آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

بهترین زمان برای ارتقاء بربر شاه چه موقع است؟

بربرشاه Barbarian King

اکثر خوانندگان سایت سوالاتی می پرسند که زمان ارتقای بربرشاه چه موقعی است ؟ بربرشاه Barbarian King یکی از دو قهرمانان ما در بازی کلش آف کلنز است که قهرمان دیگر ما آرچر کویین است. که این مطلب به بربرشاه می پردازیم که برای ارتقاء آن هم زمان و هم اکسیر سیاه  زیادی باید هزینه کرد . 

در این مطلب و بصورت اختصاصی به این مورد خواهیم پرداخت پس در ادامه مطلب با ما باشید ...

بربرشاه در سطح یک مقدار dps یا تخریب مقدار آن 120 و میزان سلامت یا hp آن 1700 است.

بربرشاه لول سطح 40 آن تخریب آن 259 و سلامت 4453 است  ، بربرشاه در واقع یک حیوان وحشی است که همه چیز را نابود می کند.بربر شاه می تواند وارد هسته نقشه دشمن شود و به تخریب بپردازد و همه چیز را نابود کند و برای دیدن قدرت بربرشاه ویدیو زیر را مشاهده نمایید :

ویدیو قدرت بربرشاه

بربرشاه در حقیقت بربر قوی شده است و می توان گفت قویتر از بربرها است ، شما قادرید با 10.000 اکسیر سیاه در تاون هال 7 آن را بسازید و به دهکده تان اضافه کنید ، سربازی که هیچگاه نمی میرد و برای حملات شما هیچ اکسیری را مصرف نمی کند و با کمی استراحت می تواند خود را ریکاوری کند و در حملات شما نقش کلیدی را ایفا کند یکبار بسازید و آن را همیشه در حملات و دفاع از نقشه به کار ببرید.

برای بدست آوردن و ساختن بربرشاه احتیاج به ساختن مخزن اکسیر سیاه دارید بنابراین هدف شما در تاون هال 7 باید حفظ و ذخیره اکسیر سیاه برای ساختن آن باشد و هنگامی که سطح بربرشاه شما به 5 می رسد ، قدرت مشت آهنین آن برای شما بازگشایی می شود و قدرت حیرت انگیزی به آن می دهد و می توانید با حمله به حریفان طلا و اکسیر فراوانی بدست آورید.

مینیون و هاگ ریدر در تاون هال سطح 7 ضعیف هستند ، پس وقت خود را برای ساختن و یا ارتقاء آن هدر ندهیدو فقط بر روی بربرشاه تمرکز کنید و بعد از اینکه طلسم رعد و برق کارآیی خود را از دست داد و دیگر روی معادن طلا و اکسیر و اکسیر سیاه کارآیی ندارد ، کار در تاون هال 7 به شدت سخت شده است.

شما بهتر است در تاون هال 8 بر روی مینیون و هاگ ریدر و گولم کار کنید و بعد از مکس شدن آنها ، بربرشاه خود را برای ارتقاء ادامه دهید.تمرکز شما این باشد که بربرشاه را در تاون هال 8 بتوانید به سطح 10 برسانید چرا که در تاون هال 9 شما با آرچر کویین هم مواجه می شوید که قهرمان دیگر شماست و باید آن را نیز ارتقاء دهید و احتیاج به اکسیر بیشتری پیدا می کنید و برای ارتقاء هر دو قهرمان کاری سخت در پیش رو دارید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲)

  1. سلام میشه کمکم کنید چند وقت پیش گوشیمو دزد برده کلشم هم سینک بود به جیمیل

    حتی دزده از کلن هم اومده بیرون

    چطوری میشه اکانتمو پس بگیرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای