آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

شما بن شدید !

اخبار و شایعات

شما بن شدید !

بالاخره سوپر سل امروز دوشنبه ششم اردیبهشت 95 وعده خود را عملی کرد و شمار بسیاری از کاربران را در کل جهان به علت استفاده از ایکس مود و یا ربات کلش آف کلنز بن کرد ! مدت زمان بن برای این تخلف کاربران در حال حاضر برای مرتبه اول 2 هفته و در صورت تکرار به صورت دائم بن خواهند شد و اکانت بازی خود را از دست خواهند داد . بنظر می رسد با این عمل سوپرسل دیگر به مرگ ایکس مود و ربات های اتوماتیک کلش آف کلنز نزدیک خواهیم شد و به نظر نمیرسد که سازندگان برنامه ایکس مود و ربات دیگر بتوانند به آسانی فعالیت خود را داشته باشند و سوپرسل به شدت به مقابله با این نوع نرم افزارها و همچنین کاربران متخلف خواهد پرداخت !

جهت توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

وعده و قول هایی که سازندگان برنامه های ایکس مود و ربات مبنی بر انتشار نسخه های غیر قابل شناسایی توسط سوپرسل به آن پرداخته اند ، بنظر نمی رسد که عملی شود و اگر بازیکنی به بازی خود علاقه داشته باشد ، دیگر جرات نصب این برنامه ها را روی سیستم های خود ندارد. همچنین شنیده شده است که افرادی که ایکس مود را در گوش خود داشته باشند و آنرا در بازی های دیگر سازنده شرکت های دیگر اجرا کنند نیز توسط سوپر سل بازی های کلش آف کلنز شان بن شده است.

در حال حاضر داشتن برنامه ایکس مود بر روی گوشی خطر بزرگی برای بازی های شما محسوب می شود و توصیه می شود آنرا بدون اجرا کردن هر چه سریعتر عزل نصب کنید و پاک کنید !

صفحه مخصوص سوپرسل در اینباره (اینجا کلیک کنید)

قابل توجه بن شدگان » هیچ نوع ایمیل و درخواستی برای سوپرسل و پشتیبانی بازی نفرستید که ترتیب اثری ندارد و درخواست نوشتن ایمیل هم از ما نکنید ، چون ارسالش هیچ فایده ندارد ! تنها چاره کار این است که دوهفته صبر کنید و هرگونه برنامه ربات و ایکس مود را از گوشی و سیستم کامپیوتر خود پاک کنید و در این مدت دو هفته بن به جای بازی کلش آف کلنز از برنامه های صدا و سیما لذت ببرید !!خنده

مطلب مرتبط  با این پست و اخطار سوپرسل را (اینجاکلیک کنید) و بخوانید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳۰)

  1. سلام خسته نباشین
    ببخشید من بدون اخطار بن دائمی شدم چیکار کنم انگلیسی بلد نیستم لطفا میگین چی ایمیل و به کدوم ایمیل بفرستم کمکم کنید خواهشا):
    • پاسخ:

      اگر از ایکس مود استفاده کرده اید این مورد پیش می آید و یا اگر حتی این برنامه را روی گوشی دارید - مکاتبه با سوپرسل هم در این مورد فایده ندارد

      چگونه با سوپرسل تماس بگیریم ؟


      Www.ClashOfClansGame.IR
  2. بهمن کریمیان

    سلام وخسته نباشیددوماه پیش برای اولین باربن شدم ولی هنوزاکانتهام فعال نشدن سه اکانت رویک گوشی نصب کرده بودم دواکانت تان هال نه مکس وسومی تانهال هفت نیمه مکس جیمیل هم زدم به سوپرسل امامیکن بن دابمی شدم دلیلش رانمیفهمن چراباراول دایمی بن کرده راهنمایی کنیدچکارکنم ازبن خارج بشم باتشکرازهمکاری شما
    • پاسخ:

      اون دفعه قبل هم یک نوع امتیاز بود که کاربرها دیگر از ایکس مود استفاده نکنند و ذکر کرده بودند که دیگر از این به بعد اخطاری در کار نیست و بعضی ها توجه نکردند و دیگر از این به بعد بدون اخطار هر کسی خلاف قوانین سوپرسل مثل استفاده از ایکس مود را انجام دهد - بن دائم می شوند و دیگر اخطاری در کار نیست! و بن دوهفته فقط همان یکبار بود. متاسفانه دیگر راهی برای خروج از بن نیست و باید یک بازی جدید را آغاز کنید.

  3. Hello. The Lord of the letter is correct , but I got used to it once the robot was removed after 14 days of suspension But Aknvna permanent suspension was unwarranted , I think the previous information has been sent to your Device , However, I am very ashamed , I manipulate your phone to the factory defaults , please activate my account . Thanksسلام این ایمیل سومرسل داد میشه بگید معنی چی میشه؟؟؟؟ممنون میشم کمکم کنید
    • پاسخ:

      بعد از 14 روز بازی تون درست میشه - گوشی تون را به حالت factory Reset ببرید
  4. با سلام و عرض خسته نباشید به شما
    اکانت من که لول105 بود که بن داعمی شده به نظر شما سوپرسل از این موضوع کوتاه میاد که اکانتا رو آزاد کنه ؟ و اگر بهش ایمیل بزنیم که پشیمان شدم احتمالش هست که اکانتم رو از بن داعمی در بیاره ؟ با تشکر
    • پاسخ:

      احتمالش هست ... ولی نه به این زودی...
    • پاسخ:

      فعلا که اینجور گفتن ...
    • پاسخ:

      در سایت مطلب آموزش ارتباط با سوپرسل  است.
  5. سلام.
    از هیچ برنامه خاصی استفاده نمیکنم ولی دو تا اکانت دارم با سه جیمیل مختلف دارم که با یک گوشی هر سه رو بازی میکنم.
    آیا این هم جزو موارد غیرقانونی هست؟
  6. دوستان من نمیدونستم این خبر بن تازه اومده ولی تا امروز از ایکس مد استفاده کردم و بن نشدم .
    همین الانم وارمو با ایکس مد زدم و مشکل نداشت برای من که مشکلی پیش نیومده تا حالا اگه دوس داشتید استفاده کنید
  7. سلام.از روزی که سوپر سل این داستان رو راه انداخت 24 ساعته دارم از روبات استفاده میکنم لولم هم بالاست و تان هال نه مکس هستم اتفاقا من دنباله اینم بن بشم چون واقعا حال بازی نیست .....حالا نمیدونم چرا بن نمیشم ....امیدوارم هر چه سریعتر بن بشم چون خیلی وقت و زندگیم رو درگیر کرده.ولی در کل من دارم 24 ساعنه بازی میکنم هیچ اتفاقی نیافتاده
  8. سلام ،من از برنامه ی شبیه ساز اندروید بلو استک و نوکس استفاده میکنم و هم از گوشی ال جی اندروید و 5 اکانت دارم که روی هر دو نصب هستن،سوپر سل در بیانیش گفته بود استفاده از شبیه ساز بن نمیشه و چیزی هم راجب به جابجایی بین اکانت ها ینی چند اکانت داشتن نگفته بود ،ایا استفاده و جابجایی بین 5 اکانت ممکن باعث بن شدن بشه ایا کسی بن شده؟لطفا قطعی جواب بدین،چون برای اکانت هام خیلی زحمت کشیدم خصوصا اکانت اصلیم و کلنم ،مرسی
    • پاسخ:

      در حال حاضر کمتر نفراتی به خاطر داشتن چند اکانت یا بلواستکس بن شده اند ولی ممکنه یکدفعه این اتفاق بیفته ! و بن بشید ... مثل الان که ایکس مودی ها بن شدند
  9. ادمین من گشتم تو نت این طور متوجه شدم اونای که از xmod استفاده نکردن ولی از ربات mybot استفاده کردن بن نشدن.میخوام ببینم صحت داره یا نه؟
    • پاسخ:

      نمیشه دقیق گفت ، البته اکثر بن شدگان ، ایکس مود داشتند و ربات باید با احتیاط اجرا شود .
  10. بی خیال کلش؛
    حسابی ملت غیور ایران اسلامی رو از کار و زندگی انداخته، دیگه کافیه،
    مرد باشید و رهاش کنید." جدی گفتما "
    علافیش برای ما، سودش هم برای جیب سوپرسل محترم!
    الهی کوفتشون بشه هر چی خوردند.
  11. اگه بخاطر بلو استکس بن کنن واقعا ادم های مسخره ای هستن ... ما نه ربات داریم نه ایکس مود ... گوشی نداریم نمیفهمن ؟؟؟؟
  12. من 10 تا اکانت دارم از ایکس مودم استفاده کردم برای وارها منتها شکر خدا بن نشدم و تنها به یه دلیل بود اول اینکه از همون مسیر که ایکس مود گفته بود کلیر دیتا زدم دوم اینکه بعد هر اتک وار کلیر دیتا میزدم تا اینکه گوشیم خطا داد ایکس مود برای گوشی خطر ناکه پیش فرض دکمه پاک کردن نرم افزار بود من دستم اشتباه خورد پاک شد و تا شبش سربازی داشتم که برگشتم دیدم همه بن شدن الله من فقط یه خواهش میخوام یه اکاانت وصل کنم به روبات اگر مای بودت نسخه جدید داده برای انسان نمای بیشتر لطفا بزارید
    • پاسخ:

      شما جیمیل خودتون و گوگل پلی را هر جای دنیا و هر گوشی دیگه ایی ! بزنید ، وقتی که بن شده اید ! بن شده اید دیگه ! و باید 2 هفته صبر کنید !
  13. بعد از اپدیت جدید که اخیرا اومد خود xmod پیغام داد به ورژن جدید اپدیت نکنید و اگر اپدیت کردید xmod رو اجرا نکنید خیلی هم تاکید داشت شاید به خاطر اونه
    از دوستان اگه کسی با استفاده ربات بن شده بگه؟؟
    • پاسخ:

      به هر حال اینروزها داشتن ایکسمود روی گوشی خطر بزرگی است که فعلا توصیه می کنیم که استفاده نکنید .
  14. من که اصلا ایکس مود یا هر کوفت دیگه ای اصلا استفاده نکردم پس چرا برای منم اینطوری شده ای خدا .میتونم کاری کنم؟
    • پاسخ:

      ایمیل بزنید - احتمال خطا ی سوپرسل هست و احتمالا بررسی می کنند
  15. اقا من الان کلا کلشو حذف کردم گوشیم خالیه هیچ اکانتی هم تو گوشیم نیست میخوام از اول بازی کنم ولی بازم همون پیام بن میاد چیکار کنم
    • پاسخ:

      یک جیمیل جدید بسازید و امتحان کنید و جیمیل قبلی را هم remove کنید از گوشی و جیمیل جدید را سینک کنید .
  16. کابینت کلاسیک

    سلام اکانت منم بن شده نوشته تا دو هفته دیگه یعنی نمیشه کاری کرد که از بن در بیاد
    • پاسخ:

      خیر
  17. سلام. قبلا گفته بودن داشتن چند اکانت و همچنین بازی با بلواستیک هم غیرقانونیه. اینو هم بن میکنن یا نه؟؟
    • پاسخ:

      در خال حاضر بیشتر دارندگان ایکس مود تحت نظر هستند و بن می شوند به هرحال استفاده نکردن از بلواستکس هم تاکید کرده اند.
  18. سلام خسته نباشید برای سایت خوبت
    به نظر شما کسانی که برنامه های ضد غارت و بیدارباش دارند جزو بن شده ها ممکنه باشند؟؟
    من ایکس مود حذف کردم! ولی روی بلواستاک ضد غارت دارم از ترس یه هفته اس اصلا ضد غارت اجرا نمیکنم لول 130 تاون 9 مکس با دیوار مکس بپره به خودکشی نزدیک میشم :D
    • پاسخ:

      بهتر است که استفاده نکنید ، هرگونه استفاده از مود و برنامه های جانبی ممنوع است و ممکنه شناسایی و بن شوید. مخصوصا این روزها که کارمندان سوپرسل برای بن کردن بسیج شده اند.
  19. ادمین جان کمکم کن بازی بمب بیچ من بن شده من حتی ایکس مود هم ندارم فقط گوشیم روته ادرس سایتی که میتونم اعتراض کنم رو بگید ازت ممنون میشم
    • پاسخ:

      ولله تو این شلوغی فکر نکنم رسیدگی کنند و بهتره همان دو هفته را صبر کنید و اگر ایکسمود یا برنامه های جانبی دارید پاک کنید ، نحوه تماس با سوپرسل در سایت هست و سرچ کنید از بالای سایت (نحوه تماس با سوپرسل ) قضیه را بگید شاید فرجی شد
  20. یادم رفت بگم . این کلمه "عزل نصب " رو از کجا اوردی ؟؟؟
    همون حذف بهتر نبود !
    در ضمن با این صدا و سیما هم کلی خیلی حال داد. کلی خندیدم
  21. سلام . خوبی ؟
    دیگه داشت حوصلم سر میرفت از بی خبری !!!
    خبر خوبی بود. با کارشون حال کردم .قبلا هم گفته بودم جوانمردانه بازی کنید .
    حالا یه عده تازه یاد میگیرن بازی یعنی چی !!!
    امیدوارم لوت هاشون واسه ما در دسترس باشه .
  22. سلام
    از کسایی که ربات دارن چی؟ کسی بن شده؟
    بازی داره یکم ترسناک میشه!!!
    اگه بن شدم حلالم کنید....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای