آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۰

استراتژی حمله Goblin Knife

استراتژی ها

استراتژی حمله Goblin Knife

استراتژی حمله Goblin Knife یا چاقوی گوبلین یکی ازقدیمی ترین و معروف ترین استراتژی های حمله در کلش آف کلنز می باشد که اگر بصورت درست استفاده شود هنوز هم کارآیی خود را دارد و هنوز هم شاهد حملاتی با آن در بازی هستیم ! این استراتژی برای جمع آوری اکسیرسیاه خیلی خوب است که با آن بتوانید قهرمانان خود را ارتقاء دهید. نیروهای بکار برده شده در این استراتژی خیلی سریع آماده می شود.برای آموزش این استراتژی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

این استراتژی یک حمله سریع همانند یک چاقوی تیز به قلب دهکده حریف است! چونکه اکثرا منبع اکسیر سیاه در وسط دهکده حریف می باشد به همین خاطر نیز اسم آن را چاقوی گوبلین گذاشته اند ! و به راستی که اسم صحیحی است !

چاقوی گوبلین چگونه کار می کند؟

اساس کار این استراتژی معمولا استفاده از جاینت و والبریکر برای باز کردن راه ورود به دهکده و استفاده از حملات آرچر برای ایجاد یک حمله قیفی و از بین بردن تولید کننده های طلا و اکسیر اضافه است و هنگامی که این کارها انجام شد می تونید گوبلین ها را به سمت مرکز دهکده و بسوی منبع اکسیر سیاه روانه کنید ، البته می توانید جهت ورود گوبلین ها به مرکز دهکده از اسپل جامپ و یا اسپل زلزله نیز استفاده کنید و مسیر ورود به مرکز دهکده حریف را باز کنید.

در کدام تاون هال این استراتژی کار می کند؟

از تاون هال هشت تا تاون هال یازده (بله درست دیدید!) این استراتژی کارآیی دارد.

هدف اصلی این استراتژی چیست؟

در درجه اول هدف اصلی ، مخزن اکسیرسیاه است ولی می توان برای مخازن طلا و اکسیر خیلی پُر هم بکار برد و یا مخازنی که در کنار هم در مرکز دهکده قرار داده شده است که در یک چشم به هم زدن توسط گوبلین ها ، غارت می شوند!

جوانب مثبت استراتژیGoblin Knife

+ نیروها سریع آموزش می بینند.

+ میزان موفقیت بالا است و اکثرا جوایز لیگ را می گیرد.(با امکان تخریب تاون هال)

+کسب سودی بالا بدون استفاده از قهرمانان.

جوانب منفی استراتژیGoblin Knife

- گاهی اوقات یک دهکده خوب و مناسب برای حمله ، دیر پیدا می شود.

- مقداری در استفاده از اکسیر برای ساخت نیرو ، گران قیمت است.

قدم به قدم آموزش استراتژی چاقوی گوبلین

در ابتدا به مکانیک و نوع استراتژی Goblin Knife می پردازیم. اصول و بیسیک ابتدایی این استراتژی بسیار آسان است و در سه مرحله می توان آنرا خلاصه کرد :

1- دیدن درست دهکده حریف و پیدا کردن نقاط قابل قبول و درست برای حمله .

2- ساختن یک قیف حمله با نیروها برای باز کردن لایه خارجی دهکده.

3- پیاده کردن گوبلین ها و استفاده از اسپل های مناسب.

البته زمانی که شما موفق به ایجاد یک قیف حمله در داخل دهکده حریف شوید حمله را خواهید بُرد.برخی نکات بسیار مهم هستند و در صورت عدم رعایت آن ، شکست خواهید خورد اهم این نکات شاملِ :

1-دیدن درست و با دقت دهکده دشمن

2-برنامه ریزی و پیدا کردن مسیر صحیح برای رسیدن به مرکز دهکده.

3-تشکیل حمله قیفی شکل

حالا در ادامه قدم به قدم آموزش و نکته های بیشتر را آموزش خواهیم داد خنده

در اینجا نیروهایی که لازم دارید که بسازید را برایتان آورده ایم :

  • 8-12 عدد جاینت که بستگی دارد به سطح تاون هال شما
  • گولم در کلن کسل
  • 6-8 عدد دیوار شکن - مطمئن شوید که می توانید با این تعداد دیوارهای حریف را باز کنید.
  • 20-30 عدد آرچر
  • مابقی گوبلین - مطمئن شوید که حداقل 100 عدد باشد.
  • 1 عدد طلسم پرش
  • 1 عدد طلسم خشم
  • 1 عدد طلسم سلامتی

که همه آنها برای این استراتژی نیاز است و نداشتن آنها باعث اشکال و شکست در اجرای استراتژی خواهد شد.

شما همچنین می توانید از 4 طلسم زلزله به جای طلسم پرش استفاده کنید. البته هزینه استفاده از اکسیر سیاه بالا می رود و در بعضی اوقات نیاز به استفاده هم نخواهد شد ، چرا که فشار با جاینت و دیوارشکن ها مسیر را گاها باز خواهد کرد و از پرش یا زلزله استفاده نمی شود که باز بستگی به مپ حریف خواهد داشت.

قدم اول (بخش یک ) : دیده بانی

خب سراغ یکی از مهم ترین قسمت ها میرویم ، دیدن دهکده حریف و پیدا کردن مسیر مناسب برای حمله و برنامه ریزی مناسب برای  رسیدن به مرکز دهکده که تلفات کمتری بدهیم و نیرو کم نیاوریم. گاهی اوقات پیش می آید که بدرستی دهکده حریف را دیده بانی نمی کنید و ناگهان وسط حمله متوجه چیزی خواهید شد که باعث شکست شما خواهد شد.در این قسمت برخی اطلاعات را در همین زمینه آموزش می دهیم که برای شما مفید خواهد بود.

مثلا شما دهکده حریف را بدین صورت صحیح دیده بانی میکنید :

*این دهکده منابع کافی برای حمله و سود آور است.(3K + اکسیر سیاه و 100K + اکسیر که هزینه ارتش را تشکیل می دهد).

*نقشه این دهکده مناسب استراتژی Knife مان هست.

مثلا شما می خواهید به این دهکده زیر حمله کنید :

نکته مهم این است که شما باید لایه اول دهکده را بتوانید با دیوارشکن ها باز کنید (شماره یک) و سپس لایه های بعدی را بتوانید با طلسم پرش و یا زلزله (بستگی به خودتان دارد) که لایه های بعدی را بتوانید عبور کنید تا به مرکز برسید که در مپ با شماره 2 مشخص شده است و استفاده از یک طلسم پرش می توانید به مخزن اکسیر سیاه برسید. یا اینکه 4 طلسم زلزله را بر روی مورتار مشخص شده در شماره 2 بزنید تا دیوارهای بالا و پایین آن خراب شوند و راه برای رسیدن به مخزن اکسیر سیاه باز می شود (هدف مخزن اکسیر سیاه است).

برای نقشه هایی مانند عکس زیر این استراتژی کارآیی ندارد.

و دلیل ما نه به خاطر اینکه مخزن اکسیر سیاه خالی است ، نباید حمله کنید ، بلکه در این نوع مپ ها با پیاده کردن گوبلین ها ، آنها پخش می شوند و سراغ کالکتورهای اکسیر بنفش و طلا می روند و توسط ساختمان های دفاعی هم زده می شوند و تعدادشان کم می شود و باعث شکست در حمله خواهید شد ، همانطور که می دانید هم گوبلین ها جان خیلی کمی دارند و با اولین شلیک های ساختمانهای دفاعی از بین می روند و دسته بزرگی از آنها هم توسط برج های جادوگر از بین می روند.

مپ های زیادی هم در تاون هال یازده وجود دارد که می توان این استراتژی Goblin Knife را در آن پیاده کرد ، مانند تصویر مپ زیر که در لیگ تایتان من زیاد مشابه آن را دیده ام :

شما یک ستاره به راحتی از این مپ خواهید گرفت ، حتی بدون استفاده از قهرمانانتان.

قدم اول (بخش دو) :بررسی اکسیر سیاه

قدم بعدی این است که وقتی نقشه مناسب را پیدا کردید ، باید ببینید که این دهکده اکسیر سیاه کافی برای حمله دارد و ارزش حمله کردن دارد و این مخزن اکسیر سیاه در جای مناسب قرار دارد و رسیدن به آن میسر است یا خیر .

بررسی دریل های اکسیر سیاه که می توان با 5 تا 6 گوبلین آنها را غارت کرد و بعد یکباره مخزن را خالی کرد و توصیه می کنم که این مطلب زیر را بخوانید و تشخیص کالکتورهای پُر توضیح داده شده است.

قدم اول (بخش سه) :پیدا کردن مسیر مناسب

قدم مهم بعدی پیدا کردن مسیر مناسبی است که هنگام پیاده کردن گوبلین ها به مرکز دهکده و مخزن اکسیر سیاه بروند و چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که آنها همیشه ابتدا به سراغ تاون هال و مخازن طلا و اکسیر و Mines & Collectors می روند و به سراغ ساختمان های دفاعی نمی روند.پس باید در نظر داشته باشید هنگامی که تولید کننده ها اطراف دهکده هستند آنها را پیاده نکنید چون باعث پراکندگی و از بین رفتن آنها می شود. تصویر زیر یک مثال است :

شما باید برای اینکه گوبلین ها از مسیر خود خارج نشوند ، احتیاج به تشکیل یک قیف حمله برای پاک کردن مسیر مورد نظر خود دارید. ساختمان های مشخص شده ، مزاحم هستند و باعث پراکندگی گوبلین ها می شوند پس در ابتدا آنها را با آرچرهای خود از بین می بریم و سپس گوبلین ها را پیاده می کنیم.

قدم دوم : ایجاد یک حمله قیفی شکل

این مرحله مسیر را باید تا مخزن اکسیر سیاه پاک کرد و ساختمان هایی مانند تولید کننده ها که اولویت حمله گوبلین ها است را تخریب کرد تا بیرون هم مسیر پاک شود.

شما باید 2 - 3 عدد از جاینت ها را (در کلن کسل هم گولم را دارید) پیاده کنید و هنگامی که زیر آتش قرار گرفتند باید دیوار شکن را رها کنید تا دیوارشکن ها آسیب نبینند و با انفجار خود در نزدیکی دیوارها ، مسیر از قبل شناسایی و در نظر گرفته شده را باز کند و با آرچرها هم تولید کننده ها را از بین ببرند.

قدم سوم : غارت

خُب ! این قسمت سرگرم کننده است ! پیاده کردن طلسم خشم که با سرعت گوبلین ها ترکیب می شود و یک نیروی غارتی وخشتناکی را می سازند! استفاده از انگشت ها خود در پیاده کردن گوبلین ها هم تاثیر دارد و معمولا دو انگشتی گوبلین ها را پیاده کنید.مطلب زیر استفاده از انگشت ها را به شما کمک می کند.

.

در صورت استفاده از طلسم خشم در مرکز همراه با گوبلین ها ، آنها خیلی سریع می شوند بطوری که شما قادر به کنترل آنها نمی شوید و تمام مخازن و یا تاون هال را سریع از بین می برند.

طلسم شفا را هنگامی که گوبلین ها در مرکز مستقر شدند پیاده کنید و کاری به این نداشته باشید که آنها زیر آتش اینفرنو هم قرار گرفته باشند .

در فیلم زیر ، چندین نحوه حمله با این استراتِژی نشان داده شده است :

فیلم

Download

نتیجه گیری :

استراتژی حمله Goblin Knife یک تکنیک فارمینگ بزرگ در کلش آف کلنز است که می توان با آن لوت های بزرگی را بدست آورد و عامل مهم در پیروزی در آن انتخاب دهکده های مناسب است و پس از آن با تیزبینی خود مسیر پاک و میانبری را برای رسیدن به مرکز دهکده و یا مخزن اکسیر سیاه پیدا کنید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای