آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

مزایای کلن و کسب تجربه برای کلن

قلعه ی قبیله Clan Castle

همه چیز در مورد مزایای کلن و کسب تجربه برای کلن:

در آپدیت اخیر، کلن ها میتوانند با کسب مقدار کافی تجربه یا همون XP، ارتقا پیدا کنند. در این ارتقاها، تمام اعضای کلن تحت تاثیر مزایای جدید قرار میگیرند. مهم ترین نکته این است که این مزایا همیشگی هست و فقط مختص زمان کلن وار نیست و البته بعد از کسب شدن دایمی هست و قابل بازگشت نیست. با رسیدن به سطح خاصی از تجربه، این مزایا خود به خود برای بازیکنان اضافه می شوند.

در ادامه مطلب با ما باشید ...



در حال حاضر، کلن ها ده سطح دارند و هر سطح دو مزیت به همراه داره که در عکس زیر مشاهده میکنید:

سطح اول: مزایا ندارد


سطح دوم: زمان لازم برای درخواست مجدد نیرو به ۱۵ دقیقه کاهش پیدا میکند./ ۱۰ درصد به ظرفیت ذخیره سازی غنایم در کلن وار ها اضافه میشود.


سطح سوم: ۲۰ درصد هزینه ی صرف شده برای ساخت نیروهایی که دونیت می شوند، به اهدا کننده برمیگردد./ ۱۰ درصد به مقدار غنایم کسب شده در کلن وار اضافه میشود.


سطح چهارم: تعداد نیروهای قابل دونیت به ۶ عدد افزایش پیدا میکند./ ۲۰ درصد به ظرفیت ذخیره سازی غنایم در کلن وار ها اضافه می شود.


سطح پنجم: یک سطح به سطح نیروهایی که دونیت میشوند اضافه میشود./ ۱۵ درصد به مقدار غنایم کسب شده در کلن وار اضافه می شود.


سطح ششم: ۳۵ درصد هزینه ی صرف شده برای ساخت نیروهایی که دونیت می شوند، به اهدا کننده برمیگردد./ ۳۰ درصد به ظرفیت ذخیره سازی غنایم در کلن وار ها اضافه میشود.


سطح هفتم: زمان لازم برای درخواست مجدد نیرو به ۱۰ دقیقه کاهش پیدا میکند./ ۲۰ درصد به مقدار غنایم کسب شده در کلن وار اضافه می شود.


سطح هشتم: تعداد نیروهای قابل دونیت به ۸ عدد افزایش پیدا میکند./ ۴۰ درصد به ظرفیت ذخیره سازی غنایم در کلن وار ها اضافه می شود.


سطح نهم: ۵۰ درصد هزینه ی صرف شده برای ساخت نیروهایی که دونیت می شونئ، به اهدا کننده برمیگردد./ ۲۵ درصد به مقدار غنایم کسب شده در کلن وار اضافه می شود.


سطح دهم: دو سطح به سطح نیروهایی که دونیت می شوند اضافه می شود./ ۵۰ درصد به ظرفیت ذخیره سازی غنایم در کلن وار ها اضافه می شود.

همانطور که دیدید، این مزایا به شش دسته تقسیم می شوند.


نکته ی قابل توجه در این بخش این هست که در هر سطح، مزایای سطح های قبل هم به طور همزمان فعال خواهند بود. مثلا در کلن سطح شش، مزایای کلن های سطح دو تا پنج هم فعال هستند.

در ادامه، در مورد بعضی از این مزیت ها که شاید در موردشون پرسشی پیش بیاید توضیح کامل تری میدهیم.


زمان لازم برای درخواست مجدد نیرو که واضح هست و به طور عادی ۲۰ دقیقه هست و با استفاده از مزیت های سطح های بعد کاهش پیدا می کند.

تعداد نیروهای قابل دونیت صرف نظر از مقدار جایی که اشغال میکنند، به طور عادی پنج عدد هست (به نوع و سطح نیرو بستگی نداره) که در سطح های بعد افزایش پیدا می کند. یعنی هر بازیکن در هر نوبت، میتونه تعداد بیشتری سرباز به هم کلنی های خودش اهدا کند.

دو موردی که به دلیل تازگی میتونه گیج کننده باشد، افزایش سطح نیرو های اهدا شده و بازگشت هزینه ی صرف شده برای نیرو های دونیت شده هست.


افزایش سطح نیروهای اهدا شده در زمان دونیت: برای مثال، اگه شما کلنی با سطح ۱۰ داشته باشید، هنگام دونیت دو سطح به سطح نیروهای اهدا شده اضافه می شود. یعنی اگر جاینت سطح چهار اهدا کنید، شخص دریافت کننده جاینت سطح ۶ می گیرد. دقت کنید که این مزیت به صورت عددی هست و به نوع و سطح نیروی مبدا بستگی ندارد، مگر اینکه نیرو های شما در سطح حداکثر باشند که چون سطح بالاتری وجود ندارد، نیروی دریافت شده بدون تغییر خواهد بود.

در مورد بازگشت هزینه ی صرف شده هم یک مثال میزنیم: فرض کنید در یک کلن سطح ۹ هستید و طبق موارد بالا باید ۵۰ درصد هزینه به شما برگردد. بنابراین، برای مثال اگر ۵ تا ویزارد سطح ۶ که هرکدوم ۴۰۰۰ الکسیر (و در مجموع ۲۰۰۰۰ الکسیر) هزینه داشتند رو اهدا کنید، ۱۰۰۰۰ الکسیر بلافاصله به مخازن شما برگشت داده خواهد شد.

حالا که با مزایای کلن آشنا شدیم، باید راه های به دست آوردن این مزایا رو بدونیم.
همونطور که با ارتقای موارد مختلف در بیس خودتون، XP کسب می کنید، با انجام این موارد می توانید برای کلن خودتون XP کسب کنید.


اولین مورد: پیروزی در کلن وار هست (که نیازی به توضیح ندارد)


دومین مورد: نابود کردن بیس حریف در کلن وار هست.


سومین مورد: رسیدن به درصد مشخصی از کل ستاره های قابل کسب هست (درصد های ۴۰ و ۶۰ – مثلا در وار های ۵۰ نفره، ۴۰ درصد برابر ۶۰ ستاره و ۶۰ درصد برابر ۹۰ ستاره هست.)

نتیجه ای که از این مجموعه اقدامات سوپر سل می شود گرفت این است که کلن وار ها در اولویت بالا قرار گرفتند. دلایل این نتیجه گیری هم به این صورت هست:


اولا: امکان حضور بازیکن در کلن و در عین حال عدم شرکت در وار ایجاد شده که دیگه بهانه ای برای شروع کردن جنگ وجود ندارد.


دوما: کلن ها ارتقا پیدا می کنند و همه برای کسب مزایا، برای بالا بردن سطح کلن رغبت دارند تا شرایط بهتری داشته باشند.


سوما: مزایای ایجاد شده، اکثرا برای تشویق بازیکنان به شرکت در کلن وار است.


چهارما: چند تا از این مزایا مستقیم یا غیر مستقیم منابع کسب شده در وار رو افزایش می دهند.


پنجما: دو مزیت آخر، نه تنها باعث میشه که بازیکنان قوی تر بیشتر به دونیت نیروهای هزینه بر علاقه نشون بدهند، بلکه این قابلیت را دارد به بازیکنان ضعیف تر می دهد تا آنها هم نیرو اهدا کنند.


ششما و آخر: زمان لازم برای دونیت مجدد کاهش یافته است که سرعت حمله را افزایش میدهد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای