آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

از آپدیت جدید کلش آف کلنز چه خبر ؟

اخبار و شایعات

از آپدیت جدید کلش آف کلنز چه خبر ؟

آنوشکا - مدیر انجمن سوپر سل - که معمولا خبرهای جدید و واقعی از بازی را منتشر می کند ، امروز پنجشنبه قسمت هایی از آپدیت هایی که قرار است در ورژن بعدی کلش آف کلنز صورت گیرد ، منتشر کرد که بیشتر مربوط به جنگ های کلن وار است و گویا سوپرسل به شدت روی این قسمت بازی سرمایه گذاری کرده است و در صدد پیشرفت و هوشمندانه تر کردن این قسمت است چرا که اعتقاد زیادی به اضافه کردن نیرو و یا ساختمان دفاعی ندارد و همین تجهیزات و نیروها را کافی می داند و اضافه کردن نیرو و ساختمان را باعث سردرگمی بازیکنان می داند ! به هر حال برای اینکه بدانیم چه مواردی در آپدیت بعدی سوپرسل اضافه خواهد به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

از تغییراتی که در آپدیت آینده گفته شده به عادلانه تر شده کلن وارها است که کلن های با قدرت مساوی روبروی هم قرار گیرند که قهرمانان هم از این پس در این تغییرات و جستجوی حریف اعمال خواهد شد و به همین خاطر برای پیدا کردن حریف مناسب و برابر تر با شما زمان سرچ طولانی تر خواهد شد که میانگین آن بین 5 تا 20 دقیقه خواهد بود.

 + تغییرات آینده که شاهد خواهیم بود به قرار زیر است :

1- جنگ های 35 نفره و 45 نفره از سیستم حذف خواهند شد به خاطر افزایش کلن وارهای با تعداد نفرات برابر و سیستم حریف یابی بهتر.
2- از این به بعد انتخاب حریف برای وارها بیشتر از روی ساختمان های دفاعی انجام خواهد شد و قدرت سربازها و لول آنها کمتر ملاک است.
3- دفاع قدرتمند ، ساختمان های دفاعی مکس،اینفرنو تاورها و ایگل آرتیلری و گرندواردن وزن وار شما را بالاتر میبرند و تاثیر بیشتری برای انتخاب حریف خواهد داشت.
4- سابقه کلن ها در پیروزی / بازنده شدن وارها ترجیح قرار خواهند گرفت.
5- سیستمی بنام " تیم در برابر تیم " اضافه خواهد شد تا نابرابری وارهای کمتری باشد و ترکیبات عادلانه تری اتفاق بیوفتد.

نتیجه ای که می توان گرفت و برداشتی که می توان کرد این است که

دفاع و بهینه سازی وار بیس :

انتخاب وارها و شکل گیری آن بر روی ساختمان های دفاعی و قدرت آنها خواهد بود و سربازان و نیروها دیگر تاثیری در انتخاب حریف نخواهد داشت .

برد مداوم و بالانس :

کلن هایی که پشت سر هم پیروز می شوند مورد بررسی قرار خواهند گرفت و جنگ هایی با توازن بیشتر برای آنها قرار میگیرد یکی از قسمت هایی هم تغییرات برسی عملکرد کلن ها می باشد تا حریف های آنها از این طریق نیز انتخاب شوند.


نگاه به آینده :

تغییراتی در جنگ کلن ها همیشه انجام خواهند شد تا وارهای با قدرت برابر را داشته باشیم و هرگز ما نمیتوانیم بگوییم که قدرت هر دو کلن همیشه و صد در صد  برابر باشد  ولی تیم سازنده بازی کلش اف کلنز تمامی سعی خود را خواهد کرد تا در آپدیت های آینده وارهای با قدرت برابر بیشتر برای کلن ها باشد و جنگ ها و حریفان عادلانه تر باشند.

اینها در حال حاضر فقط قسمت هایی از آپدیت آینده کلش آف کلنز است که البته همانطور که قبلا هم گفته شد یک نیروی جدید هم به بازی اضافه خواهد شد که توضیحات آنرا در مطالب قبلی سایت برایتان شرح داده بودیم.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۳)

  1. سلام.کیبورد کلش من موقع نوشتاری نصفش نمی افته مشکل پیدا کرده چیکارکنم درست شه؟؟؟
    • پاسخ:

      از یک کیبورد دیگه استفاده و نصب کنید در گوشی تون که سازگار باشه با بازی
    • پاسخ:

      جانشین گوگل پلی گیم - که خب آپدیت نکنید و به ورژن قدیمی برگردید - یک مطلب در همین رابطه در سایت هست.
    • پاسخ:

      یک مطلب و آموزش در همین رابطه در سایت هست .
  2. سلام به نظر شما از نظر کیفیت,سرعت و... بین شبیه ساز های اندروید در ویندوز کدوم از همه بهتر هستند من شنیدم و خیلیا گفتن اندی سرعت بالایی داره ولی شما چه پیشنهادی میدین یکی گفت نسخه قدیمی نوکس را نصب کن ادرس سیات را داد و گفت منم مثل تو هر برنامه ای نصب میکردم ارور یا مشکل داشت ولی این عالی بود شما برنامه را بگید به روی کامپیوتر ما چی بهتره من میرم نسخ قدیمی را پیدا می کنم ! ویندوز 8 رم 3 سی پیو 2.2
    • پاسخ:

      به نظر من نمی توان گفت کدامیک بهترین است ! چرا که هر کدام روی هر سیستم اجرای متفاوتی دارد و باید همه را امتجان کنید تا نسبت به سخت افزارتون و ویندوزتون ، بهترین را انتخاب کنید - برای من memu خوب بود.
  3. دوستان.... ظاهرا بعد از اپدیت روز جمعه بسیاری از افرادی که روی بلواستاکس بازی می کردند دچار مشکل شده اند و وارد بازی نمی توانند بشوند.!!

    همچنین بنده مشاهده کردم که بسیاری از افراد از سرتاسر جهان به پیج رسمی بلواستاکس در فیث بوک مراجعه کرده اند و این مشکل را مطرح کرده اند.

    اما بنده نسخه 2 این نرم افزار را داشتم که آن را حذف کردم و نسخه قدیمی نصب کردم.اما مشکل برطرف نشد!!

    ظاهرا مشکل از خوده بازی است نه از بلواستاکس.
  4. نسخه ی اینجا فیکه
    http://www.yasdl.com/55885/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-clash-of-clans-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af.html
  5. با سلام تازگیا شنیدم که برنامه ای به نام nox اومده که انگار مثل بلواستکس عمل می کنه ولی روان تر و برای کامپیوتر های نه چندان قوی و پایین ولی متاسفانه ن دانلود کردم ارور میزنه وقتی وارد میشم و okay میگه بزن و من میزنم که میره بیرون ازش به نظرتون بین andy و droid و AMIDuOS و Genymotion کدوم بگیرم که احتمال بیشتری داره رو کامپیوترم بخوره اخه هرچی دانلود کردم به در بسته خورد و دارم هی پول میدم ! هیچ سودی نمی کنم. لطفا کمکم کنید من بلو استکس که نصب کردم اورد ولی مشکل داشت که از همه شبیه ساز ها بیشتر به کامپیوتر های قوی نیاز داره وکاملا متعجبم
    • پاسخ:

      اگه با همش مشکل دارید ، ممکنه ایراد از سیستمتون باشه که سازگاری نداره - چون با سی پی یو ها در ارتباط هست این برنامه ها - ویندوز را عوض کنید و یک نسخه دیگه نصب کنید شاید ایراد ویندوزی باشه . دروید و نوکس بهترین هستند تا حالا و باز هم باید شبیه ساز های دیگه را امتحان کنید که با سیستمتون سازگار باشه .
  6. 202V9GJJ# ادمین جان این ادرس یک کلن وتنها کلن یازده بازی برو خودت ببین و یه پست در موردش تهیه کن
    • پاسخ:

      خیر ! می تونید تهیه کنید از لینک زیر سایت! و این اختصاصی است.
  7. دوستان کسی اطلاعی داره که در اپ دیت جدید هنوز استراتژی تاون هال 8.5 و 9.5 هست یا نه؟؟؟
  8. خب از این به بعد یکی دوتا اکانت دوم با دفاعی ضعیف و تان بالا و نیروهای آپدیت شده توی وار میبینیم که وزن کمی دارن ( به خاطر ساختمون دفاعی ضعیفشون ) اما میتونن به نفرات بالا اتک بدن چون نیروهای قوی ای دارن . اون از لوت اینم از وار . جالبه قرار نیست (نگفتن هست) هیچ کاری برای اونایی که اتک تست میزنن و تقلب میکنن انجام بشه
  9. سلام ببخشید که این مطلب را این جا میگم ولی خیلی خیلی برام مهمه من بلو استکس در سایت شما گرفتم ولی یا سیاه میشه یا پایینش علامت های خارج رفتن و .... نمیاره دیگه و نمیشه فارسی نوست با وجود این موضوع من همه جا گشتم و یه برنامه به نام MEmu پیدا کردم اونم نسخه جدیدش نمیاره اگه میشه یه برنامه خوب به هم معرفی کنید یا اگه امکانش هست یه نسخه از بلو استکس را بگید دانلود کنم که مشکلی نداشته باشه رو کامپیترم رمم 3 یا 4 هست ویندوز 8 سی پیو 2 هست فکر کنم با تشکر از سیات خوبتون
    • پاسخ:

      می تونید از droid استفاده کنید و یا از Andy که اینها هم شبیه ساز اندرویدی هستند ولی ممو از همه بهتر است و آخرین نسخه اش در سایت هست - در مطلب دانلود کلش رویال قرار دارد.
    • پاسخ:

      توضیحات آخر را بخوانید !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای