آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

شروع یا پایان قوی در کلن وار

استراتژی ها

همیشه اینکه در وار چگونه حمله کنیم بسیار مهم بوده  است . یکی از راه کارهای خوب برای این کار این است که یک شروع فوق العاده در حمله داشته باشید . که با ایجاد اختلاف زیاد با حریف باعث از دست رفتن روحیه آنها شوید . البته این مساله فقط تاثیر روحی روانی دارد و دلیلی بر پیروزی قطعی نمی باشد. اما اگر در ایتدای حمله یک دفعه اختلاف ۳۰ یا ۴۰ ستاره ای ایجاد شود به تیم حریف شوک وارد میشود و باعث می شود حمله هایشان را با استرس بزنند . ما در این پست ۳ الگو حمله در کلن وار رو بررسی می کنیم .

در ادامه مطلب با ما باشید ...

روش اول : شروع قدرتمندانه

همانطور که گفتیم شروع قوی بسیار تاثیر گذار است و می تواند خوب باشد . در این حالت باید بالای ۸۰ % از اعضای کلن شما در ساعت اول وار حمله کنند تا تاثیر خودش را داشته باشد  . البته در نظر داشته باشید که در حمله اول بهتره اعضای ضعیف تر دشمن را بزنید تا اکثرا  ۳ ستاره کنید و اختلاف خوبی ایجاد شود . اما این عمل اگر درست انجام نشود مشکلات فراوانی ایجاد میکند .

برای مثال اگر اکثرا ۱ یا ۲ ستاره بشوند ، تیم حریف این موقعیت را دارد که با برنامه ریزی شما رو ۳ ستاره کند و از شما جلو بزند . پس به دهکده ایی حمله کنید که از ۳ ستاره بودن مطمئن باشید .

روش دوم : پیروزی آرام

مدل دیگر حمله این است که شما کاملا با هماهنگی و استراتژی به دشمن حمله کنید و با هدف گذاری مناسب نتیجه گیری کنید . اما برای مقابله با این نوع حرف ها باید ببینید  چگونه حمله می کنند . اگر حتی نفرات قوی هم به اعضا متوسط شما حمله می کنند بدانید که قصد دارند در ابتدا اعضا ضعیف شما رو ۳ ستاره کنند و سپس با خیال راحت برن به سراغ قوی ها . در این حالت شما نیز باید همین گونه مقابله کنید .

روش سوم : پایانی باور نکردنی ( هم چون یک مار )

اما مدل آخر و کثیف تر و از همه جالب تر این نوع حمله ها مدل آخری است که می خوام به شما بگویم ، در این نوع حمله نفرات ضعیف کلن مقابل اتک های اول خودشون رو زدن و نفرات قوی هم چند تایی زدن اما اختلاف ستاره ها بسیار زیاده و شما مغرور از پیروزی مقتدرانه در جنگ هستید . حتی در این نوع حمله می بینید که ۵ نفر اول کلن مقابل از کلن خارج شدن و ۲ ساعت مونده به پایان حمله  هم هنوز برنگشتند . در این حالت شما برد رو حتمی می دانید و شروع می کنید به جمع کردن لوت از نفرات بالا و بیخیال ستاره می شوید . اما در ۲ ساعتی پایانی ناگهان تمام اعضا خارج شده از کلن بر می گردند و شروع به حمله می کنند یک شکست تلخ رو به شما تحمیل می کنند . اما تنها راه مقابله با این شیوه این است که هیچ موقع خودتون رو برنده قطعی ندانید .

نتیجه آخر


در کل از روش دوم بیشتر استفاده می شود و اکثرا بدون ریسک کار میکنند . اما بدانید که اگر یک کلن خوب و یک دست داشته باشید مدل اول و به خصوص آخر هم میتواند بسیار خوب و قوی باشد .

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲)

  1. با سلام.
    امروز تو کلن ما یه بحث پیش اومد.
    میگن اگه تعداد اتک ها و تعداد ستاره ها برابر باشه،تعداد سه ستاره گرفتن های هر کلن بیشتر باشه پیروز میشهو یه سری چیزای دیگه گفتن که من اصلا نشنیده بود.
    میشه در مورد مساوی شدن تو وار توضیحاتی ارائه بدید و صحت این قضیه رو بررسی کنیید؟
    در ضمن میگفتن این قانون رو در تجربه های وار زدنشون بدست اوردن و هیچ منبعی نداشتن.
    • پاسخ:

      نتیجه وار مساوی بشه - هیچ کس برنده نمی شه و فقط لوت هایی که زدید بهتون تعلق می گیره .
    • پاسخ:

      بله ، اشکال ندارد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای