آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آموزش تصویری حمله بارچ (BARCH)

استراتژی ها

آموزش تصویری حمله بارچ (BARCH)

قبلا در این مطلب (( اینجا )) استراتژی حمله از نوع BARCH را توضیح دادیم ، BARCH به حمله ای گفته می شود که در آن فقط از باربربن و آرچر استفاده می شود.  Barbarian + Archer = BARCH

در این مطلب این نوع حمله را جامعتر و همراه با عکس و توضیحات برای شما آورده ایم ، این نوع استراژی حمله آسان و کم خرج و سریع است و می توانید لوت های خوب و معقولی را بدست آورید برای توضیحات و دیدن تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

این مدل اتک رو میشود از تان هال ۵ تا ۱۰ داد و یجورایی همه توانایی دادن این اتک را دارند .

دوستانی که ۳ سربازخانه دارند ۲تای اون رو بر روی تولید آرچر و یکی دیگر رو بر روی تولید بربر قرار بدن و دوستانی که ۴ سربازخانه دارند به طور مساوی . اما به طور کل نسبت آرچر به بربر در این اتک برابر  هست .

مرحله ۱ : 

در مرحله اول شما باید به دنبال یک مپ مناسب برای این حمله باشید . مپی که ما دنبالشیم به اصطلاح مپ مرده نامیده می شود . یعنی مپی که منابع اون داخل تولید کننده ها هست و نه داخل مخازن ذخیره کننده طلا و اکسیر . یک مپ مثل عکس زیر :

مرحله ۲ :

خوب بعد از یافتن این مپ ابتدا با یک لایه خطی از بربر ها حمله کنید و مطمئن شوید که مورتارها بربر رو مورد هدف قرار دادند . چون اصلا دوست نداریم در این اتک مورتار به آرچر های ما حمله کند .

مرحله ۳ :

خوب حالا زمان آن رسیده پشت سر بربر ها یک لایه از آرچرها رو قرار بدهید . اینطوری بربر ها زیر حمله هستند و آرچرها ار پشت تولید کننده ها رو تخریب میکنند .

مرحله ۴ :

خوب شما باید از هر طرفی که تولید کننده ها قرار دارند به این صورت یک لایه بربر و یک لایه آرچر ارسال کنید تا تمامی منابع رو بدزدید .

مرحله ۵ :

خوب شما فارم رو انجام دادین و لوت رو زدید . اما گاهی اوقات شما دوست دارید که اتک رو هم برنده بشید . در این صورت با ۲۰% نیروهای باقی مانده و در صورت وجود قهرمانان به راحتی میتونید این کار رو انجام بدید .

مرحله ۶ :

خوب کار تمام شده و می توانید از لوتی که دزدیدید لذت ببرید .

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۰)

  1. روش خوبیه اما برای من که تانهال 10 هستم هیچی پیدا نمیشه که اونم فقط شبا ساعت 1 به بعد که توانایی اتک و بازی رو ندارم
  2. این مطلب تازه دیدم تو سایت شما
    من زیاد با این سبک اتک حال نمیکنم!
    دلیلشم هم این که خیلی پیش میاد موقع سرچ زدن،به یک مپ میخوری که لوت خوبی تو مخازنش هست و بدون جاینت تقریبا غیرممکن بتونی این مپ بزنی یا اگرم بتونی بزنی سودی از اکسیر گیرت نمیاد!
    من خودم الان تاون 9 مکس هستم،دیوارام همه لول 10 هستن فقط 40تا دیگه مونده که تموم بشه و دارم فقط هیرو مکس میکنم،اکسیر خیلی برای من مهمه،خیلی پیش میاد که به تاون هشت یا 9 یا حتی ده میخورم که لوت خوبی داره و نیاز به جاینت داریم!
    من چندیدن ترکیب تست کردم،ولی جدیدا با آپدیت جدید که گوبلین لول 6 برای تاون 9 اومده،به نظرم گوبلین فوق العاده اس!
    ترکیبی که من الان میبرم به این صورته که
    12 تا جاینت میبرم(هر سربازخونه 3تا جاینت میزنم) 48 تا گوبلین (هر سربازخونه 12 تا میزنم) 104 تا آرچر میبرم(هر سربازخونه26تا) و 4 تا والبریکر میبرم.
    2 تا هیل میبرم یه دونه ریج و سه تا زلزله! و برای کستلم همیشه جاینت میگیرم و یه دونه زلزله!
    تقریبا هر مپی میتونه خالی کنم!
    من خیلی پیش میاد که حتی به تاون ده با اینفرنو لول سه اتک میزنم برای دارکش! کافیه یه هیل و یه ریج بندازی برای گوبلین و مسیرش تمیز کنی به سمت مخزن دارک....در کمتر از 4 ثانیه تمام مخزنها خالی میشه!!
    این ترکیب حتی خوراک مپ مرده اس! دوتا جاینت میفرستم جلو پشت سرش گوبلین یا آرچر میفرستم و مپهایی که مخزنهاش پره بازم با این سبک میزنم! فوق العاده اس! با این روش من روزی 3 تا 5 تا دیوار سه میلیونی آپ میکنم
  3. من با بربر مخالفم و به جاش گابلین میبرم...واقعا سرعت غارتشون تو سطح های بالا خیره کننده هست...و یه برتری هم داره مستقیم دنبال منابع میره....و اگه راهشو باز کنیم از مخازن هم میتونیم دزدی کنیم
  4. اتک با آرچر ،یعنی همشو آرچر ببریم ،من با این استراتژی حتی تا وسط بعضی مپا رفتم البته با قهرمانا ،ولی در کل فول آرچر بهتره
  5. عالیه من با این استراتژی کلی غارت کردم و لوت گرفتم ممنون.

    من لول ۲۷ هستم و ارچر و بربرم لول ۳ هست
    • پاسخ:

      موفق باشید.
  6. به نظر من بهترین نوع اتک از نظر هزینه و سود اینه که ادم یه دونه از باراکاشو گابلین بزنه یه دونه بربر و دو تا باراک هم به ارچر اختصاص بده اینجوری با گابلین راحت کالکترای بیرون مپو میزنیم و با بربر ها و ارچرها مپ طرفو پنجاه درصد میکنیم به نظرم از روش بارچینگ هم بهتره
    • پاسخ:

      این هم خوبه .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای