن آموزش دریافت جم یا همان الماس رایگان در بازی جنگ قبایل است، آموزش های موجود در برنامه به دسته عمومی و تخصصی مخصوص کلش اف کلنز تقسیم می شوند، روش ها هیچ فرقی با هم نمی کنند و از طریق هر دو روش می توانید جم رایگان کسب کنید، اما روش های تخصصی راحت تر و عملی تر هستند. روش های معرفی شده در برنامه، همه قانونی هستند و ربطی به هک بازی ندارند. همچنین آموزش هایی دیگر مرتبط با بازی محبوب جنگ قبایل گنجانده شده است که می توانید از آن ها برای افزودن دانش فنی خود استفاده کنید.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۶)

    • پاسخ:

      باید برنامه های پیشنهادی ش را دانلود کنید و نصب و کنید و امتیاز جمع کنید
  1. سلام داداش برای اینکه فیلتر شکن رو گوشی نصب کنیم ایا باید حتما گوشی روت شده باشه؟
    • پاسخ:

      خیر
  2. محمدامین رضایی رحیمی

    سلام دادا ببخشید مزاحم شدم من برنامه های داخل اپ بونتی رو نصب میکنم اما امتیازش برام منظوور نمییشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چیکار کنم؟
    هات اسپات هم دارم
    • پاسخ:

      در داخل نرم افزار نوشتنی وجود دار آن هارا بخوان
  3. محمدامین رضایی رحیمی

    داداش من اپ کارما هم دارم اما وقتی برنامه های داخلش رو میگیرمو نصب میکنم امتیازش برام ثبت نمشه؟ از چیه؟
    • پاسخ:

      این ها برنامه های تبلیغاتی هست که شاید باید با اون برنامه کار هم بکنید و اجرایش کنید تا امتیاز ثبت شود و شاید هم ip  تون هنوز ایران است و با یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم تست کنید-
  4. محمدامین رضایی رحیمی

    سلام دادا ببخشید مزاحم شدم من برنامه اپ بونتی رو دارم اما فقط سه تا برنامه بخ
    هم معرفی میکنه.هااا؟ مشکل از چیه؟

    و راستی دادا یه ف ی ل ت ر ش ک ن خوب برا بلو استیک چیه؟
    • پاسخ:

      باید ف ی ل ت ر ش ک ن را فعال کنید تا ip عوض شود و گزینه ها بیشتر شود.
      باید امتحان کنید نمی شه خوب را معرفی کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای