آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

مقایسه والکایری ۴ با جاینت ۷

غول Giant والکایری Valkyrie

یکی از روشهای مرسوم در حمله روش (جاینت و ویزارد ) است به این شکل که جاینتها به عنوان نیروی پرجون جلو میرن و ویزاردها از پشت با قدرت آسیب بالا تخریب میکنند . اما سوال اینه که چرا بجای جاینت از والکایری استفاده نکنیم ؟ در مقایسه زیر شاید به این نتیجه برسید که والکایری خیلی بهتره ! اما خوب جاینت نمیدونم چرا مرسوم تره تو ایرانیها ...


به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...



نتیجه مقایسه :

سرعت : والکایری بهتره ( مثل مقایسه تراکتور با بنز میمونه)
قدرت ضربه :  والکایری بهتره ( ۷۴ تا بیشتره )
نوع ضربه : والکایری بهتره ( با یک ضرب میتونه هر چیزی که دورشه بزنه)
هزینه ساخت : قابل مقایسه نیست چون والکایری نفت سیاه میخواد و جاینت بنفش
زمان ساخت : جاینت برنده !!! جاینت ۲ دقیقه و والکایری ۸ دقیقه !

پس بهتر نیست از امروز والکایری را جانشین جاینت کنیم ؟

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۸)

  1. با سلام.من خودم جاینت رو ترجیح می دم چون وقت و فضای کمتری داره و به صرفه هست.خود من 2 تا پکا لول 3 2 ویچ لول 1 20جاینت لول 6 3 والبریکر لول 6 و 15 ویزارد لول 5 اسپل ها 2 ریج بقیه هیل .کلن کستل 1 پکا لول 5 و اسپل سرعت می برم و تاون هال 9 مکس رو به راحتی 3 ستاره میکنم
  2. سلام بهترین نظر اینه تو اتک عادی هردو رو ببری هم چند برابر دارک و اکسیر بنفش میگیری،هم زود تر ساخته میشن.اما تو اتک وار والکری حرف نداره
  3. برا اتک غول بهتره تا والکیرها ساخته بشه با غول و ارچر چندتا اتک زدی برگشتی
  4. من تاون هشتم کمپم 200تا میگیره 15تا والکری1 .20 تا ویز 4 .3تا هیل وکستلم همش ویز میرم اتک تان 8 ماکسو سه میکنم و عوض 1000 تا دارکی که دادم جای والکری 1500الی 2500 تا دارکو میگیرم به همین خاطر میگم والکری بهتره
  5. سلام.ممد هستم لول 148دوستان عزیز والکری بهتره.هم تو وار هم تو اتک معمولی.چرا؟شاید جای بیشتری بگیره و دارک بخاد ولی چندین برابر دارکی که استفاده میکنی باهاش در میاری.من از تان هشت تا الان که یازده هستم دارم با والکری میزنم.جانیت و والکری برای اتک معمولی عالین.چند جانیت میزاری بعدش چنتا ارچر که پاک سازی کنن و راه که باز شد میفرستیشون تو مپ.بعد تا بیست بشمار مپ حریف با تمام قدرتش صافه.اسپل هم فقط هیل بساز.فقط موقعی که خاست از مپ بزنه بیرون چنتا ارچر بزار بیرونو تخریب کنن که نیان اونطرف.از دوطرف با جانیت و والکری حرکت کن.برای وار هم گولم با والکری ببر که کارشون سه کردنه.من کم شده دو کنم تان ده رو.با والکری فقط سه میشه.تان یازده مکث رو هم سه کردم با والکری و گولم.یه ریج بقیش هیل.اینفرنو تا هیل داری کشکه.بجا فریز هیل ببر تو وار که هم ویزارد و هم والکری به اینفرنو ضربه بزنن و نمیرن.به همین راحتی فقط باید باهاش اتک زدنو یاد بگیری
  6. والکری بسیار کاربردی هستش...اما بجای جیانت نمی شه استفاده کرد چون جیانت به سمت دیفنس حرکت می کنه ...ولی بردن 6تا از والکری بسیار موثر هست ..زمانی که جیانت ها وسط مپ حریفه اونا را خالی کنید ...اونا به سمت استریج ا میرن و خیلی سریع ااونا را خالی می کنند ..این باصرفه هست چون هزینه شما بیشتر 500 تا دارک نیس ولی بیشتر از 1000 تا لوت میکنید ....من تا حالا تو وار ازش استفاده نکردم
  7. والکری واسه اتک وار عالیه.جاینت واسه اتک معمولی.من خودم تان 9ماکس بودم وقتی والکری 3کردم تازه فهمیدم خیلی کولاک توی وار. هرجور بگی با والکری سه کردم تان نه ماکسو. اما میای بالاتر توی وار حضورش کمرنگ تر میشه اما باز بلد باشی قشنگ میزنه انصافا. والکری باید هدایت کنی بره تو همونجا که دوست داری. اسپل ریجو بنداز روشو تموم. من تان ده ماکس هستم یا علی
  8. مرسی از متن زیباتون.وولک پ ای مقایسه چه ربطی ب لولاتون و هاص بودناتون داشت.اپ جدید والکری عالی یه اونم فقد واسه وار.اما اکثر ما ایرانی ها فقد با پکا و گالم و ویز میریم اتک وار و ترجیح میدیم راهی ک همه میرن بریم. بعد دوستانی ک نفت لازمن بیان کاپ بالا د هزارو هشتصد ک هر اتک بین 3-5هزارتا دارک میگیرن ک من 6000هزارم گرفتم تو ی اتک
  9. سلام من با هر کس که صحبت میکنم میگه والکری اتفاده نمیکنه چون نیاز به اکسیر سیاه داره فضای زیادی اشغال میکنه و زمان بر هست ساختش .و بدتر از همه سراغ اهداف دفاعی نمیره وحتی میبینم والکری رو اپ هم نکردن .چون حمله با اون باید با شرایط خاصی صورت بگیره.اما جیانت اول مراکز نظامی رو میزنه و راحت هم هست.البته اگه والکری بدنبال اهداف دفاعی میرفت شرایط خیلی فرق میکرد.چون بجای اهداف دفاعی سراغ اهداف کم اهنیت میره.من به این در اتک امتیاز منفی میدم.اما در کلن کستل وار خوبه!!!
  10. والکری زمان بیشتر میبره ولی تو وار تاون9به راحتی حتی با والکری یک هم 3میشه کرد حریف رو
  11. به نظره من که والکری در کل بخوای حساب کنی بهتره سرعت تخریبی که والکری داره قابل مقایس نیس با جاینت،،من که بعضی مواقع جاینت و والکری رو با هم میبرم،،جواب داده بیشتر مواقع،،کلا اتک با والکری حال میده انصافا!!
  12. تو لول های پایین اگه همکلنیاتون بیان بهتون والکری بدن
    که گرونه نمیدن :\
    خیلی بهتون کمک میکنه مثلا اگه از کلن کستل کلی آرچر و بربر و ویزارد اومد بیرون والکریو بنداز همهشونو که میزنه هیچ تازه میره بازم چند تا
    دیگه ساختمون میزنه
    البته تو تاون هال پایین 6 جواب میده
    همین طور بهترین دفاع تو تاون پایین 7
    والکری چون اگه کسی که اتک میزنه مجبوره با بربر آرچر یا ویزارد بزنه اونو
    این ها هم که والکری نصفشونو میزنه ضعیف میشه طرف
    جاینت و بالون هم میرن طرف دفاعی ها و اصلا والکریو نمیبینن
    گوبلینم که میره منابع والبرکرم میره دیوارا هیلر هم که مهربونه نمیزنه
  13. خخخ هر کی می بینیم لول اون بالا 150 خخخخ چقدر عقده ای داریم واکری بهترین گزینه هست اگر بتونی درست باهاش حمله کنی بخصوص برای لول های زیر 80 چون همه جیانت 7 ندارن 
  14. خوشالم حمله لولشون 100 به بالاس والا من تو گلوبال هم با هرکی حرف میزنم یه اکانت لول بالا داره :-/
    بگزریم
    دوستان بترسن از موقع ای که والکری اسگول شه دور مپ راه بیوفته همه همه دفاعی ها به نوبت بزننشون تا بمیرن بعد ببینی  23 درصد تخریب شده همه نیروهات هم مردن رفتن 
  15. من لولم148 هست که داره میشه149من با 20تا جاینت هفت 5تا هوگ پنج و115 تاارچر هفت میبرم ...تو کلنم هم فقط دیوار شکن برای این به جای والکیری از هوگ استفاده میکنم اینه که هوگ دفاعی میزنه ولی والکیری هر چی دستش میاد میزنه حتی اپه هم بخوام مخزن نزنمو بخوام از گلد ماین و اکسیر کالکتور لوت بگیرم بازم از جاینت استفاده میکنم چون جاینت میره سمت دفاعی و سر دفاعیارو گرم میکنه اما والکیری نه  به همین خاطر من والکیری رو توصیه نمیکنم راستی کاپ هم بین1500 تا 1850 لوت خوب میاره  در ضمن هم .........زمان هم مقدار فضای اشغالی والکیری و هم استفاده از دارک خوب نیست
  16. سلام من لول 165است من جیانت ویز اتک میرم ولب چون والکری دارک رو میگیره من با جیانت راحت ترم
  17. سلام لول من 182 تجربه میگه. والکری با جاینت از همه بهترهنقص همو برطرف میکنن.
  18. برای وار والکری بهتره   من اتک وارم   با والکری  میزنم   و همیشه  نه فول  سه میکنم   
  19. ما اگر بخوایم والکری ببریم باید کلی هزینه ساخت والکری بدیم در صورتی که ما اتک را بیشتر بخاطر دارک میزنیم اونوقت بجای زیاد شدن دارک ضرر میدیم و کمتر میشه!!
  20. جایت رو برا سپر بودم میبریم خوب
    چون به نسبت جایی که میگیره بیشتره خونش
    بعدش اینه که وارکری مثل بنز میدوئه ویزارد و ویچ رو جا میزاره 
    چون جاینت میره سمت دفاییا آرچر و ویزارد و ویچ و.... همه ایم بکامشون میشه ولی والکری یه فاز بیشتری به آدم میده
  21. سلام من علیرضا هستم لولم 208 بالاترین لول ایرانیا تجربه ثابت کرده والکری بدرد اتک معمولی نمیخوره من برای منابع بالا میزنم و جاینت 7 در مقابل والکری 4 بیشتر جواب میده واما برای اتکهای وار اونجا قضیه خیلی فرق میکنه من اتکای وارمو 3 گولم 4 والکری 4 ویچ 8 دیوارشکن 13 ویزارد و 2 ارچر که مجموعش میشه 240 تا و اسپیلم 2 فریز دو هیل یک ریج میبرم که تمام حریفام برترینای این بازین همرو بالای 70 درصد دوستاره میزنم که با این ترکیب سابقه دو بار سه ستاره کردن تاون ده فول رو دارم این تجربه من بود که شاید بتونه بهتون کمک کنه موفق و پیروز باشید
  22. من عاشق اتک با والکری هستم. جاینت یه چیزیه که همه باهاش اتک میزنن ولی والکری فقط مال افراد خاصه.:)) اره دادا ما خاصیم
  23. نمیشه مقایسه کرد چون کارکردشون متفاوته. من همیشه دوتا والکری میبرم گاهی که بین کلکتورها کینگ و کویین باشه میندازم به جونشون پشتشم چندتا ارچر سریع دوتا چرخ بزنه کینگ و کویین میخوابن!!!!
  24. جاینت اول دفاعی میزنه ولی والکری میره هر چی نزدیک بود رو میزنه. تا دور  وسایل دفاعی خالی بشه که والکری بخواد بزنشون می بینی  والکری قبر شده.

  25. فک کنم شما تو عمرتون کلش بازی نکردید چون والکری هزار برابر جاینت زمینی هارو داغون می کنه

  26. چون اولا والکایری توسط دارک اکسیر ساخته میشه ولی جاینت توسط اکسیر
    دوما والکایری به همه چی حمله میکنه و جاینت به دفاعی ها و پس جاینت زودتر به سمت دفاعی ها میره و باعث میشه مشغول بشن به جاینت ولی والکایری همه اهداف رو مورد اصابت قرار میده و به نوعی فقط تعدادی از دفاعی ها رو به خودش مشغول میکنه
    والکایری زمان ساختش 8 دقیقه ست و فضای بیشتری رو هم اشغال میکنه ولی جاینت نه
    به نظرم جاینت بهتره (برای لول های پایین که صد در صدر بهتره)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای