آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

۱

کارگرها در بروکلین - آمریکا

اخبار و شایعات کلبه ی کارگر Builder's Hut

کارگرها یک آگهی برای پیدا کردن کار منتشر کردند و اتفاقا سفارش هم گرفتند و در بروکلین آمریکا سازه هایی را ساختند! منجمله مجسمه پکا و همچنین تسلا مخفی ! که بسیار زیبا هستند! می تونید در ادامه مطلب آنرا مشاهده نمایید...

دانلود ربات Mybot

ربات های کلش

دانلود ربات Mybot

دانلود ربات Mybot با مود های مختلف

آپدیت 14 و 15 مرداد 1396

-----------------------------------------

جدید ترین نسخه های ربات Mybot برای آپدیت جدید کلش آف کلنز ! این ربات ها با مودهای معروف و جدید برای نتیجه گیری ها بهتر در بازی تنظیم شده اند که با توضیحات مختلف در مورد کارآیی های آن می توانید بهترین ربات ها را با قابلیت های مختلف دانلود و اجرا نمایید و از بازی بصورت اتوماتیک لذت ببرید ، ضمنا تمامی ربات های قرار داده شده ، رایگان می باشد. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۰

بوست کالکتورها با یک عدد جم!

بوست تمامی کالکتورها طلا و اکسیر بنفش و سیاه با یک عدد جم آغاز شده است که به مدت یک هفته ادامه دارد! فراموش نکنید که هر 24 ساعت باید یک عدد جم برای تمامی کالکتورها استفاده کنید و با این بوست تولید منابع شما دو برابر خواهد شد و منابع خود را پُر کنید!

۰

مپ برای رفتن به 3600 کاپ در BH6

نقشه های بازی

مپ برای رفتن به 3600 کاپ در BH6

همیشه در فکر این هستیم که نقشه ایی پیدا کنیم تا بتونیم به کاپ های بیشتر برسیم و وقتی که جستجو می کنیم حاصل آن مپ های قدیمی و از کار افتاده است ! که دارای عیب هایی هستند که با چینش آن و یکی دو حمله دشمن به آن ، ناامید می شویم ! در بیلدر بیس های بالا حفظ کاپ برایمان کمی مشکل ساز است و از طرفی چینش تجهیزات دفاعی برایمان کمی گیج کننده است ! در این مطلب با مپ خوبی برای بیلدر بیس 6 در خدمتتان هستیم که علاوره بر نحوه چینش مپ برایتان استراتژی های مختلفی که با آن به بیلدر بیس ما حمله شده و نتایج آنرا خودتان به خوبی مشاهده خواهید کرد ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۰

کلش آف کلنز 5 ساله شد!

اخبار و شایعات

بازی کلش آف کلنز 5 ساله شد و به رسم هر ساله رویدادهای جدیدی به بازی اضافه می شود و تخفیف های ویژه نیز برای خرید جم همراه با اکسیر و طلا های فراوان به بازی اضافه می شود! و همچنین بوست معادن با یک عدد جم به مدت یک هفته به احتمال قوی نیز انجام خواهد شد! به مناسبت 5 سالگی این بازی سوپرسل یک سری اطلاعات و آمار در مورد بازی ارائه داده است که شاید برایتان جالب باشد. در ادامه مطلب این آمار را خواهید دید...

چندرسانه ای