آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۸

نکات و آموزش حمله در کلن وار در بازی کلش اف کلنز

استراتژی ها

در این مقاله سعی کردم به طور خلاصه نکات مهم در حملات کلن رو براتون توضیح بدم .

قبل از اقدام به هرکاری کلن دشمن رو خالی کنید ! چجوری ؟قبل از حمله دشمن را با زدن دکمه scout بررسی کنید . روی کلن دشمن کلیک کنید . شعاع دایره سفید رنگ را بررسی کنید . اگر یک نیرو داخل شعاع این دایره بیندازید نیروهای کلن دشمن بیرون میریزند !!! اما نکته چیست ؟

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

  • شما حد اقل باید ۵ ثانیه در خط دایره بمانید تا کلیه نیروهای دشمن خالی شوند . رکب نخورید و کلن دشمن را نصفه خالی نکنید !
  • جاینت یا غول به دلیل جون زیاد نیروی مناسبی برای کشیدن کلن دشمن به بیرون است . یک جاینت در شعاع دایره بفرستید .

نقاط ضعف و نقاط کور دشمن را دقیقا بررسی کنید . هر خانه دفاعی (توپها تاور آچر و ویزارد ) برد مشخصی دارند . اگر روی آنها کلیک کنید شعاع برد آنها بصورت یک دایره سفید دور آنها مشخص است . به نقاط و خانه هایی از دشمن که برد هیچ دفاعی از آنها محافظت نمیکند در این مقاله نقطه کور میگیم.

  • نزدیک ترین نقطه کور به کلن دشمن را در نظر بگیرید .
  • یک نیروی ساده ، ترجیحا آرچر در آنجا بیندازید تا افراد کلن دشمن به سمت آن نیرو بیایند . سعی کنید با انداختن ۳ یا ۴ نیرو به دور و اطراف همان نقطه همه نیروهای دشمن را کنار هم جمع کنید !
  • حالا وقت دوره کردن نیروهای کلن دشمن است . با تعدادی نیرو که پیشنهاد میشود یک ویزارد هم بین آنها باشد(چون با یک ضربه چندین نفر را میزند) و تعدادی آرچر و بربر ، افراد کلن دشمن را از بین ببرید و با خیال راحت به ادامه حمله بپردازید.
  • اگر در کلن دشمن ویزارد یا اژدها وجود دارد نیروها را پخش و پلا دور دشمن بریزید .ویزارد و اژدها با یک ضرب میتوانند چندین نفر کنار هم را هلاک کنند !
  • میتوانید با زدن یک اسپل رعد و برق روی سر نیروهای کلن دشمن هم از شر  آنها خلاص شوید . البته نه برای نیروهای خیلی قوی !!!

حال که از شر نیروهای متحرک کلن دشمن خلاص شدید با خیال راحت به ادامه حمله بپردازید . این کار حداکثر باید از ۲۰ تا ۳۰ ثانیه وقت ببرد .

به هر شکلی حمله میکنید بکنید ! اما قبل از حمله فقط یک آرچر در قسمتهای نقاط کور دشمن که با فلش قرمز روی نقشه علامت زده شده قرار دهید . این کار باعث میشود تا با صرف فقط یک نیرو ،‌ در حین حمله ، یک خانه دشمن را زده باشید . گاها بخاطر یک خانه دور ، و کم آوردن وقت ، دوستان به بالای ۹۰٪ میرسند اما سه ستاره نمیشود !

بهترین نقطه برای شروع حمله را بیابید . به نظر من بهترین نقطه جاییست که کمترین لایه دیوار به سمت مرکز شهر دشمن را داشته باشد و از نظر دفاعی ضعیف تر باشد . اما مواظب تله های دشمن هم باید بود ! در این مپ حمله از سمت چپ و پایین که تاورهای ویزارد وجود ندارند پیشنهاد میشود .

نزدیک شدن به مرکز شهر شانس شما را برای ۲ ستاره زدن زیاد میکند .

با زدن ۵۰ درصد ۱ ستاره میگیرید ! با زدن هوم تاون ستاره دوم را میگیرید و با زدن ۱۰۰ درصد سه ستاره خواهید گرفت  پس اگر دشمن قوی تر از شماست ، سعی کنید حد اقل ۵۰ درصد و تاون حال دشمن را بزنید که ۲ ستاره بگیرید .

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۸)

  1. سلام سایتتون خیلی خوبه
    کلن لول نه داریم داریم میریم ۱۰ از لول بالاهای موندگار دعوت میکنم به جمع ما به پیوندین اینم هشتکش
    pplgl8gp#
    • پاسخ:

      باید در یک کلن عضو شوید تا شما را در وار شرکت دهند
  2. عالییییییییییییییییییییییییی بود.خیلی دوست داشتم.اگه خواستین بیایین،توگروه سبقت.ما فقط وار میزنیم
    • پاسخ:

      حتما در کلن دیگه ای بوده و هنوز وار اون کلن قبلی تموم نشده . کنار اسم کاربری اون هم علامت شرکت در وارش خاکستریه ، اگه ببینید توی لیست اعضای کلن ، باید صبر کنیدتا وار اون کلن تموم بشه و بعد میتونه شرکت کنه
  3. سلام  سایتتون عالیه خوبید یه  کلن لول2 باحال داریم  وار پشت وار هست یه سر بزنید مشخصات کلن:
    نام کلن:king clan
    نام لیدر:MoH@M@D
    تنظیمات زبان: iran
    تنظیمات وار:never
    خوش حال میشیم بیایین ممنون از ساید گلتون
    • پاسخ:

      شما باید از سمت چپ وبلاگ ما که لیستی هست را یکی یکی بخوانید و همگی آموزش داده شده است از سربازها تا تجهیزات دفاعی و نحوه حمله و دفاع و ...
    • پاسخ:

      تشکر (:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای