آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

مشکل ورود به بازی های کلش( آف کلنز + رویال) !

اخبار و شایعات

مشکل ورود به بازی های کلش( آف کلنز + رویال) !

در حال حاضر ورود به بازی های کلش آف کلنز و کلش رویال با مشکل روبرو است و دلیل آن نیز مشخص نمی باشد ! برای ورود به بازی از یک ف ی ل ت ر ش ک ن باید استفاده نمایید !

...>>>واکنش رسمی به فیلتر شدن «کلش آف کلنز»اینجا کلیک کرده و بخوانید<<<...

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۷)

  1. کلش اف کلنز فیلتر نشده و تو سبکه های مجازی تایید شد اخبارش هم هست !!
  2. بقیه کشور ها خرج میکنن اینترنت روان و با کیفیت مردمشون استفاده کنن بعد کشور ما دو برابر بیشتر خرج میکنه تا این بازی های زیبا رو فیلتر کنن فقط بخاطر اینکه طرفدار ایرانی زیاد داره و کمتر ایرانی میره بازی های مزخرف یا کپی شده ایرانی رو بازی کنه
    واقعا متاسفم برای مسئولان😒😒
  3. سلام آقای مدیر سایت میگم با سایفون هر کاری کردن نتونستم تو بازی برم تو بلواستکس بازی میکنم و روشی را که به کاربر پایینی گفتین انجام دادم و نتم کامل وصله (از نت شاتل استفاده میکنم) وسایت های دیگرو میاره وکلش نمیاره مشکل چیه؟
  4. سلام چرا نمیتونم وارد بازی بشم،، میگه خطای ورود ب سیستم ... تو را به این ایام مقدس مشکلم حل کنین
  5. با عرض سلام و خسته نباشید امروز از حدود ساعت 3به بعد وقتی وارد اکانت کلش و اکانت کلش رویالم میشم موقع لودینگ بعد چند ثانیه میزنه خطای اتصال به سرور مشکل چیه از ف ی ل ت ر ش ک ن هم استفاده کردم فایده نداشت مشکل چیه ممنون
  6. سلام
    اقا من با فیلترشکن تو کلش رویال میتونم برم ولی با هر فیلترشکنی که میرم تو کلش بعد از اتمام لودینگ فیلترشکن قطع میشه و اتصال برقرار نمیشه چیکار کنم الان؟؟
  7. با تشکر از مدیر که جواب داد.به کلنم نرفتن لوتا.و اینکه من کامل امتهان کردم .کلا والکری ساختم یکم پیش.ک از ۱۳۰۰۰۰ تا شد ۱۲۸۵۰۰ک ۲۵۰۰تاش خرج واکری شد وقت درست شدن واکریا زود همشونو پاکیدم.ک ۲۵۰۰تام برنگشتن.همون ۱۲۸۵۰۰موندن.ب نظرتون چون اکسیرم بیش از حد گنجایش مخزنم هس ب این دلیل برنمیگردن؟.
    • پاسخ:

      بله - باید اکسیرها را خرج کنید
  8. سلام خسته نباشین.من یه سوال داشتم.من یکم اکسیر سیاه باـجم خریدم.ک الان از گنجایش مخزن من اکسیرم بالاره.گنجایش مخزنم ۸۰۰۰۰تاس ولی اکسیر سیاهم بالای ۱۴۰۰۰۰تاس.الان هر اتکی میزنم ک اکسیر سیاهم میدزدم به مخزنم نمیره چرا؟و ی سوال دیگ من خاستم والکری بسازم ی لحظه دیدم ۲تاش اذافه شدن.موقع درست شدن پاک کردم نذاشتم درست بشن اون ۲۰۰تا ک صرف والکری شده بود ب مخزنم برنگشت چرا؟ایا بعد این ک گنجایشش ب حد معمولی برسه ک جا باش واس اکسیر اون اکسیرا ک از اتک میدزدم..برمیگردن به مخزنم؟لطفا جواب بدهین ممنون.
    • پاسخ:

      باید اکسیر سیاه خریداری شده را مصرف کنید - هنگامی که سربازی ساخته می شود اگر انصراف بدهید - اکسیرها بر می گردند حتما متوجه نشدید! و اگر ساخته بشوند دیگه بر نمی گردند! - تا زمانی که مخزنتون خالی باشه هر اتکی میزنید لوت ها به مخازن می روند و اگر تاون هال را هم بزنید مقداری لوت به کلن کسل می رود که بعد با گزینه مخصوص کلن کسل باید لوت ها را به مخازنتان انتقال بدهید و حتما باید مخازنتان خالی باشد.
  9. بخاطر ایام شهادت و حرفهای رکیک و اعمال بد دوستان در چت گلوبال کلش، فعلا فیلتر شده و اگه موافقت بشه بعد از تعطیلات باز میشه.
    "پاسخ کمیته فیلترینگ"
  10. خیلی راحت فیلتر میکنن مگه وی چت مهربان نبود.البته این کل بازی های مربوط به سوپرسل فیلتر شده ولی باز هم هرچیزی ممکنه انجام بدن... من با سایفون وارد بازی شدم ولی ارزش نداره حجم میخوره بی نهایت...
  11. سلام آقای مدیر سایت میگم ممکنه حدایی نکرده کلش فیلتر شده باشه؟ اگه شده باشه اکانت تاون10من میره به فنا و بدبخت می شم اگه موقتی باشه چه خوب چون اسپل سازم در حال ارتقاست و نمیتونم اتک بزنم و کلش برام زیاد مهم نیست!! به هرحال امیدوارم اختلال باشه و فیلتر نشده باشه
    • پاسخ:

      باید صبر کرد - البته بنظر نمی رسه که فیلتر برای تمام وقت شده باشه !
    • پاسخ:

      دوستانی که هنوز نتونستن از بلواستکس به بازی وصل شوند سایفون نسخه ویندوز دانلودکنند و از بخش تنظیمات همانند تصویر حالت Ipsec رو فعال کنند و از بالا گزینه"تغییرات را اعمال کن"را بزنید


      دانلود مستقیم
      تذکر : این نسخه مخصوص ویندوز است.

  12. این چه وعضشه چرا بازی فیلتر کردن این وری حجممون سریع تمام میشه
  13. سلام
    خسته نباشی
    ممنون از اطلاع رسانی به موقع
    مونده بودم چرا یهو وارد بازی نمیشه!
    هنوز مشخص نیست قطعی از این وره یا خود کلش جلوی دسترسی رو گرفته؟
    ضمنا از چه ف ی ل ت ر ش ک ن ی استفاده کنم؟
    تا حالا استفاده نکردم
    • پاسخ:

      خیر علت معلوم نیست احتمالا از زیر ساختار ایران است و احتمالا موقتی است و درست میشه - از هر ف ی ل ت ر ش ک ن ی می تونید استفاده نمایید با جستجو در گوگل - متاسفانه نمی تونم معرفی و راهنمایی بیشتر کنم ممنوع است - و سایت ما فی لت ر می شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای