آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

طلسم شفا دهنده Healing spell

طلسم شفا دهنده Healing Spell

طلسم شفا دهنده:
طلسم شفا دهنده همانند فرشته ی شفا دهنده در طول نبرد نیرو های شما را مداوا می کند. برای تولیدش در آزمایشگاه به نیم ساعت زمان احتیاج دارید.
در هر نقطه ای رهایش کنید یک حلقه ای تولید می کند و هر نیرویی که داخل آن حلقه قرار بگیرد مورد مداوا قرار خواهد گرفت( همه ی نیرو ها حتی خود فرشته ی شفا دهنده)
قهرمانان ( بربرشاه و ملکه ی کماندار) هم میتوانند مورد مداوای طلسم قرار بگیرند اما تقریبا نصف دیگر نیرو ها ی معمولی مورد مداوا قرار می گیرند.
هاله ی مداوا 12 ثانیه برای مداوا باقی می ماند ( در هر 0.3 ثانیه 40 واحد مداوا)

جدول مشخصات طلسم شفا دهنده


استراتژی هجومی:
پشتیبانی از نیرو های زمینی و به خصوص جن ها می تواند بسیار مفید باشد.
قبل از اینکه از طلسم شفا دهنده استفاده کنید مطمئن شوید که نیرو هایتان تا زمانی قابل قبول داخل حلقه ی مداوا قرار خواهند داشت.
استفاده از این طلسم برای نیرو های قوی اما کند تر همانند غول ها توصیه می شود.

سایر دانستنی ها :
از 17 اپریل 2013 زمان ساخت این طلسم از یک و نیم ساعت به نیم ساعت کاهش یافت.
اگر دو طلسم شفا دهنده را با هم ( یا با فاصله ی کم) استفاده کنید نیروی شفا دهندگیشان زیاد تر و موثر تر می شود.

مشخصات کلی طلسم شفا دهنده (Healing Spell):
✔ بّرد : ۵ بلوک
✔ تعداد ضربان* : ۴۰
✔ زمان بین هر ضربان : ۰٫۳ ثانیه
✔ مدت زمان ساخت : ۳۰ دقیقه
✔ سطح کارخانه طلسم (Spell Factory) مورد نیاز : سطح ۲
✔ هدف : زمینی و هوایی

Clash of clans - طلسم شفا دهنده healing-spell


مشخصات: 

 < چگونه در طلسم شفا دهنده استاد شویم ! >

زمینه های استفاده از اسپل هیل (طلسم شفادهنده)

اسپل هیل یک اسپل خارق العاده که در اصل برای تجدید قوای نیروها استفاده میشود که در افرادی تان هال ۸ یا ۷ دارند بیشترین استفاده را از این اسپل دارند و به آنها خیلی کمک می کنند. این اسپل از هزینه ساخت نسبتا مناسبی برخوردار است و هیت پوینت نیروها را تا حدودی بهبود می بخشد اگر صحیح استفاده شود یکی از مهمترین آیتم های پیروزی شما خواهد بود.

این اسپل قادر است یک توده از نیروهای شما را جان ببخشد و نکته مهم برای افراد تازه کار این است که قبل از این که نیروهای شما پراکنده شوند این اسپل بر روی آنها رها شود و همچنین مقداری قابل توجهی از هیت پوینت (جان) آنها از دست رفته باشد.

نیروهای عاشق اسپل هیل

همانطور که می دانید اسپل هیل فقط باید روی نیروهای با هیت پوینت متوسط به بالا رها شود زیرا رهاسازی آن روی نیروهای ضعیف یا خیلی قوی مرغوب به صرفه نخواهد بود.

بتهرین نیروها برای اسپل هیل عبارت اند از :

* جاینت

* بالون (در برخی از مواقع ضروری)

* ماینر (معدنچی)

* هوگ رایدر

* بولر

* والکری

بعضی نیروها مانند بالون ، گولم ، پکا و… بهتر است به جای اسپل هیل (در مواقع غیر ضروری) از اسپل خشم استفاده شود.

اسپل هیل با استراتژی های امروز به صورت انحصاری شده است یعنی برای نیروهای با هیت پوینت متوسط مانند جاینت ، ماینر و… زیرا استفاده از اسپل هیل برای نیروهای ضعیفی مانند آرچر و بربرین خیلی سودی برای شما ندارد و آنها در کوتاه ترین زمان از بین می روند. همچنین نیروهای قدرتمندی مانند پکا ، دراگون و… به اندازه کافی برای نابود کردن بخشی از بیس حریف جان یا هیت پوینت دارند و اسپل هیل تاثیر چندانی بر افزایش موفقیت آنها ندارد.

اسپل هیل (شفادهنده) دارای شش لول می باشد که در لول مکث آن برای نیروهای شما تجدید قوای ۱۶۰۰ هیت پوینتی را فراهم می کند.

فرض کنید از این اسپل برای شفای دراگون لول ۴ با هیت پوینت ۲۴۰۰ استفاده می کنید. حال اگر ۴ دراگون شما در حلقه اسپل هیل شما قرار گیرند مجموعا به شما ۶۴۰۰ هیت پوینت خواهد داد که این برابر با تجدید قوای ۶۴ درصدی که تقریبا خوبه ولی بهترین گزینه نیست.

حال فرض کنید از این اسپل برای ۲۰ دراگون استفاده می کنید که مجموع هیت پوینت و جان افزایشی نیروهای هوگ شما حداکثر ۳۲۰۰۰ می باشد که فوق العاده است. حالا فکر می کنم منظور بنده رو جهت انتخاب نیروی مناسب برای اسپل هیل فهمیده باشید.

با اسپل هیل در اتک های زمینی نیروهایی مانند جاینت ، ماینر و هوگ رایدر را به مدت طولانی سرپا نگه دارید.

 

بهترین مکان ها برای رهاسازی اسپل هیل

به طور کلی استفاده از اسپل هیل آسان است و اتکرها معمولا گاهی اوقات این دو سهل انگاری و اشتباه رو انجام می دهند :

  1. * رهاسازی اسپل در مکان نامناسب (مثلا جایی که نیروها سریع از آن محدوده خارج شوند)
  2. * رهاسازی اسپل در زمان نامناسب (دیر و یا زود انداختن)

مربوطه به مشکل یک – یه نکته مهم رو میخوام براتون بازگو کنم به نظر من اسپل هیل باید مکانی رها شود که نیروها میخواهند تازه به آنجا بروند تا تمام وقت فعال بودن اسپل هیل در آن محدوده قرار داشته باشند و بیشترین استفاده رو ببرند.

مربوط به مشکل – بعضی از شما بازیکنان زمانی اسپل رو رها میکنید که یا خیلی زود است و یا زمانی رها میکنید که دیگه کار از کار گذشته است. اسپل هیل باید زمانی رها شود که بیشتر نیروهای شما ۵۰ درصد (بستگی به نوع فشاری تخریب) از هیت پوینت (جان) خود را از دست داده باشند که بیشترین بازدهی را داشته باشد و دوباره نیروها تجدید قوا شوند.

نکته مهم برای افراد لول بالاتر این است که فکر استفاده از اسپل هیل زمانی که نیرویی مانند هوگ رایدر تحت آسیب اینفرنو است را از سر خود بیرون بیندازید زیرا اگر اینفرنو در حالت مولتی باشد با رهاسازی اسپل هیل هیچگونه جان یا هیت پوینتی به نیروهای شما اضافه نمی شود.

۱) مدت زمان فعالیت اسپل هیل و نگاه به آینده

مدت زمان دقیقی که اسپل هیل که نیروهای شما را شفا می دهد دوازده ثانیه می باشد و برخلاف چیزی که شما فکر میکنید در این دوازده ثانیه بازده شفابخشی کاملا یکسان است یعنی با کمرنگ شدن رنگ زرد زمینه اسپل هیل در مکان رهاشده نشان دهنده کمتر شدن میزان شفابخشی نیست.

همچنین توجه داشته باشید دقیقا اسپل هیل نباید روی نیروها رها شود بلکه شما باید نگاهی به آینده نیز داشته باشید که نیروها قرار است به آنجا بروند. اگر دقیقا اسپل روی سر نیروها انداخته شود خیلی راحت آنجا را بعد از مدت کوتاهی ترک می کنند و اسپل شما با اینکه هنوز فعال است اثری خوبی نخواهد داشت.

۲) اولین کمک رسان شفادهنده

همانطور که می دانید در هر حمله آیتم های دفاعی انتقام جویانه بسیاری حضور دارند که حمله بدون اسپل را برای شما غیرممکن می کنند مثلا مقاومت ارتش شما در مقابل بمب غول آسا ، بمب تاور ، ویزارتاور و سایر ساختمان های آسیب جمعی با توجه به ترکیب استراتژی بی معنی است.

در بین این همه ساختمان دفاعی هیچکدام به اندازه چند بمب غول آسا شما با سرعت ماشه یک ثانیه با تخریب بالا رو به استفاده از اسپل هیل سوق نمی دهد. برنامه ریزی شما باید طوری باشد که در صورت مواجهه با این بمب ها اسپل هیل بیشترین کمک رسانی و تداوم برای استفاده های بعدی برای شما داشته باشد.

۳) آیا تنها اسپل هیل برای جلوگیری از آسیب بی امان اینفرنو لازم است؟

همانطور که اشاره کردیم اسپل هیل به تنها در مقابل اینفرنو هیچ سودی برای شما ندارد. اگر هدف حمله شما یک تان هال ۱۰ یا ۱۱ است و قصد به همراه بردن اسپل هیل را دارید پیشنهاد ما به شما این است که در ترکیب خود نیروهایی مانند ویزاد ، والکری یا بولر را اضافه کنید. با ترکیب اسپل خشم یا انجماد + اسپل هیل این نیروها کار اینفرنوها را یکسره می کنند.

.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲)

  1. ممنون از سایت عالی شما بسیار کمکم کرده این سایت بسیار عالی باتشکر.
    • پاسخ:

      خواهش می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای