آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

چرا کلش آف کلنز در بلواستکس،صفحه سیاه میشود؟

آموزش ها

همانطور که می دانید برای اجرای بازی کلش آف کلنز در کامپیوتر ، احتیاج به شبیه ساز های اندروید دارید که یکی از بهترین های شبیه ساز اندرویدی برنامه بلواستکس BlueStacks می باشد.

توسط این برنامه می توانید کلیه بازی های اندرویدی را روی سیستم کامپیوتر خود بازی کنید ، ولی جدیدا مشکلی برای بیشتر بازیکنان پیش آمده است که هنگام بازی کلش آف کلنز ، صفحه سیاه می شود و بازی کلش آف کلنز اجرا نمی شود که برای این کار ما پیگیر مساله شدیم که متاسفانه با تمام آپدیت ها و تغییراتی که انجام دادیم ، باز هم بازی اجرا نشد ! حالا چه کنیم ؟

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تنها راه حلی که برای این مشکل پیدا کردیم ، پاک کردن برنامه بلواستکس از سیستم خود و نصب مجدد آن است .طریقه صحیح پاک کردن کامل بلواستکس هم این است که به Control Panel کامپیوتر خود وارد می شوید و سپس گزینه Programs And Features را انتخاب می کنیم.

حالا لیستی از کلیه برنامه های نصب شده در سیستمتان ، نمایان می شود و سپس از بین لیست ها برنامه بلواستکس را انتخاب می کنیم.( تصویر پایین ) حال در لیست بر روی برنامه BlueStacks App Player کلیک و آن را انتخاب می کنیم و با این انتخاب در بالای همان پنجره گزینه Uninstall ظاهر میشود که با کلیک کردن روی آن برنامه شروع به حذف شدن می نماید.

در بیشتر مواقع می پرسد که آیا مایل هستید که کلیه دیتا ها و اپلیکیشن ها پاک شود ، که با انتخاب Yes کلیه ذخیره ها و دیتاهای بازی پاک میشود و با انتخاب No ذخیره و سیوهای بازی باقی می ماند.

توصیه ما انتخاب Yes است که کلیه دیتاهای قبلی و ذخیره های بازی ها پاک شود و برنامه بعدا بدون اشکال نصب و اجرا می شود ، توجه کنید که اگر بازی کلش آف کلنز را از قبل ذخیره کرده باشید با پاک شدن بلواستکس دوباره می توانید بازیتان را Load کنید و از همان ادامه قبلی بازی کنید.

خب چند لحظه ای صبر می کنیم و برنامه بصورت کاملا تمیز بلواستکس را از سیستم شما پاک می کند بهتر است که بعد از پاک شدن سیستم کامپیوتر خود را ریستارت نمایید تا برای نصب برنامه جدید بلواستکس آماده شود.

حال برنامه بلواستکس زیر را که توسط خود بنده چک شده است و بر روی سیستم خودم هم نصب کرده ام و بدون اشکال هم کار می کند را از این لینک دریافت نمایید .

BlueStacks 0.9.30 Build 4239

نسخه روت شده و منتخب - کامل و با نصب آفلاین

توجه به نکات زیر در صورت وجود مشکل در نصب الزامی است :

  • نسخه ی پیش رو از برنامه BlueStacks نسخه روت شده است به گونه ای که برنامه هایی که نیاز به روت دارند نیز برروی کامپیوتر شما اجرا شده و بخوبی کار میکند!
  • با نصب شدن این نرم افزار برروی ویندوز شما ، تمامی برنامه ها و بازی هایی که با فرمت APK هستند به صورت اجرایی در می آیند و با کلیک برروی ان ها اقدام به نصب ان ها می نمایید!
  • کاربران دارای ویندوز 8.1 و ایکس پی برای استفاده از برنامه نیاز به نصب داشتن Net framework 3.5 دارند ، بقیه ویندوز ها نیاز ندارد.
  • برای اجرای بلواستکس رم سیستم باید بالا 4 گیگ باشد و رم کارت گرافیک باید بالای 2 گیگ باشد در غیر اینصورت ممکن است هنگام اجرا با مشکل روبرو شوید.
  • هنگام نصب بلواستکس باید  فی ل ت ر ش ک ن و آنتی ویروس و فایروال خود را خاموش کنید و بهتر است که اتصال به اینترنت خود را نیز قطع کنید.
  • بهتر است برای رفع بعضی از مشکلات برنامه و بازی ها و مخصوصا اجرای ربات های کلش آف کلنز ، زبان بلواستکس را به انگلیسی تغییر دهید برای اینکار به قسمت BlueStacks Settings بروید و در پنجره باز شده Change Language را بزنید و در لیست زبان را به English (United Kingdom)c تغییر دهید.
  • اگر بلواستکس هنگام نصب Error می دهد و با اینکه نسخه قبلی بلواستکس را داشتید و آنرا پاک کردید پیام میدهد که بر روی سیستم شما نسخه بلواستکس نصب است ، برای رفع این مشکل باید ویندوز را پاک کنید و دوباره نصب کنید.
  • برنامه ایکس مود بر روی بلواستکس روت شده یا نشده در حال حاضر به هیچ وجه اجرا نمی شود.
  • جهت اجرای بازی های دیتا دار باید دیتا را کپی کنید توی مسیر C:\ProgramData\BlueStacks\UserData\SharedFolderو بعد از طریق فایل منیجر موجود در بلواستکس به مسیر  sdcard/windows و دیتایی که ریختی رو کپی کنید توی مسیر Android/obb یا Android/data و بازی های دیتا دار را نصب و اجرا کنید.
  • در بعضی مواقع برای اجرای بازی ها و ... احتیاج به ف ی ل ت ر ش ک ن دارید که آن را باید در PC خود فعال کنید و نه اینکه در بلواستکس اجرا کنید.

به برای یک دوستی پایدار به کلن سایت بپیوندید !

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۱۰)

  1. سلام لپ تاپ من خیلی بروزه یعنی رم و گرفیک خیلی بالایی داره به نظر شما اگه من این بلواستکس پیشنهادی شما رو نصب کنم مشکلی پیش میاد؟!؟!؟!
    • پاسخ:

      کمتر پیش اومده که اشکالی پیش بیاد و اگر هم اشکالی به هم بزنه ، ممکنه با یکی از قطعات که معمولا کارت گرافیک هست ایراد پیش بیاد که اون هم با آپدیت درایور احتمالا حل میشه و یا در مواقعی که اشکال زیاد تری پیش بیاد یک نسخه دیگر بلواستکس مشکل را حل می کند
  2. سلام
    من یک نسخه از بلو استکس را نصب کردم و کلش هم داخل اون نصب شد ولی بارگیری نمی شود یعنی اون خط بنفشه اولش هیچی جلو نمیره ولی تو گوشی خیلی سریع پر میشه.
    ممنون از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      باید موارد جانبی اونو مثله گوگل پلاس و جیمیل را آپدیت یا نصب کنید.
  3. سلام خسته نباشید من زمانی که بازی کلش با بلواستکس باز میکنم بعداز چندلحظه میگه متاسفم برنامه به طور غیر منتظره متوقف شد چیکارش کنم
    • پاسخ:

      اشکال از بلواستکس است نسخه دیگری را دانلود کنید - نسخه های بهتر و سبک در سایت قرار دادیم
    • پاسخ:

      بلواستکس معمولا این مشکلات را دارد - از یک ورژن دیگه استفاده کنید و یا فی ل ت ر شکن را استفاده کنید .
  4. من ویندوزم 10 هست نسخه ی روت شده بلو استکس رو هم دانلود کردم اما بازم کلش روش سیاه میشه چرا
    • پاسخ:

      نسخه های دیگه از بلواستکس را امتحان کنید.
  5. سلام
    ببخشید توی بخش چت کلن هرچی روی دکمه نوشتن یا همون علامت سه نقطه ای که هست رو میزنم باز نمیشه بنویسم
    لطفا راهنمایی کنید
    ممنون از سایت خوبتون
  6. اقا برای من اصلا بلواستک بالا نمیاد
    قبلا میامد
    الان نمیاد مشکل چیه
    • پاسخ:

      بعضی مواقع اینچنین می شود - باید کامل آنرا با روش گفته شده در سایت پاک کنید و دوباره نصب کنید . در بعضی  مواقع هم باید کلا ویندوز را پاک و دوباره نصب کنید !
  7. سلام من با هز نسخه ی بلواستکی که میرم تو کلش باز صفحه سیه میشه و بیرون میپره چیکا کنم ؟؟؟؟
    • پاسخ:

      نسخه پیشنهادی در سایت را امتحان کنید
  8. من کلش اف کلنزو در بلواستکس نصب کردم وقتی کلشو باز میکنم 1ثانیه صفحه سیاه میشه بعد میره به صفحه بلواستک اشکال از چیه؟
    • پاسخ:

      نسخه پیشنهادی در سایت را امتحان کنید
  9. ببخشید من وقتی وارد بلو استکس میشم و بازی کلش رو باز میکنم لودینگ کلش ایراد نداره اما وقتی میادش رو مپت صفحه سیاه میشه کمکم کنید لطفا
    • پاسخ:

      نظرات را بخوانید - تا حدودی جواب خود را می گیرید - می تونید از نسخه منتخبی بلواستکس ما که در مطلبی جدا معرفی شده است هم استفاده و تست کنید
  10. باسلام ..من هم نسخه اصل و روت شدرو دان و نصب کردم..تو نسخه اصلی صفحه سیاه میشه...تو روت شده به کل نمیاد ..میشه کمکم کنید
    • پاسخ:

      اشکال از کارت گرافیک ممکنه باشه اونو آپدیت کنید و یا ویندوزتون باشه - یکی دیگه نصب کنید.
  11. سلام. من تازه بلو استکس نصب کردم
    وقتی میخوام بازار و اینستاگرام و کلش رو دانلود کنم میگه این برنامه در ایران موجود نیست وقتی با مرورگر هم میخوام دانلود کنم فایل دانلود میشه ولی میگه فایل باز نمیشود چیکار کنم؟؟
    • پاسخ:

      با ف ی ل ت ر ش ک ن امتحان کنید
  12. salam

    ye soal vaghti coc dakhel blue stacks nasb bokoni verzhen jadidesh bad ke nasb kardi mikham varedsh besham ke sing besham nemirh to bazi
    chi kar bayad bokonam
    ba tashakor
    • پاسخ:

      از ورژن های قدیمی استفاده کنید و نگذارید بلو استکس آپدیت بشه - آپدیت بشه مشکل به هم می زنه - محصوصا برای نصب ربات
  13. سلام وقت بخیر
    این ورژن از بلو استکس پیشنهادیه شما رو ک نصب کردم مشکل اپدیت برنامه ی گوگل پلی گیمز پیش اومده ک میخواد اپدیتش کنه اما من اخرین ورژن رو دانلود کردم . ایا راهی هست برای برطرف کردن مشکب گوگل پلی یا باید از ورژن دیگه ای از بلو استکس استفاده کنم ؟
    ممنونم
    • پاسخ:

      مشکل خود را در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید و پاسخ لازم را بگیرید. اینجا کلیک کنید
  14. سلام.من شنیدم بدلیل بزرگ بودن صفحه کامپیوتر ، بازی کلش آف کلنز از حجم اینترنتی زیادی برخوردار میشه ! آیا این درسته؟؟؟
  15. ببخشید من اشتباه تایپ کردم بالا...منظورم این بود که وقتی نسخه جدید رو پاک می کنم...و نسخه های قدیمی رو نصب می کنم کلا کلش رو باز نمی کنن....حتی وارد بازی هم نمی شن
  16. سلام
    من قبلا با یه نسخه قدیمی بلواستک داشتم کلش رو بازی می کردم (BlueStacks.0.8.12.3119) بعد از یه مدتی اومدم نسخه جدیدش رو دانلود و اجرا کردم (BlueStacks.2.3.32.6228.Root) که زیاد خوب نیس، هنگ می کنه...ولی مشکل من اینه که وقتی نسخه های قدیمی کلش رو با پاک کردن نسخه جدید ، نصب می کنم...اصلا دیگه کلش رو باز نمی کنه...حتی چند بار هم که کلیک می کنی نمی ره تو بازی...لطف کنید اگه می شه راح حلش رو بهم بگید
    • پاسخ:

      مشکلتونو در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید تا اگر کسی میدونست راهنمایی کند.
  17. با سلام
    چند وقت پیش اکانت کلش من سیو و رنگش سبز بود ولی الان قرمز شده و هر وقت جیمیل و رمزش رو وارد میکنم با ارور (سرور های گوگل پلی به مشکل برخورده و دوباره امتحان کنید )مواجه میشم

  18. من از هر نوع ورژن بلو استکس استفاده کردم مشکل من اینکه که وقتی کلش رو نصب میکنم رو اکانت خودمم میارم وقتی باهاش اتک اولمو میزنم که هیچ ولی وقتی میخوام برای اتک دوم اماده بشم صفحه بلو استکسم قفل میکنه و اجازه هیچ کاری را می دهد . چند باری هم ویندوز عوض کردم اما فایده نداشت. لطفا راهنمایی کنید.....ممنون.
  19. سلام دوستانی که بلواستک شما گزینه های برگشت و ... میره و صفحه سیاه میشه این بخاطر اینه که زبان بلواستاک شما فارسی زبان اون رو اینگیلیسی کنید تا در ست بشه
  20. سلام
    آیا ورژنی که از بلواستکس معرفی کردید از ورژن جدید آن بهتر است؟
    • پاسخ:

      بستگی به سیستم شما دارد - تا به حال با آن مشکلی نداشتم - ممکنه برای اجرای بلواستکس های جدید - ف ی ل ت ر ش ک ن هم نیاز شود
  21. سلام من وقتی وارد کلش میشم یه صفحه سیاه میاد داخل بلواستیک هم کلش رویال هم دارم اما دوباره صفحه سیاه میاد بلواسیک رو هم حذف و دوباره دانلود کردم ولی دوباه همون میاد چی کار کنم ترخداااااااااااااااااا
    • پاسخ:

      باید گوگل پلی بلواستکس را آپدیت نکنید و همچنین از ورژن های دیگه بلواستکس استفاده کنید.
  22. سلام تورو خدا جواب بدید
    من بلو استکس رو که دانلود میکنم حالا از هر سایتی و هر نسخه ای روت شده و غیر روت شده وقتی میخوام نصب کنم اکترک که میکنم رو برنامه میزنم یه صفحه باز میشه برا نصب بلو استکس گزینه RUN رو که میزنم خودش استرک میکنه یدفه رو 55 درصد یا 77 درصد غیبش میزنه
    • پاسخ:

      ویندوز را عوض کنید و امتحان کنید و اگه باز مشکل بود - با سخت افزار سیستمتون مشکل داره
  23. سلام من میخاستم بازیمو سیو کنم ولی نمیشد همش میگفت گوگل پلی باید اپدیت بشه اپدیتش کردم بازم نشد بعدش کلا گوگل پلی رو پاک کردم اما الان اصلا بازیم باز نمیشه صفحه سیاه میاد چیکار کنم توروخدا بگید
    • پاسخ:

      باید گوگل پلی را نصب کنید و اون هم باید مطابق dpi گوشی تون باشه
      ببینید :
      http://www.android30t.com/google-play-services
  24. سلام من یه روشی پیدا کردم راحت .برین به روی بلو استکس بعد برنامه GOOGLE PLAY SERVICES رو حذف برنامه اپدید اش کنین .بعد اگر در بلو استکس جیمیل ای را وارد کرده اید حذفش کنید بعد به کلش وارد شوید وقتی کلش باز شد به دکمه تنظیمات همون چرخ دنده کلیک کنید . بعد به روی DISCONNECTED کلیک کنید مینویسه UPDATES بعدیه جیمیلی میاد جیمیل اتان را به انجا وارد کنید بعد میره به برنامه PLAY STORE از انجا برنامه ی GOOGLE PLAY SERVICES رو دانلود کنین بعد وقتی نصبش کردین از این به بعد به راحتی به کلش میتونین برینو اکانتتونو عوض کنین. انشالا کمکی براتون کرده ام….
  25. سلام من از بلواستکس استفاده میکنم و از وقتی آپدیت جدیده کلش رو نصب کردم دیگه بازی رو اجرا نمیکنه برام. ورژن قبلی بلزی روهم نصب کردم نشد. لطفا کمک کنید من باید چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      اپدیت گوگل پلی را حذف کنید و یا از شبیه سازهای دیگه مثلا memu استفاده کنید
  26. سلام من وقتی میخوام به اکانت جیمیلم سینک شم میگه باید گوگل پلی اپدیت کنم ولی اپدیت میزنم گزینه ای نداره اپدیت کنم از جای دیگه هم نمیدونم چجوری باید اپدیت کنم تورو خدا کمک کنید
    • پاسخ:

      از سایت فارسروید دانلود کنید 
  27. سلام منم مشکل بیرون انداختن آپدیت 8.116.11 را داشتم تا اینکه بعد از جستجو فهمیدم تنها ورپنی که با آپدیت جدید کار میکند ورپن 9.11.4119 بلواستکس هست البته باید نسخه روت نشده را دانلود کرده سپس آن را روت کنید خدایی خیلی دنبالش گشتم برای من که جواب داد امیدوارم مشکل شما رو هم حل کنه ضمنا الان میتونم باهاش کلش رویال هم بازی کنم امیدوارم مشکل شما هم حل بشه .
  28. آخرین ورژن کلش رو ریختم , گوگل پلی رو آبدیتش رو پاک کردم و شد ورژن 3.3.58 . بازم باز نمیشه کلش
    • پاسخ:

      منظر نسخه جدیدتر کلش باشید و یا از ورژن های دیگر گوگل پلی استفاده کنید
  29. آقا یه فکری کنید یا اگر نتیجه گرفتید بیاید بگید چطوری . خیلی اوضاع خرابه . من بدون کلش میمیرم . یه نفر بیاد واقعا بگه چیکار کنیم که کلش باز بشه . توی یکی از سیستم ها کلش برا من بعضی مواقع بعد از یک دیقه میپره بیرون بعضی مواقع هم مشکلی نداره . ولی توی اون یکی سیستمم اصلا کلش باز نمیشه . یکی راه حل بگه خواهشا
    • پاسخ:

      آخرین نسخه کلش را نصب کنید که آپدیت شده و آپدیت گوگل پلی را پاک کنید و نسخه قدیمی را نصب کنید
  30. من ویندوز عوض کردم . بلو استکس رو دوباره ریختم . کلش و گوگل گیم رو فقط نصب کردم . باز کلش اجرا نمیشه . اصلا گوگل سرویس رو نصب نکردم که بخد ابدیت یا حذف بشه . حالا چه کنم؟ نظرتون چیه بچه ها؟
  31. کسانی که این مشکل رو دارن بلو استکس زیاد قوی نیست اگه بزنین بهترین شبیه ساز اندروید مشاهده میکنید که بلواستکس یک سری از گزینه هاش تیک خورده ولی اندی تمام گزینه هاش تیک خورده اندی برنامش قویتر از بلواستکسه اندی رو دانلود کنید راحت کلش بازی کنید روی کامپیوتر من دانلود کردم هیچ مشکلی نداره
  32. سلام،اکات منم از بازی میپرید بیرون ، بلواستک رو حذف کردم نسخه
    (BlueStacks-0.9.30-Build-4239-Kitkat-Rooted-Offline)
    نصب کردم ، clash-of-clans-8.116.2 این نسخه رو نصب کردم ، فقط و فقط کلش و گوگل پلی گیم رو نصب کردم. مشکلم حل شده.. شما هم امتحان کنید..
  33. سلام چه جواب قانع کننده ای گوگل پلی که حذف بشه بعدش کجا سیو میشه بازی؟
    در ضمن گوگ پلی چنتا نرم افزار جانبی هم داره .
    در هر صورت من حذف کردم ولی باز هم از بازی میپره بیرون
  34. سلامی مجدد

    طبق گفته شما گوگل پلی هم حذف کردم ولی باز کرش شدن بازی کلش بعد از آبدیت در مدت زمان یک دقیقه پا بر جاست لطفن یک فکر اصاصی کنید
  35. با سلام

    من تا قبل از آخرین آبدیت Clash Of Clans 8.116.11 با بلو استکس روی سیستم خود هیچ مشکلی نداشتم و یسیار عالی کار می کرد، اما بعد از آبدیدت وارد بازی می شم ساین هستم همه چی خوب ولی درست بعد از یک دقیقه از بازی می پره بیرون و نمی دونم مشکل چی هست و احتیاج مبرم به راهنمایی دارم

    لب تابم بروز رسانی کامل ویندوز 8.1
    بلو استکس آخرین ورژن و نسخه اصلی
    گوگل پلی گیم آخرین آبدیت
    گوگل پلی سرویس آخرین آبدیت
    با هیج برنامه دیگه بلو استکس مشکل نداره
    • پاسخ:

      بخاطر آپدیت جدید گوگل پلی هست گویا - اونو از بلواستکس حذف کنید.
  36. سلام و عرض خسته نباشید....
    من یه سوالی دارم ازتون لطفا همینجا جوابمو بدید.
    یکی از دوستانم میگفت اگه با بلو استکس کلش بازی کنی حتی اگه روی یک gmail سیوش هم بکنی باز هم اکانت کلشت بعد از چند وقت میپره!!!
    این حرف درسته ایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      خیر
  37. سلام.من بلو استکس رئ نصب کردم و کلش هم باز میشه ولی اکانت منو لود نمی کنه یعنی هیچ اکانتی رو نمیاره و کانکت نمشه لطفا راهنمایی کنین
    • پاسخ:

      نسخه دیگری از بلواستکس را نصب کنید - یا از شبیه ساز Memu استفاده کنید در سایت قرار دارد - اگر گوگل پلی بلواستکس را هم آپدیت کردید ، نسخه آپدیت را پاک کنید.
  38. سلام من کلش رو بازمیکنم ولی به آپدیت نیاز داره باز نمیشه نمیدونم چیکار کنم راهنمایی کنید لطفا
    • پاسخ:

      از اینجا کلیک کنید و نصب کنید
  39. اقاجان اونای که بلو استکس شون هنگ میکنه و کلا دیگه کار نمیکنه مخصوصن وقتی کلش و اجرا میکنن باید بلو استکسو حذف کنید بعد ورزن جدیدشو نصب کنید یادتون باشه انتی ویروس خاموش باشه بعد وقتی خواستین نصب کنید اون دوتا تیک که اول نرم افزار میاد اونارو بردارین نصب کنید ولی اجرا نکنید بعد از مرحله نصب باید کارت گرافیکی ورزن قدیمیشو نصب کنید دقت کنید ورزن قدیمی اگه باز هنگ کرد فحش بدین بم فداااا
  40. سلام
    برای رفع این مشکل فقط یک راه است
    بعد نصب بلو استکس
    فقط کلش آف کلنز و بازی های گوگل پلی (google play games)
    را نصب کنید و از نصب خدمات گوگل پلی (google play service) جدا خودداری کنید
    یعنی گوگل پلی سرویس را نصب نکنید یا اگر نصب کردید لغو نصب یا آن اینستالش کنید
  41. سلام

    ی راه بهتون میگم کاملا عملی

    اگه جمیلی تو باو استکس زدین اونو حذف کنین بعد برین تو کلش درست میشه تمام!

    • پاسخ:

      قسمت آموزش نصب و راه اندازی ربات ها را بخوانید.
  42. سلام به همه شوما ها میگید در 3 الی 4 روز کلافه شدید من دو ماهه که کلشم نمیاد من که اکانتمو دادم یکی دیگه برام بازی کنه تا وقتی که گوشی بخرم خخخخخخ h'i ldai lkl vhiklhdd ;kdn nd'i kzvhj il d; fi d; o,nkl t; ;kl fh kwf ,dkn,c [ndn pg ai hlh kldn,kl lk ulga k;vnl
  43. سلام.وقتی ک میخوام وارد کلش بشم صفحه سیاه میشه و وارد نمیشه مشکل چیه حتی بلواستکسمو حذف و نصبم کردم ولی خوب نشد
    • پاسخ:

      نظرات را بخوانید و راه حل های گفته شده توسط دیگر کاربران را امتحان کنید ، هر کسی به روشی مشکلش حل شده است.
  44. سلام من میخوام بازی کلش رو نصب کنم ولی ارور میده نصب نمیشه مشکلش چیه لطفا جواب بدین
    • پاسخ:

      میتونید از شبیه سازهای دیگه اندرویدی استفاده کنید ، مثل ممو ، اندی و ...
  45. سلام تو این اپدیت جدید بعنی 6 بهمن وقتی نصب کردم کلش تو بلو استک تمام صفحه یعنی اون نوار سیاه پاین ایکن هاش هستند ولی بازی تا پایین کشیده شده سایز همه چی بزرگ شده نمی تونم زمان اتک نیرو هام انتخاب کنم ممکنه موقع انتخاب نیرو بزنم از بازی خارج بشم
    • پاسخ:

      از نسخه جدید بلواستکس استفاده کنید و یا سایز بلو استکس را تغییر دهید ، ببینید مشکل حل می شه .... برنامه تغییر سایز بلواستکس در قسمت بلواستکس هست .
  46. سلام
    وقتی کلشو با بلو استکس باز میکنم از بازی میاد بیرون باید چیکار کنم؟
  47. آقا جواب منو بدید توروخدا چرا اینستاگرام روش نصب نمیشه :(
    • پاسخ:

      در انجمن مطرح کنید ، شاید کسی بداند
  48. من گوگلپلی سرویس رو همان طورکه دوست عزیز بالا گفت من پاک کردم دوباره نصب کردم درست شد همه چیزش ولی اونطوری که شما گفتید اشتباهه
  49. دوست عزیز این ورژن چرا اینستاگرام نصب نمیشه توش؟!.
    لطفا رسیدگی کنید.
    کمک من هم اینستا میخوام هم کلش :(
  50. حق دارید نظر منو تایید نکنید چون مطلب اشتباه گذاشتید با این دانش کم من موندم چطور انجمن هم تشکیل دادید و وبسایت زدید ، یا مطالعه بیشتر کنید یا یک تیم قوی تشکیل بدید و امیدوارم انتقاد پذیر باشید
    • پاسخ:

      ببخشید که دانش ما کم است ! خب شما که دانشمند هستید باید نظرات را می خواندید تا پاسختان را می گرفتید که قبل تر از شما حل این مشکل کشف شده بود !!! و کمی هم صبر می کردید نظرتون تایید می شد ! معمولا دانشمندان صبر و حوصله به خرج می دهند !!!
      مطلب ما هم کاملا درست است - چون مشکل خودم هم با همین مطلب حل شد !
  51. درود

    چرا حوصله به خرج نمیدید تا ایراد دقیق رو پیدا کنید

    سیاه شدن صفحه فقط یک دلیل دارد آن هم گوگل پلی سرویس هست تمام سایت ها یا از گرافیک صحبت کردن یا از ورژن بلو استکز که کاملا اشتباهه

    هر وقت کلش سیاه شد گوگل پلی سرویس رو حذف کنید مشکل تیرگی کلش برطرف میشه و از گوگل استور نسخه ی آپ گوگل پلی سرویس رو بگیرید مشکل کامل برطرف میشه


    تمام !

  52. وقتی وارد کلش میشم و sign in رو میزنم تا اکانتمو بر گر دونم جمیلو که وارد میکنم بعدش میگه ( ورود به سیستم امکان پذیر نیس ) تو رو خدا بگین چه کار کنم
    • پاسخ:

      دلایل مختلف و زیادی ممکنه داشته باشد
      لطفا مشکل یا سوالتان را بصورت کامل در انجمن مطرح کنید تا راهنمایی های  بیشتر بگیرید ، >>اینجا کلیک کنید <<
  53. سلام من نمیتونم اپدیت گوگل پلی رو حذف کنم میرم تو تنظیمات گوگل در میاد جان من کمک کنین
    • پاسخ:

      لطفا مشکل یا سوالتان را بصورت کامل در انجمن مطرح کنید تا راهنمایی های  بیشتر بگیرید ، >>اینجا کلیک کنید <<
    • پاسخ:

      بله ، سایتش ایران را تحریم کرده است
  54. سلام ببخشید من در نصب بلو استکس مشکل دارم در مرحله پایانیش واقعا خیلی طول میکشه و من حوصلم سرمیره و کنسلش میکنم لطفا بهم بگین چیکارکنم با تشکر
    • پاسخ:

      از نسخه های دیگر استفاده کنید در بعضی موارد این اشکالات پیش میاد و ساعتی نصب کنید که سیستم را لازم ندارید .
  55. برنامه بلواستکس من رو همون صفحه ابی رن اولش می ایسته چه کنم
    • پاسخ:

      ممکنه ویندوز ایراد داشته باشد بلواستکس ایراد داشته باشد سیستمتون ضعیف باشد و رم و قدرتش کم باشد - دلایل زیادی است ....
  56. سلام،من بلواستکس رو حذف میککنم و دوباره نصب میکنم اولش کلش باز میشه اما بعد چند بار که میایم بیرون دیگه باز نمیشه .لطفا جواب بدید،منتظر جواب هستم
    • پاسخ:

      این مسائل را دارد - کامپیوتر را ریستارت کنید و زیاد وارد و داخلش نشوید و ضمنا بلو استکس فشار زیادی به سی پی یو می آورد و رم تون هم کم باشد مشکل بوجود میاره ( اگه سیستمتون قدیمیه )
  57. سلام . دوستان متاسفانه طی چند روز اخیر صفحه بلو استکس سیاه میشه در هنگام باز کردن کلش .من چند راه برای حل مشکل ب شما پیشنهاد میدم ک صد درصد عملی هستش . اول اونایی که جمیلشون تو بلو استکس هست و قبلا استفاده میکردن با پاک کردن ابدیت گول پلی سرویس این مشکل حل میشه دومین راه اینکه جدیدترین نسخه بلواستکس دانلود شه راه حلی سوم تهیه ابدیت جدید گوگل پلی سرویس. ک خودمم همین مشکل رو داستم و با تهیه ابدیت گوگل پلی حل شد.چهارمین راه اینکه بلواستکس رو بطور کامل از سیستم خودتون حذف کنید اینطور عمل کنید ب قسمت Control Panel\All Control Panel Items\Programs and Features رفته وبرنامه (unistal کنید( حذف کنید. موفق و سربلند باشید بلواستکس رو
  58. داداش دمت گرم دقیقا باید فقط گوگل پلی سرویس آپدیتشو انیستال کنیم راحت کلش لود میشه
  59. سلام بچه ها صفحه سیاه شدن کلش خیلی اسون حل میشه فقظ یه نسخه رو دان کنین چند بار حذف و نصب کنین درست میشه.. فقط مشکل من اینه که جیمیلم میاد تو بازی هم میره ولی بازی سیو شده ام نمیااااد.
    اون دایره میچرخه و هیچ اتفاقی بعدش نمیفته.... ده بار هم میزنم هیچی نمیشه اگه خون اریایی تو رگاته راهنمایی کن ده روزه نتونستم برم تو بازی
    • پاسخ:

      گوگل پلی را آپدیت کنید
  60. سلام من نسخه بلواستکسی ک شما گذاشته بودین دان کردم نشد نسخه های بروز گوگل ژلی رو هم حذف کردم بازی اومد بالا چون بعد از چند مدت بلواستکسو نصب کردم جمیلم داخل کلش سینک نمیشه بعد از ابدیت گوگل ژلی حتی از tast managerهم استفاده کردم اما نشد ک بشه چ کنم ؟
    • پاسخ:

      نسخه های مختلف دیگر را هم تست کنید و از سایت های دیگه هم بگیرید
  61. آقا من همین کترو کردم رفتم تو بلو استکس 3ساعتسبر کردم بالا نیومد چی کار کنم؟ جواب رو به ایمیلم بفرستید
    • پاسخ:

      بلواستکس روت شده را دانلود کنید
  62. من الان نصبش کردم میزنم روش یه خط میاد اما پر نمیشه میشه بگید خیلی ممنون
    • پاسخ:

      ممکنه ایراد از ویندوز باشه - یک بلو استکس دیگه را هم تست و نصب کنید
  63. سلام من قبلا یعنی تا یه هفته پیش کلش رو تو بلو استکس بازی میکردم ولی وقتی بازش میکنم صفحه سیاه میشه درضمن آپدیتشم کردم بازم صفحه سیاه میشه حالا من باید چی کار کنم؟تو رو خدا جواب بدین
    • پاسخ:

      نظرات دیگران را بخوانید در همین مطلب و راه حل هایی گفته شده است
  64. سلام. به غیر از بلو استیکس برنامه ای دیگر هست که بشه کلش رو اجرا کرد؟
    • پاسخ:

      بله برنامه ANDY که در سایت هست و یا ورژن جدیدش را در گوگل سرچ کنید
  65. سلام.من بلواستکس رو قبلا داشتم خراب بود حذف کردم ویک بلواستکس روت شده رو دانلود کردم ولی هرکاری میکنم نصب نمیشه لطفا بگید چیکار کنم مینویسه:A later vesion of blustacks App player is already installed.Setup will now exit.

    • پاسخ:

      بلواستکس قبلی را درست و کامل پاک نکردید و البته با پاک کردن و نصب مجدد ویندوز هم این مشکل حل میشه
  66. سلام من نسخه روت شده بلوستک رو نصب کردم ولی وقتی وارد کلش میشم صفحه سیاه میشه و اصلا بالا نمیاد میشه راهنمایم کنید لطفا
    • پاسخ:

      نظرات دیگران را در پایین بخوانید و بلواستکس را دوباره نصب کنید
  67. سلام ببخشید من بازی کلشو رو لب تاپم رختم و بعد دو روز که بعد بازش میکنم باز میکنه ولی صفحه سیاه لطفا راهنمایی کنید امما بعد با نصب ویندز درس میشه مشکلش چیه لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      مشکلات ش متفاوت است - و هر کسی به نحوی مشکلش حل شده است - مثلا خوده من با نصب این نسخه بلو استکس مشکلم حل شد و بعضی ها گوگل پلاس را آپدیت کردند و یا آپدیتش را برداشتند و بعضی ها هم ویندوز عوض کردند - نظرات را بخوانید و همچنین راه حل ما را - مشکل حل می شود.
  68. سلام به بچها اوگل پلی سرورتونو پاک کنید بعد این نسخه رو دانلود و نصب کنید ( Google-Play-Games-3.1.11 ) دیگه سیاه نمیشه:)
  69. سلام من تمام کارهایی را که گفتید کردم ولی باز خوب نشد لطفا سریع تر پاسخ دهید. قبلا خوب بود ولی الان اینطوری شد
    • پاسخ:

      نظرات دوستان را هم در پایین بخوانید که با انجام کار هایی مشکل شان حل شده است ...
  70. سلام خدا خیرتون بده واقعا دستتون درد نکنه 4 روزه این صفحه سیاه بیچارم کرده بود وقتی هم که اپدیت پلی سرویس رو پاک میکردم بازی میمد ولی دیگه نمیتونستم برم تو بازی خودم و میمد از اول و میگفت باید پلی سرویس رو اپدیت کنم ولی با این نسخه ای که گذاشتین حل شد . دسسسستتتتتتتتتتتتتتون درد نکنه . واقعا ممنون . یه دنیا ممنون
  71. سلام خواهش میکنم کمکم کنید
    وقتی اپدیت جدید گوگل پلی رو پاک میکنم میتونم برم داخل بازی کلش ولی نمیتونم اکانتم رو برگردونم اخه میگه باید گوگل پلی رو اپدیت کنم وقتی هم که اپدیت میکنم باز صفحه سیاه میشه تکلیف من چیه چیکار باید بکنم . خواهش میکنم کمک کنید
    • پاسخ:

      نظرات قبلی همین قسمت را بخوانید عده ای پیشنهاداتی دادن برای رفع این مشکل و مطلب را هم بخوانید عمل کنید و گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

  72. سلام منم همین مشکلو داشتم گوگل پلی رو لغو نصب کنید ار بلواستکس بعد برید تو بازی کلش تو تنظیمات میبینید ساین این نیست دیگه و قرمز شده روش کلیک کنید میزنه نصب گوگل پلی دوباره ازاونجا دانلود کردم نصب کردم درست شد امیدوارم مشکل شما هم حل شه
    • پاسخ:

      رمز نداره
  73. امیررضا کیا

    محمد داداش دمت گررم ، پدرم رو در آورد این بلو استک هر چی سایت خارجی و آموزش برای رفع این مشکل دیدم کار نکرد ، Google Play Service رو که آپدیت ها شو Unistall کردم درست شد !! 
    خدا خیرت بده 
  74. یه آقایی به نام مهرداد تو کامنتای قبلی مشکل همه رو حل کردن ، بابا من یه هفتس دارم همه راهیو امتحان کردم جواب نداد که نداد ، ولی راه حل ایشون جواب داد که همین پایین کپیش می کنم :

    بالاخره مشکل عدم اجرای کلش در بلواستکس طی چند روز اخیر مشخص شد .


    نه ارتباطی به آپدیت کارت گرافیکی نداره و نه آنی استال کامل و نصب چند باره بلواستکس و نه روش های task manager.


    داستان از این قراره که آپدیت جدید گوگل پلی سروبس متأسفانه با بلواستکس هخوانی نداره و نتیجاتا" کلش اجرا نمیشه 


    آپدیت جدید گوگل پلی سرویس رو حذف کنید مشکل حل میشه


    برگرفته شده از clash-of-clans-game.blog.ir

  75. اقا من با بلو استک کار میکردم اومدم کیلر دیتا رو زدم حالا نمیاد با ف ی ل ت ر شکن هم رفتم س ا ی ف و ن و ه ا ت اس پ پ ات شیلد رو هم روی بلو استک نصب کردم ولی وصل نمیشه به سرورش لطفا کمکم کنید لینک یک ف ی ل ت ر شکن رو بزارین که روی بلو استک هم جواب بده

    • پاسخ:

      ف ی ل ت ر ش ک ن را در کامپیوتر اجرا کنید و روی بلو استکس اجرا نکنید - بلو استکس خو د را عوض کنید - گوگل پلی و بازی کلش را هم آپدیت کنید0 معرفی ف ی ل ت ر ش ک ن ممنوع است در سایت ها و منجر به ف ی ل ت ر شدن سایت می شود.
  76. سلام دوستان من یه مشکل دیگه دارم قبلا کار میکرده برام 
    اومدم برم اکانت دیگم کلیر دیتا رو زدم حالا وقتی کلشو تو بلو باز میکنم قسمتی که  اول میاد نوشته دانلود و اینا بعد دوباره سمت لود میاد اصلا برام نمیاد فقط قسمت دانلدش میاد دوباره کلش ریستارت میشه دوباره میاد همین جوری ولش کنی هزار بارم میره من چیکار کنم ممنون میم جواب بدیند اصلا نمیتون وارد کلش بشم
    • پاسخ:

      با ف ی ل ت ر ش ک ن بازی را لود کنید
  77. با سلام به همه دوستان
    اقا من تو تمام سایتارو گشتم و تقریبا تمام راه حل هارو تست اما باز کلش موقع بازی سیاه میشه فقط رو بعی سیستما شانسی کار میکنه چون بلواستکس برنامش مشکل داره بخاطره همینه که شرکت سازندش پشتیبانیش نمیکنه خاک تو سرش فقط حاله مارو گرفت
  78. وقتی بلواستکس سیاه میشه لازم نیست که اون رو پاک کنی. باید از بلواستکس بیای بیرون بعد بری تو task manager. بعد از قسمت processes تمام چیز هایی با نام بلواستکس یا HD رو end task کنی یعنی ببندیش. بعد دوباره بلواستکس رو باز می کنی اگه باز هم مشکل داشت دوباره این کار رو میکنی. بعد از چند بار 100% برنامه بدون مشکل اجرا میشه. برای باز کردن task manager هم دکمه های ترکیبی ctrl+shift+Esc رو فشار بدین.(به ترتیب از چپ به راست) امیدوارم کمک کرده باشم.

    من نظر ایشون تایید میکنم انجام دادم درست خیلی ممنون از سایت خوبتون
  79. salam. man hameye in rah ha ro emtehan kardam hata panj shish bar win avaz kardam haft hashta noskhe root shode va nashode ro emtehan kardam vali nashod ke nashod joooooone har ki doos darin ye rahe dorosto hesabi gheyr az bikhiyal shodane kelash behem begin !!!!!!!!!!!!!!!!!
    • پاسخ:

      راه هاش همینه - شما پس باید کامپیوتر را حضوری به یک متخصص نشان دهید
  80. بالاخره مشکل عدم اجرای کلش در بلواستکس طی چند روز اخیر مشخص شد .


    نه ارتباطی به آپدیت کارت گرافیکی نداره و نه آنی استال کامل و نصب چند باره بلواستکس و نه روش های task manager.


    داستان از این قراره که آپدیت جدید گوگل پلی سروبس متأسفانه با بلواستکس هخوانی نداره و نتیجاتا" کلش اجرا نمیشه 


    آپدیت جدید گوگل پلی سرویس رو حذف کنید مشکل حل میشه 


  81. برا من که با همون task manager جواب میده. فقط یه مشکلی هست که نمی دونم چرا از گوگل دیسکانکت شده. هم از کلش هم از بوم بیچ. قبلا کانکت بود ها. جدید ترین نسخه ی گوگل پلی هم نصب کردم.
  82. اخرین گزینم برای حل مشکل اجرا نشدن کلش عوض کردن ویندوز هست ، امروز انجام میدم نتیجه رو هم میگم ، امیدوارم مشکل حل بشه 
  83. سلام من وقتی میخوام وارد بازی کلش آف در بلو استیک بشم تا نصفه لودینگ میشه بعدش از بازی میپره بیرون
    آخه چراااااااا؟؟؟
    • پاسخ:

      بازی را دوباره نصب کنید و ورژن جدید
      گوگل پلی را آپدییت کنید
      ف ی ل تر ش ک ن استفاده کنید
      ب لواستکس که گذاشتیم دانلود کنید
  84. من این نسخه را نصب کردم ولی وقتی برنامه را اجرا میکنم روی صفحه intializing game  میمونه و وارد بازی نمیشه
    • پاسخ:

      اینترنت را قطع کنید
      البته بسته به سیستم تون یک مقدار نصبش طول می کشه
    • پاسخ:

      گوگل پلی روی ش نصبه .
    • پاسخ:

      خیر
  85. با سلام من در اولین بار هایی که بلواستکس آمده بود همچین مشکلی رو داشتم و کلشم سیو نبود چون بلواستکس اون موقع روت شده نبود ولی مجبور شدم بلواستکسو پاک کنم ولی بعد پاک کردن دوباره بازی کلش اف کلنزو نصب کردم و دوباره همان سیو قبلی بود میشه بگین چرا پاک نشد کلشم؟؟
    • پاسخ:

      خوب کلش تون روی جیمیل و گوگل پلاستون سیو هست.
  86. دیگه خسته شدممممم!


    این نسخه بلواستک هم نتونست صفحه سیاه کلش رو رفع کنه ! 

    سه روزه تمام کارم شده آنی استال کردن بلواستک و نصب نسخه جدید و آپدیت کردن کارت گرافیک و task manager  کردنو ووووو .....

    نمیشه 

    • پاسخ:

      برای من جواب داد و بدون مشکل - شاید ویندوز را عوض کنید - درست شود !
  87. سلام به همگی من با این برنامه کارمیکنم خیلی از برنامه بلواستکس بهتره من خیلی رازیم ادرس دانلودش http://dl.haima.me/download/D4XU/win/0.8.4/Setup.exe
  88. سلام ، این دو تا فایل دیتایی که بعد از extract کردن این بلواستکس ظاهر میشه رو باید چه کار کنم ؟ 

    1-data .sparsefs

    2-sdcard.sparsefs


    نیاز به انجام کار خاصی با این دو پوشه نیست ؟ همون فایل exe بلواستکس رو باید نصب کنم ؟


    • پاسخ:

      نه نیازی نیست - شما همان بلواستکس را نصب کنید
  89. سلام من با برنامه Droid4Xکار میکنم خیلیم از بلواستکس بهتره من خیلی رازیم ادرس دانلودش http://dl.haima.me/download/D4XU/win/0.8.4/Setup.exe
    • پاسخ:

      مشکل اینه که ربات های کلش روی آن جواب نمیده . و بعضی ها ربات هم می خواهند اجرا کنند
  90. سلام ، آقا حمید این روش task manager رو بنده هم امتحان کردم اما باز هم کلش سیاه میشه ، تمام راه ها رو رفتم از چند بار آنی استال کردن بلواستکس تا آپدیت کارت گرافیکی اما نشد که نشد !

    در حال حاضر دارم نسخه بلواستکس پیشنهادی این سایت رو دانلود میکنم اگر بعد از نصب مشکل حل شد اعلام حواهم کرد .


    در مجموع این سیاه شدن صفحه کلش برای خیلی از کاربران در طی این چند روز معظلی شده ، تمام سایتها رو هم چک کردم اما نتیجه قطعی هنوز مشخص نشد .

  91. وقتی بلواستکس سیاه میشه لازم نیست که اون رو پاک کنی. باید از بلواستکس بیای بیرون بعد بری تو task manager. بعد از قسمت processes تمام چیز هایی با نام بلواستکس یا HD رو end task کنی یعنی ببندیش. بعد دوباره بلواستکس رو باز می کنی اگه باز هم مشکل داشت دوباره این کار رو میکنی. بعد از چند بار 100% برنامه بدون مشکل اجرا میشه. برای باز کردن task manager هم دکمه های ترکیبی ctrl+shift+Esc رو فشار بدین.(به ترتیب از چپ به راست) امیدوارم کمک کرده باشم.
    • پاسخ:

      ممنون ، این کار را هم کردیم ولی حل نشد و تنها با نصب دوباره بلو استکس درست شد.
  92. سلام فکر میکنم برای حذف تمام فایلهای زجیستری بلواستکس باید گزینه no رو انتخاب کنیم نه yes .

    سوال میکنه که داده ها رو باید نگه دارم ؟ باید گزینه no  انتخاب بشه .

    دارم روش شمار رو از ابتدا میکنم  ببینم مشکل حل میشه یا نه ، هرچند تمام مراحل رو امتحان کردم و دیگه خسته شدم و کلش سیاه بالا میاد 

    • پاسخ:

      عکسش اشتباه بود - برداشتیم - ممنون
    • پاسخ:

      ولی مال من قبلش هم روت شده بود که این مشکل سیاه شدن هم برایم اومد.که دوباره اینو نصب کردم و مشکل حل شد.
  93. شما می گید ایکس مود گیم روی بلو استکس کار نمی کنه ولی
    نویسنده افتخاریتون هل بوی میگه میشه
    مارو گیج کردین
    • پاسخ:

      من که نتونستم . راهنمایی های ایشان را انجام دهید و تست کنید و ببینید می شود یا خیر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای