آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

حملات طوفانی دراگون !

اژدها Dragon استراتژی ها

میخواهیم در این پست شما رو با نحوه صحیح حمله با دراگون آشنا کنیم... البته میدانیم که شما خود در اتک های کلن وار از این روش به خوبی استفاده می کنید اما لازم دانستیم تا برای دوستانی که همچنان در این زمینه کم تجربه هستند این مطلب را تهیه نماییم...

اول اینکه تقریباً تمامی دوستان در این کلن تابحال تجربه حملات طوفانی با دراگون را داشته اند اما بارها مشاهده شده که همچنان برخی دوستان با دراگون و پخش شدنشان مشکل دارند... چرا؟

تا بحال چند بار شده که دراگون هایتان به سمت و سوی دیگری متفرق شدند و نتوانستند آنطور که انتظار دارید نتیجه بگیرند؟

ما میخواهیم در این مقاله اطلاعات مفیدی را در اختیار شما دوستان قرار دهیم بطوری که با خواندن این مقاله شاید بسیاری از مشکلات شما رفع خواهند شد.

پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ..

موج طوفانی دراگون (یا همان شیوه حمله با 10 دراگون) پس از آپدیت جدید این بازی و ایجاد بخش جنگ های کلن با کلن بطور قابل توجهی افزایش یافته و در اینجاست که بسیاری از بازیکنان از نقص های حمله با دراگون به خوبی پی برده اند... در اینجا ما میخواهیم تنها تجربیات خود را در اختیار شما دوستان قرار دهیم.

در روش موج طوفانی دراگون، بازیکنان سه روش حمله مستقل پیش رو خواهند داشت که البته شباهت زیادی بین این روش ها وجود دارد و تنها در برخی نکات ریز متوجه تفاوت آنها خواهیم شد:

1- حمله با تمام دراگون ها (معمولاً 10 دراگون) + اسپل زرد رنگ یا همان Healing Spell

2- حمله با تمام دراگون ها + اسپل بنفش یا همان Rage Spell

3- حمله با تمام دراگون ها + اسپل آبی یا همان Lightning Spell

 

تمام این سه روش اگر به درستی انجام بگیرند برای شما یک نتیجه را در پی خواهند داشت و آن چیزی جز پیروزی کامل تان نیست!

نکته مشترکی که در تمام روش ها وجود دارد، این است که :

اولاً، باید از حداکثر اسپل های موجود استفاده نماییم، دراگون ها بدون اسپل یا تنها با یک اسپل به سادگی از بین می روند، در این مورد اصلاً خسیس نباشید!

ثانیاً، اتک ها باید از یک گوشه که به ضدهوایی یا همان Air Defense نزدیک است و قبلاً روی آن برنامه ریزی شده است انجام بگیرد و نباید بی گدار به آب زد!

ثالثاً، پیشنهاد می شود که اتک را از جایی شروع کنید که به تالار شهر یا همان Town Hall طرف نزدیک است. این عمل به این خاطر انجام شود که اطمینان داشته باشید که حداقل دو ستاره در کلن وار بدست میاورید.

خب مانند تمامی اتک ها، اول به جایگاه Clan Castle ، Air Defenses و TownHall توجه می کنیم و محدوده پوشش کلن کسل و ضدهوایی ها و بقیه پایگاه های دفاعی دشمن را مورد بررسی قرار می دهیم. اینکار با Scout کردن در کلن وارها به سادگی قابل انجام است... پس قبل از شروع حمله یک نقشه ناب بکشید!

حالا به روش های ذکر شده اشاره کوچکی میکنیم:

روش اول، استفاده از Healing Spell : همچنان رایج ترین روش در این نوع حملات طوفانی دراگون می باشد؛ در این روش باید دقت بسیاری در نحوه اتک و زمان استفاده از اسپل را داشته باشید.

دراگون ها همیشه به دنیال نزدیک ترین هدف می روند، مشکل کار اینجاست که هدایت کردن آنها به سوی ضدهوایی ممکن است مشکل ساز باشد. بنابراین دقت داشته باشید که قبل از قرار دادن کامل دراگون ها تمامی خانه های چیده شده در جلوی دیوار و اطراف آن را با نیروی دیگری یا دو - سه عدد دراگون منهدم سازید... از آنجایی که در اتک های کلن وار زمان برای ما اهمیت فراوانی دارد، لذا پیشنهاد میکنیم که از نیروی سریع و قدرتمند و دور زن استفاده کنیم، پیشنهاد ما جادوگر یا همان Wizard است.

 زمانی که خانه های (حداقل سه خانه) اطراف نقطه شروع حمله کامل پاکسازی شد، وقت قرار دادن دراگون ها می شود. چون خانه های اطراف پاکسازی شده اند نیازی نیست دراگون ها را پخش کنیم و تنها کافی است که انگشت خود را روی گوشی یا تبلت خود 3 ثانیه نگه داریم... حالا تمام دراگون ها به سمت هدف اصلی خود یعنی ضدهوایی شماره یک هدایت می شوند و پس از آن به سراغ تالار شهر حرکت می کنند...

هدف ما این است که دراگون ها دسته ای حرکت کنند چرا که اگر آنها متفرق شوند تقریباً نیروی خود را از دست می دهند و اسپل ما دیگر کارآمد نخواهد بود. خب تا اینجای کار ما سه تا اسپل هیلینگ داریم؛ با توجه به استراتژی این اتک دراگون ها تا نیمه های زمین حریف دسته دسته ای حرکت می کنند و حداقل میدانیم که به دنبال حاشیه های مپ دشمن نمی روند، به همین خاطر به محض اینکه به ضدهوایی شماره دوم نزدیک شدند می توانیم یکی از اسپل های زرد خود را استفاده نماییم؛ لطفاً توجه داشته باشید هیلینگ اسپل باید در جایی استفاده شود که حملات سنگینی بر روی دسته ای از دراگون ها صورت گرفته و اسپلِ جان بخش، بتواند یک دسته دراگون را کامل تحت پوشش خود قرار دهد، پس از آن به درستی استفاده کنید.

با نابود سازی ضدهوایی شماره دوم، ما بیش از 50% تخریب داشته ایم و میشه گفت بیشتر مشکلات را پشت سر گذاشته ایم، حالا باید دقت لازم را داشته باشید تا با دراگون های موجود ضدهوایی شماره سوم را هم منهدم سازید و برای اینکار دو اسپل هیلینگ به همراه دارید و اینکار خیلی سخت بنظر نمی رسد.

توجه داشته باشید که کینگ و نیروی کمکی هم برای پاکسازی خانه های منحرف کننده دراگون می توانند مفید واقع شوند اما بهتر است که از آنها در زمان مناسب استفاده شود تا بتوان استفاده بهینه از آنها داشت.

خب... خیلی هم سخت نبود، ما فقط مکان های قرمز رنگ منحرف کننده دراگون ها که در عکس فوق مشخص شده اند را شناسایی کردیم و قبل از اتک آنها را پاکسازی کردیم. باید پذیرفت که اگر اینکار به درستی انجام بگیرد تقریباً شانس تخریب کامل بیس دشمن بسیار بسیار بالا می رود، پس در مرحله اولیه باید بیشترین دقت را داشته باشید.

روش های دوم و سوم هم همین ساختار را خواهند داشت، اما نکته کوچکی که وجود دارد این است که در روش دوم، استفاده از اسپل بنفش معمولاً در بیس هایی انجام میگیرد که خانه ها فشرده و به هم خیلی نزدیک چیده شده اند و اینکار باعث می شود تا دراگون ها در کمترین ثانیه، بیشترین خسارت ممکن را به دشمن تان وارد کنند؛ ما پیشنهاد میکنیم از اسپل بنفش در زمانی استفاده نمایید که پایگاه های دفاعی دشمن مانند تسلا، آرچر تاور و خصوصاً ضدهوایی ها در نزدیکی هم قرار گرفته اند. یا به بیان دیگر زمانی که ضدهوایی ها همدیگر را پوشش می دهند آنوقت اسپل هیلینگ ممکن است دیگر جوابگو نباشد و در این حالت بهتر است از اسپل Rage استفاده نمایید، دقت داشته باشید که شرط پخش نشدن دراگون ها در این روش از اهمیت بیشتری برخوردار است.

نکته مهم : بیس های لول 10 که از پایگاه دفاعی Inferno در آن ها استفاده شده، اسپل های زرد را خنثی کرده و اثر ندارد ، در نتیجه دراگون هایتان به سادگی از بین می روند، لذا پیشنهاد می شود در این بیس ها از اسپل بنفش استفاده گردد و خصوصاً در مکانی قرار گیرد که بتوان اینفرنو ها رو هرچه سریع تر منهدم ساخت...

استفاده از روش سوم راحت ترین روش است، به این خاطر که استرسِ زمان استفاده از اسپل ها را دیگر ندارید! در این روش از همان اول کار شما سه تا اسپل آبی خود را روی یکی از ضدهوایی ها گذاشته و آن را کاملاً نابود می سازید! بله... تنها سه اسپل آبی می تواند یکی از ضدهوایی زن های بدجا و مزاحم را نابود کرد.

استفاده از این روش زمانی توصیه می شود که ضدهوایی ها همدیگر را کامل پوشش ندهند، و تنها یکی از ضدهوایی ها در محدوده پوشش یکی دیگر از ضدهوایی ها باشد، در اینصورت یکی از ضدهوایی هایی را که برای شما بیشتر مشکل ساز است را می توانید نشانه بگیرید و اینطوری آنها را از حمایت هم خارج سازید.

می توان از سه اسپل آبی بر روی ضدهوایی استفاده کرد، در اینصورت 10 دراگون دارید و تنها یک ضدهوایی زن که به نظر نمی رسد آن یکی از پس 10 دراگون دیگر برآید.

با این حال در تمام شرایط باید احتیاط لازم رو داشته باشید و دقت کنید که از چه نقطه ای حمله را شروع می کنید و به دنبال تنها یک مسیر مشخص و از قبل تعیین شده، دراگون های خود را هدایت کنید.

دوستان باید توجه داشته باشند تا هرگز به بیس هایی که تمام ضدهوایی های خود را در وسط قرار داده از روش حمله با دراگون استفاده نکنند، چراکه سه ضدهوایی در کنار هم که همدیگر را کامل تحت پوشش قرار می دهند دقیقاً برای دفاع در مقابل دراگون ها چیده شده اند و اینطوری ممکن است حتی یک ستاره هم عایدتان نشود، پس استفاده از دراگون هم در هر نقشه ای پیشنهاد نمی شود.

دوستان همچنان میتوانند از روش های ابتکاری خود کمک بگیرند و از ترکیب اسپل های زرد و بنفش در جایگاه مناسب یک اتک را به خوبی به اتمام برسانند. پس بدانید که استراتژی های زیادی در حمله با دراگون وجود دارد و با تلاش زیاد میتوانید خودتان روش های گوناگونی را بیابید و در اختیار دوستانتان قرار دهید.

هرکاری با تمرین و تلاش امکان پذیر می باشد، پس اگر بارهای اول نتیجه دلخواه را کسب نکردید اصلاً نا امید نشوید و به تلاش خود و پیروزی کلن در تمام کلن وار های بعدی فکر کنید...

فیلمی از حمله با دراگون

 

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها dragon

نظرات (۱۳)

  1. سلام لطفا یه استراتژی برای 100%شدن هرمپ تاون 8 بهم پیشنهاد کنید لطفا به ایمیلم بفرستید
  2. سلام
    به نظرم اگه تان 10 هستید یا با والکری بزنید یا اگه بادراگ میزنید 4 تا لایت و 2 تا زلزله(یکی تو کستل) برا خراب کردن 2تا ضدهوایی خوبه و بهتره با کویین واک(کویین با 4تا هیلر) یک ضدهوایی دیگه رو بزنید و در نهایت 8 تا دراگ و 4تا بالن بقیه بیس رو میترگونه
  3. سلام من چند بار با دراگ و اسپل هیلینگ اتک زدم ولی همرو خراب کردم لطفا راهنمایی کنید با تشکر از مطالبتون ^_^
  4. سلام ، من اتک زدن با گولم و پکا رو بلد نیستم ، براهمین همیشه تو وار بادراگ 3 و 3 تا ریج مکث و ی هیل میزنم ، نتیجه چشمگیری نمیگیرم لطفا راهنماییم کنید ، ب تاون 9 ات میزنما
    • پاسخ:

      باید تمرین کنید - مخصوصا استراتژی گولم و پکا و ویزارد احتیاج به تمرین و ممارست دارد و حداقل 20 تا 30 تا حمله را خراب می کنید - می تونید با برنامه ایکس مود تمرین کنید و از طرفی لول نیروها هم باید بالا باشد تا نتیجه بهتری بگیرید.
  5. با شلام و عرض ادب خدمت شما مدیر محترم سایت و نویسندگان افتخاری محترم.
    بنده اصلا قصد جسارت ندارم و اصلا خودمو در حدی نمیبینم که بخوام از شما و مطالب عالیتون انتقاد کنم
    روم به دیوار ولی متاسفانه باید عرض کنم که این مطلبتون فقط بدرد ترک دیوار میخوره. شما یه اتک ساده رو خیلی پیچیده کردین. البته شاید مشکل از خنگ بودن و احمق بودن و نفهم بودم من باشه اما خوشبختانه من هیچی نفهمیدم و مغزم سنگین نشد:) کسی که درست بازی میکنه و تونسته اکسیر لازم برای آزاد کردن ذراگ رو جمع کنه میدونه که نباید اسپل ریج بزنه روی یه دراگون
    البته منو ببخشید که پست شما رو بردم زیر سوال اما به نظرم این پست شما اصلا بدرد نمیخوره 
    من خودم استفاده از سه ریج یا سه لایتینگ رو پیشنهاد میکنم
    با تشکر ازشما آقای AHA و نویسندگان افتخاری محترم
    • پاسخ:

      نظر شما هم برای ما محترم است و هر کسی هر جور که بهتر نتیجه می گیرد ، بازی میکند و ما کسی را مجبور به اجرای مطالب سایت نکرده ایم و شاید یکنفر دیگه با 300 تا گوبلین خیلی نتیجه خوبی بگیرد و خوب باید به همان روش خودش بازی کند .
      خیلی ها هم هستند که در حد حرفه ایی مثل شما نیستند اسپل ریج را درست بکار نمی برند - که باید گفته شود !
      ما مبتدی ها را هم در نظر می گیریم
  6. سلام من میخوام بدونم چطور من هم اتک بزارم تو اینترنت خواهشا همین الان جواب بدید
    • پاسخ:

      منظورتون را نفهمیدم !
  7. حمله دراگونی با دوتا هیل . یک ریج بهترینه. برای تاون نه هم دراگون بالن خوب جواب میده
  8. ممنون از مطالب بسیار ارزش مندتون خیلی مفیده حداقل جلوی این خارجی ها سربلند باشیم

    • پاسخ:

      خواهش میکنم .
    • پاسخ:

      موفق باشید
    • پاسخ:

      ممنون (: - گذاشتن بنر در سایت مشمول هزینه ناچیزی است برای خرج کردن در سایت برای رفاه حال بینندگان سایت - چون اکثر سرویس های بلاگ ، پولی است .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای