آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

بهترین نقشه های TH8 تا TH11 - ژانویه 2017

نقشه های بازی

بهترین نقشه های TH8 تا TH11 - ژانویه 2017

نقشه های جدید مخصوص دهکده از تاون هال 8 تا تاون هال 11 ماه ژانویه 2017 (دی 1395) - که شامل نقشه های Farming و Clan War می باشد در این مطلب برای شما آورده ایم . اما قبل از آن حتما مطلب استفاده صحیح از مپ های اینترنتی را که برایتان قبلا آورده بودیم ، مطالعه کنید (اینجا کلیک کنید) و بعد از آن از نقشه هایی که برایتان در ادامه مطلب آورده ایم ، بصورت صحیح آن استفاده نمایید.


 

.


Town Hall 8 Farming Base & War Base Layouts


Town Hall 8 Farming & Trophy Base

طراحی این مپ بصورتی است که با ساختمان های دفاعی و غیر دفاعی از هسته دهده محافظت می کند:

.

Town Hall 8 War Base

طراحی این مپ برای مقابله با استراتژی های مختلفی از جمله حملات با هوگ رایدر و استراتژی های GoHo و GoVaHo کاربرد دارد و کنترل نیروهای دشمن توسط مهاجم غیر قابل پیشبینی است و فضاهای باز در این نقشه یکی از نقاط قوت این مپ در دفاع از دهکده می باشد.

Town Hall 9 Farming Base & War Base Layouts


Town Hall 9 Farming & Trophy Base

این یک  مپ مناسب برای محافظت از اکسیرسیاه می باشد و تاون هال نیز توسط تسلاهای مخفی نیز به خوبی محافظت می شود ، اگر می خواهید اکسیر سیاه جمع کنید ، پس این مپ را امتحان کنید :

.

Town Hall 9 War Base

این یک مپ آنتی 3 ستاره است که تسلاهای مخفی مانع از ورود قهرمانان حریف به مرکز دهکده خواهند شد و برای این کار حریف باید از نیروهایی که سرعت بالا دارند استفاده کنند ، همواره از تسلاها در جاهای مناسب دهکده هایتان استفاده کنید که در پیروزی مپ تاثیر گذار است .

Town Hall 10 Farming Base & War Base Layouts


Town Hall 10 Farming & Trophy Base

این یک مپ عالی برای حفاظت از اکسیر سیاه است ، اگر می خواهید که حتی یک قطره از اکسیر سیاه تان دزدیده نشود ، این مپ مناسب همین کار طراحی شده است ! مگر اینکه این مپ سه ستاره شود.
.
Town Hall 10 War Base
یک مپ جالب ! در این مپ ابتدا به دنبال نقاط ضعف می گشتم که این مپ بسیار قدرتمند است ، منطقه کشتار دشمن در هسته دهکده قرار دارد و نیروهای مهاجم هنگام حمله سرگرم ضربه به ساختمان های با Hitpoint بالا در اطراف دهکده می شوند و نقطه مرگ در مرکز دهکده نیز آنها را مورد حمله قرار می دهند! فاصله دار بودن ساختمان ها ، حمله های با هوگ رایدر ، گولم و مخصوصا والکایری را دچار مشکل خواهد کرد.

Town Hall 11 Farming Base & War Base Layouts


Town Hall 11 Farming & Trophy Base

حفاظت از اکسیر سیاه در این مپ عالی است و چون حالا دیگر می توانید قهرمانان خود را تا لول 45 ارتقاء دهید ، نیاز به اکسیر سیاه شدیدا لازم است پس اولویت را حفاظت از آن قرار دادیم.

.

Town Hall 11 War Base

برای مقابله با استراتژی LavaLoon این مپ بسیار خوب است و فاصله های باز نیز باعث نابودی بالون ها می شوند ، بولرها هم این مپ را خیلی دوست ندارند ، چرا که ضربه های دوم آنها اکثرا به هدر خواهد رفت !
برای دانلود همه نقشه ها با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱)

  1. مپ وار تان هشت که گذاشتید با والکری لول 3 اگه 3 نشه 2 ستاره میشه با درصد بالا . با هوگ هم میشه راحت کستلو خالی کرد .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای