آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۴

چگونه Air Sweeper را در نقشه دهکده خود بگذاریم ؟

تلمبه هوایی Air Sweeper

تلمبه هوایی

بعد از آپدیت جدید بازی ساختمان جدیدی به بازی اضافه شد بنام Air Sweeper که ما نام فارسی تلمبه هوایی را برای آن انتخاب کردیم ، در این مقوله به بررسی این نکته می پردازیم که این ساختمان دفاعی را در کجای نقشه دهکده خود قرار دهیم و از آن به بهترین نحو استفاده کنیم ، با توجه به اینکه این ساختمان در نظر اول کارایی ندارد و هیچگونه خسارتی را وارد نمی کند ! و از اون دل زده خواهیم شد در صورتی که اینطور نیست و با استفاده صحیح از آن که به شما آموزش خواهم داد خواهید دید که می توان از آن برای شکست دشمن نیز استفاده کرد ،

پس در ادامه مطلب با ما باشید ...

چگونگی عملکرد Air Sweeper در بازی

اول از همه باید بدانیم که Air Sweeper هیچ آسیبی به مهاجمان نمی زد بلکه فقط سرعت آنها را کم کرده و پیشروی آنان به ویژه سربازان هوایی مثل بالن را کند میکند ، Air Sweeper  مانند سایر دیفنس ها داری شعاع دایره ای نیست و تنها در یک محدوده نزدیک به ۱/۸ دایره برد عملیاتی و قابلیت دفاعی دارد پس باید به خوبی از آن استفاده کنید و آن را در بهترین جای ممکن قرار دهید.

شعاع پوششی و شعاع دفاعی Air Sweeper  چیست ؟

شعاع پوششی به معنای شعاع دفاعی نیست. شعاع پوششی (۱۲۰ درجه تا ۱۵ بلوک)  بسیار خوب به نظر می رسد اما شعاع حمله واقعی، کوچک تر از این مقدار است. در تصویر زیر که شعاع پوششی و شعاع حمله مشخص شده است، این تفاوت بسیار واضح است.

در تصویر بالا می بینیم که شعاع موثر حمله ای تقریبا یک سوم ناحیه ای است که این ساختمان پوشش می دهد. همین مورد باعث می شود تا در برابر سربازان کوچک و سریع مثل مینیون زیاد کارآمد نباشد.

محل قرار گیری Air Sweeper در نقشه ، کجا است ؟

حال به بررسی این موضوع می پردازیم که این ساختمان را در کجای نقشه تعبیه نماییم ، مسلما" هر چه در مرکز باشد عملکرد بهتری خواهد داشت که میتوان سه دلیل برای این موضوع آورد :


- قدرت و عملکرد هوشمندانه نیروهای هوایی دشمن محدود می شود البته اگر نیروهای هوایی در شعاعش قرار بگیرند.

- به خاطر سرعت حمله پایین این ساختمان که ۵ ثانیه است ، تعداد نیروهای بیشتری را می تواند به عقب هل دهد .

- توسط دشمن نابود نمی شود مگر اینکه حریف از ۳ طلسم صاعقه (Lightning Spell) و یا از طلسم خشم (Rage Spell) استفاده کند که در این حالت هم تعدادی از اسپل های دشمن به هدر می رود.

شما مطمئن باشید که در صورت هرگونه حمله هوایی به شما ، هیچ نیروی حمله کننده عاقلی از روبروی ایر سویپر به شما حمله نمی کند مخصوصا حمله های لاوالنیون ، و همگی نیروهای هوایی خود را پشت ایر سویپر و در جایی که در معرض فشار هوای آن قرار نگیرند پیاده می کنند و این یک تله خوب می باشد که پشت ایر سویپر را با تله های هوایی پوشش دهید و اینگونه حملات هوایی محدودتر می شود.

به شرطی که ایر سویپر را طوری در نقشه جای دهید که توسط نیروهای زمین کوچک هم مورد آسیب قرار نگیرد ، چرا که در برابر یک گوبلین هم نمی تواند از خود دفاعی داشته باشد و در کل بر روی نیروهای زمینی تاثیری ندارد !

شما می توانید ایر سویپر را طوری طراحی و تنظیم کنید که فشار هوای آن باعث شود که نیروهای حریف را به سمت ایردیفنس ها هدایت کند و ضربه های مهلکی به آنها وارد کند ، البته مهندسی طراحی و تنظیم آن در نقشه بسار مهم است ، می توانید فیلم حمله هایی که به شما توسط نیروهای هوایی می شود را با دقت بازبینی کنید و بهترین نقطه را برای هدایت دشمن به سمت ایردیفنس ها تعبیه کنید. فراموش نکنید که تله های هوایی را در پشت ایر سویپر قرار دهید.

برداشت آخر از Air Sweeper
بنا به درخواست خیلی از کلش بازها مبنی بر نابودی دهکده آنها توسط حملات هوایی سوپرسل در این آپدیت یک ساختمان دفاعی جدید به اسم Air Sweeper وارد بازی کرد که تاحدودی دهکده ها را در مقابل حملات هوایی مستحکم تر میکند اما باید این نکته را مد نظر داشته باشیم که فقط یک Air Sweeper در بازی قرار داده شده و آن هم مساحت کمی را پوشش میده به نظر من Air Sweeper تاثیر خیلی زیادی در مقابل حملات هوایی ندارد اما با این وجود اگر به خوبی آن را در چیدمان زمین خود قرار دهیم به یک عامل برای بی اثر یا کم اثر کردن حملات هوایی تبدیل می شود.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۴)

  1. سلام دوستان اسم کلن من هست CL R هر کس دوست داشت بیاد  کلن CL R عضو فعال می پذیرد join the new clan CL R
  2. منظور من این بود که من و دوستام هفت هشت نفر هستیم تازگی ها کلن زدیم میخواستم ببینیم شما هم مایل هستین که بیاین کلن ما و کولیدر بشین لول هامون هم میانگین هفتاده .
    • پاسخ:

      تشریف بیاورید
  3. سلام من مهدی هستم چند وقت پیش یه پیامی از بخش  "تماس با من " راجب کلن براتون ارسال کردم ولی جوابی ندادید میخواستم ببینیم نظرتون راجب حرف هایی که زدم چی بود ؟
    • پاسخ:

      مشکلتون چی بود؟ نوشته ام که اونجا پیغام و سوالی در رابطه با مشکلات بازیتون ندهید و در قسمت نظرات بنویسید - چون امکان ایمیل زدن به تک تک افراد برای مان مقدور نیست ... همینجا مطرح کنید ... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای