آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۰

پیداکردن بهترین ترکیب نیرو برای شما

آموزش های بازی

پیداکردن بهترین ترکیب نیرو برای شما

ترکیب نیروهای زیادی وجود دارد که شما میتوانید از آنها در اتک های خود استفاده کنید. اگر شما مطمئن نیستید که از چه ترکیبی برای اتک زدن استفاده کنید به این دلیل است که شما درمیان هزاران ترکیب مختلف نیروها برای اتک زدن قرار گرفته اید و نمیدانید که کدام ترکیب بهتر است. هرترکیبی مخصوصا در فیلم های یوتیوب ادعا میکنند که بهترین ترکیب هستند و تضمین میکنند که به راحتی با آن ترکیب میتوانید اتک خوبی بزنید. اما حقیقت این است که شما باید متوجه بشوید که کدام ترکیب نیرو میتواند شما را به هدفی که به دنبال آن هستید برساند. بعد از آن است که شما میتوانید یک ترکیب مناسب را پیدا کنید و شروع به تغییر دادن آن کنید تا بتوانید ترکیبی که با میزان توانایی شما همخوانی داشته باشد پیدا کنید. این چیزی است که در این مطلب ما به آن میپردازیم تا به شما کمک کنیم تا ترکیب درست را برای خودتان پیدا کنید. اگر از ترکیب درست در اتک های خود استفاده نکنید اتک شما ناموفق خواهد شد.

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ترکیبهای نیروی مختلف ، اهداف مختلف

اگر در اینترنت عبارت “بهترین ترکیب نیرو” را جستجو کنید چیزی نصیب شما نخواهد شد. چون بهترینی وجود ندارد تنها در اینترنت ترکیب هایی قرار داده شده که با اهداف شخص قراردهنده آن ترکیب همخوانی دارد نه شما. قبل از اینکه به دنبال ترکیب نیروی خود بروید باید یک هدف خوب و روشن برای خود تعریف کنید.

اگر شروع به اتک زدن با روشهای مختلف بکنید به زودی خواهید فهمید که فقط زمان و منابع خود را از دست داده اید. بنا به تجربه شما اگر یک روش اتک زدن را 10 بار تمرین کنید فقط با مبانی پایه ای آن اتک آشنا میشوید و اگر 100 بار تمرین کنید میتوانید از اتک زدن با آن ترکیب کمی مطمئن شوید و اگر 500 بار تمرین کنید شما در آن ترکیب استاد میشوید. اما به این اندازه تمرین کردن بسیار زمان بر و هزینه بر است. اگر شما دنبال ترکیب جدید نیرو میگردید باید ترکیبی را پیدا کنید که شما را در رسیدن به هدفتان یاری کند نه اینکه وقت و هزینه شما را هدر دهد.

شما با ترکیب نیرو به دنبال چه چیزی هستید

اول از همه شما باید برای خود تعریف کنید که با روش جدید اتک زدن به دنبال چه چیزی هستند. آیا به دنبال غارت هر منابعی هستید ؟ آیا به دنبال غارت طلا یا اکسیرسیاه هستید ؟ آیا میخواهید کاپ خود را بالا ببرید ؟ آیا به دنبال یک ترکیب بهتر برای کلن وار هستید ؟روزی چند اتک میتوانید بزنید ؟

میبینید که چیزهای زیادی هست که باید در مورد هدف خود بدانید. در این مطلب ما به شما روش های اتک زدن معمول را نشان خواهیم داد و در مورد چگونگی انجام آن ها صحبت خواهیم کرد و به طور ویژه به شما خواهیم گفت که کدام روش برای انجام دادن چه هدفی بهترین است.

این مطلب به شما یاد نمیدهد که چگونه از این ترکیب ها استفاده کنید  (حتی اگر ویدئوهایی هم در این مورد برای نمونه قرار داده باشیم) بلکه به شما یاد میدهد که شما مجبورید دنبال چه چیزی باشید تا آن ترکیب و روش اتک زدن موفقیت آمیز باشد و همیشه به یاد داشته باشید که نیروهای خود را به بهترین شکل در صف ساخت نیرو قرار دهید

سیستم جدید آموزش سربازها و طلسم ها

بهترین ترکیب های نیروی کارآمد

برای اینکه دچار سردرگمی نشوید شما میتوانید از ترکیبی استفاده کنید که هم برای شما منابع فراهم کند و هم کاپ شما را بالا ببرد چون پاداش لیگ هم به لوت شما اضافه میشود اما اگر به دنبال جمع آوری منابع هستید باید از ترکیبی استفاده کنید که هزینه زیادی نداشته باشد تا بتوانید لوتی که میبرید به صرفه باشد. به یاد داشته باشید میتوانید در روز چندین اتک بزنید باید ترکیبی انتخاب کنید که زود ساخته شود تا بتوانید اتک های بیشتری بزنید.

ترکیبهای نیرو برای تاون هال 5

اگر در تاون هال 5 قرار دارید به شما 2 استراتژی اتک پیشنهاد میکنیم یکی برای فارمینگ و دیگری برای بالابردن کاپ و استفاده در کلن وار.

ترکیب نیرو فارمینگ برای تاون هال 5

اگر به دنبال غارت منابع هستید نیاز به یک ترکیب ارزان و سریع در ساخت دارید و نباید توجهی به پاداش لیگ کنید. شما میتوانید بیس هایی پیدا کنید که منابع زیادی دارند و پاداش لیگ در مقابل آن منابع چیزی نیست. شما باید نصف به نصف بربر و آرچر بسازید و از استراتژی BARCH استفاده کنید. در مطلب زیر میتوانید نحوه اتک زدن با این استراتژی را فرا بگیرید:

بارچ

باید به دنبال دهکده هایی بگیردید که لوت خوبی داشته باشند. برای فهمیدن این موضوع میتوانید از مطلب زیر استفاده کنید تا مقدار لوت موجود در هر دهکده را بتوانید تخمین بزنید:

ترکیب نیرو وار و بالابردن کاپ برای تاون هال 5

اگر در تاون هال 5 هستید بالابردن کاپ باید فقط برای یک هدف انجام شود و آن هم گرفتن پاداش جم برای ساخت کارگر بیشتر است. اگر هم در کلن وارها شرکت میکنید باید بتوانید به دوستان خود کمک کنید و در اتک خود 3 ستاره برای کلن بدست بیاورید. به شما پیشنهاد میکنیم که از جاینت و دیوارشکن و آرچر استفاده کنید. همچنین میتوانید ویزارد و بربر هم اضافه کنید اما این امر سلیقه ای است . در فیلم زیر میتوانید یک نمونه از این روش اتک زدن را ببینید:

Download

از بالن دوری کنید ! چون بالن ضعیف و گران است و سرعت بسیار پایینی هم دارد. بالن زمانی کاربرد دارد که لول آن مکث شده باشد پس روی ارتقا جاینت تمرکز کنید و فقط با جاینت است که میتوانید بیس ها را 3 ستاره کنید.

ترکیبهای نیرو برای تاون هال 6

تفاوت زیادی بین تاون هال 5 و 6 نیست . اگر به دنبال غارت منابع هستید از استراتژی BARCH استفاده کنید :

بارچ

با روش زیر هم میتوانید لوت هر دهکده را متوجه شوید:

رای بالابردن کاپ و یا اتک وار میتوانید از هیلر در ترکیب نیروی خود استفاده کنید. در این لول خیلی مهم نیست که از هیلر در ترکیب با جاینت استفاده کنید یا خیر. در ویدئوی بالا دیدی که هیلر چه تاثیری روی اتک میگذارد. اما ما به شما توصیه میکنیم که هیلر را در ترکیب خود جای دهید چون از هیلر هم باید در تاون هال 7 و 8 استفاده کنید و از همینجا باید با آن تمرین کنید. در زیر میتوانید یک ویدئو از ترکیب جاینت با هیلر را مشاهده کنید:

Download

در ویدئو بالا میتوانید نحوه استفاده از طلسم ها را هم مشاهده کنید.

ترکیبهای نیرو برای تاون هال 7

در تاون هال 7 شما نیروهای بیشتری میتوانید بسازید و همچنین دهکده های سخت تری را برای اتک زدن خواهید دید. نگران نباشید چون با روش های عادی هم میتوانید به این دهکده ها اتک بزنید.

ترکیب نیرو فارمینگ برای تاون هال 7

استراتژی BARCH  برای غارت بهترین استراتژی میباشد چون بسیار ارزان است و سریع ساخته میشود:

بارچ

توجه ! اگر شما میتوانید اتک های زیادی در روز بزنید میتوانید از مینیون هم در ترکیب خود استفاده کنید و از استراتژی BAM (بربر ، آرچر و مینیون) استفاده کنید. با اینکار نیروهای شما سریعتر ساخته میشوند اما مقداری اکسیرسیاه خرج خواهد شد. اگر میتوانید زیاد اتک بزنید از این روش استفاده کنید اگرنه از همان روش BARCH استفاده کنید.

با روش زیر هم میتوانید دهکده های با لوت بالا را پیدا کنید :

ترکیب نیرو کلن وار و بالابردن کاپ برای تاون هال 7

در این تاون هال شما میتوانید از دراگون در ترکیب خود استفاده کنید اما به دلایل زیر ما اصلا توصیه نمیکنیم که از دراگون در ترکیب خود استفاده کنید :

    +دراگون لول پایین قدرت خوبی ندارد
    +هزینه ساخت زیادی دارند و زمان زیادی را برای ساخت صرف میکنند
    +بدون طلسم کافی اثر چندانی نخواهند داشت

از بالن هم دوری کنید! چون هنوز به اندازه کافی ارتقا داده نشده اند تا بتوان اتک خوبی با آن ها زد.

استفاده از ترکیب جاینت و هیلر هنوز ترکیب خوبی برای این تاون هال است چون سریعترین و ارزانترین ترکیب نسبت به دیگر ترکیب ها است و میتوان با آن در وار بیس ها را 3 ستاره کرد. تا میتوانید در مورد تله ها  و تفاوت آنها و روش های خنثی کردن آنها مطالعه کنید و یاد بگیرید که در آینده به این اطلاعات بسیار نیاز خواهید داشت.

Download

ترکیبهای نیرو برای تاون هال 8

استراتژی BARCH  برای غارت بهترین استراتژی میباشد چون بسیار ارزان است و سریع ساخته میشود:

بارچ

توجه ! اگر شما میتوانید اتک های زیادی در روز بزنید میتوانید از مینیون هم در ترکیب خود استفاده کنید و از استراتژی BAM (بربر ، آرچر و مینیون) استفاده کنید. با اینکار نیروهای شما سریعتر ساخته میشوند اما مقداری اکسیرسیاه خرج خواهد شد. اگر میتوانید زیاد اتک بزنید از این روش استفاده کنید اگرنه از همان روش BARCH استفاده کنید.

با روش زیر هم میتوانید دهکده های با لوت بالا را پیدا کنید :

ترکیب نیرو بالابردن کاپ و اتک در کلن وار برای تاون هال 8

شما در این تاون هال 2 ترکیب بسیار قوی میتوانید به کار ببرید:

استراتژی GOHO که در فیلم زیر به زبان فارسی آنرا آموزش داده ایم و نکات مختلف و مهم را گفته و سپس با حمله به یک دهکده چگونگی پیاده کردن نیروها و دیگر موارد را بررسی کرده ایم:

استراتژی GoHo Shatter

Download

 بررسی استراتژی Sergical GoHo Cold Blood

Download

ترکیبهای نیرو برای تاون هال 9

برای غارت در این تاون هال ما به شما استفاده از روش چاقوی گابلین را توصیه میکنیم :

با روش زیر هم میتوانید دهکده های با لوت بالا را پیدا کنید :

ترکیب نیرو بالابردن کاپ و کلن وار برای تاون هال 9

اگر میخواهید در کلن وار دیگر بیس های تاون هال 9 را 3 ستاره کنید یا به دنبال بالا بردن کاپ خود هستید میتوانید از ترکیب های هوگ رایدر ، دراگون ،LavaLoonian ، GoWiWi ، GoWiPe استفاده کنید.

اگر هیروهای شما خیلی ارتقا داده نشد اند (لول 10 به پایین) باید روی ترکیب هوگ رایدر یا دراگون تمرکز کنید. بقیه ترکیب ها نیازمند هیرو و لول بالاتری هستند.

ترکیبهای نیرو برای تاون هال 10 و 11

استراتژی BARCH در تاون هال 10 دیگر فایده ندارد و جواب نمیدهد. شاید شما هنوز از این استراتژی استفاده میکنید و لوت هم جمع میکنید اما فقط به دهکده هایی میتوانید اتک بزنید که مخازن و کالکتورهای آن خارج از بیس قرار دارند و برای پیدا کردن چنین بیس هایی باید سرچ زیادی را انجام دهید.

با روش زیر میتوانید دهکده های با لوت بالا را پیدا کنید :

دو استراتژی وجود دارد که میتوانید برای غارت در تاون هال 10 و 11 استفاده کنید بسته به اینکه به دنبال غارت اکسیرسیاه باشید یا طلا و اکسیر


برای غارت اکسیرسیاه باید از ترکیب جاینت و گابلین و طلسم پرش استفاده کنید که در مطلب زیر توضیح داده ایم.

اگر به دنبال غارت طلا و اکسیر هستید میتوانید از بالن استفاده کنید. با استفاده از این روش میتوانید در هر اتک 300تا 400 هزار منابع کسب کنید و هر 90 دقیقه هم کمپ شما آماده میشود. این روش برای جمع کردن اکسیرسیاه مناسب نیست.

ترکیب نیرو کلن وار و بالابردن کاپ برای تاون هال 10 و 11

شما میتوانید از ترکیب های LavaLoonion یا Bowler/Miner استفاده کنید.

نتیجه گیری

می بینید که روش های بسیار زیادی برای ترکیب نیرو وجود دارد اما باید قبل از انتخاب روش مناسب هدف خود را تعریف کرده باشید تا ببینید به دنبال چه چیزی هستید. ویدئوهایی که قرار دادیم میتوانند راهنمای خوبی برای ترکیب نیروها باشد و شما باید در نهایت باتوجه به هدف خودتان ترکیب مناسب خودتان را پیدا کنید میتوانید از یوتیوب هم به عنوان یک منبع خوب برای دیدن ترکیب های متفاوت استفاده کنید.

کپی از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای