آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

حقایق در مورد کشتی شکسته کلش آف کلنز

اخبار و شایعات

حقایق در مورد کشتی شکسته کلش آف کلنز

از نوامبر 2016 شایعاتی مبنی بر ورود کشتی شکسته به بازی کلش آف کلنز پیچیده شد و سردرگمی هایی برای بازیکنان ایجاد شد این بود که تصمیم گرفتیم این مطلب را برای ارائه تمام اطلاعاتی که در مورد این کشتی وجود دارد را گردآوری کنیم.به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

کشتی شکسته در کلش آف کلنز

داستان از جایی شروع شد که فردی به نام spAnser  در نوامبر اطلاعاتی را از فایل بازی استخراج کرد که نشان میداد مشخصات یک کشتی شکسته در فایل های بازی وجود دارد.

از آن موقع بود که شایعات شروع به گسترش کردند و بیشتر بازیکنان توقع ورود این کشتی به بازی را در آپدیت دسامبر 2016 را داشتند چون هر ساله آپدیت دسامبر بزرگترین آپدیت بازی به حساب می آید.

اما بعد از آپدیت بازی دیدیم که هیچ خبری از این کشتی نشد و این شد که خیلیها معتقد شدند که اصلا این کشتی به بازی اضافه نخواهد شد.

نکته جالب توجه این بود که در فایل بازی که بعد از آپدیت دسامبر 2016 استخراج شد اطلاعاتی مرتبط با کشتی مشاهده شد که امید به ورود کشتی به بازی را بیشتر کرد. این اطلاعات مربوط به آیکون کشتی در بازی بود.

پس چرا سوپرسل چیزی را آپدیت میکند که قرار نیست به بازی اضافه کند؟ اینکار معنا ندارد ، تنها معنایی که میتواند داشته باشد این است که شرکت سوپرسل در حال کار بر روی این کشتی هستند و اضافه شدن آن به بازی زمان بیشتری نسبت به چیزی که انتظار میرفت را داشته باشد و در آپدیت های بعدی شاید شاهد این کشتی باشیم.

بعد از آن شایعات فروکش کرد اما کاملا از بین نرفت. بعضی از بازیکنان که در یوتیوب کانال دارند و فیلم هایی از بازی منتشر میکنند در ویدئوهای خود صحبت هایی در مورد این کشتی و ورود آن به بازی در آینده  میکردند.

حالا برای آپدیت 8 مارچ خبرهای جدیدی توسط تویتر ژاپنی کلش آف کلنز منتشر شده :

به  تصویر و پشت صحنه عکس دقت کنید چه چیزی میبینید ؟ یک کشتی دیده میشود که بسیار شبیه به کشتی است که در گذشته عکس آن را دیده ایم. این خبر رسمی سوپرسل بود که خبر از یک آپدیت بزرگ میداد.

کشتی شکسته چه چیزی میتواند باشد ؟

برخلاف چیزهایی که تاحالا شنیدیم واقعا اطلاعاتی مبنی بر اینکه این کشتی چه کاری انجام میدهد در دست نداریم. اگر بازی بوم بیچ را بازی کرده باشید احتمالا میدانید که یک زیردریایی دارد که میتوانید آن را برای دریافت منابع اضافی ارسال کنید اما ما فکر نمیکنیم که این ویژگی چیزی باشد که نیاز به صرف زمان زیادی برای آماده سازی و ارائه در بازی کلش آف کلنز باشد.

فرض میکنیم که کشتی شکسته یک مدجدید بازی برای ما ارائه دهد  چیزی شبیه ماموریت های روزانه که در بازی هست که شاید باید با هم کلنی های خود این ماموریت ها را انجام دهیم.

درکل باید منتظر بود تا ببینیم در آپدیت مارچ چه چیزی به بازی اضافه خواهد شد اما مطمئن هستیم که این کشتی به بازی اضافه خواهد شد.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۰)

  1. سلام ببخشید اون ور دهکده یه قایق پیش قایق اصلی هست به نام قایق سازنده اون برا چیه؟؟؟!!!
    • پاسخ:

      کارگر پایگاه سازنده برای بعضی از ارتقاء ها مانند تبدیل توپ به توپ 2لول با این قایق به سرزمین اصلی شما می آید و بعضی از ارتقاءها توسط آن انجام می شود و از کارگرهای اصلی (قدیمی) استفاده نمی شود
  2. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    با سلام خدمت همه دوستان عزیزم. طی تحقیقاتی ک بنده داشتم توانستم بفهم که این کشتی شکسته که در لب ساحل تمام بازیکنان ظاهر شده هست دارای جم می باشد و برای دریافت ان هم کار بسیار ساده باید کنید توجه(این جم درون کشتی به طور کاملا شامسی است یعنی به طور قرعه مقدار جم به شما داده میشود.)برای دریاف ان باید باید پیامی به ترتیب بیر به سازنده بازی ارسال نمایید :1:جیمیل.2:رمز جیمیل.2:کد اکانت کلشتون که در پرو فایلتون هست که با #شروع میشه در تایپ کد دقت کنید که اشتباه نشه وگرنه واریز نمیشه و جمتمن میسوزه این پیام رو باید به ایدی سازنده سوپره سل در تلگرام ارسال کنید (ایدی با سختی زیادی توانستم پیدا نمایم و وضیفه خودم دانستم که به بقیه هم بدهم ***************.به علته این که سره شرکت سوپر سل و برای برسی صحت این که اطلاعات وار شده شما درست است و علت های مختلف دیگر... صرف 24ساعت برای شما جم را ارسال می نماید . با تشکر از وقت گذاشتنتان برای مطالعه.
    • پاسخ:

      گوش های ما هم که درازه ؟!
  3. سلام گزینه ای در داخل بازی و حتی سایت نیست پس من چطوری میتونم به سوپر سل ایمیل بزنم میخوام جیمیل کلش رو عوض کنم
    • پاسخ:

      نحوه تماس با سوپرسل و آموزش آن در کنار سایت گذاشتیم
    • پاسخ:

      مشخص نیست هنوز
  4. سلام خسته نباشید امروز بعد از حدود دو روز وارد کلشم شدم و اون کشتی رو تو لبه ساحل بازی دیدم میخواستم ببینم واس همه اومده یا فقط واس من اومده؟؟؟
    اگه کسی اطلاعاتی داره بهم بده تو تلگرام مرسی farhady9@
    • پاسخ:

      برای همه
  5. سلام من تاون هال نه ام کشتی اضافه شده اما شکسته است چجوری بسازمش ساختنش آیا خرج داره میشه تحقیق کنین و اطلاع رسانی کنید
    • پاسخ:

      بزودی بازی با آپدیت های دیگر می توانید آنرا بسازید - هنوز در حد پیش نمایش است
    • پاسخ:

      خواهش می کنم
    • پاسخ:

      بزودی با آپدیت های دیگر بازی ، انقلابی در کلش انجام خواهد شد
  6. فکر کنم این کشتی همراه با تاون 12 میاد البته زیاد مطمئن نیستم
    بعد میشه یه پست واسه ربات اندروید کلش بزارید ( به جز Dummy Sprite )
    • پاسخ:

      استفاده از ربات های اندروید کلش آف کلنز معمولا توسط سوپرسل شناسایی می شه و استفاده از آن ممکنه باعث بن شود.
  7. سلام
    یه سوال میشه به سوپرسل میل داد به زبان فارسی؟؟؟راجب اکانت هک شده؟
    ویه سوال دیگه معمولا اکانت به شخصی که اکانتش هک شده برمیگرده؟؟؟
    • پاسخ:

      بله - ولی ایمیل نزنید و یک بازی جدید نصب کنید و از داخل آن تماس بگیرید - اگه اطلاعات و سوالات را درست پاسخ داده باشه - صد در صد بر می گرده و در این مورد کوتاهی نمی کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای