آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز ! (Clash Of $ouls)

کلش هک شده

Clash Of $ouls

خوب در این قسمت برای شما دوستان نسخه بی نهایت همه چیز بازی کلش آف کلنز را آماده کرده ایم بنام Clash Of $oul که در این نسخه بازی همه چیز فول است و می توانید سربازانی که همیشه آرزویش را داشته اید را داشته باشید با بی نهایت جم !!!

قبلا نیز نسخه ای دیگر از این نوع بازی های هک شده کلش آف کلنز را قرار داده بودیم که مشکلاتی نیز به همراه داشت از جمله ورود به بازی که ناشی از شلوغ بودن سرور های آن بود .

برای توضیحات بیشتر و دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

این نسخه احتیاجی به روت بودن گوشی ندارد و تا اندازه ای مشکلات ناشی از ورود به بازی هم حل شده است .

لطفا قبل از دانلود و نصب برنامه نکات زیر را بخوانید و سوالات تکراری نپرسید که چرا برنامه اجرا نمیشود ؟ چرا وارد بازی نمی شویم ؟ چرا Error می دهد ؟ که همگی این سوالات را اینجا پاسخ داده ایم و در صورت رفع مشکل ، راه حل آن را نیز در همین جا خواهیم گذاشت ...

تصویری از محیط بازی Clash Of $ouls


سوالات متداول شما :


لینک دانلود بازی کجاست ؟

پاسخ : لینک دانلود در پایین همین صفحه قرار دارد که با کلیک کردن روی آن بازی دانلود می شود ! که لینکها یا در صفحات آپلود رایگان قرار دارد و یا در همین خود وبلاگ قرار داده ایم ، برای دانلود سریعتر باید ف ی ل ت ر ش ک ن خود را قطع نمایید و سپس فایل را دانلود کنید.

من بازی را دانلود کرده ام ولی موقع نصب Error می دهد ! چکار کنم ؟

پاسخ :
برای حل این مشکل دو راه موجود است :


( راه اول )

نحوه تنظیمات DNS بازی

شما می توانید ابتدا تنظیمات DNS گوشی خود را مطابق دستور العمل زیر انجام دهید :

- ابتدا به داخل بخش WIFI گوشی موبایل خود بروید .

- انگشت خود را بر روی WIFI که به آن متصل هستید چند ثانیه فشار و نگه دارید

- روی Modify Network را انتخاب کنید و کلیک کنید .

- در پایین بخش باز شده بر روی Show Advanced Option را انتخاب و کلیک کنید .

- صفحه را اسکرول کرده و به پایین تر بروید و IPV4 رو بر روی Static قرار دهید .

- دوباره صفحه را اسکرول کرده به پایینتر بروید

- DNS1 را بر روی آیپی ۱۵۱.۸۰.۱۷۵.۱۹۹ و DNS2 را بر روی ۸.۸.۴.۴ تنظیم کنید .

- روی Save کلیک کرده و دوباره داخل بازی شوید .


نکته :

برای برگشتن به حالت اولیه WIFI و اجرای بازی اصلی کلش آف کلنز اصلی باید DNS و تنظیمات یی را که انجام دادیم را پاک کنید چرا که در غیر اینصورت بازی کلش آف کلنز اصلی اجرا نمی شودبه همین خاطر بر روی WIFI گوشی تون انگشت خود را چند ثانیه نگه داشته و با انتخاب Forget  و دوباره با زدن رمز خودتون به WIFI متصل شوید .


( راه دوم )در صورتی که با انجام مراحل بالا نتوانستید :

چون این بازی با نسخه اصلی کلش آف کلنز ناسازگاری دارد برای بازی کردن این نسخه شما باید نسخه اصلی خود را پاک کنید و این بازی را نصب کنید و یا می توانید از گوشی دیگری که کلش آف کلنز اصلی روی آن نصب نیست استفاده کنید و یا می توانید در برنامه بلواستکس که بازی کلش آف کلنز اصلی روی آن نصب نیست هم استفاده کنید .

آیا این بازی به نسخه کلش  اصلی ایرادی وارد می کند و ما با استفاده از این بازی، در کلش آف کلنز اصلی بن می شویم ؟

پاسخ : خیر ! این بازی یک بازی جداگانه است و سرور های بازی ها نیز جدا است ، این نوع بازی ها بیشتر برای تفریح به کار می رود.

من هر کاری می کنم به بازی وارد نمی شوم ! چه کار کنم ؟

پاسخ : این بازی به علت شلوغ بودن و همچنین ضعیف بودن سرورهای بازی ، در ساعات شلوغ با مشکل ورود به بازی روبرو است ، تنها چاره این است که صبح های زود به بازی کانکت شوید و یا در ساعات مختلف امتحان کنید. همچنین در بعضی از ساعات سرور های بازی قطع می شود که می توانید با مراجعه به این سایت از وضعیت وصل یا قطع بودن سرورهای بازی مطلع شوید. (http://ucslist.net) - همچنین بعضی مواقع هم با وصل بودن سرورهای بازی نمی توان به بازی وارد شد که باز هم ناشی از شلوغ بودن سرورهای بازی است که توضیح دادیم چکار کنید.

همچنین می توانید از شکل زیر از وضعیت سرور مطلع شوید و احتیاجی به رفتن به سایت بالا نیست.

اطلاع از وضعیت سرور بازی :

در صورتی که در شکل زیر وضعیت سرور بازی Online نوشته شده باشد بازی را اجرا کنید و وارد شوید و در صورتی که Offline نوشته بود ، نمی توانید به بازی وارد شوید و در ساعتی دیگر مراجعه کنید.

وضعیت سرور Dark$oul

توجه :

برای دانلود بازی چندین لینک قرار داده ایم که هر کدام را دانلود کردید یکی است و در صورت مشکل دانلود لینک های بعدی را برای دانلود امتحان کنید


لینک دانلود یک

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۶)

  1. سلام خسته نباشید من بر نامه رو دارم بازی کردم ولی دوبار که بازی کردم دیگه نیاورد می نویسد clash of $ouls متوفق شده است این برنامه روی مو بایل من است

    • پاسخ:

      علتها را بالا نوشتیم - نظرات را هم بخوانید
  2. با سلام من میرم تو بازی  و بهو میپره بیرون و دیگه بازی رو نمیاره  چه دارویی برای درد ما داری؟
    • پاسخ:

      این بازی ها همینجورین - نسخه جدید را دانلود کنیدیا نسخه fhx را که در قسمت کلش آف کلنز هک شده است - اون قوی تر و بهتره
    • پاسخ:

      مشخص نیست - بیاید می زاریم - نسخه FHX را دانلود کنید
    • پاسخ:

      نسخه fhx را دانلود کنید - بهتره 
  3. مهدی میقانی

    تو کلن نمیشه رفت؟؟؟  تو کلن ک ایرانی باشه مثل همین کلی ک الان تو بازی اصلیش دارم ن کلنی ک همه بی نهایت باشن
  4. مهدی میقانی

    چرا میرم تو بازی هی انتن اینترنت ضعیف میاد علامتش و بعضی وقتا نمیره میگه اینترنت نی ولی در حالی ک اینترنا دارم
    • پاسخ:

      نسخه جدید ش را دانلود کنید
  5. سلام من این برنامه رو ازقبل داشتم الان میگه باید اپدیت بشه هرچقدر اپدیت رو میزنم دوباره از اول اپدیت میخواد چیکار کنم
    • پاسخ:

      نسخه جدید را دانلود و امتحان کنید
  6. سلام من تنضیمات شماره یک انجام دادم ولی بازم بازی باز نشد تازه کلش خودمم دیگه باز نمیشه
    • پاسخ:

      بزودی نسخه جدیدش را می گذاریم
      برای برگشتن به حالت اولیه WIFI و اجرای بازی اصلی کلش آف کلنز اصلی باید DNS و تنظیمات یی را که انجام دادیم را پاک کنید چرا که در غیر اینصورت بازی کلش آف کلنز اصلی اجرا نمی شودبه همین خاطر بر روی WIFI گوشی تون انگشت خود را چند ثانیه نگه داشته و با انتخاب Forget  و دوباره با زدن رمز خودتون به WIFI متصل شوید .
  7. سلام.من این برنامه رو دانلود کردم، ولی وقتی اونو باز میکنم یه گزینه میاد که روش نوشته ((update )).ولی وقتی میزنم روش دوباره بازی رو میاره بالا و دوباره همین گزینه میاد.میشه لطفا بگید چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      نسخه جدیدش را گذاشتیم
  8. یه یارویی

    من چند روزه اینو نصب کردم اما به هیچ خدایی وارد بازی نمی شه

    • پاسخ:

      گاد آف جم را تست کنید
    • پاسخ:

      نسخه های متفاوت هست ، باید هرکدومو دانلود کنید و تست کنید ببیید کدامش بهتر برایتان کار میکند
    • پاسخ:

      ایراد بازی است
    • پاسخ:

      گذاشتن بنر شما در سایت مستلزم پرداخت هزینه است.

      تبلیغات


  9. من میارم توبازی  تو مرحله ای که باید اسم نوشت  گیر می کنه و بیرو میاد  لتفا  جواب بدین
    • پاسخ:

      گیر میکنه و بعد می پره بیرون و دوباره که بزنید وارد میشه با اسم دهکده انتخابی تون، یک مقدار که شلوغ باشه اذیت می کنه ...
    • پاسخ:

      خواهش دوست عزیز
    • پاسخ:

      خوب طراحی ش همینطوریه ! مگه می خوایید کجا لشگر کشی کنید که بیشتر از 240 تا می خوایید ؟! دیگه بیشترش هم بازی بی مزه می شه !
    • پاسخ:

      با کلش اصلی ممکنه مشکل داشته باشه - یا dns ش را تنظیم کنید
    • پاسخ:

      هر دو تاش یکیه و اون لینک کمکیه ... توضیح هم دادیم که ! اگه یکی رو دانلود کردید همون کفایت می کنه و احتیاجی به لینک دومی نمی باشد.
    • پاسخ:

      این من تست کردم و مشکلی نداشت و فقط برای گوشی اندروید است - شاید بد دانلود کردید - دوباره دانلود کنید ضمنا با نسخه اصلی بازی کلش هم که روی گوشی است سازگاری ندارد و باید نسخه اصلی را پاک کنید و اینو نصب کنید
  10. لطفا کمکم کنید من نمی دونستم ناسازگاره نصبش کردم الان کلش حضف شده تازه هنوز اون آکانتم هست کمکم کنید لطفا
  11. سلام .

    با تبادل لینک موافقی ؟؟؟

    تبادل لینک برای وبلاگ هر دوی ما خوبه

    پس لطفا اگه میخوای هم تو پیشرفت کنی و هم من ، منو با اسم : دانلود کده ی ماوی لینک کن و بیا بگو با چه اسمی لینکت کنم اینم ادرس وبلاگمه :
    http://mavi-download.blogsky.com/
  12. سلام دوست عزیز ، ما یک فرومی داریم برای آموزش بازی ، دیدیم شماهم تو این زمینه فعالید خواستم دعوتتون کنم اگر مایلید جزو تیم مدیریت این تالار با ماهمکاری کنید . با سپاس
    آدزس : www.persianhammer.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای