آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

صد میلیون تشکر از طرف سوپرسل!

فیلم و تیزر بازی

صد میلیون تشکر از طرف سوپرسل!

روزانه بازی های سوپر سل را حدود صدمیلیون نفر بازی می کنند و از آن لذت می برند و سوپرسل نیز در همین رابطه ویدیویی تهیه کرده است که به نوعی از کاربران و طرفداران خود تشکر و قدردانی کرده است که در ادامه مطلب با ترجمه فارسی در متن مطلب آن را برایتان گذاشته ایم ...

100 میلیون تشکر از طرف سوپرسل برای شما !

دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

ترجمه متن فیلم بالا :

ببخشید از اینکه مزاحمتون شدیم.

یک موضوعی هست که به تازگی بوجود آمده است.

و دوست داریم آنرا با شما در میان بگذاریم !

هر روز صدمیلیون نفر بازی های ساخت ما را بازی می کنند.

100 میلیون  خیلی زیاده .

این بیشتر از سفارش قهوه های است که آمریکایی ها می نوشند !

هر روز ...

بیشتر از تعداد کل جمعیت این شهر ها ...

چگونه ما به اینجا رسیدیم ؟

خب ، بازیکنها از سراسر دنیا هستند .

دیروز، بازیهای ما در کل کشورهای جهان بازی شد.

به غیر از کشور TUVALU

[حرکت هواپیما بر بالای یک جزیره که با پرچم نوشته ای بر روی آن که : ] دوست داریم TUVALU

همچنین ما به اینجا رسیدیم به این خاطر که بازیهای ما در جمع دوستان ، بهتر هستند.

بازیکنهایی که بیش از 250 میلیون Task Forces ساختند ( ساختمان اصلی در بوم بیچ )

بازیکنهایی که بیش از 250 میلیون Clan ساختند ( قلعه در کلش آف کلنز )

و بازیکنهایی که بیش از 250 میلیون Neighborhood ساختند ( همسایه در بازی هی دی )

که اینها بیشتر از تعداد کل خانواده ها در تمام اروپا است !

در پایان ، برای ساختن 4 عدد بازی ...

ما 14 عدد بازی را از بین بردیم ( اشاره به بازی هایی که سوپرسل نیمه کاره رها کرد)

چرا که آنها به اندازه کافی خوب و شایسته برای شما نبودند.

بنابراین ، چیزی که می خواهیم بگوییم این است که :

متشکریم ( به زبان های مختلف دنیا نوشته می شود )

برای پیوستن به اینستاگرام ما روی بنر زیر کلیک کنید !

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۴)

    • پاسخ:

      خواهش می کنم ... دوست عزیز
  1. سلام داداش میدانم که به ای پست هیچ ربطی نداره ولی لطفا جواب بده.من چن وقت پیش پسرخالم رفت سر موبایلم و به جیمیلم کانکت شد و الان به اکانتم متصله.م به سوپرسل پیام دادم و اطلاعات رو فردستادم اگه جیمیلم عوض شه و کلا جیمیل قبلیمو پاک کنم پسرخالم از اکانتم بیرون میره یا نه . در ضمن من همه اطلاعاتو درست فرستادم و لطفا بگو که کی میشه جیمیل عوض کرد . ممنون از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      بله = می تونید بگید هک شدم تا سوپرسل بازیتون را بهتون برگردونه
  2. تشکرشونو بزارند واسه خودشون تو این بازی اگه پول داشته باشی دست یه بچه ی 10 ساله هم بدی میشه تاپ گلوبال من خودم لول 117 تا هم پول خرج نکنی هیچ و قت لول مکس نمیشی
    • پاسخ:

      تشکر
  3. ببخشید سلام من متاسفانه با اینکه برنامه میمو رو دارم ولی وقتی میرم داخل کلش رویال تا 100% لود میشه بعد میپره بیرون چرا اینجوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کمکم کنید !!
    • پاسخ:

      از شبیه ساز های دیگه مثل اندی  ویا دروید استفاده کنید و ببینید باز مشکل هست
  4. با سلام ببخشید که اینجا مطلبم را میگم ولی چجور در میمو در کلش اف کلنز و .... فارسی تایپ کنم ؟
  5. سلام و خسته نباشید
    بنده یه اکانت دارم با لول 106 تاون 9 فول که اکثر دیوارامم 8 هستن می خواستم بفروشم و به کمک شما نیاز دارم اگه اکانت منو رو سایتتون قرار بدید و از مشتری که خریدار بود خودتون 50 تومن بگیرید بعد بفرستید پیش من تا از قیمت اکانت 50تومن کسر کنم.
    مثلا من اکانتو 400 می زارم شما 50 می گیرید ازش من 350 می فروشم
    اگه موافقید بگید تا سایر کار هارو انجام بدیم با تشکر
    • پاسخ:

      ما خرید و فروش اکانت انجام نمی دهیم دوست عزیز
  6. سلام ببخشید میدونم ربطی نداره ولی خیلی مهمه
    وقتی میرم تو کلش رویال میندازه بیرون
    بنظرتون پاک کنم نصبب کنم حل میشه یا نه
    اون تیکه ای که گوگل پلیه مال من سبزه یعنی سیوه؟
    • پاسخ:

      اگه سبز هست سیو است ، پاک کنید و نسخه جدید را با یک ف ی ل ت ر ش ک ن امتحان کنید
    • پاسخ:

      بستگی داره هکر چه کاری کرده باشه ! مثلا اگه کلاهبرداری پولی کرده باشه و یا به حریم خصوصی تجاوز کرده باشه ! واسه یک بازی فکر نکنم کاری بکنند ، این کارها هم مربوط به پلیس فتا است ! برای بازی باید از همون آموزشی که نوشتیم اقدام کنید.
  7. سلام....من راه حل اجرای بازی clash royal روی bluestacks رو پیدا کردم...برای تشکر از این همه زحمات شما که تمام این مدت اخبار سوپرسل رو به ما رسوندین خواستم که براتون بفرستم تا برای دوستان قرار بدین...فقط یه آدرس ایمیل یا آیدی تلگرام بهم بده تا بتونم فایل پچ رو برات بفرستم...کلا 220 کیلوبایته...برای من که کار کرد...اگر هم با نصب این پچ که با یه کلیک ساده خیلی سریع عمل میکنه باز هم مشکل حل نشد،باید بلواستکس رو به 2 آپدیت کنن و دوباره پچ رو بریزن...اکثرا هم این مشکل برای سی پی یو amd هست
  8. سلام خیلی سایتتون خوبه فقط گفتم یه سایت بهتون معرفی کنم واقعا عالیه و اخبارو میزاره درسته دوسه تا پستم از شما منبع کرده و کپی کرده ولی با این خاطر سایت جامعی هست و پیشنهادشو میدم
    http://alpha-games.rzb.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای