آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

برج جادوگر Wizard tower

برج جادوگر Wizard Tower

Clash of clans -برج جادوگر  wizard tower

برح جادوگر:

برج جادوگر یک برج سنگی مخروطی شکل است که در بالایش یک جادوگر مستقر شده است که می تواند هم نیرو های زمینی دشمن را مورد هدف قرار دهد و هم نیروی هوایی را.

شلیک هایی که از برج جادوگر به سوی نیرو های دشمن فرستاده می شود حالت انفجاری دارد و از این نظر تخریبش همانند خمپاره انداز خواهد بود با این تفاوت که برج جادوگر نقطه ی کور ندارد.

قدرت شلیک های برج جادوگر نسبت به هر بار شلیک خمپاره انداز کمتر است اما با توجه به اینکه برج جادوگر تعداد دفعاتی بیشتر در واحد زمان دشمن را مورد هدف قرار می دهد قدرت تخریبی اش بالاست. به همین دلیل یک سازه ی دفاعی بسیار مناسب برای حمایت از سایر سازه های دفاعی است.

تنها ایرادی که این برج دارد این است که محدوده ی تحت پوشش اش در بین تمام عناصر دفاعی کمتر است.

ترکیب برج کماندار و خمپاره انداز بسیار عالی است ، این دو ضعف یکدیگر را به خوبی پوشش می دهند.

برای داشتن این برج نیازی به آزاد کردن جادوگر در پادگان نیست. همچنین تغییر سطوح جادوگر در آزمایشگاه تاثیری بر روی برج جادوگر نخواهد داشت.


استراتژی دفاعی:

یک تدبیر مناسب در مورد برج جادوگر قرار دادن آن در نزدیکی خانه ی اصلی است. قدرت تخریبی انفجاری برج جادوگر محافظ خوبی برای خانه ی اصلی است. با این حال ، با توجه به محدوده ی کوچک تحت حمایتش ، بهتر است در قسمت های خارجی قبیله مورد استفاده قرار بگیرد.

همانگونه که قبلا هم اشاره شد استفاده ی خمپاره انداز در کنار آن بسیار مفید خواهد بود.

برج جادوگر گزینه ی خوبی برای مراقبت از منابع و مخازن در برابر حمله ی جن ها خواهد بود.

استراتژی هجومی:

در هنگام هجوم و برای تخریب برج جادوگر از نیروهایی مثل غول ها و بربر ها به عنوان نیرو های انحرافی استفاده کنید و با فرستادن کمانداران پشت سر آنها برج جادوگر را تخریب کنید.

هنگام رها کردن نیرو ها مراقب باشید که دسته جمعی در محدوده ی حفاظت برج جادوگر تجمع نکنند ، زیرا با چند شلیک انفجاری این برج کار همه شان یکسره خواهد شد.

برج جادوگر در یک نگاه :

✔ برج جادوگر (Wizard Tower) بعد از خمپاره انداز (Mortar) دومین ساختمان دفاعی است که به صورت انفجاری شلیک می کند. برج جادوگر یک ساختمان دفاعی مهم برای سطح متوسط بازی است که براحتی در برابر هجوم تعداد زیادی باربارین (Barbarian) ، کماندار (Archer) ، دیو (Goblin) از روستای شما دفاع می کند. برای تاکتیک ها دفاعی پیشرفته، استفاده از این ساختمان همراه با خمپاره انداز در اولویت است.

✔ برج جادوگر به شکل یک برج مارپیجِ مخروطی شکل است که از سنگ های کریستالی ساخته شده است و یک جادوگر در بالای آن ایستاده است. این ساختمان قادر است تا همه ی اهداف زمینی و هوایی را با قدرت نابود کند ولی از بُرد زیادی برخوردار نیست.

✔ این ساختمان مانند خمپاره انداز قادر به نابود کردن یکجای سربازان دشمن است اما بر خلاف خمپاره انداز، برج جادوگر از DPS بالاتری برخوردار است (DPS : خسارت در ثانیه) و می تواند اهداف هوایی را نیز بزند و همچنین منطقه ی کور ندارد.

✔ میزان خسارت در هر شلیک برج جادوگر از خمپاره انداز کمتر است ولی سرعت شلیک بالاتری دارد. همین باعث می شود که برج جادوگر بهترین گزینه برای دفاع از روستا در برابر سربازانی باشد که خیلی نزدیک هستند. تنها نقطه ضعف برج جادوگر، بُرد پایین آن است که در بین ساختمان های دفاعی پایین ترین است.

✔ برج جادوگر و خمپاره انداز مکمل یکدیگرند. هر دو نقاط ضعفی دارند که به وسیله دیگر پوشش داده می شود.


خصوصیات برج جادوگر در سطح 1 :

✔ میزان خسارت در ثانیه : ۱۱
✔ سلامتی : ۶۲۰
✔ بُرد هدف : ۷ بلوک
✔ نوع هدف گیری : به صورت گروهی تا شعاع ۱ بلوک
✔ نوع اهداف : زمینی و هوایی
✔ سرعت حمله : ۱٫۳ ثانیه
✔ اندازه : ۳×۳

مشخصات: 

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱)

  1. ای مدیر سایت الان که بیکاری و مطلب نمی ذاری این مطالب رو آپدیت کن چون بعد از آپدیت کلش سطوح بالاتر واسه ویزارد تاور و مخزن ها و مینیون و... اومده.
    با تشکر
    • پاسخ:

      به مرور تکمیل ش می کنیم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای