آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آموزش داشتن دو اکانت کلش آف کلنز در iOS

آموزش ها

آموزش داشتن دو اکانت کلش آف کلنز در iOS

اکثر کاربرها به داشتن یک اکانت بازی کلش آف کلنز راضی نمی شوند و از چندین اکانت بازی بر روی یک دستگاه استفاده می کنند و لود کردن و سر زدن به دهکده های خود یکی از کارهای روزمره آنها شده است و لود کردن آنها و تغییر اکانت هم یکی از کارهایی است که آنها باید انجام دهند ، ما در این آموزش نحوه تغییر اکانت ها را در یک گوشی iOS خود فرا خواهیم گرفت و البته این کار بر روی دستگاه های با سیستم عامل iOS اکثر مواقع با مشکلاتی همراه است که به هر حال با نحوه اجرای دقیق آن موفق خواهیم شد که اکانت هایمان را تغییر دهیم که در این مطلب سه راه را به شما آموزش خواهیم داد ، بنابراین جهت آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

روش اول

ابتدا Settings دیوایس iOS خود را باز کرده و سپس Game Center را از لیست انتخاب میکنیم مطابق شکل زیر :

حالا روی Apple ID کلیک کرده ( که در شکل بالا بصورت کادر زرد رنگ مشخص شده است ) و سپس از منوی باز شده ( مطابق شکل زیر ) Sign Out را انتخاب نموده و کلیک می کنیم .

در صورت پرسشی مبنی بر خروج ما done را انتخاب می کنیم .

سپس بعد از خروج (logging out) حالا Apple ID دیگری که داریم را Sign In می کنیم . بعد از اینکه این Apple ID را وارد کردیم ، دیتای قدیمی بازی دیگر کلش آف کلنزی را که داریم ، لود می شود.

توصیه می کنیم با هر بار ورود به گیم سنتر گوشی موبایل خود را ریستارت نمایید.

روش دوم

+استفاده از برنامه Social Duplicator

آیفون یا آیپد خود را جلبریک کنید و درcidya برنامه ی Social Duplicator را دانلود و نصب کنید.سپس وارد برنامه شوید. حالا میتوانید برنامه هایی که این برنامه پشتیبانی میشوند را ببینید.

روی کلش آف کلنز کلیک کنید و آحرین ورژن را دانلود نمایید.حال میبینید کهDuplicatorدو کلش آف کلنز روی دستگاهتان نصب کرده است. بعد مشاهده می کنید که دو اکانت همزمان درحال اجرا شدن هستند.

نحوه آموزش آن بصورت کامل :
پس از جیلبریک کردن آیفون cydia را باز کنید و Social Duplicator را نصب کنید.

وارد Social Duplicator شوید و بازی Clash Of Clans را انتخاب کنید سپس آخرین نسخه را انتخاب کنید و Download کنید.

همانطور که در تصویر پایین ملاحظه می کنید Duplicator می توانید 2 و یا حتی تعدادی بیشتر از بازی کلش آف کلنز را روی دستگاه شما نصب کند.

در تصویر زیر مشاهده می کنید که هر دو دهکده در حال اجرا شدن هستند.

نکته : اگر می خواهید بازی خود را که از قبل سیو کرده اید روی دهکده دوم اجرا کنید بای از طریق Settings ~> Game Center از اپل آی دی قبلی sign out کنید و سپس مشخصات اپل آی دی مورد نظر را وارد کنید و سپس وارد دهکده دوم شوید.

آموزش کاملتر Social Duplicator :

شما می توانید نسخه سازگار با سیستم عامل دیوایستان را بصورت کرک شده از سایت repo.biteyourapple.net (کلیک کنید) دریافت و نصب نمایید. پس از نصب این توییک تنظیمات مربوطه در Settings دیوایس شما افزوده خواهد شد.

اپیلیکیشن های قابل پشتیبانی: Tumblr, LinkedIn, Skype, Shabik, Dropbox, LINE, Tango, Telegram, WeChat, BBM, Kik, Messenger, Snapchat, Facebook, Viber, Instagram, WhatsApp

روش کار با Social Duplicator:

قدم اول

پس از نصب این توییک به تنظیمات آن در Settings برروید، سپس با ورود به بخش Select an App یکی از اپلیکیشن های موجود که می خواهید دو یا چند نسخه از آن را داشته باشید مارک کنید.

قدم دوم

حال به تنظیمات اولیه توییک بازگشته و در بخش CHANGE DISPLAY NAME گزینه Custome Name را فعال کنید و در کادر موجود نامی را وارد نمایید و برروی Save تپ کنید تا نسخه دوم اپلیکیشن مورد نظرتان با آن نام در SpringBoard دیوایستان افزوده شود.

قدم سوم

پس از اتجام مراحل بالا اکنون می توانید در بخش CHANGE ICON COLOR رنگی را برای آیکون نسخه دوم اپلیکیشن مورد نظرتان تعریف کنید تا هر کدام را به راحتی تشخیص دهید.

قدم چهارم

در این بخش که بخش پایانی می باشد تنها نیاز است در بین گزینه های موجود Duplicate را انتخاب نمایید تا نسخه دوم از اپلیکیشن که در قدم اول تعیین کرده اید در SpringBoard دیوایستان افزوده گردد.

روش سوم

+استفاده از برنامه HIP4U

این روش فقط مخصوص بازی کلش آف کلنز نمی باشد و به کمک برنامه ی HIP4U انجام می گیرد که این برنامه شامل چندین بازی و برنامه ی دیگر نیز می باشد و از آنها نیزمی توانید نسخه ی دومی نصب کنید.

قدم اول ) ابتدا لینک (اینجا کلیک کنید)  را باز کنید و گزینه Install را بزنید تا برنامه HIP4U نصب شود.
قدم دوم) پس از نصب، به مسیر زیر رفته و پروفایل مربوط به برنامه را باز کنید گزینه Trust را انتخاب کنید.


Settings➡️ General➡️ profiles

قدم سوم) سپس برنامه را اجرا کرده و در قسمت جست و جو، نام بازی را تایپ و پیدا کنید.
قدم چهارم) حال برروی گزینه download  تپ کنید.
قدم پنجم) پس از دانلود اگر بازی به Home Screen شما اضافه نشد به قسمت My Apps برنامه ی HIP4U  بروید و از آنجا بصورت دستی بازی را
نصب کنید.
اگر هنگام نصب بازی Error مشاهده کردید،جهت دانلود آن، برنامه Tunnel Bear تست کنید به این صورت که در ابتدا برنامه Tunnel Bear را از لینک زیر دریافت کنید و سپس وارد آن شوید و یک اکانت بسازید.


لینک برنامه جهت دانلود : http://apple.co/1WlkTES


سپس برای وصل شدن به این برنامه باید حتما کشور ایتالیا را انتخاب کنید و پس از وصل شدن به سرور ایتالیا، وارد برنامه HIP4U شوید و برنامه خود را دانلود کنید و اگر پیغام Unable To Download  را مشاهده کردید، گزینه Retry را آنقدر بزنید تا برنامه دانلود شود.
فیلم آموزش بالا را می توانید از <<اینجا>> دانلود کنید


آموزش شروع یک بازی جدید در IOS


یکی از ایراد های که کلش برای IOS داره این است که مثل اندروید نمیتونید مثلا بازی را دوباره از اول یا بهتر بگیم از صفر شروع کنیم ، حتی اگر ما بر روی گوشی بازی را داشته باشیم و یک سال هم از حذف ان بر روی دیوایس گذشته باشد باز هم از همان اکانت قبلی میاد ، یا حتی کسانی که بن شدن هم حتی نمیتوانند اکانت چنج کنن و تنها راه اون ریستور کردن گوشی است !

اما ما اینجا برای اولین بار آموزش ریست کردن فایل بازی و شروع بازی از صفر را در اختیار شما قرار میدیم

🔴قدم اول :
گوشی باید جیلبریک باشد
نصب توییک Ifile ( این توییک را به رایگان از سورس Hackyouriphon به صورت کرک شده نصب کنید)

🔴قدم دوم :
به مسیر زیر بروید
/var/Keychains

🔴قدم سوم:
پیدا کردن فایل :
keychain-2.db

🔴قدم چهارم:
انتخاب فایل keychain-2.db و در سمت چپ بالای صفحه انتخاب گزینه SQL

🔴قدم پنجم:
در صفحه باز شده صفحه به عنوان سرچ میبیند شما فقط متن زیر را کپی کنید و در کادر سرچ قرار دهید،

delete from genp where agrp like '%supercell.magic%'

بر روی یرچ Tab کنید تا به حالت سرچ برود.
توجه داشته باشید که هیچ فایل ،یا عمل خاصی پیدا یا انجام نمیشود

🔴قدم شیش:
و در اخر دیوایس خود را یک بار respring کنید

به بازی کلش آف کلنز خود برگشته ، مشاهده می کنید که بازی شما از اول شروع میشود( توجه داشته باشید بازی قبلی بر روی اپل ایدی ذخیره است و حذف نمیشود)

آموزش مراحل بالا را در فیلم زیر مشاهده کنید :

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۲۷)

  1. من اپل ایدیم غفل شده،کیکار کنم برگرده،پسورد ایمیلم هم فراموش کردم لطفا کمک کنید😔😔
    • پاسخ:

      باید اطلاعات اپل آیدی تون را داشته باشید - می تونید یک سرچ در اینترنت بکنید و راه های مختلف را امتحان کنید
  2. سلام . برنامه hipstore را نمیشه دانلود کرد هر بار دوباره میگه امتحان کنید حتی با فیلتر شکن لطفا راهنمایی بفرمایید
  3. یه آقای محترمی جیمل و رمز منو داشتن. الان به وسیله اون رمزه دوم دادن(شماره موبایل) الان راهی برا برگردوندن بازی کلشم هست یا نه؟
    • پاسخ:

      شما بوسیله اون می تونید جیمیل تون را بگیرید و بهتره از سوپرسل تقاضای ابتدا تقاضای تغییر جیمیل بدهید و اکر مشکل حل نشد اعلام کنید در بازی مزاحم دارید.
  4. سلام ببخشید من وقتی میرم قسمت تنظیمات و کد رو میگیرم تا وارد ایفون کنم برام میاد که سطح تان حال شما 4است ودر گیم سنتر ثبت شده ونمیتوانید انتقال دهید .من باید چیکار کنم ؟؟
    • پاسخ:

      اتفاقا باید برای انتقال به آیفون تا تاون هال 4 بازی کنید تا بازی انتقال پیدا کند - ممکنه اشتباه ترجمه کرده باشید - یک بازی دیگه با اپل آیدی جدید دیگه باید نصب کنید و تا تاون هال 4 نه بیشتر یا کمتر بازی کنید و نصب کنید
  5. سلام وقتتون بخیر من وقتی گوشی آیفون خریدم اپل آیدی نداشتم و با اپل آیدی پسر عمم شروع کردم الان اپل آیدی خودم رو که وارد کردم هر کاری میکنم کلش پسرعمم باز میشه چند بار حذف کردم چندبار sign out زدم ولی فایده نداشته باید چه کنم؟!
    • پاسخ:

      راه حل هایی که در مطلب پیشنهاد شده انجام دهید و این کارها را هم انجام دهید
       .پاک کردن کش بازی
       .خاموش و روشن کردن گوشی
       .استفاده از VPN
  6. سلام
    من تمام راه هایى ک گفتید رو امتحان کردم هرکدوم یه مشکل داشتن
    نمیخوام گوشیم رو هم جلبریک کنم
    اپل اى دى جدید هم ک وارد میکنم باز اکانت قبلى میاد
    راهى هست واس این مشکل؟
    • پاسخ:

      متاسفانه ios ها مشکل دار شده اند گویا ..
  7. سلام ببخشید من کلش رو نصب کردم تا لول ٣٠ هم رفتم الان میخوام اکانت دوستمو که با أندروید رفته بردارم ولى هر کارى میکنم نمیشه لطفاً راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      باید یک اپل آیدی جدید بسازید و گوشی تون را ریست فکتوری کنید و یک بازی جدید نصب کنید تا تاون هال 4 در اپل بازی کنید و سپس بازی دوستتون را از طریق لینک دیوایس به گوشی خودتون انتقال دهید ، آموزش لینک دیوایس در سایت هست.
  8. سلام
    من یه اپل ایدی دیگ ساختم
    همین کارا هم کردم ولی باز همون اکانت اصلی میاد چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      باید با دقت بیشتری انجام دهید و در غیر اینصورت باید گوشی را  ریست فکتوری کنید.
  9. سلام و خسته نباشید من یه کلش داشتم روی دستگاه iOS ولی متاسفانه گوشی خراب شد و من یک دستگاه جدید iOS خریدم و متاسفانه اپل آیدیمو فراموش کردم و نمی تونم روی دستگاه جدید بازی کنم و یه اپل آیدی جدید ساختم و بازی از اول شروع شده لطفا کمک کنید ممنون
  10. سلام دوستان خواهش میکنم کمکم کنید من یه اکانت لول150دارم که یه نفر5ماه پیش هی مدام میومد توش اقا من همه کار کردم ولی بازم داخل اکانت موند تا چند روز پیش از طریق سوپرسل حتی جیمیل بازی رو تغییر دادم.وبازی رو روی یه جیمیل تازه نصب کردم ولی باز هم ان فرد مزاحمت ایجاد میکنه و باز میاد تو اکانت بخدا دیگه مغزم نمیکشه اگه راه حلی هست بگین فقط خودم تو بازی بمونم.همه چی بازی دست منه نمیدونم چطوری میاد تو بازی.تشکر ممنون🙏🙏🙏
    • پاسخ:

      چون بازی هنوز روی سیستم اون شخص نصبه یا اینکه به ios انتقالش داده ، به هر حال شما می تونید به سوپرسل تماس بگیرید و بگید که جیمیل را از طریق پشتیبانی سوپرسل تغییر داده ام ولی هکر هنوز در بازی م هست و مزاحمت ایجاد می کند ، به فارسی هم می تونید شرح ماجرا را بگویید ، احتمالا اونها هم یک کد lock می فرستند که با زدن اون روی گوشی تون بازی فقط روی همون گوشی که بازی می کنید lock میشه ، کد را اگه فرستادن روی بلواستکس نزنید و فقط روی گوشی خودتون بزنید ، چون بازی دیگه قابل انتقال نیست .
  11. با سلام لطفا راهنمایی کنین..
    من بازی رو میخوام از اندوید به ایو اس انتقال بدم برای همین به سوپرسل نامه زدم و بعد دادن اطلاعاتی به سوپرسل از اینکه مطمعن شدن صاحب حقیقی بازی هستم این پیام را دادن اما من متوجه مورد ١نشدم ،میشه بگین من باید اپل ایدی جدید بسازم کلا؟با گیم سنتر متاسفاته اشنایی ندارم
    متن نامه١:در گوشی اپل مورد نظرتان یک اکانت جدید بسازید و به گیم سنتر با اپل ای دی جدید متصل کنید
    • پاسخ:

      برای انتقال شما باید از گزینه لینک دیوایس استفاده کنید مطلب زیر را بخوانید -  البته احتیاج به اپل آیدی هم دارید که می توانید خودتان بسازید یا مبلغ ناچیزی بدهید کسی برایتان بسازد (البته آموزش ساخت اپل آیدی هم در سایت موجود است) - بازی جدیدی هم که روی اپل نصب می کنید باید تا تاون هال 4 بازی کنید و با اپل آیدی آنرا روی گیم سنتر سیو کنید سپس از آموزش زیر استفاده کنید :

      انتقال اکانت از دستگاهی به دستگاه دیگر Link a Device


  12. سلام خسته نباشید ، میگم من دوتا اکانت دارم که یکی روی اندروید هستش و اون یکی روی اپل و میخوام اون اکانتی که رو اندروید دارم رو روی ایفون بریزم و الان موندم اگه روی یه اپل ایدی دیگه ای انتقال بدم سیو میشه یا نه ، لطفا یه امداد برسونید ...
    مرسی از سایت خوبتون ...
    • پاسخ:

      بله - باید یک اپل آیدی جدید بسازید و مراحل انتقال را انجام دهید - البته ممکن است موقع تغییر اکانت روی اپل دچار مشکل شوید و یک مقدار اذیت کند.
  13. این روشى که با ifileگفتید روی کلش جواب داد اگه میشه اون نوشته برأی حذف رویال رو هم بگید
  14. سلام خسته نباشید من یک بار وقتی گوشیم رو خریدم با استفاده از گزینه link a divice بازیمو از روی گوشیه قبلیم روی سیستم ios جدیدم اوردم اما الان وقتی میخوام یک اکانت دیگه رو با همین روش روی گوشیم بیارم نمیشه همه ی راه هارو امتحان کردم یک اپل ایدیه دیگه و... به جز جیلبیریک ارور میده و میگه شما یکبار دهکدتون رو برای دائم بازنویسی کردید و دیگه نمیتونید خواهش میکنم کمکم کنید نمیدونم چکار باید بکنم
    • پاسخ:

      لینک دیوایس فقط یکبار انجام می شود و دیگر نمی شود - برای انتقال هم باید بازی را تا تاون هال 4 بازی کنید تا بشود انتقال داد.
  15. Salam man mikhastam ecconti ke roye goshi ghablim bodo roye iphonam nasb konam ama Eshteba kardamo y bazio az sefr roye game center zakhire kardamo pak nemishe,chejori pakesh konam?komak konid lodfan 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
    • پاسخ:

      در همین مطلب آموزش شروع یک بازی جدید در IOS را بخوانید


  16. سلام تشکر بابات سایت قشنگتون یه سوال داشتم وقتی من رو ایفون ۴ برنامه دبلیکاتور نصب میکونم و کلن دومو دانلود میکونم دانلود میشه اما وقتی میخای بری داخلش مینویسه باید ابدیت بشه کلن دوم
    تشکر
    • پاسخ:

      از آخرین ورژن برنامه استفاده کنید و آپدیتش کنید!
  17. سلام وقت بخیر ممنون از سایت خوبتون
    ببخشید من هرچی سعی میکنم روش سوم انجام بدم نمیشه اخه این ادرس و که میزنم واسه اینستال اصلا اینستال نمیشه ممکنه راهنماییم کنید
    ممنون
  18. سلام ببخشید من از اپل آیدیم سایت اوت شدم و یه آیدى دیگه زدم تگشو سنتر حالا آیدى جدید سیو شده ولى بازم اکانت قبلیمو میاره تو رو خدا راهنمایی کنید در ضمن من نمیخوام جیلبریک کنم گوشیمو
    • پاسخ:

      روشهای بالا را امتحان کنید - مخصوصا روش آخر که جدیدا نوشتیم.
  19. سلام. من روی ایفونم یه کلش هست و الان میخوام یه کلش دیگه بندازم روش.اپل ایدی جدید ساختم که هیچ کلشی روش نیست. الان وقتی اپل ایدیم sign out میکنم و اپل ایدی جدید وارد میکنم باز همون اکانت قبلی ولی گیم سنتر به اپل ایدی جدیدم خوش امد میگه. باید چیکار کنم که بتونم کلشم دیگم بندازم رو اپل ایدی جدیدم.
    • پاسخ:

      قسمت بالا شرح دادیم و از اون قسمت که نوشتیم (آموزش شروع یک بازی جدید در ios ) اقدام کنید.
  20. سلام می خواستم بدونم با این روش دومتون میشه ده تا اکانت لش رو هم هم زمان نصب و بازی کرو
    • پاسخ:

      بله - می شود
  21. پاک کردن اکانت کلش و شروع مجدد در گوشى ایفون واقعا عالى بود من رو از ریست کلى نجات دادین.ممنون🙏🏾🙏🏾🙏🏾
  22. سلام ببخشید من کلش را در ایفون نصب کرده ام اما نمیتوانم حساب خود را بزن امان علامت سپت جیمیل را نمیارد
    • پاسخ:

      در ایفون بازی در گیم سنتر سیو می شود و باید با اپل آیدی بازی را لود کنید
  23. کیانوش شهسواری

    سلام
    ببخشید یه سئوال داشتم من میرم داخل setting بعد general ولی نمیدونم profile کجا هست ؟؟؟؟
    • پاسخ:

      راه دیگر برای دیدن پروفایل : باید این علامت تعجب را در مانند شکل بزنید تا پروفایلتان را ببینید
      USER TAG CLASH OF CLANS
  24. سلام و عرض خسته نباشید من هر برنامه اى پیشتهاد کردید من زدم ولى نبود در اپل استورى لطفا ازتون خواشه مکینم من میخوام یک کلش دیگههههه باشم و تبلتم اپله و سیم کارت خور نى ازتون خواهش میکنم جواب منو بدید چى کار کنم
  25. محمدرضا عسگری

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم تو روش سوم ایفون باید جیلبریک شده باشد یا نه ؟
    • پاسخ:

      خیر
  26. سلام من می خوام از روش سوم برای اضافه کردن اکانت کلش استفاده کنم برای ایفون اما نمیخوام از اول شروع کنم بازی رو ایا میشه یه اکانت رو با جیمیل از طریق روش سوم بازی کرد .ممنون
    • پاسخ:

      از طریق جیمیل خیر ، باید در گیم سنتر مانند راهنمایی که برای روش دوم  نوشتیم اقدام کنید. ممکنه دردسر هم داشته باشه ...
  27. سلام من قبلایک اکانت گوگل پلی داشتم که همه بازی هاموروی اون انجام میدادم الان ی اکانت دیگه هم ساختم میخوام بدونم چطوری میشه بازی هاموروی این اکانت دومم بیارم که اگه ی موقع رمز اکانت اول گوگل پلیم روفراموش کردم بتونم بااستفاده ازاکانت دومم واردبازی هابشم توروخدامنوراهنمایی کنیدممنون
    • پاسخ:

      خیر - نمیشه - دیتاهای بازی که در گوگل پلی سیو است را نمیشه جابجا کرد و روی یک گوگل پلی دیگه آورد .
  28. سلام اکانتی روی أندروید دارم مشیه بدون ابل ایدی روی أیفون بزارم
    • پاسخ:

      خیر
  29. سلام
    برای هر بار جابجایی بین اکانت ریست لازمه؟؟
    هر سه روش لازمه یا؟؟؟؟؟
    اینجوری که بدرد نمیخوره هر دفعه ریست لازم باشه
    • پاسخ:

      مشکل خود را در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید و پاسخ لازم را بگیرید. اینجا کلیک کنید
  30. با سلام
    من بازی رو نصب کردم ولی موقع باز کردن پیغام اپدیت میده وقتی هم روی کلید اپدیت میزنم بازی که از قبل نصب بوده برام آپ میکنه لطفا کمکم کنید
    • پاسخ:

      با یک ف ی ل ت ر ش ک ن به بازی متصل شوید.
  31. سلام من دوتا اکانت در سیستم عامل اندروید دارم میخوام دوتاشو انتقال بوم ب ios
    چطوری باید این کارو بکنم
    ممنون میشم
    • پاسخ:

      آموزش نحوه انتقال از اندروید به ios در سایت هست . 
  32. سلام
    من رو گوشی آیفون خواستم بازی کلش رو از اول بازی کنم ، بازی رو پاک کردم ، از گیم سنتر خروج زدم و آیدی جدید رو وارد کردم بعدش بازی رو نصب کردم که دیدم بدون سوال و جواب رفت رو بازی قبل دوبار امتحان کردم نشد
    چیکار کنم که از اول بازی کنم بدون ریست گوشی ؟
    • پاسخ:

      در بعضی مواقع اینکار را باید چند بار انجام دهید و ریست فکتوری کنید ، بازی را هم از اپ استور دانلود کنید و گوشی را هم روشن و خاموش کنید . بدون ریست هم نمیشه و دوباره بازی از ادامه میاد .
  33. سلام من میخوام از دو اکانت برای بازی هی دی مزرعه داری استفاده کنم از گیم سنتر ای دی دوم رو دادم زمین قبلیم اومد بعد یه صفحه باز شد که جفت سیوام تو اون بود خواستم بدونم اگه ای دی جدید رو لود کنم باز میتونم برگدم به ای دی قبلیم ؟ با تشکر
  34. سلام من دوتا اپل ایدی دارم خواستم بدونم چطور میشه دوتا اکانت کلش ساخت؟
  35. سلام دوست عزیز میشه لینک دانلودSocial Duplicator این برنامرو که گفتین بزارین!؟اخه هرچی سرچ میکنم نمیاره با تشکر
  36. سلام

    من یه دونه اپل ایدی بیشتر ندارم
    اونم بیست تومن دادم درست کردن حالا برای اپل ایدی دوم باز باید پول بدم یا رایگان هم میشه درست کرد.
    • پاسخ:

      در سایت ما مطلب آموزش قدم به قدم ساخت اپل آیدی هست ، اونو بخوانید و به راحتی خودتون بسازید!

  37. درود

    من میخاستم اپل آی دی بازی کلشمو عوض کنم و یک اپل آی دی دیگ براش بزارم که کلش از همین لولی ک هستم بیاد

    ممنون میشم کمکم کنید..
    • پاسخ:

      نمیشه ، فقط بازی روی همان اپل آیدی اجرا میشه و برای تغییر باید از سوپر سل بخواهید ایمیل بزنید و اطلاعات کامل بازی را هم بدانید چون میپرسند.
  38. با درود و سلام
    من دو تا اکانت کلش تو دو تا گوشی اندروید دارم الان ک میخام عوضشون و بریزم رو ایفون یک اکانت رو لینک دادم با اپل ای دی ، عایا میشه از گوشی اندروید دیگم اکانت دیگمو لینک بدم با اپل ای دی جدید؟
    لطفا کمک کنید ممنون
    از اطلاعات بسیاری ک میدین هم تشکر هر وفت ب مشکل میخورم ب سایت شما مراجعه میکنم
    • پاسخ:

      بله - باید در گوشی آیفون از اون بازی قبلی کاملا از گیم سنتر و از اپل ایدی قبلی خارج شویدو گوشی را ریست فکتوری کنید و بازی جدید نصب کنید و با اپل ایدی جدید تا تاون 4 بازی کنید و بعد انتقال دهید
      برای سویچ بین بازی ها در ایفونون هم باید دوباره از گیم سنترو اپل ایدی خارج شوید و ریست فکتوری کنید و دوباره بازی قبل را با اپل ایدی قبل بالا بیارید درگیم سنتر بزنید و بازی را لود کنید و کلا دردسر هم داره یک کمی ! برای سوییچ کردن بین بازی ها .
  39. سلام!من اپل ایدی رو هم عوض کردم ولی باز ک وارز بازی میشم،همون اکانن قبلی هست.گیم سنتر هم بیرون اومدم و با اپل ایدی جدید اکانت گیم سنتر جدید ساختم!میخواستم بدونم چیکار کنم ک هم اکانت قبلیم بتونم استفاده کنم هم اکانت جدید بتونم بازی کنم!؟لطفا راهنمایی کنید !ممنون
    • پاسخ:

      توی همین مطلب هم هست ، برای تعویض بازی شما باید بازی تون از اپ استور دانلود کرده باشید و برای خروج از هر دو باید هر بار گوشی را ریست فکتوری کنید ، مطالب زیادی در اینمورد در سایت هست ، یک مقداری درد سر داره و باید چندین بار گوشی را روشن خاموش کنید در بعضی مواقع تا از حافظه هم خارج بشه .
  40. دست شما درد نکنه تو همه زمینه ها خیلی زحمت میکشین . واقعا ممنون .
    • پاسخ:

      خواهش میکنم دوست عزیز
  41. سلام ، من دستگاهم جلبریک نیست و میخوام از روش سوم استفاده کنم اما در این برنامه که معرفی کردین، نسخه جدید کلش وجود نداره و آپدیت قبلیش هست و نمیشه وارد بازی شد، راه حل ؟!؟
    • پاسخ:

      باید صبر کنید تا با آپدیت ، نسخه جدید کلش را اضافه کنند.
  42. سلام من میخوام اکانتمو انتقال بدم از اپل به اندروید بهم کد نمیده.میگه بازی شما با این گیم سنتر سیو نشده وباید از گیم سنتر خارج بشید وبا اپل ایدی وارد بشید که بازیو سیو کردید.حالا از کجا بفهمم بازیم با چه اپل ایدی سیو شده؟
    • پاسخ:

      اگه ایمیل و اپل آی دی یادت رفته به سایت iforgot.apple.com برو و قسمت Forgot your Apple ID? کلیک کن اونجا با اطلاعاتی که میپرسه برای پیدا کردن Apple ID راهنمایت میکنه . برای رمز به آدرس iforgot.apple.com برو و در قسمت Apple ID ایمیل رو وارد کن و Next بزن روی گزینه Reset By Email کلیک کن تا ایمیل حاوی رمز عبور برات ارسال بشه
  43. سلام ببخشید من چگونه می تونم در ورژن جدید برای ۳ بار اسم خود را عوض کنم
    • پاسخ:

      یکبار می شه اگه عوض نکردید - آموزش در سایت هست
  44. سلام من یه اکانت اندوید و. یک اکانت ای او اس دارم میخوام هر دو رو توی ای او اس داشته باشم در ضمن دو تا اپل ایدی هم دارم به نظرتون میشه اپل ایدی جدیدو بزنم روش و اکانت اندوید رو انتقال بدم که اون اکانت ای او اس هم که اون اپل ایدی لطفا همینجا جواب بدید ممنون میشم
    • پاسخ:

      شما هر اپل ایدی که بازی کلش روی آن نصب نباشه را بازی کلش دیگری را می تونید روی آن انتقال بدهید
  45. سلام میخوام بازیو از اندروید ببرم رو اپل قبلا با اکانت دیگه این کارو کردم ولی این اکانت تو قسمت تاویس میری هچیچ کدی وجود نداره لطفا رهنمایی کنید واجب fatemekhanom151@gmail.comاین ایمل منه خواهش میکنم کسی میدونه ایمیل کنه
    • پاسخ:

      اگه قبلا انتقال دادید - دیگه نمی شه و اینکار قط یکبار صورت می گیره و یکبار اون کد را می دهد.
      مطلب نحوه انتقال را بخوانید و برای انتقال باید بازی ها هر دو سیو باشد و بازی اپل را هم تا تاون هال 4 بازی کنید تا بازی را بشه منتقل کرد - با تاون هال 1 و 2و و3 نمی شه.
  46. سلام خواستم بدونم با ١ اپل ایدی چ جوری دوتا اکانت داشته باشم من قبلا داشتم اما چون گوشیم رو فلش کردم فقط یکیش میاد
    میشه توضیح بدید باید چ کار کنم
    • پاسخ:

      با یک اپل ایدی نمیشه و باید دوتا داشته باشید ! و برای اینکار باید گوشی را ریست فکتوری کنید و دوباره اپل ایدی جدید را در گیم سنتر هم وارد کنید و بازی را با آن دوباره دانلود کنید از اپ استور و دوباره خارج بشید و از گیم سنتر خارج شوید و ریست فکتوری کنید و ... کلا دردسر داره و ممکنه دائم فقط یک اکانت لود بشه 
  47. سلام. من چطور از اندروید کلشم انتقال بدم ب اپل تو اپل هم یه اکانت دیگه هم دارم میخوام حذف نشه اگه با اون کد انتقال بدم قبلی پاک میشه؟؟
    • پاسخ:

      باید یک اپل آیدی جدید بسازید و تا تاون هال 4 بازی کنید و بعد انتقال دهید
  48. این اموزش رو بزارید واسه کسایی که میخاند اکانت از اول بازی شروع بشه البته برای دستگاههای جیلبریک بوسیله توییک ifileبه مسیرvar/keychanمیرید وفایل keychan-2.dbرا باز کرده ودر genpفایل این دستور رو وارد کنیدdelete from genp where agrp like '%supercell.magic%'
    بازی از اول شروع میشه البته قبلش از اپل ایدی ساین اوت کنید با تشکر بلکه بدرد خیلی ها بخوره
  49. سلام من امروز اکانتم بخاطر استفاده از ایمود بن شده حالا میخاستم یه اکانت دیگه که رو جیمیل هست انتقال بدم به ای او اس از اپل ایدی بیرون امدم و دستگاه رو ریست کردم حتی بازی رو پاک کردم دوباره نصب کردم ولی همون اکانت میاد با پیغام بن شده و حالا میخاستم از اول بازی بیاد وچون دستگاه جیلبریک شده نمیشه ریست فکتوری کرد باید چه کرد که بازی از اول بیاد
    • پاسخ:

      بازی را از گیم سنتر هم خارج کنید - یک vpn هم امتحان کنید -
      جدیدا هم با یکسری آپدیت گوگل و ios و بوجود آمدن گیمر آیدی - دیگه هر شخص فقط یک بازی می تواند در گوشی خود داشته باشد !
  50. بازم خسته نباشید من اپل آیدی رو ساختم همه اینکارارو هم کردم اسم نیکنیم هم براش انتخاب کردم تو گیم سیو شد ولی کلش و ک باز میکردم حتی اسم جدید رو هم بم میداد ولی بازی همون اکانت قبلیم بود و نمیدونستم چه کنم ممنون میشم به این سوالمم جواب بدید
    • پاسخ:

      راهش همیته چند بار امتحان کنید - کلیر دیتا کلش را بزنید و همچنین از یک vpn استفاده کنید و تست کنید. گوشی را روشن خاموش کنید - اپل آیدی قبلی را از گیم سنتر خارج کنید و جدیده را بزنید.
  51. سلام قربان یعنی چی ری استارت کنیبم با هربار اکانت عوض کردن بعد اینکه اگه اینکارو نکنیم چه اتفاقی می افته ممنپون میشم جواب بدید
    • پاسخ:

      باید حافظه پاک بشه وگرنه دوباره از روی حافظه بازی قبلی را می خونه و اجرا می کنه.
  52. سلام من یه اکانت رو اپل ایدیم دارم و میخواستم با اپل ایدی دیگه ای اکانت جدید بسازم اما وقتی از گیم سنتر سینک اوت زدم و اپل ایدی جدید وارد کردم وقتی رفتم بازی همون اکانت قبلی رو اورد. چطور میتونم اکانت جدیدی بسازم و از هر دو اکانت استفاده کنم ؟؟ضمنا گوشیم جلبرگ شده نیس
    • پاسخ:

      سوالات در قسمت پرسش پاسخ سایت مطرح کنید- این مطلب را هم بارها توضیح دادیم - نظرات قبل را بخوانید
  53. سلام دوست عزیز ، من ی تان لول نه دارم گوشیمم ایفون هست این بازی رو به اپل ایدیم وصل کردم ،،، حالا می خوام ی اکانت جدید که اونم تان نه هست رو بخرم که البته اون روی گوشی اندروید هست ،،، من می خوام کلا بازی خودم رو حذف کنم و اون بازی رو جایگزین کنم حالا سوالم اینه به اپل ایدی جدید احتیاج هست یا نه ؟ میشه این بازی خودم رو کلا حذف کنم و از همین اپل ایدی واس اون اکانت جدید استفاده کنم ؟؟؟ مرسی که وقت میذاری
    • پاسخ:

      بله باید اپل آیدی جدید بسازید و در گیم سنتر بزنید و تا تاونهال 4 بازی کنید و بعد لینک دیوایس کنید - خودتون نمی تونید حذف کنید و سوپرسل هم کمتر اینکار را می کند و حذف نمی کند و دردسر دارد و سوال جواب و ... بهتره یکی بسازید و طریقه ساختن اپل آیدی در سایت هم موجوده.
  54. سلام خسته نباشید من میخوام کلش پاک شه و از اول بیاد ولی هر چی ریست میکنم از گیم خارج میشم و بقیه ک گفتید درست نمیشه و از ادامش میاد میشه بگید چیکار کنم
    • پاسخ:

      باید گوشی را ریست فکتوری کنید
  55. سلام من تموم کارهایی کــ گفتید رو انجام دادم،و ساینگ اوتو ساینگ این با اکانت جدیدوریستارتم کردم اما بازهم وقتی وارد کلش میشم رو اکانت قبلی خودم کلش بالا میاد
    • پاسخ:

      والله راهش همینه و چند بار انجام دهید و از یک فی ل ت ر ش کن هم استفاده کنید و شاید هم درست انجام نمی دهید - از گیم سنتر هم باید خارج شوید.
  56. سلام من اپل دارم اکانتم هم رو جیمیل قبلا سیر شده بخوام بندازم رو أندروید أر طریق جیمیل میشه؟
    • پاسخ:

      خیر - فقط لینک دیوایس میتوانید بکنید . جیمیل اپل آیدی ربطی به بازی ندارد.
  57. سلام .من همین کارو انجام دادم الان اپلا آیدی جدید رو داخل گیم سنتر زدم ولی همون اکانت قبلی کلش میاد ،ریست و خاموش روشن کردم نشد :(((
    داخل گیم سنتر مشخصات بازی خودم میاد فقط لود نمیشه خواهشا راهنمایی کنین.. ممنون
    • پاسخ:

      راه هاش همینه که نوشتیم و چند بار انجام دهید ، ممکنه درست انجام نمی دهید.
  58. سلام من برای داشتن درتا اکانت همین که داخل سایت امزش داده انجام میدم اما یه بازی دیگه که میخوام از اول شروع بشود نیس همون اکانت قبلی هس
    • پاسخ:

      باید گوشی را ریست کنید از اپل ایدی بیرون بیاید گوشی را روشن خاموش کنید از گیم سنتر هم بیرون بیایید
  59. من میخوام اکانت کلش اف کلنز از یه اپل ایدی به اپل ایدی دیگه تغییر بدم باید چیکار کنم خواهش میکنم جواب بدید
    • پاسخ:

      با درخواست از سوپر سل که شاید موافقت کنند
  60. سلام ببخشید چه گونه می شود بازی رو از روی اندروید به اپل فرستاد البته ایدی روی اندرید اپل ایدی نیست
    • پاسخ:

      توسط لینک دیوایس کردن که اموزشش در سایت هست.
    • پاسخ:

      متاسفانه من گوشی ios ندارم که براتون درست کنم و گوشی هام اندروید هستند.
    • پاسخ:

      از ف ی ل ت ر ش ک ن استفاده کنید ، نسخه جدید کلش را هم دانلود کنید
  61. سلام . میخوام اکانت کلشمو بفروشم ولی میخوام اپل ایدیمو نگه دارم یعنی بازیمو جوری بفروشم که لازم نباشه اپل ایدیمو بدم چیکار باید بکنم
    لینک دیوایس بکنم خریدار میتونه بدون دردسر و بذون نیاز به اپل ایدیه من وارد بازی بشه ؟
    پیشاپیش ممنون از راهنماییتون
    • پاسخ:

      اگه خریدار اندروید داشته باشه  دردسری نداره - در غیر اینصورت باید اپل آیدی را هم بدهید.
  62. سلام و خسته نباشید. ببخشید من میخاستم بازیمو از روی اندروید انتقال بدم روی اپل بعد بهم اخطار میده ک قبلن ی بار اینکارو کردم از کجا میتونم بفهمم رو چ اپل ایدیی بازیم سیو شده؟! با تشکر
    • پاسخ:

      راهی نیست ! باید ببینید به چه اپل آیدی انتقال داده اید و اگه خریده اید از فروشنده بپرسید و یا اگه جم خریده اید ممکنه فروشنده جم اینکار را کرده باشد.
  63. سلام من یه اندرویدی داشتم توش کلش بازی میکردم فروختمش ایفون خریدم از یکی بعد اون کسی که ازش کوشی رو کرفتم کلش بازی میکرد بعد ابل ایدی خودمو زدم رفتم توی کلش هر کاری میکنم اکانتش باک نمیشه تاونشم نه هست بعدش ابل ایدیشم باک کردم /با یه کوشی دیکه لینک دیوایس رو هم زدم نشد / فیسبوک هم سبز کردم نشد// جیکار کنم ????
    • پاسخ:

      برید تو ستینگ گوشی general بعد قسمت reset بعد  reset all content را بزنید - از گیم سنتر هم خارج شوید و ایدی خودتون را بزنید
  64. من یک اکانت خریدم ولى نمیدونم باید چطورى باید واردش کنم میشه بهم توضیح بدید
    • پاسخ:

      جیمیل را در گوشی سینک کنید و یک بازی نصب کنید و از گوگل پلاس بازی تون جیمیل بازی خریداری شده را که سینک کردید به بازی وارد می کنید و بازی لود میشه (اندروید)- نحوه لود و سیو بازی را هم میتونید در سایت بخوانید که کاملا توضیح دادیم.
  65. دوست عزیز سلام
    من یک اکانت روى ios و یک اکانت هم روى اندروید دارم .
    اما حالا میخوام هردوتارو روى ios داشته باشم . اگر امکان داره من رو راهنمایى کنید .
    ممنون از زحمات مفید شما 🌹🌹🌹
  66. کانال اخبار،ترفند،آموزش،معرفی برنامه وبازى محصولات اپل
    https://telegram.me/FullServiceApple

  67. کلش آف کلنز ۲

    برای اولین بار !!!!

    با نصب این برنامه شما میتوانید دو اکانت کلش آف کلنز را به صورت همزمان در دستگاه خود بازی کنید.
    این بازی به سرور اصلی کلش آف کلنز متصل می باشد.

    دریافت از :
    http://app.navidm.ir
  68. سلام
    پس من که الان تون هالم هست ایت باید چى کار کنم تا بتونم لینک دیوایس کنم
    • پاسخ:

      من نمی دونم می خواهید چکار کنید !؟ خب یک تان هال 4 بسازید و بازی تون را از این گوشی به اون گوشی منتقل کنید ! با یک اپل آیدی جدید روی گوشی جدید ios و یا جیمیل جدید روی گوشی اندروید ! لینک دیوایس فقط یک بازی را از این گوشی به اون گوشی با سیستم عامل مختلف منتقل می کنه ! یکی از گوشی ها باید بازی جدید باشه و اون یکی همون تاون هال 8 که می خواید منتقل کنید ! لطفا مطالب را با دقت بخوانید تا مجبور به توضیحات دوباره نشویم ×!
  69. داداش سوال من شاید بی ربط به بحث شما باشه ولی چون به مخاطباتون با حوصله جواب دادینه گفتم شاید جواب منم بدید من iOS گوشیمو ارتقا دادمه و وقتی دوباره کلشو نصب کردم اکانتم اجرا نشده و بازی إز ابتدا برام اجرا شده راهنماییم کنید که آیا میشه به اکانت و سیو قبلی بر گردم یا خیر ممنون.
    • پاسخ:

      اگه قبلا بازی تون را سیو کرده و اپل آیدی داشتید و در گیم سنتر زده باشید - قاعدتا باید لود بشه وگرنه باید از آموزش زیر انجام دهید و بازیتون را برگردانید توسط سوپرسل :

      آموزش بازگرداندن کلش آف کلنز پاک شده و Save نشده

  70. سلام همانطور که گفتید من لینک دیوایس کردم از گوشى اندرویدى رمز رو گرفتم که دو مین مهلت داشت را در گوشى اپلم وارد کردم و اوکى را زدم اما بعدش این نوشته اومد:your village is already permanently attached to the game center account you have logged in with because the village already has progress(town hall level an4 or a prchase made) it البته تونهال من ٨ است
    • پاسخ:

      باید بازی روی آن انتقال میدهید تان هال ش 4 باشد - نه بیشتر و نه کمتر !
  71. سلام مجدد
    شرمنده اما من خیلى خنگمو و اى کیوم ضعیفه میشه مراحل لینک دیوایس کردن رو توضیح بدین و بعد یه سوال هم داشتم ایا میتونم هر چن وخ یکبار اکانتى که خودم با اپل ایدى خودم دارم با اینى که از گوشى اندرویدى که دارم رو هى تعویض کنم و هر دفعه از هر کدامشان استفاده کنم یا فقط یکبار میشه اینکارو انجام داد
  72. سلام شرمنده مجدد مزاحم میشم اما من زیاد وارد نیستم و نتونستم تو بخش سوال و پرسش جواب خودمو پیدا کنم میشه واضح برام توضیح بدید راجع به سوال قبلى که پرسیدم
    • پاسخ:

      شما باید ابتدا از طریق لینک دیوایس ابتدا بازی را روی گوشی اندرویدی خود بازی را منتقل کنید - طریقه لینک دیوایس در سایت هست.
  73. با عرض سلام خسته نباشید:
    یه سوال خدمتتون داشتم من یه اکانت از دوستم خریدارى کردم که گوشى اون اندروید است و برا من اپل هر کار میکنم نمیشه به اون سینک این بشم اون راه حلتونم خوندم از گیم سنتر خارج شدم گوشى رو ریست کردم اما نمیتونم به اون متصل بشم لطفا راهنماییم کنید خیلى ممنون
  74. با سلام و دورد خدمت شما عزیزان. من بازی کلش را از گوشی حذف کردم و حالا موقع نصب دوباره با خطا مواجع شدم و در خطا این پیام میاد unable to download this app
    • پاسخ:

      مشکل از گوشی یا سرویس دهنده اینترنتی است
  75. ایا میشه اک کلش رو دو بار انتقال دادش یا نه یعنی یه بابه یه گوشی دیگه باز برگردونیم به همون گوشی میشه
    • پاسخ:

      خیر - گزینه لینک دیوایس فقط یکبار کار می کند - دیگر احتیاجی به لینک دیوایس هم نیست ! شما اپل آیدی یا جیمیلتون را در گوشی آیفون و یا اندروید بزنید - بازی لود می شه.
  76. این اموزش ریست فکتوری رو پیدانکردمدواگر منظورتدریست کل تنظیمات دستگاه هست نمیتوانم انجام دهم چون جیلبریک کردم و اگر این گزینه رو بزنم دیگه بالا نمیاد ومجبور به ریستور میشوم
  77. سلام.یه سوْال برام پیش اومد یعنی هر بار برای جا به جا شدن روی اکانت های بازی باید گوشی رو ریست کرد؟
    • پاسخ:

      بله
  78. درود من یکی از اکانتهای کلش رو به اپل ایدیم انتقال دادم حالا یه اپل ایدی دیگه درست کردم واون اکانت رو میخام انتقال بدم ولی اپل ابدی رو که عوض میکنم بازهم همون بازی اول که انتقال دادم هست ونمیره تا یه بازی جدید رو شروع کنم دستگاه رو هم ریبوت کردم حالا اگر بازی دوم رو این بازی لبنک دیواس بزنم اکانت سیو میشه ونمیپره
    • پاسخ:

      از گیم سنتر هم خارج شوید - ریست فکتوری کنید آموزش ریست فکتوری در سایت هست - بازی را فقط از اپ استور دانلود و نصب کنید.
  79. سلام میخوام بازی کلشو از اپل ایدی خودم انتقال بدم به اپل ایدی دیگه در ضمن یکبار بار از اندروید به اپل انتقال دادم ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      پاسخ به سوالات ( اینجا )
  80. سلام و عرض ادب، من به جز اکانت خودم روى ios میخوام یه اکانت دیگه از اندروید انتقال بدم به دستگاهم، تمامى روش هاى بالا رو تست کردم، دو تا هم اپل آیدى دارم و حتى گیم سنتر جدید واسه بازى اى که میخواستم ساختم ولى فقط اکانت خودم لود میشه، بارها خاموش روشن و بازى و پاک کردم و حتى usage بازى پاک کردم ولى... مرسى
    • پاسخ:

      روش هایش همین است و باید از گیم سنتر هم خارج شوید
  81. با عرض سلام و خسته نباشین.
    میخواستم بدونم چطوری میشه بازی های سوپر سل رو از یه اپل ایدی به یه اپل ایدی دیگه لینک کرد؟
    اخه بازی کلشمو دارم میفروشم
    نمیخوام بازی کلش رویال و بوم بیچم رو هم رو اپل ایدی بدم بره.
    راهی هست براش؟
    ممنون میشم کمکم کنین.
    • پاسخ:

      خوب شما گوشی را می فروشید و نباید که اپل ایدیتون را هم روی آن بفروشید ! شما اپل ایدی تون را از روی اون گوشی خارج log out کنید و از گیم سنتر خارج کنید و گوشی را ریست فکتوری کنید و بعد اطلاعات 'گوشی را هم پاک کنید و بعد بفروشید ! شما با گرفتن یک گوشی جدید دیگر و داشتن اپل آیدی تون و رمز آن در گوشی جدید بزنید و بازی ها را نصب کنید و همگی در گوشی جدید بالا می آیند و خریدار گوشی هم برود برای خودش یک اپل آیدی بسازد.
  82. سلام
    ایا میشه یه اکانت که قبلا انتقال دادیم رو اپل ای خودمون رو پاک کنیم و یه اکانت جدید رو اپل ایدی خودم انتقال بدم اگه میشه سریع راهنمایم کنید با تشکررر
    • پاسخ:

      خیر - برای بازی جدید باید یک اپل آیدی جدید بسازید
  83. سلام داش چجوری باید اکانت سیو شده رو گوشیرو پاک کنیم و ی اکانت دیگه روش بیارم
    • پاسخ:

      باید سه تا اپل ایدی بسازید و هرکدوم را به انها لینک دیوایس کنید.
  84. سلام ببخشیداگه یک اکانت کلش روی گیم سنترنصب باشه نمیشه ادامه بازی که از خودم دارم روی گیم سنتربیارم؟؟؟یااینکه اپل ایدی جدیدبسازم ممنون میشم سریع جواب بدین
    • پاسخ:

      باید اپل آیدی خودتون را بزنید تا بازی خودتون لود شود و از اون اپل آیدی که روی گوشی است خارج شوید
  85. سلام، من با اندروید بازی کردم، الان اگه بخوام بازی از اندروید به آیفونم بریزم باید چیکار کنم؟
    اصلا میشه از اندروید به آی او اس؟
    ممنونم اگر راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      بله - آموزش ش هست در سایت : تحت عنوان نحوه لینک دیوایس کردن بازی که در کنار سایت می تونید پیدا کنید
  86. ایا اکسمود با پردازنده های اینتل مشکل داره و روی دستگاههای با چیپست اینتل اجرا نمیشه من دوتا ایسوس دارم با پردازنده اینتل که جفته اجرا نمیشه ولی چیزی در اینباره تو سایت اکسمود و اینترنت پیدا نکردم
    • پاسخ:

      ممکنه ، البته با اندروید 5 هم مشکلاتی دارد و کلا برنامه بی نقصی نمی باشد.
  87. سلام من یه سوال دارم ونمیدونستم کجا بپرسم من اکسمود رو در iosنصب کردم و میخاستم ببینم که یه فایل بنام coc xbot وجود داره که نصبی هست این فایل چه میکنه ایا یه ربات اتک خودکار هست که در اکسمود اجرا میشه ممنون میشم از جواب شما
    • پاسخ:

      توی ورژن جدید ربات هم دارد ، ایکس مود ! و احتیاج به ربات جداگانه نیست ، البته ورژن ios این ویژگی را دارد.
  88. سلام خسته نباشید
    گوشی من اندروید بوده و سوخته وبازی کلشم تو اون سیو بوده جیمیل و پسورد رو به دوستم دادم که از تو گوشیش کد لینک و بده تا بازی رو تو گوشی جدید که ایفون بیارم تا لول ۴ رفتم بازی خودم نشد لود بشه ولی اکانت دیگه با لینک لود شد .جیمیل بازیم همین اپل ایدیم هست. یه اپل ایدی جدید هم ساختم ولی باز اکانت دوستم تو همون اومد بالا ممنون میشم بگید چطور بازی خودم رو بیارم تو گوشیم
    • پاسخ:

      باید همان لینک دیوایس کنید و با ید از گیم سنتر هم خارج شوید و گوشی را ریست فکتوری کنید
  89. سلام خوب هستین ببخشین از کجا بدونم کلشم در گوشیم اکانتم ثبت شده؟ گوشیه من ایفون6 هست
  90. ایا داشتن دواپل ایدی در یک دستگاه وتعویض مداوم اپل ایدیها برای بازی به سیستم عامل و خود دستگاه ایفون در طول زمان اسیب نمیزنه ؟
  91. سلام دوست عزیز من گوشیم اندرویده و میخوام بازیمو انتقال بدم به اپل مراحلشو بلدم فقط میخوام بازی قبلی که تو اپل بوده پاک نشه باید چیکار کنم ؟ اپل آیدی جدید بسازم بعد انقال بدم یا رو همون اپل آیدی انتقال بدم ؟ قبلا از همکاری شما سپاسگزارم با تشکر از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      باید اپل آیدی جدید بسازید و بازی را به ایدی جدید انتقال دهید.
  92. سلام من تازه ایپد برداشتم بازی کلش رو نصب کردم وبازی کردم تا تاون سه بعد نام انتخاب کردم وبه گیم سنتر لینک کردم و بازی کلش که تاون هشت روی اندروید بود لینک دیواس کردم و امد رو ایپد میخاستم ببینم بازی الان رو ایپد سینک شده و اگه دستگاه رو رستور یا ابدیت کنم وبازی پاک شود با همون ابل ایدی میاد و بر روی هر ایپدی میاد و میترسم همون بازی که شروع کردم وتاون سه بود و به گیم سنتر لینک کردم بیاد ؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      اگه تمام مراحل را درست   رفته   باشید و در گیم سنتر هم زده باشید ، مشکلی ندارید ، می تونید محض احتیاط از اپل ایدی خارج شوید و گوشی را روشن خاموش کنید و دوباره بازی را لود کنید با اپل ایدیتون
  93. سلام.من یه اکانت داشتم لول 45بود بعد گوشیم اپدیت کردم اکانتم پرید بعد رفتم کلش گفت باید ای او اس گوشیت 7 به بالا باشه تا برگرده.ی امانت دبگه شروع کردم الان 84هستش رو ایفون سیکس اپل ای دیم وارد کردم بعد رفتم کلش اکانت لول 45 اومد.بعد رو گوشی خودم هم همون 45 اومد . میخواستم ببینم میتونم لول 84 برگردونم؟
    خواهش میکنم کمکم کنید
    • پاسخ:

      بله با داشتن اطلاعات بازی می تونید با سوپر سل مکاتبه کنید ، آموزش نحوه بازیابی اکانت های هک شده و سیو نشده را در کنار سایت هست را بخوانید و عمل کنید.
  94. سلام شما مطمعن هستین اگه از گیم سنتر خارج شم و گوشیمو ریست کنم درست میشه؟؟
    • پاسخ:

      معمولا روشش اینجوری است ، چون سیستم های اپلی  موقع تعویض اکانت یک مقدار اذیت می کنند و باید با گوشی سر و کله بزنید !
  95. سلام من هر کار کردم نتونستم اکانت عوض کنم
    هم ریست کردم گوشیمو
    هم بازیو ریست کردم هر بار هم یکی از اکانتام میاد
    لطفا کمک کنین با تشکر
    • پاسخ:

      از گیم سنتر هم باید خارج بشید و گوشی را ریست کنید
  96. اکانت دوستمو میخام بگیرم جفتمون اپل داریم فقط رمز اپل ایدیشو نمیخاد بده راه دیگه ای داریم که انتقالش بدیم ؟!در ضمن اکانتشو تو جیمیلش ذخیره کرده
    • پاسخ:

      شما یک بازی جدید با یک اپل ایدی جدید بسازید و دوستتون به سوپر سل درخواست بدهد که از اون اپل ایدی خودش بازی را آنلینک کند روی اپل آیدی جدید شما ، که البته باید اطلاعات یازی را هم بداند تا سوپرسل موافقت کند.
  97. من اگه اپل أیدی مو تقییر بدم بازم اون اپل أیدی اولیمو بزنم بازم اون اکانتم میاد
    • پاسخ:

      بله ، بازیتون در گیم سنتر متصل باشه با تعویض اپل ایدی هم بازی ها تغییر می کند.
  98. دوتا اکانت دارم اکانت اولم خونه 9هست نمیشه لینک دوایس کنم راه دیگه ای نیست؟
    • پاسخ:

      اون گوشی که میخواهید بازی به ان منتقل شود باید تاون هال لول 4 باشد و بعد هر اکانتی با هر لولی را به آن انتقال می توان داد.
  99. سلام خسته نباشید قبلا گوشیم اندروید بود و اکانت کلشم روی جمیلم سیو هست الان اپل گرفتم و با همون جمیل اپل ایدی ساختم توی گیم سنتر اپل اسدیمو ساین کردم و رفتم توی بازی،بعد از چند ثانیه علامت گیم سنتر بالای صفحه ی گوشی میاد اما لود اکانت نمیاد بالا این مشکل از کجاست؟
    راستی هم با اینترنت وایفا امتحان کردم هم فورجی ایرانسل اما نمیاد ایا راهی هست که نخام گوشی رو ریستور کنم؟
    • پاسخ:

      شما باید لینک دیوایس کنید ، که آموزشش در سایت هست.
  100. سلام بلخشید من چ طوری میتونم کلشم رو از روی گیم سنتر پاک کنم ک یکی دیگه را بیارم چون وقتی ک میخوام لینک کنم نمیشه تانم هم هشته
    • پاسخ:

      برای ساخت بازی جدید به یک اپل ایدی جدید هم نیاز دارید - برای راهنمایی بیشتر و پاسخ به سوالاتتان در انجمن عضو شوید و  مطرح کنید
  101. سلام من در ایفون کلش رو نصب کردم و تا تاون هال پنج رفتم حالا وقتی میخوام کلشمو از نوت تری بیارم تو ایفون نمیشه و میگه چون تو بازیو ادامه دادی نمیتونی اکانتتو انتقال بدی باید چیکار کنم
    • پاسخ:

      باید تا تان هال 4 بروید ! اگه لینک دیوایس نمی شه  باید یک اپل آیدی دیگه بسازید ! و بیشتر از تان هال 4 بازی نکنید .
  102. سلام من گوشیم اپل .ی بازی روش دارم .یکی هم رو بلو استکس امکانش هست اون رو انقال بدم به گوشیم؟ چطور میشه؟؟ ممنون
  103. سلام .مدیر عزیز ی جمع بندی کلی و کار بردی رو بگو قشنگ یاد بگیریم .با تشکر توضیح کامل بده ک باید چی بشه و چیکار بکنیم
    • پاسخ:

      اگه از نظر مطلب بالا می گویید که کامل توضیح دادیم و شما باید فقط روی گوشی و اپل آیدی امتحان کنید.
  104. مسعودنظری

    سلام من تازه اپل دست دوم خریدم.میخوام اکانتمو از اندروید به اپل وارد کنم.توگیم سنتر اپل کسی دیگه حساب داره.باید چکار کنم .دوم اینکه بعد از ساین اوت باید ریست کنم یا لازم نیست.تورو خدا واضح توضیح بدین.خدا خیرتون بده
    • پاسخ:

      بله باید ریست کنید و اپل ایدی خودتون را هم در ایفونتون بزنید و به گیم سنتر وصل کنید و بازی را هم از اپ استور فقط دانلود کنید
  105. سلام فروشنده گوشی اشتباه کرده جیمیل بازی منو ریخته رو یه اپل ایدیه دیگ چطوری میتونم با اپل ایدیه خودم بازی رو بیارم
    • پاسخ:

      ... مگر اینکه درخواست آنلینک بدهد و روی اپل آیدی که شما دارید به سوپر سل بگه لینک کنند - که اطلاعات بازی را هم می خواهند - لینک دیوایس هم اگه استفاده نکردید - می تونید لینک دیوایس کنید و
  106. سلام.ببخشید من برای برنامه گیم سنترم یک اپل آیدی ساختم و اصلا هم نمیدونستم کاربرد برنامش چیه الانم پشیمونم چون اصن ازش استفاده نمیکنم میخوام ساین اوت شم چیکار کنم؟؟الانم نگرانم:(((هردفه ام ی بازی رو باز میکنم و به اینترنت وصلم یه پیغام میاد برام.و یه سوال دیگه.من گوشیمو ازونجایی که خریدم فروشنده با اپل ایدی خودش براش برنامه ریخت.احتمال لو رفتن عکسا و فیلمای گوشیم هست؟؟
    • پاسخ:

      بله - اپل ایدی شناسه شما است و باید یک دونه مستقل برای خودتان داشته باشید و الان شما با اپل ایدی فروشنده باید کار کنید که احتمالا پسورد و سوالات سیکورتی ش را هم می داند و می تواند به بعضی از قسمت های شخصی شما و بازی ها و ... دسترسی پیدا کند !
  107. سلام
    من تمام کارهایی که کفتید انجام دادم ولی وقتی اپل ایدی جدیدو وارد میکنم و وارد گیم سنتر میشم یا اصلا بازی کلش م نمیاد یا وقتی وارد بازی میشم همون نقشه ی قبلی رو برام باز میکنه
    لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      باید اپل ایدی جدید را بزنید و بازی را از اپ استور دانلود کنید
  108. سلام و خسته نباشید
    شما که میفرمایید گوشی را باید ریست کنیم منظور از ریست همون خاموش روشن کردن گوشیه یا همه چی رو پاک کنیم (format)،،بعد یه سوال دیگه اپل ایدی جدید رو وارد کردیم ریست کنیم یا قبل وارد کردن
  109. با سلام، من اکانتم رو ایفون ٥ رو اپل ای دیم ذخیره بود ولی الان رو ٣جی اس بالا نمیاد
    پیغام خوش امد داخله بازی برام میاد ولی زمینم نمیاد، از لول ١ شروع میکنه، مشکل از کجاست لطفاً راهنمایی کنید. ممنون
    • پاسخ:

      باید اپل ایدی بازی را بزنید که بازی باهاش می کردید و به گیم سنتر هم متصل کنید و بازی را از اپ استور باید دانلود کنید
  110. من جدیدا دارم با ایفون کار میکنم و تقریبا تازه واردم و از همون جایی که خریدم همه برنامه هامو ریختم وبازی کلش هم همون شخص برام ریخت و توضیح داد که با لینک دیوایس انتقال بدم و این کار رو کردم ولی موقع آپدیت خودم نمیتونم اپدیت کنم بازی رو و حتما باید برم مغازه اون شخص ولی اینو میدونم که اگه هر بازی یا برنامه ای رو دیلیت کنم و دوباره نصب کنم میشه با اپل ایدی خودم آپدیتش کنم میخواستم ببینم کلش هم همینطوریه یا اگه دیلیت کنم دیگه نمیاد؟؟؟
    • پاسخ:

      این کلشی که دارید دیگه نمی آید و بازی از مرحله اول شروع میشه اگه اپل آیدی جدید بسازید - برای اون بازی قدیمیه باید از همان اپل آیدی اون شخص استفاده کنید
  111. سلام دادا لطفا کمک کن. من دو اکانت دارم یکی لول 130 و یکی لول80 من میخوام لول 130 رو انتقال بدم رو گوشی اپلم و یک اپل ایدی دیگه ساختم زدم رو گیم سنتر گوشیم رو خاموش و روشن کردم همون لول 80 میاد و میخوام لول130 رو انتقال بدم با لینک هم امتحان کردم میگه باید تون هال 4 باشی لطفا کمک کنید ممنون
    • پاسخ:

      بازی را از اپ استور دانلود کنید  و نباید ایدی جدید  دیگه ای بسازید و همون ایدی قدیمی که بازی سیوه روی آن  را باید در گوشی بزنید بعد از قطع کردن از گیم سنتر و ریست و ...
      برای انتقال هم باید تا تاون هال 4 بازی کنید و بعد انتقال دهید
  112. slm ye acc ro iphonam ghofl shode na mishe var daram na mishe avaz konam mal sahab ghablishe dg be on dastrasi nadaram nemitonamam goshiro reset konam chon kolan moshkel icloud dare rahe hal dgam hast ???
    • پاسخ:

      به یک تعمیرات گوشی نشون بدهید تا براتون همه  چیز را ریست کنه
  113. با سلام
    من یه بار گوشیم رو می خواستم بفروشم نمی دوستم که فقط به یه اپل ایدی میشه از اندروید انتقال داد، انتقال دادم به اپل ایدیه دوستم ، بعد خودم اپل خریدم الان وقتی انتقال رو می زنم میگه فقط به یه اپل ای دی میشه انتقال داد؟
    راههی هست برا حلش؟
    • پاسخ:

      بازی فقط یکبار لینک دیوایس میشه و می تونید به سوپرسل بگید که می خواهم از اون اپل آیدی آنلینک کنم و به این جدیده لینک کنم که باید اطلاعات بازی و ... را هم بدانید - چون می پرسند
  114. سلام . من یه اکانت دارم لول 24 روی ایفون که نمیدونم از کجا اومده میخوام اکانت لول 114 دیگه ای رو از اندروید بیارم رو گوشی ایفونم نمیدونم چیکارش کنم .
    • پاسخ:

      باید اپل آیدی اون اکانت 114 را داشته باشید
  115. باسلام من چند روز پیش یه ایفون از کسی خریدم بعد از نصب کلش دیدم که کلش اون طرف بالا میاد تا دیشب که دیدم دیگه اصلا کلش یاز نمیکنه الانم میخوام با اکانت خودم بازی کنم در ضمن برای خودم اندروید باید بیارم روی ios اما اصلا بازی باز نمیکنه لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      باید اپل آیدی خودتون را بزنید واگه ندارید یکی بسازید -  از اپل آیدی و گیم سنتر اون شخص لاگ اوت شوید و یک بازی جدید نصب کنید و از اپ استور هم حتما دانلود کنید . یک مقدار بازی کنید تا تاون هال 4 و بعد از گوشی اندرویدتون لینک دیوایس کنید روی ios تون
  116. سلام
    با اپل أیدی خود برأی یک دوستم کلش دانلود نمودم کلش من در أیفون او هم دانلود شد.
    حال میخواهم کلش جدید ابتدائی براش دانلود نمایم البته با أیدی جدید اما همچنان کلش من رو براش میاره
    در صورتیکه هم إیتون ره با أیدی جدید تقسیم نمودم و هم ایکلود و هم گیم سنتر را اما نشد .
    لطفن را حلی نشان دهید
    • پاسخ:

      باید از ایدی خودتون خارج بشید و از مرکزگیم سنتر خارج بشید و بازی را پاک کنید و گوشی را ریست کنید و دوباره امتحان کنید و برای بازی جدید هم باید یک ایدی جدید دیگه بسازید بازی را از اپ استور دانلود کنید
  117. سلام
    من میخواستم بازی رو از روی اپل ایدیم پاک کنم اون پیامو فرستادم توی ساپورت
    چندوقت طول میکشه تا جواب پیام بیاد؟؟
    • پاسخ:

      زیر یک هفته
  118. سلام،میخوام یه اکانت کلش رو از یه نَفَر که آیفون داره بگیرم و روی گوشیم که آیفونه نصب کنم،راحت ترین راه که نیاز به ساختن آپل آیدی جدید برای هیچ کدوم از ما دوفر رو نداشته باشه رو میفرمایید
    ممنون
    • پاسخ:

      باید اپل آیدی داشته باشید حتما - راهی نیست - یا اون شخص باید اپل آیدیشو بده به شما و شما هم اپل آیدی تون را لاگ اوت کنید و از اون استفاده کنید !
  119. سلام من یه اکانت کلش دارم لول77 که روی گیم سنترم سیو بود گوشی رو ریست کردم و بعد بازی و نصب کردم فراموش کردم تو گیم سنتر اپل ایدیمو بدم و بازی و باز کردم بازی جدید اومد واسم اسم دادم بهش حالا میبینم این بازی جدید نشسته رو همین اپل ایدیم و بازی قبلی نمیاد لطفا بگین چیکار کنم به خود کلش هم میل زدم اما ج نگرفتم ممنون میشم بگین چیکار کنم.
    • پاسخ:

      باید کلا از گیم سنتر خارج شوید از اون اپل آیدی هم خارج شوید و گوشی را ریست کنید و دوباره اقدام کنید
  120. سلام خسته نباشین من میخواستم کلا اکانتمو پاک کنم میخوام از اول شروع کنم اما نمیشه با ای او اس بازی میکنم لطفا کمکم کنید ممنون
    • پاسخ:

      باید یک اپل آیدی جدید بسازید و با اون جدیده بازی جدیدرا دوباره دانلود کنید و به گیم سنتر متصل کنید و بازی جدید را شروع کنید - از اون قبلیه هم باید خارج شوید
  121. ببخشید من برای انتقال از طریق لینک دیوایس از اندروید به اپل باید اول اپل ایدی رو توی گیم سنتر بزنم بعد اون کارو انجام بدم یا نه
    • پاسخ:

      بله هر دو بازی در هر دو دیوایس باید به گوگل پلی در اندروید و اپل آیدی در ios باید سیو باشد تا گزینه لینک دیوایس فعال شود.
  122. سلام من دوتا اکانت دارمالان با یاکانت رفتم داخل اگه توو‌همون لینک دیایس کنم چی میشه به ی اپل ایدی جدید
    • پاسخ:

      بازی کپی میشه روی اپل  آیدی جدید و دیگه هم گزینه لینک دیوایستون کار نمی کنه 
  123. سلام من مى خوام بازى رو از ios به سامسونگ بیارم ولى لینک نمى یاد که تو ساسمونگ بزنم مى نویسه باید لوگ اوت کنم و من نمى دونم لوگ اوت کنم چه باید کرد؟
  124. درود فراوان
    من کلش رو گوشی ایفون دانلود کردم بازی را ادامه دادم تایه مدت لول 60 بعد خواستم جم براش بخرم ولی سوال امنتی اپل ایدیمو فراموش کرده بودم وبه ناچار یک اپل ایدی دیگر درست کردم و تو گیم سنتر ثبتش کردم و تونستم با اپل ایدی جدیدم جم بگیرم و رو اون اپل ایدیم روزانه بازی میکردم تا لول 123و بعد گوشیم شکست که نشد درستش کنم وبازی را ادامه بدم.بازم یک گوشیه ایفون جدید گرفتم
    بعد با اپل ایدی که باهاش جم گرفته بودم ورو گوشی قبلیم بود رو گیم سنتر ثبت کردم که بازی را نصب کردم متاسفانه کلش از اول شروع شد و خواستم درستش کنم یه کمی بازی کردم که دوباره یه نام جدید برا اکانت ازم خواست و همون نام اکانت قبلی را داخل کردم و اپل ایدی دیگه بازیمو از صفر شروع کرد یعنی میشه اکانت جدید کلش را به جای قبلیم که لولش 123بود ثبت کرده باشه و دیگه نتونم قبلیمو برش گردونم خیلی خیلی ممنون میشم کمکم کنید که بازیم برگرده به خدا دارم دیونه میشم حال و روزی برام نمونده کاملا معتاد بازیم شدم اگه میشه باهر قیمتی که برش گردونم کمکم کنید لطفا لطفا داغونم به خدا
    • پاسخ:

      خوب هر اپل ایدی که بسازید - انگار یک بازی جدید نصب کرده اید و هر اپل ایدی مختص یک بازی است و به هم متصل نمی شود شما باید مثلا اگه بازی لول 126 تون را می خواستید باید درخواست انلینک کردن این بازی می کردید که روی یک اپل ایدی دیگه متصل کنه اون هم فقط از طریق سوپرسل نه خودتون -
      حالا بنویسید
      یک تیکت به بازی میزنید و میگید میخوام اپل آیدیم آنلینک شه :
          i want to unlink the current apple id that is linked to my village so i can connect it to my new apple id
      و هر کدوم از بازی ها مثلا 126 را میخواهید آنلینک ش می کنند و شما یک اپل ایدی جدید بسازید که هیچ بازی کلشی روی آن نصب نباشد . و سوالات امنیتی اپل ایدی جدیدتون را هم یادداشت کنید برای بعد که فراموش نکنید. که به این اپل ایدی جدید لینکش کنند و البته اطلاعات بازی تون هم باید بدانید مطابق زیر :

      چون می پرسند.

  125. یه روش راحت هست بدون نیاز به جیلبریک میتونی دوتا اکانت کلش مجزا داشته باشی و با هر دوتا در عین واحد بازی کنی کسی خواست در خدمتم
    https://telegram.me/saeedhassani
  126. سلام  خسته نباشید 
    من میخوام اکانته کلشمو از روی اپل ایدی ب جیمیل منتقل کنم به طوری ک روی اپل ایدی باز نشه    باید چیکار کنم؟
  127. سلام من اپل ایدی رو پاک کردم واپل ایدی جدید رو وارد کردم و موبایلم رو خاموش و روشم کردم رفتم تو بازی همون اکانت قبلیم بود لطفا دلیل ش رو بهم بگید ممنون
  128. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    **** میخواستم تو سایت ***** ثبت نام کنم،آنقدر قانون و تبصره و ماده گذاشته بودی گفتم *** **** **** ** **** *** ***** ** *** *****،خلاصه پشیمون شدم،نصیحت میکنم این قوانین ****** که میدونم خودتم ازش سر در نمیاری رو کمش کنی خیلی **شعر نوشتی یابوو
    • پاسخ:

      فقط به خاطر اینکه اون اسم سایتت که بالا در نظرات ت گذاشتی و برازنده ات هم هست این نظر و تایید می کنم و گفتم کسی که اینکاره است و خودش هم نوشته و اعتراف کرده در قسمت اسم سایت و وبلاگ در بالا ! بیش از این نمی توان انتظار داشت ! بهتره به همون شغل شریفی که نوشتی و سایتش را هم داری بپردازی ! موفق باشی ... (:
  129. سلام
    آیا راهی هست که بازی رو از ios بر روی ویندوز انتقال داده و اجرا کنیم شبیه برنامه bluestacks در اندروید
    • پاسخ:

      با لینک دیوایس کردن می شه که آموزشش در سایت هست
  130. بچه ها تروووو خدا کمکم کنید من یه ایپد ٤ دارم با یه ایفون ٥ تو ایپدم اکانت لول ٦٤ بوده تو ایفونم یه لول 20 میخواستم لول 64 رو جوری کنم که هم تو اىپدم باشه هم تو ایفونم بعد با ایپدم رو چرخ دنده زدم بعدشم گزینه لینک دیوایس زدم بعدشم گزینه this is oldکدو وارد کردم برام یه گزینه هم اومد تو اىپدم زدمش بعدشم نه تنها انتقال پیدا نکرد تازه اون ٢٥ اومد تو ایپدم الان این ٢٠ هم تو اىپدمه هم تو ایفونم الان اون ٦٤ میخوام ولی بالا نمیاد دو تا اپل ایدی هم دارم بازیه که پاک میکنم دوباره نصبش میکنم همون برمیگرده با دوتا اپل ایدی هام امتحان کردم ولی نشد سیو هم بوده تو لینک دیوایس هم رفتم گزینه this new زدم والی میزنه تان هالت باید بالای چهار باشه از این جیزا اگه کمکم کنین ممنون میشم
    • پاسخ:

      برای انتقال از ios به ios لازم نیست که لینک دیوایس کنید و باید از دو اپل آیدی متفاوت استفاده کنید و اپل آیدی ها باید فرق کند و بازی قبلا روی هر کدومش جداگانه سیو باشد  هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید . این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه
      . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه باید برای هر بازی مدام از گیم سنتر لاگ اوت کنید و گیم سنتر دیگه رو بزنید و برید تو بازی


  131. سلام ، من میخوام اکانت بازی کلشم رو از یک اپل آیدی به اپل آیدی دیگر انتقال بدم ، لطفا راهنمایی کنید ممنون
    • پاسخ:

      یک تیکت به بازی میزنید و میگید میخوام اپل آیدیم آنلینک بشه روی یک اپل آیدی دیگه
          i want to unlink the current apple id that is linked to my village so i can connect it to my new apple id

  132. سلام من با اپل ایدى جدید که میام ریست هم میکنم باز اکانت قبلیم میاد نظر هارو خوندم خیلیا مشکل منو دارن جواب هاى شماهم خوندم هرکارى میکنم فایده نداره باز هم با اپل ایدى جدید اکانت قبلیم میاد چند بارم ریست میکنم فایده نداره  میشه راهنمایى کنید
  133. سلام دوست عزیز من چطوری میتونی کلش رو از لول اول بازی کنم گوشیمم اپل هستش
    • پاسخ:

      اگر قبلا با اپل آیدی خود بازی را نصب کرده اید - باید این اپل آیدی را از گیم سنتر بازی لاگ اوت کنید و ریست کنید گوشیتون را و سپس باید یک اپل آیدی جدید بسازید و بازی را دوباره از اپ استور نصب و بازی کنید .
      اگر هم که تا به حال بازی را نصب نکرده اید باید با اپل آیدی خود بازی را دانلود و بازی کنید
  134. سلام من یک اکانت کلش اف کلنز روی جیمیلم دارم و لول 80 هم هست.می خواهم اکانت رو به گوشی ایفون انتقال بدم .اگه میشه کمکم کنید 
  135. همه کارارو انجام دادم ولی بازم برا هردوتا ایدی همون یه اکانت میاد چیکار کنم
    • پاسخ:

      یک جای کار حتما اشتباه می کنید - چون نباید اینطور باشد. از یک نفر که وارد تره کمک بگیرید.
  136. گزینه sign in رو که میزنم چیزی برام باز نمیشه مشکل از کجاس عذر میخوام اگه ایدی لاین یا تلگرام بدید ازتون بپرسم ممنون میشم 
  137. سلام من یک اکانت کلش لول ٥٠ روی گوشیم دارم یک اکانت دیگم میخوام داشته باشم ک مال دوستمه و گوشیش اندرویده لول٨٠ با این روش میتونم انتقالش بدم؟؟ توی اپ استور باید جیمیل دوستمو وارد کنم یا یک اپل ایدی جدید بسازم اگه ممکنه دقیق راهنماییم کنید یک ماهه درگیر انتقالشم نمیشه یا اگه امکانش هست شمارتونو لطف بفرمایید ممنون .
  138. سلام 
    بازی ای که روی اپل ایدی رفته دیگه نمیشه حذفش کرد که اپل ایدی خام بشه؟؟؟؟
    • پاسخ:

      البته با مکاتبه با سوپرسل می شه  لینکش کرد روی یک آیدی دیگه و بعد اونو آنلینک کرد - که دردسر داره و اطلاعات بازی را می خواهد و ... و بهتره یک جدید بسازید.
  139. سلام من از یک نفر ک گوشیش اندرویده اکانت کلش خریدم اینو میتونم رو ایفون خودم اجراش کنم یا نه؟
    • پاسخ:

      بله - لینک دیوایس کنید
  140. سلام من دوتا اکانت کلش دارم رو دوتا ایفون میخوام الان اکانتارو تعویض کنم با هم دیگه چطور میتونم جفت اکانتامو با هم عوض کنم یکیش لول صده یکیش لوش نوده میخوام روی گوشیام اکانتارو جابجا کنم ممنونم از راهنمتییتون
    • پاسخ:

      تعویض که نمی تونید بکنید - باید اپل آیدی جدید بسازید و منتقل کنید به اپل آیدی دیگر
  141. من بازیمو لینک کردم تو گوشی ایفون،حالا هرکاری میکنم نمیتونم از لینک خارجش کنم،میخام توی ایفون ی اکانت جدید داشته باشم،توی گوشی قبلیمم ک اکانت قبلیم هست دیگه...
    ممنون میشم راهنمایی کنید
    • پاسخ:

       هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید . این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه باید برای هر بازی مدام از گیم سنتر لاگ اوت کنید و گیم سنتر دیگه رو بزنید و برید تو بازی .

  142. سلام.وقتتون بخیر.
    وقتی کلش رو پاک میکنم و گیم سنتر رو هم لاگ اوت میکنم و با اپل ایدی جدید وارد میشم و کلش رو دوباره نصب میکنم وقتی وارد بازی میشم بازم یکی قبلی رو میاره.
    حتی کلش فبلیم رو از رو گیم سنتر اول پاک هم که میکنم و با اپل ایدی جدید وارد میشم بازم یکی قبلی رو میاره.ایا نیاز به ریست فکتوری هست؟ لطغا راهنماییم کنید.ممنون
  143. سلام،من گوشیم آپدیت کردم ولی اکانت کلش رو آپدیت جدید نیاورد مجبور شدم یه اکانت کلش جدید بسازم دوباره دانگرید کردم به iosقبلی واکانت قبلی کلش آورد اما الان پیغام میده که اکانت دوم فعال کن ولی اگه فعال شد اکانت قبلی میپره،حالا میخوام بدونم اکانت دوم حذف کنم؟؟
    • پاسخ:

      آپگرید که می کردید - بازی را هم در گیم سنتر بزنید و متصل ش کنید به ایدی که بازی روی آن بود - الان هم اگه بازی را در گیم سنتر زدید و آوردش - حذف نمیشه.
  144. سلام من اکانتم رو فروختم میخوام از اول بازی رو شروع کنم ولی همون قبلی لود میشه اپل ایدی رو عوض کردم با اپل ایدی جدید اومدم گوشیمو هم خاموش روشن کردم بازی رو پاک کردم از اپ استور دوباره دانلود کردم بازم قبلی میاد لطفا کمک کنید هرکار کنم بازم قبلیه میاد تو گیم سنتر هم عوضشون میکنم مشکل حل نمیشه
    • پاسخ:

      اپل آیدی جدید را هم در گیم سنتر بزنید - به هر حال یک جای کار را اشتباه میروید

  145. سلام
    من دو تا اکانت کلش دارم یکی رو گوشی اندروید هست میخوام اونم بیارم رو اپل، لینک دیوایس میکنم میگه تان حالت بالای چهاره نمیشه
    چه کنم>؟
    • پاسخ:

      حتما میگه و تاون هال را بالا ببریدو از 4 بالا تر باید باشه تا لینک دیوایس بشه.
  146. سلام من دو تا اپل ایدی دارم وقتی یکیشو ساین اوت و اون یکی رو ساین این میکنم کلش رو دوباره دان میکنم دوباره همون اکانتم میاد که روی اون یکی سیوه
    و نظراتتون رو خودم و دیدم که باید ریست کنم و میخوام بدونم وقتی اپل ایدی جدیده هست باس ریست شه یا فرقی نمیکنه؟
    • پاسخ:

      فرقی نمی کنه باید برای هر بازی مدام از گیم سنتر لاگ اوت کنید و گیم سنتر دیگه رو بزنید و برید تو بازی
  147. سلام
    چطور میشه دو تا اکانت کلش  توی اپل بازی کرد؟
    من دو تا اپل ای دی دارم ولی هر کدام که توی گیم سنتر میزنم بازی قیمی میاد.
    البته من یک بازی دارم میخوام بازی جدیدی رو نصب کنم بعد روی اپل ای دی جدید باز بشه ولی خدف میکنم دوباه نصب میکنم همون قبلی میاد.


    • پاسخ:


          هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید .
       این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه
      . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه
      باید برای هر بازی مدام از گیم سنتر لاگ اوت کنید و گیم سنتر دیگه رو بزنید و برید تو بازی

  148. سلام داداش من دوتا اپل ایدی دارم همه کارای که گفتیم انجام دادم با اپل ایدی جدید وارد شدم هم تو گیم سنتر هم تو اپ ستور ولی باز نمیشه همش همون اکانت قبلیم میاد بالا چی کار کنم ممنون


    • پاسخ:

      باید یه اپل آی دی جدید بزنی روی ستینگ گوشیت قسمت گیم سنتر بعد بازی رو از اول شروع کنی
      یعنی گوشی رو ریست کنی بازی رو نصب کنی
      بعد بازیت روی اپل آی دی خام و جدید سیو شه . بعد هر وقت خواستی اپل آیدی گیم سنتر رو عوض کنی بری تو اون یکی بازیت

      یک فی ل ت ر ش کن هم نصب کنید - بازی را از اپ استور دانلود کنید.
  149. سلام
    من قبلا گوشی اندروید داشتم و بازی روی جیمیلم است الان گوشی apple 6 گرفتم نمیدونم چجوری ادامه بازیمو اینجا بازی کنم؟؟
    با تشکر
  150. سلام داداش من میخوام دوباره یک اکانت جدید با کلش شروع کنم ولی هر کار میکنم نمیشه تمام کارای که شما گفتی رو انجام دادم  گوشی رو ریست کردم ولی باز بازیم همون اکانت قبلیم هست پاکش کردم دوباره دانلود کردم بازم نشد خواهش میکنم منو راهنمایی کنید ممنون از شما 
    • پاسخ:

      شما باید دو تا اپل آیدی داشته باشید و بازی را هم از اپ استور دانلود کنید
  151. ببخشید من همین کار هایی رو که بالا نوشته شده را انجام دادم اپل ایدیه اولیم پاک شد دومیو نمیتونم بسازم برایه چی دروغ گفتین؟
    • پاسخ:

      دروغ نگفتیم ! و اپل آیدی پاک نمی شه ! با شخصی که آشنایی بیشتر دارد مراجعه کنید و مشکل تون را حل کنید !
    • پاسخ:

      پس بازی تون پریده و سیو نبوده و باید مطابق آموزش زیر و تماس با سوپرسل اقدام کنید تا کد بازیابی را بدهند و اپل آیدی تون را در گیم سنتر بزنید و بازی را اجرا کنید و کد را بزنید تا بازی برگردد.


  152. خب من اینکارو نکردم بعد اپل ایدی جدیدمو رو گیم سنتر زدم حالا هرچی بازی رو از تو گین سنتر ریموو میکنم 
  153. سلام خوبید خسته نباشید من گوشی ایفونمو تازه خریدم بعد اومدم تو کلش بعد دوستم اکانت خودشو لینک کرد رو گوشی من حالا من هر کاری میکنم اکانت اون پاک نمیشه با اکانت خودم لینک دیوایس نمیشه رو گوشیم دیروز هم یه اپل ایدی جدید خریدم و از مراحل بالا رو انجام دادم و وقتی رفتم تو بازی همون اکانت دوستم اومد دوباره لطفا راهنمایی کنیدددد 
    • پاسخ:

      شما خودتون اگه اپل آیدی داشتید باید همونو بزنید و از ماله دوستتون از گیم سنتر خارج بشید و اپل آیدی خودتون را در گیم سنتر بزنید
  154. سلام

    من ی اکانت دارم متصل به گیم سنتر دارم که دقیقا مشخصات اپل ایدی ثبت شده

    بخوام ی اکانت و  اپل ایدی درست کنم مشکل نداره سینک اوت کنم این اکانتو؟

    ممنون

    • پاسخ:

      نه - مشکلی نداره
  155. سلام خسته نباشین،عذر میخام یه سوال داشتم منو برادرم دو گوشی ایفون داریم اگه بخواییم از یه اکانت کلش استفاده کنیم یعنی اپل ایدی کلش روی گوشی من و برادرم وارد کنیم و نوبت نوبتی وارد بازی شویم و بازیم کنیم مشکلی در بازی پیش نمیاد؟
    • پاسخ:

      خیر مشکلی ایجاد نمی کنه - ولی به هر حال زیاد بازی کردن حدود 8 ساعت آنلاین بودن - خوده بازی شما را تا یک دو ساعت بصورت اتوماتیک نمی تونید وارد بازی شوید
  156. باسلامی دوباره من قصد فروش اکانت بازی کلش رو دارم ولی از اونجایی که بازی روی اپل ای دی مشترک تمام برنامه هام وبازی هام درگیم سنتر سینک شده قصد تغییر اپل ای دی بازی کلش رودارم  مرسی از اینکه پاسخ دادین اگر امکانش هست یکم بیشتر راهنمایی کنید واگر لطف کنید راهنمایی کامل رو واسم ایمیل کنید ممنون میشم
    • پاسخ:

      یعنی شما این را برای سوپرسل می فرستید
       i want to unlink the current apple id that is linked to my village so i can connect it to my new apple id

      یک اپل آیدی جدید هم می سازید و به آنها می گید که این ایدی جدید منه ...
      بعد بازی یک سری سوالات در مورد بازی می کند که باید پاسخ بدهید و اطلاعات بازی را داشته باشید

      سوالاتشون هم معمولا این است :

      اسم بازیت
      اسم یا تگ کلن
      لول تاون هال
      ماه و سال دقیق اولین باری که بازی رو شروع کردید
      شهر و کشوری که بازی رو از اونجا دانلود کردی
      مدل دستگاههایی که تا امروز بازی کردید
      اگر جم خریدید رسید خرید جم

      و اگه درست پاسخ بدهید در خواست شما را انجام می دهند.
  157. باسلام من میخواستم اپل ای دی که با اون بازی کلش رو توگیم سنتر ذخیره کردم عوض کنم چون قصد فروش اکانت رو دارم ایا راهی هست واسه تغیر اپل ای دی وسیو شدن کلش روی اپل ای دی جدید
    • پاسخ:

      یه تیکت به بازی میزنید و میگید میخوام اپل آیدیم آنلینک شه روی اپل آیدی جدید که جدید ساختید
          i want to unlink the current apple id that is linked to my village so i can connect it to my new apple id

  158. سلام من یه گوشی اندروید دارم کلش هم روشه  میخام اکانتمو رو گوشی داداشم که اپل هست انتقال بدم اون خودش هم یه کلش داره بازی میکنه چطوری میشه انتقالش بدم رو دیوایس ای او اس که داداشم رو هر دو اکانت دسترسی داشته باشه .ممنون میشم جواب بدید 
    • پاسخ:

      باید یک اپل آیدی جدید بسازید و بازی را لینک دیوایس کنید و بعد بازی ها را در گیم سنتر بزنید و برای بازی کردنش هم باید از گیم سنتر خارج بشید و وارد بشید و بازی ها را لود کنید
  159. سلام گوشیم آیفونه لول ١٠٤ بودم که رفیقم وارد بازیم شد وقتی گیم سنتر پیغام سیو بازی رو داد این رفیقمون کلمه کانفریم رو تایپ کرد و بازی از لول یک اجرا شده و برنمیگرده چیکار کنم؟ ممنون
    • پاسخ:

      خوب برای برگردوندن بازی اگه لود نمی شه باید از طریق سوپرسل اقدام کنید و اطلاعات بازی را بدهید
  160. سلام خسته نباشید
    من یه اپل آیدی جدید درست کردم میخوام از اول بازی کنم ولی میگن باید گوشی ریست بشه تا از اول بتونی لازی کنی درسته؟؟ الان با اپل آیدی جدیدم اومدم ولی همون بازی قبلی هست
    • پاسخ:

      بله ریست باید شود
  161. با عرض درود و خسته نباشید.من قبلا یه اکانت رو یه اپل ایدی داشتم.الان یه اپل ایدی دیگه ریختم رو گوشیم. اکانتی که رو اپل ایدی قدیمیمه رو این جدیده هم اومده چکار باید کنم؟
    • پاسخ:

       هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید .
       این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه
      . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه

  162. با عرض ادب و خسته نباشید بنده میخوام بازی را رو دوتا دیوایس داشته باشم در حال حاضر در گوشی ایفون هست میخوام گاهی همون را با اندروید بازی کنم گاهی با اپل راهی داره؟
  163. هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید .
     این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه
    . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه
    (کلاً خدا قوت)
  164. سلام ببخشید من کلشو تا لول52 رفتم الان میخوام از یکی کلششو بخرم باید ازش جیمیل و پسوردشو بگیرم؟بعد تو گیم سنتر وار کنم؟حله؟ ممنون اگه جواب بدین
  165. سلام خسته نباشید

    من یک اپل ای دی جدید ساختم که با ایمیل گوگل من سینگ شده ، ولی وقتی میخوام به گسم سنتر سینگ کنم ارور میده ، اما اون یکی اپل ای دی من که با هات میل سینگ شده خیلی راحت به گیم سنر وصل میشه ، اشکال از کجاست ، یکی از دوستای من هم تبلت داره ولی خیلی راحت تز تو خود بازی اکانتاشو چنج ثیکنه ، من میخوام به جی میل سینگ بشه بازیم نه به اپل ای دی

    • پاسخ:

      اگه اپل آیدی دارید باید به گیم سنتر متصل شوید و اگه اندروید دارید به جیمیل و اگه می خواید انتقال بدهید از لینک دیوایس استفاده کنید.
    • پاسخ:

      بلی
  166. سلام ، خسته نباشین، 
    من مى خوام یه اکانت کلش اف کلنم دیگ رو تو آى پدم وا کنم،یعنى دو تا اکانت با لول هاى مختلف در یهم دستگاه آى پد،
    خوایم بدونم براى درست کردن اکانت جدید،که به settings. مى رم و مى رم تو گزینه ى گیم سنتر،بعد سایت اوت رو بزنم،حتماً باید یه اپل ایدى دیگه داشته باشم تا اکانت جدید رو بیاره ؟
    • پاسخ:

       هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید .
       این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه
      . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه

  167. سلام من خودم گوشی آندروید دارم اکانتتم لول صد و دوازده هست میخاستم یه اکانت دیگه که ماله پسر عمم هست و گوشیش آیفون هست رو بیارم رو گوشی خودم میشه کمکم کنید چیکار باید بکنم میخام هم با اکانت خودم و هم با اکانت اون بازی کنم لطفا کمکم کنید 
    • پاسخ:

          هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید .
       این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه
      . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه

    • پاسخ:

      بله - لینک دیوایس کنید
  168. من یک بازی دارم میخوام از اول شروع کنم چکار کنم تا بتونم یک بازی جدید بسازم
    • پاسخ:

      باید یک اپل آیدی جدید بسازید و بازی را دانلود کنید با اون
  169. اقا من اصلا میخوام از اول بازی کنم باید چی کار کنم یه لول 25 دارم میخوام برم از نو بازی کنم
    • پاسخ:

      یک اپل آیدی جدید بسازید
    • پاسخ:

       اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه
      . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه
    • پاسخ:

      لینک دیوایس کنید همین اکانتو روی گوشی دیگر
  170. سلام من یه گوشی اپل خریدم به همراه اکانت کلش الان یه نفر دیگه هم به بازی دسترسی داره و بازی میکنه چطور میتونم از این کار جلوگیری کنم. ممنون اگه جواب بدین
    • پاسخ:

      چون بازی متعلق به کسی دیگر است - کاری نمیشه کرد . و حتی میتونه ادعای مالکیت و هک شدن کنه و شما را اخراج کنه از بازی ش
  171. با سلام من دچار یک مشکل اساسی شدم من یک اکانت کلش داشتم که در تبلتم بود بعد مشکلی براش پیش آمد و خراب شد من الان میخوام با موبایلم که سیستم عاملش iOsهست به کلش وصل بشم ولی کلش در قسمت ستینگ سینک به جیمیل نداره و فقط فیس بوک داره من الان باید چه کنم فقط خواهشا حتما جواب دهید چون ضروری و فوریه!!!
    • پاسخ:

      باید لینک دیوایس کنید و چاره ای ندارید - اگه می تونید با کامپیوتر و بلواستکس یا گوشی موقت یی بازی را لود کنبد و بعد لبنک دیوایس کنید  روی ios
  172. :|||||||||||||||| والله با همه این کارا روی دوتا اپل ایدی باز هم قبلی میاد شما خودت امتحان کردی؟
  173. کسخولی ؟هرکی هرچی میپرسه یچیزی میگی چاقال
    من دوتا اپل ایدی ساختم خارج میشم باز هم همون قبلی رو میاره 
    • پاسخ:

      گوشی تو بنداز تو سطل آشغال ، تو رو چه به بازی و گوشی ! و  چیزی بلد نیستی !
  174. Man ghablan ba yedune apple id tuye 2 ta dvice clash ro bazi mikardam badesh yedune apple id dg sakhtam badesh log in kardam ba  apple id taze badesh ye accounte game centere dg sakhtam alan dobare accounte clash hamuno miare age mishe lotfan komak konid mikham ba apple id taze ye bazie tazero bazi konam 

    • پاسخ:

          هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید .
       این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه
      . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه

  175. hame karaee ro ke goftid anjam dadam dar akhar ye panjere bbaz mishe mizane please CONFIRM ye okeyam jeloshe har chi mizanam ghabol nemikone va okey sabz nemishe!!!!!!!!
    • پاسخ:

      CONFIRM با حروف بزرگ تایپ شود - مانند همینی که نوشتیم.
  176. چرا باید اخر کار موبایلو ریستارتش کرد؟و این کهه برا هر در اکانت هی باید بریم اپل ایدی رو عوضش کنیم😄👍🏼تشکر خیلی با مرامی
    • پاسخ:

      این مشکل را بعضی مواقع  اپلی ها دارند متاسفانه -  تا کلا خارج شوند
    • پاسخ:

      سوال تکراری ، جوابش هم تکراریه !
      صبر و حوصله ام هم خوبه !
  177. سلام وخسته نباشین من با بلو استک بر روی pc بازی میکنم ،میخاستم ببینم چطو میشه دوکلش داشته باشم و با دو اکانت بازی کنم ،البته اگه ممکنه و راه داره برا اندروید هم بگینرو گوشی چطو با دو اکانت بازی کنم مرسی
  178. این کار رو ایپد هم انجام میشه اپل أیدی هم توضیح میدید چجوری دوباره درست کنم ممنون میشم 
    • پاسخ:

      برای ساختن اپل آیدی بعضی سایتها یک مبلغی ناچیز می گیرند و براتون می سازند یا سرچ کنید توی اینترنت ... آموزش ساختش هم هست.
  179. من دوتا اپل ایدی دارم اما یک بازی رو هر دوتا سیو شده و دوتاهم کوشی دارم کوشی هام appel هستش

    • پاسخ:

       هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید .
       این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه
      . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه

    • پاسخ:

      بدهید برایتان سایت ها بسازند و یک مقداری هم پول می گیرند.
    • پاسخ:


          هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید .
       این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه
      . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه

  180. گوشی رو چطورى ریست میکنن❓❓ 
    میشه اینقدر تکراری کمک نکنید ❓❓
    ممنون میشم❗️❗️اموزش ریست کردن گوشی ایفون رو بگید لطفا وایا ضرری برای گوشی نداره❓❓ 
    زیاد حرف زدم😄
    ممنون میشم سریع جواب بدید❗️
    • پاسخ:

      خوب اگه بخواهیم اینها را بنویسیم که سایت از حالت آموزش بازی بیرون می آید و هر کدامش یک مطلب است !
        و اونهم در قسمت نظرات سایت ! شما ((( اینجا ))) کلیک کنید.
  181. سلام 
    من همه اینکارهارو کردم 
    ولی بازم بازی قبلیم لود میشه
    میشه خواهشا راهنماییم کنید هرچه سریعتر
    • پاسخ:


          هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید .
       این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه
      . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه

  182. سلام من دو تا اپل ایدی دارم
    ایدی جدید رو وارد کردم ولی بازم همون بازی قبلی لود میشه
    بازی رو پاک کردم و دوباره دانلود کردم
    وقتی وارد بازی بشم میتونم بازی جدیدم رو از روی اندروید انتقال بدم روی اپل؟؟
    لطفا راهنماییم کنید
    • پاسخ:

          هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید .
       این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه
      . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه و هر کدومو بخوایید لینک دیوایس کنید
      .

  183. سلام ممکنه اگه اشتباه کنیم اکانتمون بپره؟
    لولم ۹۱ هست میترسم ریسک کنم
  184. خسته نباشد.این روش مطمئنی هست بخواهیم انجام بدیم؟
    امکان داره اکانت فعلی پاک شه؟
    • پاسخ:

      بله
      خیر
      جهت اطمینان هم :

          هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید .
       این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه
      . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه

  185. سلام من دوتا اپل ایدی درست کردم تو قسمت گیم سنتر میزنم ولی باز همون قبلی میاد از اول بازی کلش شروع نمیشهن٤٩٣٤٦
    • پاسخ:

         هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید .
       این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه
      . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه

  186. سلام خسته باشید من میخواستم ی اکانت جدید بسازم حتما باید ی اپل ایدی جدید بسازم ؟؟ نمیخام این اکانت جدید را سیو کنم اصن
    • پاسخ:

      میشه - اگه نمی خواید سیو کنید ولی دائم بازی سیو شده لود می شه و اذیت می شید .
  187. سلام و خسته نباشید.
    دو سوال داشتم:
    1.زمانی که اپل ایدی رو sign out میکنیم و اپل ایدی جدید رو میزنیم بایدبازی رو هم پاک کنیم و دوباره نصب کنیم؟
    2.ایا میشه اکانت  بازی رو به اپل ایدی دیگه منتقل کنیم؟
    • پاسخ:

      بله
      بله بنویسید
      i want to unlink the current apple id that is linked to my village so i can connect it to my new apple id
  188.  سلام من گوشیمو عوض کردم کلشم پاک شده اگه بخام برگردونم باید مدل گوشی قبلی رو بگم یا جدید رو؟؟خیلی ممنون
    • پاسخ:

      هر دو را بنویسید 
  189. سلام من یک گوشی اندروید داشتم که دیگه روشن نمیشه چطوری میتونم بازی کلشم و روی IOS باز کنم
    روی IOS هم کلش دارم که نمی خوام پاک بشه
  190. چطور میتونم یک بازیم رو از اپل ایدی پاک کنم اخه من خیلی وقت پیش بازی میکردم الان می خوام لینک کنم همون بازی قدیمی میاد چه کنم دو تا اپل ایدی هم ندارم سریع جواب دهید خیلی مهمه
    • پاسخ:

      نمی شه - باید یک اپل ایدی دیگه بسازید
    • پاسخ:

        هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید .
       این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه
      . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه

  191. با سلام و خسته نباشید. یه سوالی داشتم : ممکنه که یک اکانت کلش اف کلنز روی دو تا اپل ایدی سیو بشه؟ اخه من یک اپل ایدی ساختم بعد با همون اپل ایدی بازی رو نصب کردم اما بازم مپ قبلیم لود شد. لطفا کمکم کنید من این راه رو چندین بار امتحان کردم نشد. 
    • پاسخ:

        هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید .
       این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه
      . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر .
       بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه

  192. سلام توروخدا راهنمایی کنید
    دوتا اکانت کلش داشتم رو دوتا گوشی ایفون

    یکی level 44 و یکی 70
    اکانت 70 جایگزین 44 شده
    چطوری باید برگردونمش؟؟؟؟
  193. سلام من دوتا اپل ایدى دارم با هرکدوم که میام همون اکانت میاد ممکنه اکانت تو هردو اپل ایدى سیو شده باشه؟ اگه بخوام با یکى از اپل ایدى ها ى اکانت جدا بسازم چیکار کنم ؟
    • پاسخ:


          هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید .
       این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه
      . بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه

  194. سلام من دوتا اپل ایدى دارم با هرکدوم که میام همون اکانت میاد امکان داره تو هر دو اپل ایدى سیو شده باشه؟ اگه بخوام با یکى از اپل ایدى ها ى اکانت جدا بسازم چیکار کنم؟
    • پاسخ:

       هر بازی فقط روی یه اپل آی دی قابل سیو شدنه پس باید دو تا اپل آی دی داشته باشید که هر گیم رو روش سیو کنید .
       این اپل آی دیها باید توی گیم سنتر زده بشن . یعنی بازی اول رو که شروع میکنید یه اپل آی دی تو گیم سنتر باشه که سیو شه
      بعد گوشی رو باید ریست کنی بازی رو شروع کنی با یه اپل آی دی دیگه تو گیم سنتر . بعد که سیو شد دیگه هر وقت تو گیم سنتر اپل آی دی رو عوض کنی بازیت هم عوض میشه
  195. سلام میخواستم اکانت کلشم رو از اپل ایدیم حدف کنم چیکار باید بکنیم؟؟؟؟
    • پاسخ:

      به ساپورت ایمیل بزنید
       i want to unlink the current apple id , please that is deleted my village on apple id
  196. سلام ببخشید من خودم یه اکانت دارم روی یک اپل ایدی رفیقمم یه اکانت داره روی یکی دیگه اگه بخوایم بریم تو اکانت یک دیگه از روش بالا باید بریم؟؟
    • پاسخ:

      بله ...
  197. باید دو باره با همون اپل ایدی جدید بازی رو نصب کنیم یا نه؟
    ممنون میشم. جوابمو بدید
    • پاسخ:

      بله - گوشی را باید ریست کنید و دوباره با اپل آیدی وارد شوید و بازی را دوباره دانلود کنید اگه قبلا باهاش دانلود نکردید و به گیم سنتر متصلش نکرده باشید در غیر اینصورت دوباره همون قبلی لود و اجرا می شه.
  198. سلام ایا این روش جواب داده من دوتا اکانت دارم میخام تو یه گوشی بازی کنم
    • پاسخ:

      البته اگه بازی تون طبق راهنمای بالا در گیم سنتر و اپل آیدی جداگانه سیو  باشد نه اینکه دوتا اکانت را با یک اپل آیدی ساخته باشید ! هر اپل آیدی برای یک بازی است و برای بازی دیگر باید یک اپل آیدی دیگر داشته باشید.
  199. سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم نمیشه به غیر از اپل ایدی با جیمیل ساین شه؟ من جیمیل ساختم ولی تو تنظیمات کلش گزینه جمیل نیست که بزنم on شه اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
    • پاسخ:

      نه متاسفانه - اگر گوشی اندروید باشید فقط روی جیمیل و گوگل پلاس ذخیره می شود - ios روی گیم سنتر می رود توسط اپل آیدی تون که در گوشی هست.
  200. سلام و خسته نباشید
    من همه این مراحلو انجام میدم ولی بازم نمیشه
    ریستارتم میکنم همه چی درسته ولی لود نمیشه با همون بازی قبلی میاد 
    ممنون میشم جواب بدین
    • پاسخ:

      باید دو اپل آیدی داشته باشید از اون یکی خارج بشید و بعد به اون یکی وارد شوید - بعضی مواقع هم باید گوشی را روشن خاموش کنید و به اون یکی وارد شوید
    • پاسخ:

      خواهش می کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای