آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۶

موزیک هایی در وصف نیروهای بازی کلش ! (قسمت اول)

کاردستی های بازی

موزیک هایی در وصف نیروهای بازی کلش ! (قسمت اول)

قسمت اول

خوب در این قسمت بازی چند موسیقی از آلبومی بنام " Clash Of Clans " که منتشر شده است برایتان گذاشته ایم - این آلبوم موسیقی 10 تراک موسیقی دارد که 5 تا از آن را برایتان گذاشته ایم ، آهنگ هایی در وصف :بربر - جاینت - آرچر - والبریکر - گوبلین

که امیدواریم لذت ببرید ... برای شنیدن آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

آهنگ بربرین

آهنگ آرچر

آهنگ جاینت

آهنگ گوبلین

آهنگ والبریکر

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۶)

    • پاسخ:

      گذاشتیم ...
    • پاسخ:

      منتشر شود - چشم
  1. امیر تنها

    سلام من تازه شده بودم لول صدو بیست با این ربات بن شدم اه اه تف به این ربات

  2. سلام.
    من آیفون دارم!
    اکانتم حذف شده و تاریخشو نمی دونم پس نمی تونم پس بگیرم!
    از game center هم نگاه کردم ولی چون بازی نصب نیست غیر فعال بودن!
    می خواستم ببینم برنامه یا توییکی هست که بشه باهاش تاریخچه ی نصب برنامه های گوشی رو پیدا کرد یا نه!
    اکانتم لول 82 بود لطفا کمک کن پسش بگیرم!
    تشکر!
    • پاسخ:

      به هر حال یک تاریخ تقریبی باید بدهید و دائم تاریخ را بفرستید و دوباره پرسیدن ، دوباره بفرستید یک تاریخ دیگه رو ، یک ماه بالا و پایین تا بالاخره یکی ش درست در بیاد و چاره ای دیگه ای نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای