آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

اتصال گوشی BlackBerry 10 به اکانت گوگل

متفرقه

اتصال گوشی BlackBerry 10 به اکانت گوگل

کلش آف کلنز فقط مخصوص گوشی بلک بری اضافه شد.

18 خرداد 1395

همانطور که می دانید ما می توانیم بازی کلش آف کلنز را روی گوشی بلک بری 10 بازی کنیم ولی ما نمی توانیم این بازی را مانند گوشی های اندروید و iOS بلعکس منتقل کنیم از این رو این مطلب به این اختصاص دارد که بر روی BlackBerry 10 یک گوگل ID بسازیم و آنرا بتونیم روی گوشی های اندروید و iOS انتقال بدهیم - این کار بر روی مدل Z30 تست شده و بخوبی کار میکند و برای آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

خوب برای ساخت اکانت گوگل بر روی بلک بری 10 به این نرم افزار ها برای دانلود احتیاج داریم :

Google Account Manager

Blackberry Google ID

Google Play Store for BlackBerry

Google Play Services

Google+ Whitelist

Google Play Games

Dwnload clash-of-clans-may-24.5.2016

نسخه بازی کلش آف کلنز مخصوص گوشی بلک بری در تاریخ 18 خرداد 1395 اضافه شده است.

انتقال اکانت Clash Of Clans از بلک بری 10 به گوشی اندروید

بعد از دانلود تمام فایلها و نصب آن در بلک بری 10 بدین صورت عمل می کنیم :

توجه : مطمئن باشید که بازی کلش آف کلنز به اکانت گوگل پلاس متصل است و گزینه آن سبز است.

برنامه Google Account Manager را نصب کنید و آنرا اجرا نکنید.

برنامه Blackberry Google ID را نصب کنید و آنرا اجرا کنید و اکانت گوگل خود را به آن وارد کنید و لوگین کنید.

برنامه Google Play Services را نصب کنید .

آنرانصب کنید و سپس برنامه Google Play Games و چک کنید و بررسی کنید حساب گوگل خودتان را و باید به خوبی کار کند،متصل باشد

بازی Clash Of Clans مود شده را که گذاشتیم نصب کنید.

بازی Clash Of Clan مود شده را اجرا کنید و به قسمت Setting بازی بروید و در این قسمت به اکانت گوگل تان Sign In کنید.

شما می توانید بازی Clash Of Clans را بر روی بلک بری 10 اجرا و بازی کنید.

همانطور که در تصویر بالا می بینید اکانت گوگل من در گوشی بلک بری 10 متصل شده است.

نکته:

وقتی بازی کلش آف کلنز مود شده بالا را نصب کردید ، آن به گوگل پلی سرویس شما وابسته است -اگر حذف کردید.همچنین اگر سوپرسل نسخه جدید و آپدیت شده را ارائه کرد، شما نمی توانید بازی را آپدیت کنید از سایت ها و بازار های مختلف برای آپدیت آن. شما می توانید این وابستگی را توسط برنامه Lucky Patcher درست کنید و بازی را آپدیت کنید.

نحوه اتصال بازی کلش آف کلنز به بلک بری 10 به Google ID :

اتصال Google ID به BlackBerry 10 خیلی آسان و راحت است .اول اینکه مطمئن شوید که Google ID شما فقط به یک دهکده متصل باشد و بازی قبلا هم لینک دیوایس نشده باشد چون هر بازی فقط یکبار می توان کد لینک دیوایس را از آن گرفت.

1- ابتدا شما باید از اکانت خود یک BACKUP در بلک بری تهیه کنید.

2- سپس تمام مراحلی که اول مطلب توضیح دادیم را انجام دهید و بازی کلش مود شده را نصب و اجرا کنید.

3- بازی را Restore کنید از قسمت شماره 1 همین مطلب

4 - کار تمام شد !

*=====*========*========*======*

Google Account Manager

Blackberry Google ID

Google Play Store for BlackBerry

Google Play Services

Google+ Whitelist

Google Play Games

Dwnload clash-of-clans-may-24.5.2016

آموزش ذخیره کلش آف کلنز روی گوشی های بلک بری

1.اپ Google Account Manager را از لیست بالا دانلود کنید , اپ را فقط نصب کنید , باز نکنید.
2. اپ BlackBerry Google ID را نصب کنید و باز کنید , سپس مشخصات جیمیل خود را وارد کنید.
3. اپ Google Play Services را نصب کنید.
4. اپ Google Play Games را باز کنید و به جیمیل خود وصل کنید.
5. نسخه مخصوص کلش آف کلنز برای بلک بری را از لیست بالا دانلود و نصب کنید.
6. بازی را اجرا کنید و سپس وارد setting درون بازی بشوید و گزینه Sign In with your Google ID را بزنید.
7. بازی بدون اشکال روی بلک بری نیز ذخیره می شود.

 

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۵)

  1. آقای محترم ،نفستون از جای گرم بلند میشه، اینوکه میگید نصب کنید شاید بشه شاید نشه ، که پسر بچه 5 ساله منم میدونه، من ناسلامتی از شما سوال کردم ،مثل این نیست که بخوام یک بادکنک و باد کنم سه سوته بفهمم،عرض کردم که بازی رو روی کامپیتوتر دارم بازی میکنم،نصبش کلی زمان میبره،واگرنه عقلم خودم هم میرسید
    دوستان ادمین که هیچ نیمدونه، کسی هست نصب کرده باشه و جواب گرفته باشه؟؟؟؟
    مرسی از دوستان
    • پاسخ:

      من بلک بری ندارم که بخوام برای شما شخصا تست کنم و وقتش را هم ندارم ! نمیدونستم که نصب یک کلش آف کلنز خیلی وقت می برد !  همانطور که شما بخودتون زحمت نمی دید و نصب کنید و بقول خودتان وقت می برد ! من وظیفه م تا همینجا بوده که معرفی کنم و از سایت خارجی پیدا کنم و ترجمه کنم و خدمت شما بگذارم !! اگه کل سایت های ایرانی هم بگردید پیدا نمی کنید ! شما زحمت بکشید و نویسنده شو پیدا کنید و سوالتونو ازش بپرسید و مشکلتونو باهاش حل کنید !

  2. سلام، خسته نباشید
    خواستم بدونم که این آپدیتی که گذاشتید، دیگه مشکلی اتک زدن و .. نداره؟؟
    آخه من از فروردین ماه دیگه پاک کردم بازی رو از روی گوشی بلک بری،و با کامپیوتر بازی میکنم
    مرسی
    • پاسخ:

      این فعلا آخرین نسخه است و شاید باگ داشته باشد و شاید هم نداشته باشد ، امتحان کنید و بگفته سوپرسل باگ ها رفع شده است.
  3. آرش آقاجری

    http://www.nulled.com.es/thread-1907.html

    سلام دادا لینک بالا ورژن کرک شذه کلش بوته بزار تو سایتت ملت هم استفاده کنن
  4. Hi Chief,

    Thanks for reaching out to us.

    I understand that you are looking forward to change your linked Google Account with your village. I checked your village and found that your village "Amir" is hacked. As your village was recovered once by us, we cannot help you recover your account once more. During the time of recovery, we have mentioned that this is a one time courtesy.

    Please let me know if you have any other questions or comments.

    Clash on!
    من میخواستم جیمیل متصل به کلش عوض کنم بعد از جواب دادن به سئوالات این پیام برای من اومد
    یعنی چی ؟؟؟؟
    • پاسخ:

      اگه بیاد می گذاریم .
  5. سلام
    چرا بعد از اپدیت جدید سرچ کردن اتک معمولی توی گوشی بلک بری امکان نداره و سرچ رو میزنیم از بازی مینداز بیرون
    این سوال رو قبلا هم دوستان پرسیدن ولی پاسخ ندادید
    ممنون میشم راهنمایی کنید که چیکار کنیم چون اصلا نمیتونیم اتک بزنیم
    • پاسخ:

      متاسفانه بلک بری ندارم و در صورت پیدا کردن مشکل که سایت های خارجی می نویسند ، و آپدیت جدید می گذارند ، ما هم اینجا می گذاریم.
  6. سلام با تشکر فراوان
    من بلک بری پاسپورت دارم و تمام این مراحل با موفقیت انجام شد و مشکلم حل شد ممنون مرسی
  7. آپدیت این دفعه به صورت زیپ شده و هیپ فایل APK نداره که نصب کنیم؟ چیکار کنم الان؟
  8. داداش این مطالبو من از سایت کوک لند خوندم و خیلی وثته دارم با بلکبری بازی میکنم ولی اپدیت جدید بازی با یه مشکل داره وقتی میخای بری اتک و دکمه ی سیرچ رو که میزنی بازی از کار میوفته، نمیدونم از اپدیت جدید بازیه یا از برنامه های گوگل سرویسه، چون برنامه های گوگل سرویس هم اپدیت شدن، میشه راهنمایی کنین؟؟ ممنون
  9. سلام من گوشیم blackberry z30 بخاطر این که گوگل پلیر روش نصب نمیشه نمیتونم اکانت بدم باید چی کار کنم
    • پاسخ:

      باید یک گوشی جدید بخرید و یا روی بلواستکس بازی کنید.
    • پاسخ:

      من بلک بری ندارم که تست کنم ، اجرا روی آن هم مشکلات خودش را دارد .
  10. سلام وقتی کلش اف کلنزی را که در سایت قراردارید نصب کردم .داخل بازی می اید ولی لود نمیشود چه کارکنم
    • پاسخ:

      نسخه مود شده جدید را بایدسرچ کنید و دانلود کنید ، چون بازی اپدیت شده است.
    • پاسخ:

      لینک نسخه 8 مد شده  را در مطلب گذاشتیم و دانلود کنید و ببینید مشکلتان حل می شود.
  11. سلام داد خسته نباشید اکه میشه کلن مد ورزن 8رو بزارید من میخوام کوشیمو بفروشم فقط منتظرم شما لینکشو بزارید. اکانتمو سیو کنم منتظرم. ممنون
  12. سلام خسته نباشید اکه میشه کلش مد ورزن 8رو بزارید منتظرم ممنون
  13. شرمنده نمیتونم اپدیت کنم اگه میشه بیشتر راهنمایی کنید بره هبدیت
    • پاسخ:

      کلا مشکل دارند با بازی کلش و سینک شدن گوگل با این مدل گوشی ها
  14. Mohammad Hossein Jafari

    سلام دوست عزیز خیلی ممنون از راهنمایی تون، من برای همین که اکانت کلشم رو z10 ام اجرا نمی شد می خواستم عوضش کنم.
    فقط الان کلش update داده و اجرا نمی شه، اگه بشه بیشتر توضیح بدین چون update آندروید کار نمی کنه. اگه به شه اون قسمت از توضیحات رو که یه نرم افزار هم معرفی کردین بیشتر باز کنید ممنون میشم. 
    • پاسخ:

      چشم
  15. سلام داداش .... ببخشید این همه سوال میپرسم...

    داداش من اسم دهکده خود را یبار تغیر داده بودم... به سوپرسل ایمیل زدم که اسم دهکده ام رو عوض کنه طبق آموزش شما.. امروز جواب دادن این فرستادن یعنی چی میشه بگید ؟؟

    Hello,

    Thanks for contacting us!

    1.Do you need advice or help with in-game issues?

    If you have access to your game, but need some help with gameplay, in-game purchases, and so on, then simply go into your game’s settings -> Help & Support -> and check if you can find the answers you’re looking for by using the new FAQ section. All you need to do is scroll through the sections listed.
    Please note that the FAQs will mirror the language set on your device, so make sure that your device is set to the language you want to play the game with.

    Can’t find the answers you’re looking for? Then scroll all the way to “Contact Us” and send us a message --- we’ll make sure to get back to you as soon as possible!


    2. You have lost access to your game.

    First and most importantly, please make sure you have installed the latest version of the game. It can be downloaded from the App Store/ Google Play Store on your device.

    If your lost game was connected to Facebook (Hay Day only!), follow these steps:
    -       Enter your device’s settings
    -       Sign in to your own Facebook account (make sure you have the latest FB version on your device)
    -       Open Hay Day
    -       In your game Settings (upper left corner of your farm), tap on “ Sign in with Facebook”

    If your lost game was connected to Game Center:
    -       Enter Game Center
    -       Make sure you’re logged into your own Game Center ID (on your device)
    -       Go to “Games”, and then click on the game you are trying to recover
    -       Click on the three little dots, found on the right upper corner
    -       Choose “Play”


    If your lost game was connected to Google+:
    -       Go into your game
    -       Tap on “Settings,” found on the upper right corner
    -       Tap “Connect with Google”
    -       The option to load your lost progress should appear

    If none of the options mentioned above work, then please go to your Settings, click “Help and Support” and scroll down to the “Contact us” section. To send a message from inside the game, please include the following information:
    1.      The exact name of the base/farm/village
    2.      The exact level of it
    3.      The name of the alliance/neighborhood/clan your game belonged to
    4.      Explain how you lost your game
    5.      Let us know if you’re contacting us from the device you wish to recover your game on

    Our Player Support team will handle your request as fast as possible. Please make sure to contact us back from within the game (do not reply to this email).

    For the future, always make sure to check out our awesome FAQs (located in “Help & Support”) in case you have any questions!

    --
    Your Supercell Support Team




    دمت گرم دادا کمکمون کن
    • پاسخ:

      چشم ! این هم مشکل خیلی ها هست !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای