آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

تشخیص پر بودن منابع دهکده حریف جهت یک حمله پر سود !

آموزش های بازی

هنگام حمله به دهکده ها و برای غارت پر سود همیشه ما عادت داریم که در قسمت سمت چپ و بالای صفحه مقدار طلا و اکسیر موجود در دهکده را نگاه می کنیم ( قسمت Available Loot ) و بعضی ها فکر می کنند که تمام این طلا و اکسیر بنفش و یا سیاه در منابع جا داده شده اند و به آن قسمت حمله می کنند و چون اکثرا ، این معادن (Storage) را در مرکز دهکده قرار می دهند برای غارت کمتر و در امان ماندن ، دور تا دور آن را هم با ساختمانهای دفاعی پوشش می دهند ! ولی دقت کنید که همه این لوت ها در معادن نیستند و می توانید خیلی راحت تر از آنچه که فکر می کنید ، حمله ای موفق و پر سود و با تلفات کمتر را داشته باشید !

پس در ادامه مطلب با ما باشید ...

حتی ما در بعضی مواقع دهکده هایی را می بینیم که سنگ قبر های زیادی دارد و فکر می کنیم که متروکه است ، ولی این سنگ قبرها نیز برای گول زدن ما نیز ممکن است به کار رود و بمب ها و تله ها تعمیر شده باشد ولی سنگ قبر ها ، پاک نشده باشد ، که این خود یک تاکتیک دشمن است برای گول زدن ما و تحریک شدن ما برای حمله به دهکده .

پس برای یک حمله پر سود و با تلفات کمتر چه باید کرد ؟

در دهکده دشمن مقدار لوت زیاد است و منابع (Storage) هم به شدت محافظت شده است و ما هم تشنه لوت این دهکده شده ایم ! و حمله به مرکز دهکده هم ممکن نیست و یا سخت است و جز تلفات دادن هم سودی ندارد ! اما چیزی که به آن توجه نمی شود کالکتور ها(Collector)  طلا و اکسیر بنفش و اکسیر سیاه است ، آنها همیشه هستند و داخلشان چیزی برای دزدیدن پیدا می شود ! ولی باید دید که به کدام کالکتور ها حمله کنیم و  به کدام کالکتور ها حمله نکنیم و سراغ دهکده بعدی برویم در تصویر زیر ما به شما نشان می دهیم که وضعیت کالکتورهایی که برای مان سود خوبی دارد کدام است !

Collector Loot Level

حال انتخاب با شماست ! دیگر می توانید طبق عکس بالا ، کالکتورهای پر و یا کم را تشخیص دهید و با حمله به آنها که اکثرا هم بدون محافظت از ساختمان های دفاعی هستند و در اطراف دهکده دشمن قرار دارند با یک بربر و یا یک دونه آرچر کلی منابع به غارت ببرید !

کپی برداری با ذکر منبع و لینک سایت ما مجاز می باشد

تبلیغات شما در سایت ما اینجا کلیک کنید



تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۱)

  1. سلام, به یه چیزی توجه نکردید!به لول کالکتور ها!وقتی که میخواین کالکتورها و بزنین باید ببینین لولشون چنده!لول زیر شیش بیشتر از 7 هزارتا نمیده!سعی کنید بالای لول 6 بزنید.و برا گلد ماین ها همین طور.ولی برای دارک اکسیرر بهتره بالای لول دو بزنین.من همه ی این هارو تجربه کردم که میگم.
  2. با سلام
    من لول 90 هستم و دو هفته ای میشه اومدم تاون 9
    تروفی 1500 دارم
    ولی اصلا به هیچ وجه برام لوت مناسب نمیاره
    حتی اول صبح بوست میکنم ولی توی دو ساعت بیشتر از یک یا دو ملیون نمیتوانم غارت کنم! با آرچر و بربر لول 5 حمله میکنم گاهی وقتا هم جیانت 6
    میخاستم ببینم چاره چیه؟ دیگه کم مونده 5 تا کارگرم هم بیکار بشن
    • پاسخ:

      در حال حاضر مشکل لوت را همه دارند ..
  3. جم رایگان با گیفت کارت کوگل پلی رایگان این جم تنها با اشتراک گزاشتن لینک زیر برای دیگران از طریق واتس اپ  بیتالک و..... 
    http://bosscade.com/e?r=aAqhGth8حتما باید به این لینک وارد شوید
  4. سلام .
    ممنون بابت مطالب. خسته نباشید.
    به قول شما مشکل لوت را همه دارند ، خیلی سخت گیر میاد ، دهکده های متروکه که کالکتورهاشون هم پر باشه به همین راحتی اصلا پیدا نمیشه.حالا بحث جم خریدن هم جدا.
    سوال من اینه آیا تغییر زبان تاثیری روی بدست اوردن لوت داره ، یعنی اگه زبان بازیو عوض کنیم دهکده های متروکه که کالکتورهاشون پر باشه میده؟
    شنیده شده که اگر زبان بازیو عوض کنیم سرور بازی عوض میشه و با توجه به ساعت جهانی که توی کشورهای مختلف فرق میکنه لوت خوبی میده.
    خواهشمند است در مورد این قضیه مطلب بزارید و صحت یا عدم صحت انرا توضیح بدهید 
    با تشکر 
    • پاسخ:

      قبلا تاثیر داشت - ولی در حال حاضر دیگر تاثیری ندارد - از برنامه هایی مانند  xmodgames میتونید استفاده کنید .
  5. عاغا من که اصلا دنبال لوت نیستم 
    مستر لیگ به بالا جایزه خوبی واسه بردن بتل میده
    مستر لیگ یک ۱۴۰ هزار تا اکسیر ۱۴۰ هزارتا طلا ۹۰۰ تا دارک اکسیر میده 
     فقط کافیه یه تاون گوشه نقشه بزنی و بتل رو ببری 
    با هر لولی میشه رفت مستر چهار تا ارچر هم واسه زدن تاون گوشه کافیه
    • پاسخ:

      بله - ولی در این لیگ ها کمتر کسی تاون هال شو بیرون می زاره و همه دو دستی تاون هالشونو چسبیدن ! و دور تا دورش تله و بمب و نیرو چیدن که لول شون پایین نیاد !!!
  6. سلام و خسته نباشید من تو اکانت قبلیم با داشتن نوهصدوپنجاهتا کاپ هرچی به پستم میخورد بالای صدهزارتا بود اما تو این جدید اصن لوت نمیده همه سی هزارتا هستن کاپامو بردم بالا نبود اوردم پایین بازم نبود ایا ربطی به ای پی داره ؟؟چکارکنم لوت بده لطفا جواب مهدی ندید که هرکاری انجام دادم ولی بازم نشود

    • پاسخ:

      مشکل لوت را همه دارند ! سیاست سوپرسل همین است بالاخره باید جم بخرید !
  7. سلام

    ممنون از مطلب بسیار خوبتون همیشه در مورد دارک مشکل داشتم ولی با این مطلب خیلی بهم کمک کردین واقعا ازتون ممنون هستم


    • پاسخ:

      خواهش می کنم.
    • پاسخ:

      حمله و پشتکار  زیاد ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای