آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

راهنمای پیدا کردن لوت – دید زدن لوت در دهکده ها

آموزش های بازی

راهنمای پیدا کردن لوت – دید زدن لوت در دهکده ها

وقتی به دنبال فارمینگ و غارت منابع هستید و دهکده های با لوت بالا را سرچ میکنید به دهکده هایی برمیخورید که با دارای لوت بالایی هستند و وسوسه میشوید که به آن ها حمله کنید اما سوال مهم این است که آیا حمله کردن به این دهکده مقرون به صرفه هست یا خیر. در این مقاله به معرفی راهی میپردازیم که توسط آن میتوانید بدون اینکه تمام نیروهای خود را بکاربگیرید و با تنها استفاده از تعدادی از نیروهای خود میتوانید لوت بالایی را کسب کنید . پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دید زدن لوت در یک دهکده

این روش که در ادامه توضیح خواهیم داد برای هر تاون هالی کار میکند و جواب میدهد به شرطی که در لیگ درستی قرار داشته باشید. میتوانید از مطلب زیر برای فهمیدن لیگ درست نسبت به تاون هال خود استفاده کنید.

سریع زدن دکمه Next در سرچ ها یا به عبارتی وقتی که درحال سرچ هستید و با عجله اینکار را انجام دهید امکان دارد که دهکده های خوب را رد کنید. اغلب مواقع شما یک حداقل میزان لوتی درنظر خودتان دارید و وقتی که درحال سرچ هستید به اولین چیزی که نگاه میکنید لوت در دسترس است و معمولا به در سرچ ها فقط به گوشه سمت چپ بالا به لوت در دسترس نگاه میکنید که آیا عدد بزرگی است یا خیر و به موارد دیگر توجهی نمیکنید. بعضی مواقع با عجله کردن در سرچ دهکده ای را از دست میدهید که با تعداد کمی از نیروهای خود میتوانید نصف یا دوسوم لوت آن دهکده را به راحتی غارت کنید. به عکس زیر نگاه کنید:

مجموع لوت موجود به نظر خوب می آید اما چون نیروی ما بالن است بیشتر از نصف این لوت را نمیتوان غارت کرد. با دیدن مخازن در وسط مپ غارت کردن این دهکده به نظر مشکل می آید و معمولا بازیکنان از این دهکده رد میشوند و دکمه Next را فشار میدهند. اما با بهتر نگاه کردن به مپ متوجه میشوید که این مپ دارک سیاه خوبی دارد و مخازن آن هم که دروسط هستند خالی هستند پس حالا وقت آن است که بیشتر به مپ نگاه کنیم!

با بیشتر نگاه کردن به مپ متوجه میشوید که شکل ظاهری کالکتورها کمی متفاوت است . شاید خیلی از شما ها تفاوت ظاهر این کالکتورها را متوجه نشوید و یا حتی بعضی از شماها به دنبال کالکتورهای به شکل زیر باشید:

کالکتورها در مپ بالا به نظر تقریبا خالی می آیند و مقدار عددی  طلا و اکسیر تقریبا در یک سطح قرار دارند اما آیا منابع در مخازن قرار دارند یا در کالکتورها ؟ در عکس بالا ما شانس خود را با یک حمله امتحان کردیم و با تعدادی مینیون و نیروی کستل که حاوی ویزارد و آرچر بود به کالکتورها حمله کردیم و مقداری که در عکس پایین میبینید را توانستیم غارت کنیم:

آیا این حمله یک حمله ریسک دار بود ؟ آیا ما خوش شانس بودیم که توانستیم این مقدار لوت را غارت کنیم ؟ قطعا خیر. در قسمت بعد ما به شما توضیح خواهیم داد که ازکجا متوجه شدیم که منابع در معادن و کالکتورها قرار دارد.

ازکجا میتوان متوجه شد که منابع در کجا هستند؟

معادن ، کالکتورهای اکسیر و کالکتورهای اکسیرسیاه و مخازن به نسبت مقدار منابعی که درون آنها هس شکل ظاهریشان فرق میکند. شاید خیلی از شما با این قضیه غریبه نباشید و تفاوت این شکل ظاهری را متوجه بشوید. با نکاه کردن به عکس زیر متوجه تفاوت شکل ظاهری معدن طلا میشوید:

میبینید که مخزن طلا 5 شکل متفاوت دارد و کالکتور اکسیر و کالکتور اکسیرسیاه هم به همین صورت دارای 5 شکل مختلف هستند.  شما هیچوقت نمیتوانید مقدار دقیق منابع درون آن ها را تشخیص دهید اما میتوانید حدود منابع درون آنها را تخمین بزنید. در زیر به شما نحوه تخمین تقریبی منابع درون آن ها را نسبت به شکل آن ها نشان میدهیم:

    شکل اول (خالی – سمت مخزن سمت چپی) : کمتر از 10% از کل ظرفیت
    شکل دوم : بین 10% و 25% از کل ظرفیت
    شکل سوم : بین 25% و 50% از کل ظرفیت
    شکل چهارم : بیشتر از 50% از کل ظرفیت
    شکل پنجم : بیشتر از 80% کل ظرفیت

با این روش میتوانید حدود تقریبی منابع درون این معدن ها و کالکتورها را تخمین بزنید . اجازه دهید تا روش بالا را با گفتن مقدار عددی منابع درون آن ها بیشتر برای شما روشن کنیم. با توجه به اینکه ما فقط میتوانیم حداکثر 50% از منابع درون این معدن ها و کالکتورها را غارت کنیم پس میتوان گفت :

    شکل اول (خالی) : کمتر از 10.000 طلا (هر معدن)
    شکل دوم : بین 10.000 و 25.000 طلا (هر معدن)
    شکل سوم : بین 25.000 و 50.000 طلا (هر معدن)
    شکل چهارم : بین 50.000 و 80.000 طلا (هر معدن)
    شکل پنجم : بیشتر از 80.000 طلا (هر معدن)

توجه داشته باشید مقادیر لوتی که بالا گفتیم درون هر معدن قرار دارد و هر دهکده میتواند حداکثر 7 معدن داشته باشد که به این معناست که اگر شما به دنبال لوت در دهکده ای هستید و شکل معدن طلای آن دهکده مانند شکل دوم است (یعنی یکم طلا درون سبد آن معدن باشد) شما میتوانید چیزی بین 70.000 تا 175.000 طلا از آن دهکده غارت کنید به شرطی که تمام 7 معدن طلای آن را تخریب کنید.

در مورد کالکتور اکسیر هم به همین نحو است و مقادیری که درون خود نگه میدارند مانند معدن طلاست.

انتخاب یک بیس مناسب برای غارت

شما میتوانید از معدن یا کالکتور شکل دوم بین 70.000 تا 175.000 لوت توسط تعداد کمی از نیروهای خود بگیرید اما اگر به منابع بیشتری نیاز داشته باشید یا اینکه لول معدن ها و کالکتورها پایین باشد ( چون این اعدادی که گفته شد برای معدن ها و کالکتورهای مکث هست) لوت خوبی نصیب شما نمی شود. یک راه دیگر برای اینکه ببینیم آیا لوتی که دهکده دارد نزدیک 70.000 است یا 175.000 وجود دارد.

کلید مشکل اکسیرسیاه است

کالکتور اکسیرسیاه میتواند در درک بهتر مقدار لوت به شما کمک کند چون ظرفیت آن ها کمتر است. یک معدن طلای مکث یا کالکتور اکسیر مکث تقریبا به 57 ساعت زمان برای پر شدن نیاز دارند. اگر شما شکل دوم معدن طلا یا اکسیر را دیدید(مانند شکل زیر) متوجه میشوید که چیزی بین 6 تا 14 ساعت زمان برده که تا به این شکل درآمده است که چیزی معادل 70.000 تا 175.000 لوت درون آن ها جمع شده است.

اگر کالکتور اکسیرسیاه تقریبا به شکل زیر باشد متوجه میشوید که حدود 9 ساعت است که کار کرده و چیزی بیشتر از 100.000 طلا و اکسیر درون معدن ها و کالکتورها وجود دارد.

یادآوری آسان!

اعدادی که گفتیم خیلی زیاد شد درسته ؟ میخواهیم به شما نشان دهیم که این تکنیک به چه صورت کار میکند. پس میتوانیم مطالب بالا را به صورت یک قانون بنویسیم و به آن عمل کنیم:
اگر شما مقداری لوت در معدن طلا و کالکتور اکسیر دیدید ابتدا کالکتور اکسیرسیاه را بررسی کنید!  اگر کالکتور اکسیرسیاه حداقل 50% آن پر شده بود متوجه میشوید که لوت خوبی درون معدن طلا و کالکتور اکسیر هم وجود دارد و باید به آن ها حمله کنید!

.

.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱)

  1. بسیار عالی بود و در آخر مطلب یک جمع بندی خوبی بود که دقیق فهموند که چه مپ هایی برای فارم خوبه!
    با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای