آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

تکنیک پیاده کردن سرباز ها با انگشتان در حملات!

استراتژی ها


در این مطلب می خواهیم مطلبی جالب در مورد بازی کلش آف کلنز و انگشت ها و سوالاتی که ممکن است برایتان پیش آمده باشد توضیحاتی بدهیم . آیا شما استفاده از انگشت و پیاده کردن صحیح نیروها را به درستی اجرا می کنید و نحوه پیاده کردن نیروها را میدانید ؟ هنگامی که من شروع به بازی کردم ، هفته ها این کنترل انگشتها و نحوه پیاده کردن نیرو ها را تمرین می کردم!
برای آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...



چگونگی رها کردن سربازها در نبرد بسیار مهم است و اگر آن را اشتباه انجام دهید مثلا در زمان نامناسب ، با سرعت زیاد و یا بیش از حد کند و ... حملات شما می تواند خراب شود . به طور معمول ، زمانی که شروع به بازی می کنید از یک یا دو انگشت خود برای اعزام نیروهایتان استفاده می کنید و اگر صفحه نمایش شما بزرگتر باشد و اجازه بدهد ، شما می توانید از سه تا چهار انگشت خود استفاده کنید و یا حتی از دست خود کاملا استفاده کنید !


تاکتیک های پیشرفته در استقرار نیروها در کلش آف کلنز

پیاده کردن نیروها با یک دست

شما میتوانید 2 یا 3 و یا حتی 4 انگشت در یک زمان به اعزام نیروهای خود اقدام کنید و با اعزام نیروهای خود به سرعت با ضربه زدن صفحه نمایش و احضار سریع یک دسته سرباز در یک خط استفاده کنید و ساختمان های دفاعی دشمن را هم منحرف کنید ، که این کار خیلی مورد علاقه همه است که دیوار ها را می شکند و به منابع ذخیره دشمن دست پیدا کرد

حالت اسلایدی : شکل 2 تا 3 انگشت خود را پایین نگه دارید به مدت 1 تا 2 ثانیه سپس حالت مانند اینکه اسلایدی را می خواهید نگاه کنید دست خود را حرکت دهید ، شما می توانید احضار نیروها را به این روش سریع تر انجام دهید ، هنگامی که می خواهیم از یکطرف به یک پایگاه حمله کنیم ، این کار موثر است . برای دیدن جزئیات و نحوه کار به این ویدیو توجه کنید:

پیاده کردن نیروها با دو دست

من فکر کنم این روش برای خیلی ها جدید است .

حالت چهار انگشتی: این سریعترین راه برای استقرار همه نیروهای خود در همه طرف در عرض چند ثانیه برای توزیع متعادل و پیاده کردن سربازان است.این روش برای زمانی خوب است که بخواهید تعداد زیادی از ساختمانهای دفاعی را در لایه اول نابود کنید و همچنین می توان با این روش کالکتورهای حریف را نابود کردو در وقت هم صرفه جویی می شود.

اطمینان پیدا کنید که بمب ها و تله های دشمن را از بین برده اید، همچنین مراقب قهرمانان دشمن باشید چرا که آنها حمله ما را خراب می کنند و یا آنها را فریب می دهند.
برای استفاده از این روش، شما نیاز به استفاده از دو دست، دو شست و دو انگشت سبابه ، انگشت سبابه خود را در بالا و شست خود را در پایین بگذارید در پایین این پایگاه دشمن ، پس از آن دست خود را به جلو و عقب و حالت اسلاید در سراسر گوشه و کنار پایه، به آرامی و سریع .
برای دیدن جزئیات فیلم زیر را ببینید:
چند ضربه ایی و اسلایدی: پس از امتحان روش های فوق ، شما باید آماده یادگیری این روش و موثرترین این روش باشید ! استفاده از دست راست خود به احضار نیروها و استفاده از دست چپ خود برای سویچ بین سربازان مختلف و بالعکس.
برای دیدن جزئیات فیلم زیر را ببینید:
شاید شما در بار اول نتوانید این کارها را به خوبی انجام دهید ! ولی به مرور زمان و استفاده از انگشتان خود و ممارست می توانید استفاده از انگشتان در پیاده کردن نیروها را به خوبی بکار ببرید و تبدیل به استاد انگشت در کلش آف کلنز شوید !
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۳)

  1. روش چهار انگشتی واسه گوبلین و ارجر هم کار میکنه یا فقط واسه بربر و ارچره؟؟؟
    • پاسخ:

      برای همه شون کار می کنه
  2. سلام من احمد هستم از خوزستان کم با کامپیوتر دارم هرف میزنم چطوری دانلود ینتفمیشه بهتره برم کافینت
    • پاسخ:

      نفهمیدم !؟
  3. سلام.من میخوام کاپمو ببرم مستر تونم هشته.تا کاپ 1300 راحت میرم امااز اونجا یکم سخت میشه ترکیب های زیادی بلدم ولی زمان میبره مثلا ترکیب جاینت ویزارد ارچر بربر تا 1500 میبرم اما زمان میبره یا ترکیب 80 مینیون دو دراگ میشه اما لطفا اگر ترکیب خوبی دارید که زمان بر نیست راهنماییم کنید.mahoor.palizban@gmail.com
    • پاسخ:

      خوب - باید باراکس ها را با جم بوست کنید و دوساعت با سرعت زیاد در روز بازی کنید تا کاپ بره بالا!
  4. با سلام وخسته نباشید وممنون ازسایت خیلی خوبتون
    توی دو کلیپی که ذرباره ی پیاده کردن نیرو ها گذاشتید خیلی قشنگ نیرو ها پیاده میشن اما در عمل وقتی من میخوام انجام بدم مخصوصا در حالت چهار انگشتی فقط و فقط با این حرکت باعث زوم این و زوم اوت صفحه میشم.
    قلق این حالت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
    تشکررر
    • پاسخ:

      فکر کنم بستگی به گوشی داره  یا تنظیمات یی برای گوشی که انجام میدهید و بعضی مواقع انگشت ها را حرکت نباید داد و نقطه ایی فشار داد
  5. سلام ممنون از آموزش های خوبتون میشه یه اتک با جاینت فارمینگ بذاری؟؟ خسته شدم انقدر با بربر و ارچر اتک زدم لطفا جواب بده مهمه حوصله ندارم هیلرم بسازم بدون هیلر باشه لطفا در ضمن من جاینتم لول چهاره هیلرم ۲ تان هالم ۷
  6. سلام  و خسته نباشید
    وقتی من یه اکانتی رو خریداری کردم و جیمیل رو گرفتم ، مگه فروشنده نمیتونه بعد از مدتی اطلاعات جیمیلو از قبیل رمز قبلی و ... بده و دوباره جیمیلشو از گوگل پس بگیره؟؟ یا حتی میتونه با دادن اطلاعات اکانت کلشش به سوپر سل اکانت رو تحویل بگیره؟ 
    ممنون میشم جواب سوالمو بدید 
    • پاسخ:

      بله - می تونه این کار ها را انجام بدهد
  7. سلام اول یه برنامه ضد غارت کلش برای بلواستکس بذار بعدم یه مپ فارمینگ قوی برای تاون هال هشت بذار مپ جوری باشه که مثلا سه تا مخزن اکسیر و گلد وسط باشن و به هیچکدومشون به راحتی دسرسی پیدا نکرد 
    در ضمن از وقتی تبلیغ گذاشتی وبلاگت کیفیتش خیلی اومده پایین ممنون
    • پاسخ:

      برای بلواستکس از این ترفند می تونید استفاده کنید

      آنلاین ماندن در Clash Of Clans توسط BlueStack در کامپیوتر

      برای مپ هم - یک مپ قوی نباید اون وضعیتی که شما می گید را داشته باشد چون نیروهای حریف خیلی سریع می توانند به مرکز مپ دست پیدا کنند و از والبریکر و جاینت استفاده کنند و راه را به مر کز باز کنند و گوبلین ها را برای تخلیه مخازن بفرستند - یک مپ قوی باید مخزن های طلا و اکسیرش در 4 طرف باشد که لااقل بتوانند 1 یا 2 عدد آن دست پیدا کنند مانند این نقشه ها که گذاشتیم

      نقشه های خوب برای تاون هال ۶ تا ۱۰

      در مورد تبلیغات هم از چه نظر کیفیت اومده پایین ؟ مطالب یا چیز دیگری ؟
      تبلیغات هم لازمه ادامه کارمان است چون اکثر برنامه های وبلاگ بیان برای استفاده آن پولی است و چون کسی هم کمک نمی کند به ما ، که تبلیغ نکنیم - مجبوریم هزینه های وبلاگ را از تبلیغات تامین کنیم.



  8. سلام وبلاگت عالیه برات ارزوی موفقیت میکنم و خوش حال میشم یه سری به وبلاگ من بزنیhttp://myhdwallpaper.blog.ir/
    تصاویر زیبا و باکیفیت
    • پاسخ:

      ممنون
  9. http://8pic.ir/images/n2raqs7lkxty3k20cdwq.png
    داداش اگه این عکسو نگاه کنی میتونی دوتا از علامت های شیطان پرستی رو فیلی واضح ببینی...
    اینجا تو گبلیناست قسمت attack...goblin 1
    خودم پیداش کردم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای