آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

« اتک » ایرانیان به Clash Of Clans

متفرقه

در این قسمت برایتان فیلمی تهیه کرده ایم از خبرگزاری فارس که مصاحبه جالبی است با مردم در مورد بازی کلش آف کلنز تحت عنوان :

«اَتَک» ایرانیان به «clash of clans»/ خرید و فروش میلیونی بازی اعتیادآور

این روزها بسیاری از جوانان و نوجوانان و البته میانسالان، گرفتار یک بازی جدید شده‌اند. این بازی پرطرفدار که برخی افراد برای خرید سطوح بالای آن پول‌های میلیونی خرج می‌کنند، خواب را از چشمان طرفداران خود گرفته تا شبانه‌روز درگیر اَتَک زدن(حمله کردن) و چینش قبیله خود باشند.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۴)

  1. اگه ازمن میپرسیدند
    میگفتم من براوقت گذرونی بازی میکنم اصلانم محتادش نیستم 
    چون که بقیه بازی میکنن منم بازی میکنم وحوصلم چون سرمیره بازی میکنم اصلابازی محتادکننده هم نیست به نظرمن چندباراکانتم پریده
    بازم ازرو بیکاری بازی میکنم الانم پاک کردم یه ماه بازی نمیکنم تا اومدن توسایتتون گفتم برم یه سربازی کنم بااکانت های فامیلمون حالابگذریم:)
    اصلابنظرم محتادکننده نیست.بایدجنبه شو داشته باشی
  2. واقعا مشکل ملت ما چه خوب یعنی چی که وقتمو میگیره مگه مجبورت کردن بازی کنی خوب بازی نکن کلا خاصیت ملت ایران اینه که هم از یه چیزی بهره میبرن همم پشت سرش بد میگن مثالش همین وبسایت شما هم میان استفاده میکنم همم میان نظر چرتوپرت میرن همین کلش های که هک شده که جمش نامحدود هستو سایتی دیه 5تومن میفروشن شما رایگان میزاری بعد یه سری میان میگن چرا همش از اینا میزاری حالمون به هم خورد بسه دیگه یکی نیس بگه  خوب یابو خوشت  نمیاد دانلود نکن به تو چه یکی دوس داره میخواد دانلود کنه یا این که مطلبو از یه سایت دیگه گذاشتی انگار اون سایت خودش نشسته برنامرو نوشته خوب اونم از یه جایه دیگه گذاشته 
    • پاسخ:

      ممنون از توضیحات  خوب شما (:
  3. سلام
    خسته نباشید
    سایت خوب و پرمحتوایی دارین
    به حرف یه عده ادم عقده ای که دزدی هم میکنن و به اسم هک و ... پول میدزدن از مردم اعتنا نکنید
    موفق باشید
    • پاسخ:

      ممنون از شما ...
    • پاسخ:

      ممنون از شما ....
  4. سلام
    زیاد به این حرفایی که میزنن توجه نکن اینا همونایین که از مردم اخاذی میکنن و میان سایت های دیگه فوش میدن داخل وبلاگ منم زیاد میان از این حرفا میزنن...میان دیگران متهم میکنن درحالی که خودشون از همه بدترن 
    موفق باشید
    • پاسخ:

      تشکر از شما ، با آرزوی موفقیت (:
  5. امیر قادری

    با سلام مدیریت سایت اتوکلش هستم خواستم بگم بنده از وقتی این وبلاگ طراحی شده به مطالبتون نگاه میکنم کاملا مطالب مفید و آموزنده است و کسانی هم که ناراحتن میتونن کلش رو کنار بزارن دوست عزیزی که فحش میدی باور کن سعی ما فقط خشنودی و رضایت مشتری از مطالبمون و برنامه هایی است که در رابطه با کلش میزاریم مدیریت سایت موفق و بدرود
    • پاسخ:

      با تشکر از شما دوست گرامی ... (:
    • پاسخ:

      ممنون ! حتما (:
  6. به اینا توجه نکنید. شما سایت بسیار خوبی دارید و مثل بقیه سایت ها نیستید که کل صفحه رو با تبلیغات پر کنین.
    • پاسخ:

      ممنون دوست گرامی (:
  7. داداش یه سری نووووب  که حسودن دارم شکر میخورن
    خیلی سایتت قششگنه
    از قبل عید تو سایتت میام تا الان
    مرسی
    • پاسخ:

      تشکر از همراهیتان (:
  8. سلام : خسته نباشید
    گیرم که شما از یه سایت ایرانی کپی کردی ، مهم اینه که سایت کامل و پر محتواست و مثه بقیه سایتا ادعایی توی مطالبت نیست .
    هرکی هر چی میخواد بگه ، بزار بگه ، من به شخصه سایتی در مورد کلش از شما کامل تر ندیدم .
    موفق و مؤید باشی :)))
    • پاسخ:

      تشکر از شما دوست گرامی (:
  9. گیرم که درست بگی مطالب قبلی چی؟
    واسه اسپل ریج،انقدری سرت نمیشه که یه عکس دیگه بزاری
    • پاسخ:

      عزیز من اون هم منبع خارجی داره و من از روی اون ترجمه کردم ، اصلا شما خوب چرا خودتو اذیت میکنی ، برو مطالب اورجینال اونجا رو بخون چرا میای توی سایت دزد ما ! ؟
      این هم لینکش همون مطلب خارجیه ! که میگی ما از اون سایت ایرانیه شما دزدیدیم ! اینجا کلیک کنید

  10. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام
    چرا مطالبت رو از سایت ***** *** میزاری
    دزد
    دزد
    دزد
    • پاسخ:

      این مطلب متعلق به خبرگزاری فارس هستش ، بهتره قبل از اینکه به کسی تهمت بزنید آرم اول این فیلم راببینید ! و بهتره اون سایت را با دقت بخوانید و ببینید مطالب  ش از کجا می آید ، و بهتره مشغول خرید و فروش روبات مجانی کلش ( که ما گذاشتیم ) به قیمت 20 هزارتومان باشید،  موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای