آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

دانلود برنامه Clash War Manager

دانلود بازی

برنامه هایی که درباره بازی کلش آف کلنز ساخته می شود را می خواهیم به شما معرفی کنیم و می توانید آن را از همین جا دانلود نمایید، لازم به ذکر است اکثر این برنامه ها در سایت های مختلف بصورت پولی گذاشته می شود که ما آنها را بصورت رایگان و بدون تبلیغ و معطلی برای دانلود قرار می دهیم .

از آنجا که اکثر این برنامه ها هم ایرانی می باشد ! ممکن است با آنچه که تبلیغ می شود تفاوت داشته باشد و عدم اجرا و اشکالات و مسئولیت های مختلف از جمله بن شدن در بازی و ...  بر عهده خودتان می باشد.

با توجه به قبول این مسئولیت ها نسبت به دانلود برنامه ها اقدام نمایید.


 برنامه Clash War Manager


جهت توضیحات بیشتر برنامه و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

توضیحات برنامه به نقل از سازنده  برنامه

A unique application, intended to enhance the gaming experience of "Clash of Clans-Clash War", to optimize and facilitate the game for effective organization of the attack order and to maximize achievements and receipt of stars.
Enhancement of the user experience and the game, is intensified, amongst other things, thanks to the unique possibility for dedicated chats, allowing the clan members to communicate between themselves online, to share information and mainly to coordinate the attacks between the members.
In this manner, each member can know at any moment the planned attack destinations of his fellow clan members.
In order to maximize the gaming experience and use the unique advantage of using the application for the members of the clan to which you belong, all of your clan members should make use of the application.
Please make sure that all of the other clan members are in fact using the application.
Have a pleasant and successful user experience!

How to begin?
After receiving the registration details from the leader of the clan to which you belong and typing them into the verification page, a table will open allocating the attack destination of the clan members.
At the bottom of this help screen, you can be aided by explanations specifically for the clan members and the clan leader.

We thank you for choosing to use the Clash War Manager application.
Much thought and significant efforts were invested in this application in order to give you the maximum user experience.  We see you, the application users, as partners in the experience and we're happy to hear from you about any bug, malfunction or inconvenience that you encounter while using, in order to continue to fix and improve the interface in future releases.
Furthermore, if you enjoy the use of the application, we would glad if you'd rank it, as a sign of appreciation for the great effort invested in its development.
We can be contacted at
mail: clash.war.manager@gmail.com
Or visit us at our Facebook page :
https://www.facebook.com/pages/Clash-War-Manager/289968367863314




دانلود برنامه Clash War Manager
حجم: 3.94 مگابایت

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۰)

    • پاسخ:

      پسورد را در زیر مطلب نوشتیم
    • پاسخ:

      معنی لغوی مدیریت :واژه مدیر و مدیریت هر دو عربی هستند مدیر اسم ثلاثی مزید از مصدر اداره باب افعال می باشد (ادار،یدیر ،اداره ) و مدیریت هم اسم مصدر می باشدکه از مدیر گرفته شده است که هر سه (مدیر و مدیریت و اداره) در اصل از ماده ی دَوَرَ گرفته شده اند که مصدر آن دَوَران می باشد و دوران به معنی گردیدن است پس مدیر به معنای گرداننده و مدیریت به معنای گرداندن. پس می توان گفت مدیر در لغت به معنای گارگردان می باشد و مدیریت به معنای کارگردانی می باشد در این صورت مدیریت شامل هر نوع کارگردانی در هر سطحی می شود و مفاهیم دیگر مانند رهبری ،هدایت و غیره را می توان از موارد مشمول آن دانست
  1. سلام میشه روش استفاده از این نرم افزار رو به طور کامل توضیح بدید
    • پاسخ:

      پسورد نمی خواد.
  2. نرم افزار منحصر به فرد، در نظر گرفته شده به منظور افزایش تجربه بازی از "برخورد جنگ قبیله-برخورد"، برای بهینه سازی و تسهیل بازی برای سازمان موثر از جهت حمله و به حداکثر رساندن دستاوردها و دریافت ستاره.
    افزایش تجربه کاربر و بازی، تشدید شده است، در میان چیزهای دیگر، به لطف امکان منحصر به فرد برای چت اختصاص داده شده، اجازه می دهد اعضای قبیله برای برقراری ارتباط بین خود آنلاین، به اشتراک گذاشتن اطلاعات و عمدتا برای هماهنگ کردن حملات بین اعضای.
    در این روش، هر عضو می تواند در هر لحظه مقصد حمله برنامه ریزی شده از اعضای قبیله همکار خود را می دانم.
    به منظور به حداکثر رساندن تجربه بازی و استفاده از مزیت منحصر به فرد از استفاده از برنامه برای اعضای قبیله که شما تعلق دارند، تمام اعضای قبیله خود باید از برنامه را.
    لطفا مطمئن شوید که تمام اعضای قبیله دیگر در واقع با استفاده از برنامه می باشد.
    یک تجربه دلپذیر کاربر و موفق!
    چگونه شروع کنیم؟
    پس از دریافت جزئیات ثبت نام از رهبر قبیله ای را که شما تعلق دارند و تایپ کردن آنها را در صفحه تایید، یک جدول باز خواهد شد اختصاص مقصد حمله از اعضای قبیله.
    در پایین این صفحه نمایش به کمک، شما می توانید با توضیحات خاص برای اعضای قبیله و رهبر قبیله با کمک.
    ما از شما سپاسگزارم برای انتخاب به استفاده از برنامه برخورد جنگ مدیریت.
    فکر بسیار و تلاش قابل توجهی در این نرم افزار به منظور به حداکثر تجربه کاربر را سرمایه گذاری شد. ما به شما کاربران برنامه را مشاهده کنید، به عنوان شرکای در تجربه و ما خوشحال به شما را از شنیدن در مورد هر اشکال، نقص و یا ناراحتی که شما در حالی که با استفاده از روبرو می شوند، به منظور ادامه به رفع و بهبود رابط در نسخه های آینده است.
    علاوه بر این، اگر شما لذت بردن از استفاده از این برنامه، ما را خوشحال اگر شما می خواهم آن را رتبه بندی، به عنوان نشانه ای از قدردانی از تلاش بزرگ سرمایه گذاری در توسعه آن است.
    ما را می توان در تماس
    ایمیل: clash.war.manager@gmail.com
    و یا بازدید از ما در صفحه فیس بوک ما:
    https://www.facebook.com/pages/Clash-War-Manager/289968367863314

    • پاسخ:

      مدیریت وارها 
  3. حسین محمدی

    سلام ببخشید من تبلت دارم چرا ساینیگ نمیشه ومیگه گوگل پلی رو کشورتون قابل دسترسی نیست

    • پاسخ:

      اول ببینید که گوگل پلی در تبلت شما ساپورت می شه - بعد اونو آپدیت کنید و از یک ف ی ل ت ر ش ک ن هم برای بار اول متصل شوید - زبان تبلت را هم انگلیسی کنید.
  4. با سلام. من یه اکانت داشتم که سینک شده بود . کلشم پاک شد و دوباره نصب کردم دیدم از اول اومده. طبق اموزش های سایت sign in شدم و جیمیلمو زدم . یه پیام خوش امد گویی در بالای صفحه از طرف گوگل پلی اومد که خوش آمدید. حالا مونده تو همون اول بازی و دهکده من بر نمیگرده . وارد میشه ولی دهکده من رو نمیاره. چیکار کنم؟؟؟
    • پاسخ:

      اگر فرصت کردیم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای