جستجو
بایگانی
- مرداد ۱۳۹۶ (۵)
- تیر ۱۳۹۶ (۲)
- خرداد ۱۳۹۶ (۴۶)
- ارديبهشت ۱۳۹۶ (۱)
- فروردين ۱۳۹۶ (۹)
- اسفند ۱۳۹۵ (۱۰)
- بهمن ۱۳۹۵ (۵)
- دی ۱۳۹۵ (۸)
- آذر ۱۳۹۵ (۱۴)
- آبان ۱۳۹۵ (۱۷)
- مهر ۱۳۹۵ (۲۲)
- شهریور ۱۳۹۵ (۱۸)
- مرداد ۱۳۹۵ (۱۷)
- تیر ۱۳۹۵ (۱۳)
- خرداد ۱۳۹۵ (۱۸)
- ارديبهشت ۱۳۹۵ (۱۶)
- فروردين ۱۳۹۵ (۱۶)
- اسفند ۱۳۹۴ (۱۷)
- بهمن ۱۳۹۴ (۲۶)
- دی ۱۳۹۴ (۳۹)
- آذر ۱۳۹۴ (۳۹)
- آبان ۱۳۹۴ (۴۰)
- مهر ۱۳۹۴ (۳۸)
- شهریور ۱۳۹۴ (۳۸)
- مرداد ۱۳۹۴ (۸۳)
- تیر ۱۳۹۴ (۲۷)
- خرداد ۱۳۹۴ (۳۰)
- ارديبهشت ۱۳۹۴ (۴۵)
- فروردين ۱۳۹۴ (۵۱)
- اسفند ۱۳۹۳ (۴۳)
- بهمن ۱۳۹۳ (۳۴)
- دی ۱۳۹۳ (۱۰)
- آذر ۱۳۹۳ (۴)
- آبان ۱۳۹۳ (۲)
- مهر ۱۳۹۳ (۵۴)
تبلیغات متنی
کلمات کلیدی
تبلیغات کلیکی
پربحث ترين ها
-
-
-
-
-
-
آموزش ذخیره کردن بازی کلش اف کلنز
۹۳/۱۱/۱۵ -
-
-
-
محبوب ترين ها
-
۲۹۰۸۷۷ -
۹۲۶۴۳ -
۵۳۰۳۶۱ -
۱۰۰۹۸ -
۲۴۴۴۸۵ -
۱۰۹۸۷ -
۳۱۷۹۷ -
۱۱۰۹۸ -
۱۷۳۰۳ -
۸۷۴۵
آخرين نظرات
نظرات توسعه دهندگان بازی در مورد آپدیت جدید
جدیدا توسعه دهندگان بازی کلش آف کلنز بعد از سکوتی نسبتا طولانی در مورد آپدیت بازی جدید کلش آف کلنز توضیحاتی ارائه کرده است گلچینی از بیشترین پرسش های ارائه شده در انجمن سوپرسل که در مورد بازی پرسیده شده است توسط توسعه دهندگان بازی در مورد آپدیت آینده کلش آف کلنز ، پاسخ داده شده است را در ادامه مطلب بخوانید.
سوال 1 و 2 : آیا امکان دارد که چیزی مشابه کلن چست در کلش رویال است را در کلش آف کلنز داشته باشیم؟ و نقشه های بلند مدت تان برای این رویدادها چیست؟
پاسخ: در ابتدا باید یک نگاه به پاسخ قبل مان درمورد رویدادها کنید که در آن گفته بودیم فعلا ما همه نیروهای تکی را در این رویدادها قرار می دهیم. البته نظرهایی هم در مورد پیچیده تر شدن رویدادها و حتی ترکیب نیروها شده است که امیدواریم که به زودی بتوانیم با شما مطرح کنیم و همچنین مشتاق این هستیم که در بین کاربران چه بازخورد و فیدبک از آن دریافت می کنیم.
تا به اینجای کار چیزی که مشابه کلن چست در کلش رویال باشد رادر نظر نداریم اما بطور یقین درمورد امکان راه اندازی یک رویداد با کارکردی مشابه نظراتی داده شده است و الان چیزی نیست که مطرح کنیم و فعلا در حال توسعه و بررسی هستیم و برای آپدیت فوق العاده باحال بعد که داریم روی آن در حال کار و آماده سازی هستیم.
سوال 3 :آیا شما در حال گزینه ایی در مورد کپی کردن مپ های دیگران را در بازی دارید ؟
پاسخ: قبلا در این مورد درخواست های زیادی داشتیم ، اما فعلا این مورد را در نظر نداریم و ممکن است در آینده به آن بپردازیم.
سوال 4 : آیا در نظر دارید که در آینده نزدیک در مورد بازیابی و احیای قهرمانان و استفاده آنها در نبردها و همچنین کاهش زمان ساخت و آپگرید قهرمانان تغییراتی انجام دهید؟
پاسخ: در مورد احیای قهرمانان قبلا در آپگرید ماه مه 2016 کاهش یافته است و فعلا برنامه ایی در مورد این تغییرات و کاهش زمان ساخت و یا بازسازی قهرمانان در نظر نداریم.
سوال 5 : آیا سوپرسل نقشه های نامتعارف (اکانتهای مهندسی) را جوانمردانه قسمتی از بازی می داند؟
پاسخ: "مهندسی" یک موضوع پر حاشیه است و نظرات درمورد آن هم مختلف می باشد.
آیا نقشه های نامتعادل اصلا چیزی هستند که ما بتوانیم از آن جلوگیری کنیم؟ اگر هم می توانستیم، آیا باید تغییرات موثری بدهیم؟آیا بازیکنان با آپگریدهای خیلی دقیق و محدود که با آن دهکده هایشان را بالا می آورند متعهد به ایجاد تعادل بین تهاجم و دفاع می شوند؟
و اگر این خط فرضی پیچیده شود ، آیا ما به ابزارهایی نیاز خواهیم داشت که به بازیکنان درمورد آپگریدهای آنها کمک کند تا محدودیت ها را درک کنند؟
بعضی موارد حتی با ایجاد محدویت ها هم قابل پیشگیری نمی باشد مثلا به ایجاد یک نیروی جدید تو بازی تمرکز کنید، یا طلسم یا یک ساختمان دفاعی یا حتی یک ساختمان اضافی در اندازه تاون هال، متعادل سازی باز هم سخت خواهد شد ، هرقدر اندازه متعادلسازی بزرگتر شود بازهم موجب آسانتر شدن عبور افراد از این محدودیت ها خواهد شد.
پس بدون قرار دادن محدودیت، ما چه کاری از می توانیم انجام بدهیم؟ البته این هم درنظر داشته باشید که ما تا اینجای کار هم کلی کار انجام داده ایم.
در قسمت قبل پرسش و پاسخ اشاره کردیم به اینکه مقدار حجم زیادی از کد نویسی پشت پروسه تعیین حریف برای کلن وار است که بطور ویژه به نقشه های نامتعادل و مهندسی شده اختصاص دارد و کلا طراحی آنها بطوری است که جنگ های ناجوانمردانه ای را تا حد امکان کم کنند . این چیزها همیشه برای کلشرها مشخص نمی باشند که به راحتی متوجه آن بشوند و نقشه کلی وار بر اساس قدرت دفاع دو طرف چیده می شود به هر حال قدرت تهاجمی همواره به اکانت داده می شود و پروسه تعیین حریف برای کلن وار همه تلاشش را انجام می دهد تا از بالا تا پایین نقشه وار کلن های وار متعادل باشد هم از نظر قدرت دفاع و هم از نظر قدرت تهاجم هر کلن. البته ما همواره می توانیم بهتر و بهتر شویم و ادامه خواهیم داد تا پروسه تعیین حریف برای کلن وار همیشه در حال بهبود باشد.
البته واقعیت این است که ما نمی توانیم بدون قرار دادن محدویت های سخت این امر انجام شود که البته از طرف دیگر به بازیکنان دیگر این محدودیت ها صدمه می زند تا از این اکانتها جلو گیری نماییم.همچنین این کار زمان خیلی زیاد و توان توسعه بسیار بالایی می خواهد تا جریان به درستی و خوبی انجام شود و حتی بعد از تمام این کار ها هم باز ممکن است که آنطور که بخواهیم در دراز مدت نتیجه نگیریم! ما تلاش میکنیم تا الگوریتم تعیین حریف کلن وارها را بهبود ببخشیم تا مزیت های ناجوانمردانه ایی که این اکانتهای نامتعادل و مهندسی شده ایجاد میکنند را کاهش بدهیم و این کار را مکرر انجام خواهیم داد.
نتیجه گیری :
تیم توسعه دهنده بازی پاسخ هایی داد که زیاد روشن و واضح نبود باید پاسخ هایی می داد که کمی بتوان به آن امیدوار بود! کلا چیزهایی که می توان برداشت کرد :
سوپرسل رویدادهای متنوعی را می خواهد ایجاد کند ولی نمی داند که چه زمانی !
کار بر روی یک "بروزرسانی عالی" چیزی که قبلا هم آنرا می شنیدیم و چیزی نمی دیدیم!
قهرمانان هم نه زمان احیای آن کم می شود و نه زمان آپگرید آن!
اکانت های مهندسی هم همچنان مهندسی شده می مانند و استفاده می شوند!
تاکید بیشتر سوپرسل بر روی اکانت های مهندسی شده و حریف های عادلانه در وار خواهد بود و به نظر نمی رسد که آنها بر روی آپدیت دیگری در حال حاضر کار می کنند و اشاره ایی هم فعلا به آن نشده است!
.
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
پيشنهاد ويژه
طبقه بندی موضوعی
- ساختمان ها (۸۷)
- خانه ی اصلی Town Hall (۳)
- اردوگاه ارتش Army Camp (۱)
- پادگان Barracks (۱)
- پادگان مخوف Dark Barracks (۱)
- آزمایشگاه Laboratory (۲)
- طلسم ساز Spell factory (۱)
- طلسم ساز سیاه - Dark Spell Factory (۱)
- ضد هوایی Air Defense (۱)
- برج کماندار Archer Tower (۲)
- برج جادوگر Wizard Tower (۱)
- برج بمب Bomb Tower (۲)
- توپخانه Cannon (۲)
- توپخانه عقاب Eagle Artillery (۴)
- تسلای مخفی Hidden Tesla (۲)
- برج جهنمی Inferno Tower (۴)
- خمپاره انداز Mortar (۴)
- تلمبه هوایی Air Sweeper (۴)
- دیوار Walls (۴)
- کمان ایکس X Bow (۱)
- قلعه ی قبیله Clan Castle (۲۳)
- کلبه ی کارگر Builder's Hut (۳)
- منبع اکسیر Elixir Collector (۲)
- مخزن اکسیر Elixir Storage (۲)
- معدن طلا Gold Mine (۲)
- مخزن طلا Gold Storage (۱)
- مته ی اکسیر سیاه Dark Elixir Drill (۲)
- مخزن اکسیر سیاه Dark Elixir Storage (۳)
- بمب هوایی Air Bomb (۱)
- بمب Bomb (۳)
- بمب غول پیکر Giant Bomb (۲)
- مین هوایی Seeking Air Mine (۱)
- تله اسکلتی Skeleton Trap (۱)
- تله فنری Spring Trap (۳)
- تله بابا نوئل Santa Strike Trap (۱)
- طلسم ها - Spell (۲۷)
- طلسم اکسیر بنفش (۱۹)
- طلسم اکسیر سیاه (۸)
- سرباز معمولی (۲۹)
- بربر Barbarian (۲)
- کماندار Archer (۱)
- غول Giant (۵)
- جن Goblin (۲)
- دیوار شکن Wall Breaker (۳)
- بالن Balloon (۲)
- جادوگر Wizard (۳)
- فرشته شفا دهنده Healer (۲)
- اژدها Dragon (۵)
- پکا P.E.K.K.A (۳)
- بچه اژدها Baby Dragon (۱)
- معدنچی Miner (۳)
- سربازان دارک (۲۰)
- مینیون Minion (۳)
- گراز سوار Hog Rider (۵)
- والکایری Valkyrie (۶)
- گولم Golem (۱)
- ساحره Witch (۱)
- لاوا Lava Hound (۳)
- له کننده (Bowler) (۳)
- قهرمانان (۱۹)
- پایگاه سازنده (۳۸)
- ساختمان ها (۲۷)
- تالار سازنده Builder Hall (۱)
- ترقه ها Firecrackers (۱)
- بمب انداز هوایی Air Bombs (۱)
- برج کماندار Archer Tower (۱)
- توپ Cannon (۱)
- سنگ شکن Crusher (۱)
- توپ دو لول Double Cannon (۱)
- سرخ کن Roaster (۱)
- توپ غول آسا Giant Cannon (۱)
- پست نگهبانی Guard Post (۱)
- مگا تسلا Mega Tesla (۱)
- خمپاره انداز چندتایی Multi Mortar (۱)
- تسلای مخفی Hidden Tesla (۱)
- دیوار Wall (۱)
- برج ساعت Clock Tower (۱)
- دستگاه اکسیر Elixir Collector (۱)
- مخزن اکسیر Elixir Storage (۱)
- معدن جواهر Gem Mine (۱)
- معدن طلا Gold Mine (۱)
- انبار طلا Gold Storage (۱)
- پادگان Barracks (۱)
- آزمایشگاه نجوم Star Laboratory (۱)
- اردوگاه نظامی Army Camp (۱)
- مین Mine (۱)
- تله فنری Spring Trap (۱)
- مین بزرگ Mega Mine (۱)
- تله فشاری Push Trap (۱)
- سرباز ها (۱۱)
- بربر عصبانی Raged Barbarian (۱)
- کماندار زیرک Sneaky Archer (۱)
- ماشین نبرد Battle Machine (۱)
- غول مشت زن Boxer Giant (۱)
- مینیون بتا Beta Minion (۱)
- بمب گذار Bomber (۱)
- بچه اژدها Baby Dragon (۱)
- ارابه توپ Cannon Cart (۱)
- ساحره تاریکی Night Witch (۱)
- بالون اسکلت انداز Drop Ship (۱)
- سوپر پکا Super P.E.K.K.A (۱)
- ساختمان ها (۲۷)
- آموزش های بازی (۱۶۸)
- استراتژی ها (۱۲۴)
- نقشه های بازی (۶۹)
- اخبار و شایعات (۱۵۸)
- دانلود بازی (۲۹)
- آموزش ها (۴۲)
- کاردستی های بازی (۱۰)
- فیلم و تیزر بازی (۲۷)
- ربات های کلش (۱۱)
- کلش هک شده (۱۵)
- متفرقه (۵۷)
- Shields چیست؟ (۱)
- Personal Breaks چیست؟ (۱)
- Village Guards چیست؟ (۱)
- Friendly Challenge چیست؟ (۱)
- تبلیغات (۱)
يادداشت سردبير
-
مرکز پرسش و پاسخ سایت
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴سلام دوستان ! برای راحت تر مطرح کردن سوالات و مشکلات و انتقادها و پیشنهادات شما در رابطه با بازی کلش آف کلنز برای شما مرکز پرسش و پاسخ سایت را تشکیل دادیم و شما دوستان اگر مشکلی در رابطه با بازیتان دارید را فقط در این قسمت مطرح کنید و از گذاشتن کامنت در زیر مطالب که ربطی به موضوع مطلب ندارد ، لطفا خود داری نمایید. شما در مرکز پرسش و پاسخ به راحتی می توانید سوال خود را مطرح کنید و جواب آنرا هم دریافت نمایید و به محض اینکه سوال خود را مطرح کنید و جواب را بگیرید به ایمیل شما هم اطلاع داده می شود و اینطوری دیگر سردرگم نمی شوید و باز هم تاکید میکنیم که سوالاتی که مربوط به مطالب سایت نمی شود را فقط در این قسمت "پرسش و پاسخ سریع" مطرح کنید.
آخرين مطالب
-
کارگرها در بروکلین - آمریکا
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ -
دانلود ربات Mybot
يكشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ -
بوست کالکتورها با یک عدد جم!
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ -
مپ برای رفتن به 3600 کاپ در BH6
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ -
کلش آف کلنز 5 ساله شد!
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ -
راهنمای آپگرید تله ها در پایگاه سازنده
دوشنبه ۵ تیر ۱۳۹۶ -
راهنمای ارتقا بیلدربیس
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ -
چیدمان و نکات تدافعی در پایگاه سازنده 3 تا 5
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ -
استراتژی های اتک در نبردهای تقابلی
جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ -
دهکده تاریک به چه صورت کار میکند؟
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
پیوندهای روزانه
تبلیغات کلیکی
خلاصه آمار
چندرسانه ای
-
داستان KoopaTroopa787
چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ -
افسانه آخرین لاوا پاپ !
سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ -
تغییر نقشه روستا
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ -
اجرای موسیقی کلش آف کلنز توسط ارکستر سمفونیک
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ -
دهـکـده زیـبـا
دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴