آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۵

طلسم های کلاسیک در برابر طلسم های اکسیر سیاه

آموزش های بازی

Elixir Spells VS Dark Elixir Spells

طلسم های جدید که توسط اکسیر سیاه ساخته می شد در ورژن جدید بازی معرفی شدند و آنها را هم به شما در قسمتهای مختلف و مطالب قبلی در سایت معرفی و آشنا کردیم و با خواندن آن فهمیدیم که چگونه کار می کنند ، سه طلسم جدید معرفی شد که یکی برای نابودی نیرو های کلن کسل تقریبا بکار می رفت و یک طلسم هم به ساختمان ها آسیب بزند و یکی از طلسم ها هم که سرعت نیرو هایمان را زیاد کند. همه اینها را می توان با طلسم رعد و برق و طلسم خشم هم انجام بدهیم.

در این مطلب می خواهیم نشان بدهیم که در بعضی مواقع استفاده از طلسم های جدید از طلسم های قدیمی بهتر و کاربردی تر است پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

طلسم های اکسیر سیاه در برابر طلسمهای معمولی (قدیمی)


طلسم های اکسیر سیاه فقط بر روی یک چیز متمرکزند یعنی یک کار را فقط انجام می دهند مثلاطلسم خشم دو کار نمی کند که هم سرعت و هم قدرت را افزایش دهد. آنها در مقایسه با طلسم های قدیمی هم جایی کمتر می گیرند و هم زمان ساخت آنها نیز کمتر می باشد . آنها همچنین به اندازه طلسم های معمولی قدرتمند نمی باشند و نمی توانند جایگزین خوب باشند چون فقط روی یک کار تمرکز دارند.

من در اینجا چندین موقعیت مختلف برای شما شرح می دهم که در این موقعیت ها از طلسم های ساخت اکسیر سیاه استفاده کرد یا نکرد !


چرا از طلسم خشم استفاده می کنیم ؟


زمانی که طلسم سرعت معرفی نشده بود ، در خیلی از مواقع حمله از نیرو های کند و کم سرعت  استفاده می شوذ و شما هم معمولا از طلسم خشم برای سرعت دادن به آن استفاده می کردید در این مواقع شما شاید آنطور که میخواستید نیرو ها پر سرعت نشوند.


در استفاده ازطلسم برای بالن کدام بهتر است ؟ طلسم خشم یا طلسم سرعت ؟


بالن ها خیلی خیلی کند هستند و شما دچار استرس هستید تا یک دهکده حریف را نابود کنند!  ولی وقتی روی طلسم خشم قرار می گیرند به سادگی همه ساختمان ها را تخریب میکنند بالن ها میزان تخریب بالایی را دارند هر چهار ثانیه تخریب وارد می کنند  یعنی میزان صدمه زدن آنها چهار برابر DPSشان است ( برای بالن لول ماکسیمم 648 است! ) حالا فکر کنید که 6 تا 4  تا بالن دارید به تنهایی هر ساختمانی را با اولین ضربه شان از بین می برند پس نیازی به افزایش قدرت ندارند که از طلسم خشم استفاده کنیم.


بهترین انتخاب: از طلسم سرعت استفاده شود در این روش شما می توانید دو برابر طلسم خشم طلسم سرعت استفاده کنید و با نیروهای خود ببرید.


آیا در حمله با دراگون ها هم بهتر نیست که از طلسم خشم استفاده نماییم؟


دراگون ها هم مشکل بالن ها رو دارن آنها نیز به کندی حرکت می کنند در واقع هر بالن و دراگون هر دو جزء نیرو های هوایی هستند ولی دراگون ها  به جای اینکه به دفاعی ها  حریف حمله کنند به هر چه سر راهشان باشد حمله می کنند و هدفشان به خاک یکسان کردن حریف است و البته کمی سریع تر نسبت به بالن ها حمله می کنند 1.5 ثانیه.

شما به طور معمول دراگون ها را دسته ای نمی بینید که هدایتشان کنید چون پراکنده می شوند و هر کدام به سویی می روند و سرگرم نابودی ساختمان های غیر دفاعی حریف می شوند و حواسشان نیست که زیر آتش ساختمان دفاعی حریف هستند !


بهترین انتخاب : از طلسم خشم استفاده کنید چون فضایی که طلسم خشم پوشش می دهد دو برابر طلسم سرعت است و هم قدرت را تا ۱۷۰ درصد بیشتر می کند.

استفاده از بقیه نیروها با طلسم خشم چگونه است ؟


بعضی کاربران از طلسم خشم برای نیرو هایی که همانند تانک هستند و به تانک تشبیه شده اند هم استفاده می کنند مانند گولم ! هدف ما در اینجا سرعت دادن به نیروهایی است که مثل تانک هستند نمی باشد بلکه قدرت دادن به آنها می باشد

.
بهترین انتخاب: بین طلسم خشم و طلسم سرعت ، طلسم خشم پیشنهاد می شود چون احتیاج به تخریب بیشتر دارید.


نتیجه گیری بین طلسم خشم و طلسم سرعت

 شما می دانید که فقط در بالن ها از طلسم سرعت فقط استفاده می کنیم و مخصوصا که ایر سوییپر دوم یک سختی را به بازی اضافه کرده و استراتژی هایی که در آن ها از بالن استفاده می شود زیاده باید در هر کدام از این استراتژی ها مثل:Balloonion  و… از طلسم سرعت استفاده کنید.


بهترین موقعیت برای استفاده از طلسم رعد و برق

نگاهی به طلسم رعد و برق در برابر دو طلسم مقابل و مشابه اش بیندازیم.


از بین بردن نیرو های کلن کسل حریف:
طلسم رعد وبرق برای نابودی نیروهای کلن کسل برای ما بعضی مواقع موفق نبوده است و من هر بار از طلسم رعد و برق استفاده کردم حداقل یکی از نیرو ها زنده می ماند و باعث دردسر می شد ! شما همواره به یک گروه از طلسم رعد و برق نیاز دارید و رعد و برق برای وارد کردن بیشترین ضربه باید دقیقا روی پیکسل وسط ساختمان پیاده شود ! که زدن آن احتیاج به تمرین دارد .

طلسم سم به صورت ثابت و در یک ناحیه مشخص ضربه وارد می کند و یک گروه از آنها نیاز ندارید و آسیب رسانی اش اندازه طلسم رعد و برق می باشد نصف طلسم رعد و برق نیز فضا اشغال می کند .


بهترین انتخاب: بدون هیچ تفکری از طلسم سم برای نابودی نیروی های کلن کسل حریف استفاده کنید.


از بین بردن ساختمان های دفاعی یا بقیه ساختمان ها:


طلسم زلزله به صورت درصدی آسیب وارد می کند و روی نابود کردن ساختمان های دفاعی حریف هیچ فایده ندارد مثلا من از 6 طلسم زلزله  روی ایردیفنس عکس زیر استفاده کردم و فقط نصف آن خسارت دید اما همین لول از ایردیفنس با 3 طلسم رعد و برق نابود شد.

شاید سوالی که پیش بیاید این است که پس طلسم زلزله چه فایده ایی دارد ؟

جواب خیلی راحت است ! شما تنها با 4 طلسم زلزله لول یک میتونید هر لول از دیواری رو از بین ببرید !


بهترین انتخاب : از طلسم رعد و برق برای از بین بردن ساختمان و طلسم زلزله برای از بین بردن دیوار


طلسم رعد و برق در برابر طلسم سم و طلسم زلزله


طلسم رعد و برق  انتخاب مناسبی برای تخریب ساختمان ها است اگر می خواهید همیشه آمادگی مقابله با نیرو های کلن کسل حریف را داشته باشید حتما یک طلسم سم آماده داشته باشید و من همچنین طلسم زلزله را خیلی می پسندم چرا که عملکرد خیلی بهتری نسبت به والبریکر بر روی دیوار های حریف دارد و دیوارهای لول بالا را به راحتی تخریب می کنم و جاینت ها و نیروهایم دیگر پشت دیوارهای قوی معطل نمی شوند و به راحتی وارد دهکده حریف می شویم.

در آخر باید گفت که طلسم رعد و برق و طلسم خشم همچنان گزینه های عالی برای بدست آوردن و ذخیره کردن اکسیر سیاه هستند و نگران نباشید و از طلسم ها بطور منظم استفاده کنید ، قبل از آپدیت تابستان 2015 کلش آف کلنز هم ما آن را می شناختیم و استفاده می کردیم و نتایج خوبی هم از آن کسب می کردیم.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۵)

  1. آیا این درسته که بعدن شاید شاه گوبلین هم بیاید لطفا زودتر به من بگید 

    کلش آف کلنز عالی حرف نداره
    • پاسخ:

      هر چیزی امکان داره ولی مشخص نیست چه زمان !
  2. با سلام یه سوال برام پیش اومد من می خوام بدونم اگه یه اکانت رو یه جیمیل سیو کردی ولی جیمیل از رو گوشیم پاک شده باشه و رمزش فراموش کردی میشه برگردوند.مرسی از سایته خوبتون
  3. سلام بلاگتون خیلی خوبه ; من یکی از اکانت هام رو از دست دادم و جی میل هم براش وارد و سیو نکرده بودم آیا راهی برای بازیابیش هست ممنون فقط  تو کلن میبینمش و قصه میخورم :((
  4. سلام 
    با تشکر از سایت بسیار خوبتون
    ببخشید یه سوال داشتم : من به یه کلن درخواست دادم و اون فرد اشتباها قبول نکرد منم با فردی که دوستمه ارتباط ندارم و نمیتونم بهش بگم که من درخواست دادم و یه نفر دیگه قبول نکرد وبه من دعوتنامه بده از طرفی بازی اجازه نمیده که من دوباره درخواست بدم .
    ایاراه حلی وجود داره ؟؟؟
    خیلی مممنون

    • پاسخ:

      اگه اجازه نمیده که باید یکی شما را دعوت کند و راهی نیست - یک مدت هم صبر کنید بعد اقدام کنید
  5. سلام 
    ببخشید راهی وجود نداره که بشه به کلنی که یه بار درخواست دادی و قبول نکردن دوباره درخواست بدی ؟؟؟؟؟
    خیلی واجبه
    با تشکر از سایت خوبتون

    • پاسخ:

      خوب شما درخواست را بفرستید - و لیدر یا کو لیدر  یا الدر ها باید شما را تایید کنند و تا تایید نشوید نمی تونید وارد شوید- حالا اگه شما 1000 بار هم درخواست بدهید !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای