آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۷

استراتژی حمله "باران اسید"

استراتژی ها

ACID RAIN

ACID RAIN

در این مطلب از سری استراتژی های حمله در بازی کلش آف کلنز - استراتژی هجومی باران اسید را به شما آموزش خواهیم داد ، در این استراتژی همانطور که مشخص است یک نوع استراتژی حمله هوایی است و از نیروهای دراگون و مینیون به علاوه طلسم رعد و برق استفاده می شود ، این استراتژی برای تاون هال های 7 تا 10 قابل استفاده است و گرفتن یک ستاره در آن از حریف تضمینی است.

برای آموزش بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

در این استراتژی به علت استفاده از مینیون ، یک مقدار اکسیر سیاه مصرف می شود که زیاد چشمگیر نیست و می توانید از آن نیز برای حملات فارمینگ و رفتن به لیگ های بالاتر نیز استفاده نمایید .

شما حداقل باید 200 فضا برای آرمی کمپ هاتون داشته باشید تا بتوانید این استراتژی را به خوبی پیاده نمایید .

ترکیب نیروها :

هر گونه فضای خالی پادگانهای موجود را اگر دارید با بربر و آرچر پر می کنید ، کلن کسل را هم پر کنید و آرچر درون آن قرار دهید ، بربرین کینگ هم را اگر ساخته اید حتما با خود به نبرد ببرید !

نحوه چگونگی انجام عملیات :

1- از طلسم رعد و برق تان برای نابودی یکی از ایردیفنس های حریف بکار ببرید و سعی کنید با خوب اجرا کردن و زدن آن یکی از ایردیفنس ها را از بین ببرید.

2- دو عدد دراگون را از همان نقطه که ایردیفنس را زده اید خالی کنید و اگر از کلن کسل حریف نیرو خارج شد ، یک اسپل رعد برق را بر روی آنها بزنید و یا اگر اسپل سم به همراه دارید از آن نیز می توانید استفاده کنید و اگر اسپل هایتان نیز تمام شده ، نگران نباشید چرا که دراگون ها حریف آنها خواهند شد !

3- شما باید دیگه مطمئن باشید که در آن ناحیه که حمله کرده اید ، بمب هوایی موجود نیست و همگی تقریبا توسط دراگون هایتان خنثی شده است ، چرا که مینیون هایمان  توسط بمب هوایی به راحتی از بین می روند .

4- اگر در آن قسمتی که دراگون ها را پیاده کردید هنوز ساختمانی موجود است ، از کلن کسل خود برای نابود کردن آن ساختمان بهره بگیرید چرا که مینیون ها خیلی نادان هستند و مشغول نابود کردن آن ساختمان می شوند !

5- موقع پیاده کردن مینیون هاست که نباید آنها را به یکباره پیاده کرد چرا که یک بمب هوایی در صورت وجود دسته ای از مینیون ها را از بین می برد ، پس یا آنها را تک به تک پیاده کنید و یا مطمئن باشید که در این منطقه بمب هوایی وجود ندارد .آرچر تاور ها و ویزارد تاور ها نیز می توانند برای مینیون ها مشکل ساز شوند ، پس از دراگون هایتان باید برای نابودی آنها تا حد امکان بهره مند شد و دراگون هایتان توانسته باشند به آنها خسارت وارد کرده باشند.

با استفاده صحیح از این استراتژی هجومی می توان تا 2 ستاره در حملات گرفت .

برای چگونگی و نحوه حمله باران اسید فیلم زیر مشاهده نمایید

Acid Rain

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۷)

  1. سلام خسته نباشید اگه میشد تصویر بفرستم میفرستادم که ببینید چجوری با این شیوه اتک زدم و نابود کردم حریفارو کم خرج ترین اتک همینه که منابع فوقالعاده ای میده زیر 150 هزار نمیره تونستم با این روش اتک زدن گولم باز کنم و پشت سرش وار بزنم سه ستاره واقعا عالیه و حرف نداره من حتی بدون اسپل یه اتک زدم که 295 هزار اکسیر دشت کردم عالی بود ممنون
  2. میشه تعداد مینیونو کمتر کرد به حاش دراگون ساخت ؟ واسه مپ هایی که مشکل ترن؟ اگه میشه زود جواب بدید
    • پاسخ:

      میشه - البته با دراگون هزینه اش بالا می رود
  3. من خیلی اتک هام ضعیف و وار ها اتکاهام خراب میکنم بنظرتون چیکار کنم تا خوب اتک کنم اتک هام عالی شهم من لول ۷۷تازه گی از کلنمون بخار خراب کرد وار کیک شدم راهنمایی کنید ممنون میشم
    • پاسخ:

      باید مثل همه چیز تمرین کنید
  4. با سلام
    عجب ترکیب اتکی است
    من 6 تا اتک آخر رو با این ترکیب 3 ستاره کردم
    فوق العاده است
    راستی اگر آموزش فیلمبرداری از صفحه گوشی رو بزارید یک اتک رو میگیرم و براتون آپلود میکنم
    با تشکر از سایت خوبتون 
    چند تا مپ خوب وار هم برای تاون 7 بزارید مرسی
    • پاسخ:

      تو اینترنت سرچ کنید - این نوع برنامه ها پیدا می شود.
      چشم
    • پاسخ:

      چشم- اگه پیدا کردیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای