آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۵

لیست بسته های پیشنهادی در کلش آف کلنز

آموزش های بازی

لیست بسته های پیشنهادی در کلش آف کلنز

در کمال تعجب بعد از بروز رسانی ماه اکتبر 2016 بازی کلش آف کلنز ، یک ویژگی که در بازی کلش رویال گنجانده شده بود و موفقیت خوبی هم داشت و یک موفقیت برای سوپرسل محسوب می شد ، بسته های پیشنهادی ویژه برای خرید بود که سوپرسل آنها را در تاون هال های متفاوت بنا به لول تاون هال ارائه می داد در اینجا قصد داریم لیستی از این بسته های پیشنهادی را که تا به حال ارائه شده است را برای شما بیاوریم این بسته های پیشنهادی در فروشگاه بازی ارائه می شد ، برای دیدن این بسته های پیشنهادی در تاون هال های مختلف به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

لیست بسته های پیشنهادی در کلش آف کلنز

بسته های پیشنهادی بازی هنگام ارائه آن در قسمت فروشگاه و سمت چپ صفحه به رنگ بنفش دیده می شود.این پیشنهادات ویژه فقط برای یکبار خرید بود و بعد از خرید آن دیگر غیر فعال می شود یعنی اینکه چندین بار نمی توانید یک بسته پیشنهادی را بخرید! مثلا اگر شما تاون هال 9 باشید فقط بسته مخصوص همین تاون هال را می توانید بخرید و هر بسته پیشنهادی در تاون هال های مختلف متفاوت است.

فهرست زیر لیستی جدید از پیشنهادات و بسته های ویژه ارائه شده است و اگر لیستی از قلم افتاده است آنرا برایمان در نظرات همین مطلب ارسال نمایید.با توجه به اینکه بعضی از بسته های پیشنهادی بسیار بزرگ بود و ممکن بود در مخازن شما جا نشود ، نباید نگران سوخت شدن آن باشید چرا که مابقی مقادیر باقی مانده به مخازن شما در هنگام خالی شدن مخازنتان ، واریز می شود.


بسته پیشنهادی تاون هال 6


بسته ویژه تاون هال 6 که شامل 2 میلیون طلا و 2 میلیون اکسیر بنفش و 500 عدد جم که به قیمت 4,99 یورو ارائه شد.


بسته پیشنهادی تاون هال 7


این بسته پیشنهادی تاون هال 7 شامل 3 میلیون طلا و 30 هزار اکسیر کمیاب سیاه و 500 عدد جم بود که با قیمت 4,99 یورو می توانستید آن را خریداری کنید.


بسته پیشنهادی تاون هال 8


بسته ویژه تاون هال 8 شامل 800 هزار طلا و 800 هزار اکسیر بنفش و 80 عدد جم به ارزش 0,99 ارائه می شد.

هنگامی که بمب تاور به بازی ارائه شد این پیشنهاد ویژه نیز توسط سوپرسل ارائه شد که 4 میلیون طلا و بمب تاور لول 2 و 1200 جم به قیمت 9,99 یورو برای تاون هال 8 پیشنهاد شد.


بسته پیشنهادی تاون هال 9


بسته ویژه برای تاون هال 9 هم شامل 10 میلیون طلا و 100 هزار اکسیر سیاه و 1200 عدد جم که به قیمت 9,99 یورو میتوانستید آنرا تهیه نمایید.

بسته پیشنهادی بعدی که ارائه شد و در تاون هال 9 در دسترس قرار گرفت به شما اجازه می داد که یک کارگر را در صورتی که همه کارگران را نداشتید بصورت سریع باز کنید - همراه با 2500 عدد جم به قیمت  19,99 یورو ارائه می شد.


بسته پیشنهادی تاون هال 10


بسته ویژه تاون هال 10 شامل ارائه مستقیم یک اینفرنو لول 2 و 6 میلیون طلا و 2500 عدد جم با قیمت 19,99 یورو ارائه می شد.


بسته پیشنهادی تاون هال 11


بسته پیشنهادی تاون هال 11 که شامل 15 میلیون طلا و 15 میلیون اکسیر بنفش و 2500 عدد جم به قیمت 19,99 یورو ارائه شد.


بسته ویژه جمعه سیاه


جمعه سیاه یا حراج جمعه (به انگلیسی: Black Friday) در آمریکا روز بعد از روز شکرگزاری است که عملاً آخرین جمعه ماه نوامبر به شمار رفته و آغاز آیین خرید برای کریسمس حساب می‌شود.در واقع جمعهٔ سیاه، یک روز تعطیل نیست، اما اکثر شرکتها این اجازه را به کارکنان خود می‌دهند که این روز را مرخصی گرفته و به خرید سال نو بپردازند. سالها است که این روز، شلوغترین روز برای فروشنده‌ها است. هر چند آمریکای شمالی محل اصلی رخداد این سنت است، اما همچون بسیاری از سنتهای دیگر این منطقه، این سنت نیز به کشورهای دیگر سرایت کرده است. این روز به قدری اهمیت دارد که فروشگاه‌ها قبل از ساعت ۴ صبح کار خود را آغاز کرده و مردم از همان زمان برای خرید به فروشگاه هجوم می‌آورند و باید تا قبل از آغاز شب خرید کرده باشند.

بسته ویژه جمعه سیاه که به قیمت 9,99 یورو یا 35 هزارتومان ارائه شد ، شامل 125 هزار اکسیر سیاه و 1200 عدد جم می باشد.

این یک بسته ویژه برای شما می باشد که می توانید قهرمانان خود را ارتقاء بدهید و یا یکی از نیروهای خود را با آن در آزمایشگاه تقویت نمایید حتی اگر منبع اکسیر سیاه شما هم بعد از خرید پر باشد این مقدار برای شما باقی می ماند و می توانید بعدا از آن استفاده نمایید و قهرمانان و یا سربازان خود را ارتقاء دهید و آنها را قدرتمند نمایید!

+کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد+

.
.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۵)

  1. سلام.واسه من بسته ی صدهزار اکسیر و طلا با پونصد جم اومده اما کادرش فعال نیست چکار کنم?
    • پاسخ:

      نسخه فارسی کلش را از سایت بازار دریافت کنید تا فعال شود - این بسته ها را باید بخرید و رایگان نمی باشد. بوسیله نسخه فارسی که از سایت بازار می گیرید می توانید با کارت های اعتباری بانک های ایرانی آنها را بخرید.
      سایت بازار نماینده فروش بسته های جم سوپرسل در ایران است و قانونی می باشد.
  2. سلام برای من یک بسته ویژه اومده 50000 اکسیر سیاه و جم ولی مخزن اکسیر سیاه من لول 2 است ، آیا این 50000 تا اکسیر سیاه برام میمونه، تشکر
    • پاسخ:

      بله - ذخیره می مونه
    • پاسخ:

      در منابع تان واریز می شود و امکان ندارد که ندهد.
  3. دو اکانت 140 و 98 دارم و هر روز لیست این پیشنهادها برام میومد ولی همیشه در هر دو اکانتم غیرفعال بودن.
    یعنی با زدن روشون هم یه پیامم ظاهر میشه که شما نمیتونید این بسته رو بگیرید.
    چرا همیشه همه این پیشنهادها برام غیرفعالن؟
    • پاسخ:

      بازی را از بازار نصب کنید تا ریالی بسته ها را بخرید - بازی اگر از جای دیگر مثل گوگل پلی دانلود کنید احتیاج به فیل ت ر شکن دارید.
  4. سیدهاشم جناتی

    ممنون هرچند وقت یکبار این بسته پیشنهادی میاد؟ من خودم اون بسته اکسیر سیاه و جم و خرید کاش بازم باشه
    • پاسخ:

      زمان خاصی ندارد و بیشتر مواقع این بسته های حراجی فعال می شود - ممکن است با مناسبت های مختلف ارزانتر هم شود ، مثلا کریسمس - هالووین - تولده کلش و ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای