آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

انتخاب اسپل درست برای حمله

آموزش های بازی

نحوه انتخاب صحیح و درست اسپل با توجه به نیرویی که دارید رو توضیح بدم . بدون اسپل هیچ نیرویی توانایی حمله رو نداره .

مرحله اول : انتخاب اسپل

برای این کار نیروها رو در ۳ دسته اصلی قرار میدیم :

– نیروهای آسیب پذیر و دارای سلامتی پایین ( آرچر – بربر – مینیون – گوبلین – بالون – هیلر – هاگ رایدر )

– نیروهای تانک که تحمل بالایی در مقابل دشمن دارند ( گولم – جاینت – اما لاوا هوند رو در اینجا قرار نمیدیم چون میزان و شدت حمله روی این نیرو زیاده م نمیشه ازش حمایت کرد )

– نیروهای کم سرعت و کند ( دراگون – پکا – بالون )

قبل از نوشتن مطالب زیاد و خسته کننده ، این پست رو در یک عکس به صورت شماتیک نمایش میدیم :

در ادامه مطلب  با ما باشید ...

منظور از دسته های اصلی نیرویی که شما بر روی آن تمرکز دارید ، مثلا اگر حمله شما با هاگ است اما ۵ ویزارد هم استفاده میکنید ، نیروی اصلی شما هاگ هست و ما هاگ رو مد نظر قرار می دهیم . و اسپلی که استفاده میکنیم برای حفاظت از هاگ هست .

 به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


مرحله ۲ : پوشش دادن مرحله اول

مهم نیست که شما با چه نیرویی حمله میکنید . اما وقتی حمله میکنید میدونید چه مپی به معنای باخت و چه مپی به معنای پیروزیست . برای مثال مپی که دارای ۲ اینفرنو به صورت مولتی هستش برای حمله هاگ نامناسبه و یا مپی که ضد هوایی هاش در مرکز قرار داره برای حمله با دراکون نامناسبه . اما سوالی که پیش میاد اینه که اسپل رو بر روی چه چیزی باید زد ؟
شما در مقابل کلن کستل چه میکنید ؟

به هنگام حمله اکثرا با نیروهای ویزارد و آرچر مواجه میشید که برای مقابله با اون میتونید اون ها رو به یک گوشه برده نابود کنید و یا از اسپل لایتینگ استفاده نمایید .
ایا در مقابل دفاعی های در مرکز دشمن برنامه دارید ؟

خیلی وقت ها هست که از نیروهای هوایی برای حمله استفاده میکنید و به راحتی دور مپ رو میزنید اما اصل زمانیه که بخواین با دفاعی های در مرکز مقابله کنید . در این شرایط چه می کنید ؟ برای مثال استفاده از اسپل فریز در مقابل اینفرنوها ؟

مرحله سوم : انتخاب ترکیب مناسب

پیشنهاد من به شما اینه که اگر به اندازه کافی تسلط در استفاده از اسپل ها ندارید بهتره که بیشتر از ۲ نوع اسپل استفاده نکنید . استفاده از اسپل برای حمله کننده یک جور هنر به حساب میاد . چون هم زمان این کار بسیار کوتاهه و هم دقت بالایی برای زدن در جای مناسب برای یک حمله قوی نیازمنده . باید کاملا حواستون به همه چیز باشه . و ببینید نیروهای شما به کدام سمت میرن تا بتونین اسپل رو دقیق بزنید ، البته این وسط حواستون هم باید به قهرمانان باشه . گاهی اوقات تداخل این ۲ حواس پرتی باعث میشه که یکی از اونها رو فراموش کنید . اگر از حداکثر ۲ نوع اسپل استفاده کنید ، میزان این حواس پرتی کاهش پیدا میکنه .
ایا به نتیجه مناسب در انتخاب اسپل رسیدید ؟

امیدوارم که با خوندن این پست و تجربیاتی که بیان شد به یک ترکیب مناسب اسپلی رسیده باشید . اما بهترین راهنما در این زمینه تمرین کردن خود شما و ایجاد مهارت زیاد بعد از سعی و خطاهای زیاده . چون هیچ موقع با دیدن ویدئو اتک و غیره نمیتونین مثل زمانی که خودتون تمرین کرده باشین ، حرفه ای بشین . صادقانه بگم من خودم هنوز خیلی وقت ها به دنبال ترکیب جدید اسپلی با نیروهای جدید هستم .


تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱)

  1. سلام : خسته نباشید
    حمله با دراگ همراه با 3 اسپل رعد برای تاون های 7 و 8 هم خوب جواب میده .
    گولم هم توی تاون 8 چون اسپل پرش و فریز آزاد نشده با اسپل هیل و ریج خوب جواب میده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای