آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۷

آیا کالکتور ها ارزش ارتقاء دارند؟

آموزش های بازی

من حاضرم شرط ببندم که همه بازیکنان حداقل یک بار هم که شده در ذهن خود با این سوال مواجه هستند " آیا کالکتور های خود را ارتقاء بدهم یا خیر ؟"  این یک سوال سخت است برای بازیکنان تازه وارد و یا حتی قدیمی های این بازی ! ما این موضوع را در این مطلب کوچک بررسی خواهیم کرد ، پس برای آگاهی از مساله به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

هر کس در نقشه و بازی خود دارای کالکتور های طلا و اکسیر بنفش و سیاه است که می خواهیم بررسی کنیمو به این بپردازیم که آیا واقعا این کالکتور ها ارزش ارتقاء دارند و آیا وقت صرف کردن برای آن عملی فایده دار است یا بی فایده ! که آیا ارزش دارد کارگرهایمان را درگیر ارتقاء آنها برای ساعت ها و روزها کنیم ؟

بنظر من شما باید هر موقع که بتوانید ، باید آنها را ارتقاء دهید چون منابع خوبی را کسب خواهید کرد ، حتی اگر در غارت های خود نتوانستید دزدی های خوبی را کسب کنید ، اینها برای شما پشتوانه خوبی خواهد بود.

اگر نقشه شما هم طوری چیده باشد که از منابع شما و کالکتورهای شما توسط ساختمان های دفاعی محافظت گردد ،همین کالکتورها نیاز های شما را برطرف می کنند و مخصوصا اگر شما در بازی تنبل هم باشید و زیاد بازی نکنید ، کالکتورهای با Level بالا می تواند به شما کمک شایان توجهی کند .

مهم نیست که شما چقدر در روز بازی می کنید بلکه شما همیشه به آن نیاز خواهید داشت و پایه اقتصاد دهکده شما خواهد بود ، بهتر است کمک روی آن سرمایه گذاری کنید و وقتتان را روی آن صرف کنید مخصوصا اگر زیر لول 50 هستید بیشترین آپگریدی را که می شود کرد همین بالا بردن Level کالکتور ها و منابع است. شما اگر 30 روز بر روی آنها وقت بگذارید می توانید یک کالکتورهای خود را تا آنجا که Level تاون هالتان اجازه می دهد ، آپگرید کنید و برای همیشه از دست آن خلاصی یابید ، سعی کنید در اوایل بازی این کالکتور ها و منابع را بالا ببرید تا دیگر در تاون هال بالاتر کمتر وقتتان گرفتار آپگرید آنها باشد.

البته به این هم توجه داشته باشید که بالا بردن Level این کالکتور ها که تعدادشان هم کم نیست ، باعث می شود که HP دهکده هم بالا برود و قاعدتا هم مقاومت دهکده در برابر دشمن هم بالا می رود و لازمه یک دهکده مقاوم و خوب هم بالا بودن HP دهکده است و فقط ساختمان های دفاعی ما روی مقاومت دهکده تاثیر گذار نیست !

HP یا Hitpoints به اصطلاح خودمان جونه وسایل و ادوات و سرباز هایمان بر اثر حملات دشمن است که مقدار استقامت آنها را نشان می دهد و با شکل قلب در توضیحات وسایلمان و یا سربازهایمان مشخص است و با یک مقدار عددی نمایش داده می شود و هر چقدر مقدار این عدد بیشتر باشد ، به اصطلاح جونه آنها هم زیر ضربات بیشتر است !

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۷)

    • پاسخ:

      کاربرد خاصی نداره دیگه ! قبلا یک قابلیت داشت که دیگه این قابلیت را نداره و در مطلب زیر توضیح دادیم

      کاربرد دکوری ها در کلش آف کلنز

  1. بنظر من اپدیت نکردن کالکتور بهتره به 2 دلیل:
    1-شما حتی اگه اونا رو ماکس کنید باز هم کمک چندانی به شما نمیکنه و باز هم باید به دنبال لووت باشید پس...
    2- ماکس کردن کالکتور باعث میشه اتک های بیشتری به دهکده ی شما بشه.

    • پاسخ:

      بله - این خیلی خوبه.و برای حمله به دیگران هم همین کالکتور ها لوت خوبی می دهند.
    • پاسخ:

      تشکر از شما - سایت خودونه ...
  2. یه سوال در مورد دیوار
    واسه اپدیت دیوار لایه های بیرونی رو اول اپدیت کنیم یا لایه های درونی؟
    • پاسخ:

      به نظر من لایه درونی - البته اگر تمرکز ساختمان های دفاعی در لایه بیرونی باشد تقریبا - لایه بیرونی سریع توسط دیوار شکن باز می شود و نیرو ها نفوذ می کنند و اولا باید برای باز کردن لایه درونی هم دیوار شکن حدود 5 تا داشته باشد چون سه تاش تقریبا لایه بیرونی را می شکنند و باقی مانده هم تا به لایه درونی برسند یا توسط ساختمان های دفاعی زده می شوند و یا دیگه به خاطر استحکام لایه دیوار درونی دیگه زورش نمی رسه که دیوار را بشکنه ...  و کمتر کسی هم پیدا میشه که تو فارمینگ از تعداد زیاد والبریکر استفاده کنه - مگر در کلن وار که بخواد برسه به مرکز و تاون هال را بزنه ... 
  3. با تشکر از سایت عالیتون
    کاش خلاصه مطلبی در مورد جمع تولید کلیه کالکتورها در آخرین سطح قرار می دادین
    سپاس
    • پاسخ:

      چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای