آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

طلسم سم Poison Spell

طلسم سم Poison Spell

Master the Poison Spell

اسپل سم ، اولین اسپلی است که توسط دارک اسپل فکتوری ساخته می شود و ما در این مطلب به شرح و استفاده صحیح از آن می پردازیم و همچنین آن را با طلسم رعد و برق مقایسه خواهیم کرد و تفاوت و یا تشابه آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد ، پس برای آگاهی بیشتر از این طلسم به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

طلسم سم (Poison Spell)  در کلش آف کلنز چگونه کار می کند ؟

این طلسم به دفاعیات حریف آسیب می رساند اما نیروهای شما هنگام استفاده از آن در امان هستند ، سرعت را سربازان حریف را کاهش می دهد و آنها را گیج می کند و می توان از آن به عنوان حمله شیمیایی به حریف تشبیه کرد ! کاری که در جنگ های واقعی استفاده از آن ممنوع است !!! بهترین استفاده ایی که می توان از آن کرد استفاده از آن برای نابود کردن نیروهای داخل کلن کستل حریف بهترین انتخاب است ! دیگر لازم نیست نیروهای خود را برای مبارزه با کلن کسل استفاده کرد و آنها را قربانی کرد ، با کشاندن آنها به گوشه ایی از زمین ، و سپس زدن اسپل سم آنها را کشت !

خسارتی که این اسپل وارد می کند :

این اسپل 270 در لول یک و 590 در لول چهار است و می بینیم که از اسپل رعد و برق قوی تر است و مقدار خسارت اسپل رعد و برق 300 تا 450 می باشد.

اسپل سم

این جا دلایلی را مطرح می کنیم که این اسپل سم از اسپل رعد وبرق خیلی بهتر و قوی تر است :

  • مساوی و برابر ولی با آسیب بیشتر
  • کنترل بهتر آن چون منطقه دایره ایی و حلقه آن مشخص است ولی رعد وبرق منطقه خاصی ندارد و در جاهای مختلف برخورد می کند.
  • از لحاظ قیمت ارزان تر و کمتر ایت و فضای کمتری نسبت به اسپل رعد و برق دارد.

پس به خاطر داشته باشید که فضایی که اسپل سم می زند مشخص و معین است و هزینه ساخت آن هم مناسب است و هزینه ساخت آن به اندازه دو عدد هاگ ریدر است !

فضایی هم که می گیرد یکی است و ارزان و موثرتر است و فقط نصف فضای اسپل رعد و برق میباشد.

چگونه از اسپل سم استفاده کنیم ؟
این اسپل برای از بین بردن نیروهای کلن کسل حریف بکار نمی رود بلکه مصارف بهتر دیگری هم دارد که آن را برایتان شرح می دهیم :

نیروهای داخل کلن کسل مقاومتی در برابر طلسم سم ندارند!

نیروهایی که در داخل کلن کسل حریف هستند از جمله بربر،آرچر،ویزارد و ... یک انتخاب عالی برای کشته شدن هستند و به سادگی طلسم سم را بر روی آن بزنید و ببینید که چگونه نیروها جان خودشونو از دست می دهند و لذت ببرید !

برخی از سربازهایی را که شما نمی توانید بکشید توسط اسپل سم هم وجود دارد !

  • جاینت با لول بالا ، دراگون ، گولم ، پکا ، لاوا هوند

می بینید که بالون ها در لیست نیستند و بعضی اوقات از بالون ها متنفر می شوید و زمانی که از کلن کسل دشمن بیرون می آید شما در صورتی می توانید آنرا نابود کنید که اسپل سم شما به سطح مناسب بالا برسد و مساوی با سطح بالن ، که بتوانید آنها را نیز نابود کنید.

با اسپل سم قهرمانان حریف را نابود کنید ...

همیشه کشتن قهرمانان آرچر کویین و بربرین کینگ در عمق خاک دشمن یک معضل بود و مانعی جدی برای پیروزی ما محسوب می شد و تنها راه آن فرستادن نیروها به عمق خاک دشمن بود و راهی هم نبود که بتوان آنها را از عمق دهکده به کناره ها کشید (مانند نیروهای کلن کسل) ولی این اسپل سم راه نجات شماست.

دفاع در برابر باربارین کینگ و آرچر کوین همیشه یک مسئله مهم بود، هنگامی که باربارین کینگ یک دفاع عمیق در مرکز دهکده داشته باشد شما راهی جز اینکه نیرو های خود را به مقابله با آن بفرستید نداشتید چون هیچ امیدی برای اینکه بتوان آن را به بیرون از دهکده کشید یا آن را بدون نیرو نابود کرد، نبود.

اما صبر کنید!! ما میتوانیم تا 11 پویزن اسپل را باخود به حمله ببریم، پس شما با 11 عدد پویزن اسپل لول 4 میتوانید باربارین کینگ لول 40 و آرچر کوین لول 40 را نابود کنید!!!

با اسپل پویزن قهرمانان را از راه خود دور کنید!

دفاع در برابر باربارین کینگ و آرچر کوین همیشه یک مسئله مهم بود، هنگامی که باربارین کینگ یک دفاع عمیق در مرکز دهکده داشته باشد شما راهی جز اینکه نیرو های خود را به مقابله با آن بفرستید نداشتید چون هیچ امیدی برای اینکه بتوان آن را به بیرون از دهکده کشید یا آن را بدون نیرو نابود کرد، نبود.

اما شما می توانید با بردن یازده اسپل سم لول چهار این قهرمانان را نابود کنید :

  • بربرین کینگ لول 40
  • آرچر کویین لول 40

barbarian king

کار سختی بود؟ درست است. اگر شما ترکیبی از سربازها را برای از بین بردن قهرمانان استفاده می کردید ، بیشتر مواقع شکست می خوردید اما حالا با استفاده از اسپل سم این نگرانی و مشکل حل شد.

اگر شما چهار عدد اسپل سم با لول 2 داشته باشید( 360x4 آسیب رسانی) ، می توانید آرچر کویین با لول 34 را از بین ببرید.

در واقع آرچر کوین بزرگ ترین مشکل در بعضی از زمان ها است، چرا که حملات آنها طولانی و آسیب زیادی می رساند، پس اگر  3یا 4 اسپل سم (حتی لول پایین) داشته باشید می توانید آن را نابود کنید البته اگر آرچر کویین ماکس لول نباشد یعنی به لول 40 نرسیده باشد.

روی کلن کسل تمرکز داشته باشید و به این فکر نباشید که داخلش چیست؟

بعضی از نقشه ها اکثر مواقع خوب هستند چون تمرکز زیادی روی قرار دادن کلن کسل انجام داده اند و جایشان مناسب است . بنابراین شما فقط میخواهید بدانید که چه چیزی در کلن کسل حریف است وقتی که شما حمله می کنید. به خاطر اینکه نمی توانید به راحتی نیرو های کلن کسل را خارج کنید ، بدترین حالت دیگه این است ، به دلیل اینکه شما در حال حاضر مشغول اعزام کردن نیرو ها و استفاده از اسپل های دیگر هستید توجهی ندارید.

clan_castle_loot

شما می توانید اسپل های سم را بزنید زمانی که کلن کسل هنگامی که نیرو های شما به آن نزدیک شدند. حالا می توانید نیرو های دیگر خود را ارسال کنید. اسپل سم باعث می شود که سرعت نیرو های کلن کسل حریف را هم کم کند. (حتی اگر یک دراگون باشد) یا در بعضی مواقع می توانید همه آنهارا نابود کنید یا اکثر آنها را از بین ببرید …

  • همه واقعا اسپل سم را دوست خواهند داشت،چون آسیب زیادی به حریف می رساند، ویزارد با لول 6 همیشه یک مشکل مهم بود برای مقابله با آن در کلن کسل دشمن ، هنگامی که شما طلسم رعد و برق آخرین لول را نداشتید. اما حالا اسپل سم بسیاری از مشکلات را حل کرد و به راحتی از آن استفاده کرد ...

poison



تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۷)

  1. سلام
    در اپدیت جدید نیروهای کاستل حریف از سم انداخته شده فرار میکنند اگر راه حلی سراغ دارید راهنمایی کنین ممنون
    • پاسخ:

      بنظرم باید درگیر شوید و یک نیروی جان سخت مثل جاینت یا گولم بیاندازید تا نیروهای کسل مشغول کشتن آن شوند و در زمان درگیری ، اسپل سم را روی آنها بیاندازید
  2. سلام میشه اسپل سم رو رو کستل بندازیم قبل از اینکه نیروش بیرون بیاد
    • پاسخ:

      می تونید ، ولی فایده ندارد ، چون اسپل سم فقط مستقیم روی نیروها اثر می گذارد و تا داخل کسل باشند هیچ آسیبی نمی بینند.
    • پاسخ:

      !No
  3. سلام .واقعا سایت خوب و بروزی داری. خیلی چیزا یاد گرفتم.توضیح هات واقعا عالی هستن.تبریک
    • پاسخ:

      خیر باید اندکی بین شان زمان بدهید تا تاثیر بگذارد
  4. سلام خسته نباشید .ممنون از سایته خوبتون.این اسپل سم روی ویز تاور و ارچر تاور هم تاثیر داره؟
    • پاسخ:

      خیر
  5. سلام اگر نیرو های ما با نیرو های کلن کسل در حال مبارزه باشند با زدن این اسپل سم روی نیرو های ما تاثیر خواهد گذاشت؟
    • پاسخ:

      طلسم سم ،  فقط روی نیروی دشمن تاثیر می گذارد.
  6.  اقا الان توی اپدیت جدید تقیراتی توی این اسپل اومده لطفا توی پستی بگین که این توی نسخه جدید خصارت این اسپل چه مقدار شده
    • پاسخ:

      توضیح دادیم - بزودی تکمیل میشه ...
    • پاسخ:

      تشکر
  7. اقا این اسپل ها چطوریی 11 تا میشه سم ها و دارک ها یازده تا میشه اما اسپل هایی که با اکسیر بنفش ساخته میشه نمیشه یازده تا بشه؟ در صورتی که اصلا اسپل دارک نباشه؟
    • پاسخ:

      چون فضای اشغالی که می کنن اسپل های دارک اکسیر کمتره ولی اسپل های اکسیر بنفش فضای اشغالی شون بیشتره
    • پاسخ:

      خیر - فقط روی نیروها اثر میکند.
    • پاسخ:

      ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای