آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۰

کسب دو ستاره در TH10 و TH11 در مرکز

استراتژی ها

کسب دو ستاره در TH10 و TH11 در مرکز

آپگرید مداوم بازی مخصوصا ساختمان های دفاعی و همچنین بوجود آمدن ساختمان های دفاعی جدید و تکامل طرح های دفاعی و مپ های بازی باعث دشوار شدن بازی و سخت گرفتن 2 ستاره از حریف شده است! اما در این راهنما ما نحوه گرفتن 2 ستاره از تقریبا هر مپی از دشمن را به شما آموزش خواهیم داد ، این حمله بیشتر در TH9 ,TH10 ,TH11 کاربرد دارد ، این حمله توسط گروه کوچکی از نیروهایمان که در ادامه توضیح خواهیم داد تشکیل شده است که حتی قادر خواهید بود که تاون هال های دشمن که در مرکز دهکده قرار دارد را مورد هدف قرار دهید ، با هم در ادامه مطلب این نوع حمله را بررسی خواهیم کرد.

نقشه زیر که مشاهده می کنید (یا نقشه های مشابه آن) دارای یک مزیت بزرگ است که اگر حمله بصورت گروهی به آن شود مانند حمله با دسته های هوگ رایدر یا حمله گروهی با دراگون و ... این نیروها به سمت مرکز دهکده و تاون هال نخواهند رفت و در اطراف دهکده می چرخند و تنها به سختی بتوان یک ستاره از آن گرفت و نیروها کم کم تحلیل می روند و نابود خواهند شد !

چگونگی دو ستاره کردن TH10 , TH11 دهکده های با تاون هال در مرکز مپ

با این روش شما به راحتی خواهید توانست که در کلن وار و یا حالت multiplayer دو ستاره را کسب کنید و فقط کمی نیاز به تمرین و دقت و ممارست دارید تا در آن تبحر پیدا کنید که برای این کار می توانید از حالت چلنج دوستانه نیز استفاده کنید و بر روی دهکده های هم کلنی هایتان تمرین کنید به هر حال ما الگویی از چگونگی این نوع حمله به شما آموزش خواهیم داد و سپس شما از آن در نبردهایتان استفاده نمایید.این روش در صورت اجرای صحیح 2 ستاره را برای شما تضمین می کند و در حال حاضر کاربرد دارد ، اما ممکن است در آینده نتوان به علت توسعه و آپگرید بازی از آن استفاده کرد و اگر حریف شما خیلی قوی باشد و یا در لیگ های بالا با دهکده های قوی روبرو شوید این تاکتیک نیاز شما را برآورده نخواهد کرد و با آزمایش های متفاوتی که بر روی دهکده های متفاوت شده است می شود گفت که بتوان 60 یا 70 درصد دهکده حریف متوسط را تخریب کرد.

شما باید برای فهم بهتر و اصطلاحات این مطلب باید لااقل استراتژی های مختلف را امتحان کرده باشید و اطلاعات جزئی از استراتژی های کلش آف کلنز داشته باشید.

نیروهای لازم برای انجام این حمله

 4 عدد شفادهنده (هیلر)
10 عدد ویزارد / بولر
15+ عدد والکیری
کلن کسل: گولم
3 طلسم خشم / 2 طلسم پرش
طلسم سم / طلسم زلزله

چگونگی استراتژی حمله

کلا نحوه اجرای این استراتژی بدین صورت است که باید از یکطرف دهکده دشمن را تمیز کنیم و ساختمان هایی که باعث پراکنده شده نیروهایمان می شود را نابود کنیم و این انتخاب از دهکده به عهده خود حمله کننده است مثلا اگر توپخانه عقاب دشمن زیاد حفاظت کافی به خصوص توسط قهرمانان را ندارد این سمت بسیار ایده آل برای حمله است ، چرا که توپخانه عقاب برای استراتژی ما کمی دردسر ساز خواهد شد و نابودی آن در ابتدا باعث تضمین حمله ما خواهد بود.

بعد از اینکه اطراف دهکده تمیز شد می توان والکیری ها را پیاده کرد که اتوماتیک تمایل به سمت مرکز خواهند داشت و باید با استفاده از طلسم خشم و پرش و دیگر طلسم هایمان آنها را برای نابودی تاون هال هدایت کرد - در زیر نحوه کامل این نوع حمله برای شما شرح داده شده است :

#1 استفاده از ملکه کماندار و پاک کردن گوشه اول و یا قسمتی از مپ

اگر شما مطالب قبل سایت را خوانده باشید و استراتژی کویین واک را بدانید ، شما با استفاده از این استراتژی که تشکیل شده از ملکه کماندار و هیلر می باشد باید قسمتی از دهکده را که متناسب می دانید و ساختمان های پراکنده زیادی دارد و به مرکز هم نزدیکتر می باشد را پاکسازی کنید و میتوانید از 4 عدد بولر هم برای پاکسازی و کمک به ملکه کماندار نیز استفاده کنید استفاده از یک یا دو عدد طلسم خشم هم احتمالا لازم می شود.

#2 پاک کردن گوشه دوم مپ

هنگامی که شما قسمت اول مپ را با ملکه کماندار و بولر پاک کردید که باید حدود 25% تخریب باشد ، حالا نوبت قسمت دیگر مپ دشمن است تا آنرا پاک کنید که بهتر است گوشه کناری همان قسمت تخریب شده اول باشد - حالا این قسمت را می توانید با استفاده از بربرشاه + گولم+ویزارد ها استفاده کنید و اگر هم بولر ها را نگه داشته اید از آنها از این قسمت استفاده کنید ، این انتخاب نیروها بستگی به سمتی که نقشه و سختی های قسمت های مختلف اطراف دهکده دارد می توانید نیروهایتان را تقسیم کنید - برای پاکسازی این قسمت باید گولم را پیاده کنید و بعد از چند ثانیه که هدف قرار گرفت ویزارد ها و بربرشاه را پیاده کنید تا در پناه گولم نیروهای دیگر ساختمان ها را بسرعت توسط ویزارد و بربرشاه نابود کند.نیروی ویژه مشت آهنین بربرشاه هم را زمانی استفاده کنید که جان آن به رنگ نارنجی و یا قرمز درآمده باشد تا بتوانید از آن بهره بیشتری ببرید و در همان ابتدا از این نیرو استفاده نکنید ، اشتباهی که اکثر افراد می کنند و می توان آن را به حساب هول شدن افراد دانست ! پس باید خونسرد باشید ... در صورتی که گراند واردن را هم دارید از آن استفاده کنید و نیروی ویژه آنرا هم در اواسط کار استفاده کنید تا نیروهایتان ضد ضربه شوند بهتر است هنگامی که گولم به گولمیت تبدیل شد از نیروی ویژه گراند واردن استفاده نمایید.

#3 حمله به مرکز دهکده حریف

حالا شما نیمی از ساختمان های اطراف و مزاحم همچنین ساختمان های دفاعی دشمن را نابود کرده و دهکده حریف در دو گوشه کاملا پاک شده است و زمان آن است که والکیری ها را به سمت مرکز هدایت کنیم و اگر قسمت هایی از دهکده حریف دیوارهای مزاحم به سمت مرکز دارد با طلسم پرش از روی آنها والکیری ها را عبور می دهیم.

می توانید قبل از اینکه همه نیروها را ارسال کنیم برای اطمینان یک نیرو را ارسال کنیم و بعد از اطمینان از حرکت آن به سمت مرکز ، همه نیروها را ارسال نماییم

#4 خشم در مرکز دهکده

هنگامی که به مرکز دهکده رسیدید هنگام استفاده از طلسم خشم است که سرعت و خشم همراه با والکیری باعث نابودی سریع تجهیزات دفاعی در مرکز را دارد و به خصوص اینفرنو ها یا تسلاها را بسرعت از بین می برد.

این مراحل ساده را که دنبال کنید و بصورت صحیح پیاده کنید مطمئن باشید که 2 ستاره را کسب خواهید کرد ، حالا هر لول نیرویی هم که داشته باشید  ستاره را از دشمن خواهید گرفت!

+کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد+

.
.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای